کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


آموزش استوری اینستاگرام

نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام

استوری اینستاگرام چیست

استوری اینستاگرام مانند یک داستان است که به شما این امکان را میدهد در مدت زمان ۲۴ ساعت عکس و یا ویدیو هایی را برای کاربران خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.مدت زمان هر ویدیو در استوری اینستاگرام ۱۵ ثانیه میباشد ینی اگر شما یک ویدیوی ثانیه ای داشته باشید اینستاگرام به صورت خودکار ان را به ۲ استوری تقسیم میکند.طول عمر هر استوری اینستاگرام ۲۴ ساعت مییاشد(۳۰).استوری اینستاگرام به طور جداکانه از عکس ها و ویدیو های موجود در گالری شما انتخاب میشود در واقع کسی غیر ازشما حق به اشتراک گذاری استوری را ندارد مگر رمز و پسوورد حساب شما را داشته باشد .

شما در این ۲۴ ساعت میتوانید به استوری های خو عکس و ویدیو اضافه کنید.قابلیت خوب اینستاگرام به تازگی به ان اضافه شده است نیز این است که نگران استوری هایی که قبلا گذاشته اید لازم نیست باشید زیرا میتوانید انان را برای خود در صفحه ی اینستاگرمتان برای همیشه داشته باشید و از آنان برای خود استفاده کنید ما در این بخش از مقاله ی خود با موضوع نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام شما را با نحوه ی عمکلرد ان در اینستاگرام به صورت کاملا جامع آشنا خواهیم کرد پس با ما باشید تا به آموزش استوری اینستاگرام بپردازیم.

✔️ بازدید استوری های خود را یک شبه افزایش دهید.

نحوه استفاده از استوری اینستاگرام

هر روز چقدر وقت خود را به تماشای استوری های اینستاگرام اختصاص می دهید؟ من می دانم که برای من مقدار قابل توجهی است! در واقع ، من تقریباً همیشه قبل از اینکه حتی به تصاویر جدید در پیج خود نگاه کنم ، استوری اینستاگرام را تماشا می کنم. شما چطور؟ اگر در یک کشتی هستید ، این خیلی چیزها در مورد استوری اینستاگرام می گوید. آنها قدرتمند ، فریبنده ، جذاب و البته سرگرم کننده هستند! اگر هنوز آنها را به استراتژی اینستاگرام خود اضافه نکرده اید ، لازم است!با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام که هر روز استئری های اینستاگرام را تماشا می کنند ، با ارسال نکردن هیچ موردی به حساب خود ، شما توانایی بزرگی برای ایجاد ارتباط خود با مخاطبان ، افزایش بازدید به خبرمایه و افزایش میزان تعامل خود را دارید

نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام

نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام

مهم ترین مسئله در اینستاگرام این است که چگونه یک استوری بگذارید که بنده در این بخش از مقاله ی خود با موضوع آموزش استوری اینستاگرام به به نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام خواهم پرداخت.همانطور که گفته شد استوری بسیار مهم است و کاربران زیادی نیز در اینستاگرام از ان استفاده میکنند بسیار کسب و کار ها در اینستاگرام توسط استوری انجام میشود به طور کلی اگر بخواهیم بگوویم اینستاگرام بدون استوری هیچ معنایی نخواهد داشت پس با ما باشیید تا به نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام بپردازیم

  • ✔️ روی دکمه هواپیمای کاغذی زیر پست ضربه بزنید (مانند ارسال پیام مستقیم)
  • ✔️ سپس در منوی زیر گزینه “ایجاد استوری با این پست” را مشاهده خواهید کرد
  • ✔️ روی آن ضربه بزنید تا پست خود را به عنوان برچسب با پس زمینه سفارشی آماده برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود ببینید. می توانید عکس یا ویدئو را حرکت ، تغییر اندازه یا چرخش دهید. همچنین می توانید از ابزارهای طراحی استفاده کنید یا متن و برچسب اضافه کنید.
  • نکته : فقط پست های حساب های عمومی اینستاگرام را می توان در استوری ها به اشتراک گذاشت. اگر حساب عمومی دارید و می خواهید اجازه ندهید افراد پست های شما را در استوری به اشتراک بگذارند ، می توانید این کار را در تنظیمات Instagram انجام دهید.

چرا از استوری اینستاگرام استفاده میکنند

ما این بخش از مقاله ی خود را با موضوع نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام به این موضوع که چرا استوری اینستاگرام مهم است و برای چه از آن استفاده مکینند میدهیم . Instagram Stories به طور کلی تجربه کاربری بهتر و کمتر گیج کننده ای را ارائه می دهد. اگر شما یک برند هستید ، لیستی از دلایل استفاده از Instagram Stories بی پایان است. از همه مهمتر ، میزان افرادی که احتمالاً در اینستاگرام به آنها دسترسی پیدا می کنید معمولاً بسیار بیشتر از اسنپ چت است. علاوه بر این ، بستر دیگری برای ایجاد محتوای خلاقانه و در نهایت رسیدن به هدف شما فراهم می کند ، خواه این باشد که کسی لباس بخرد ، یک پست وبلاگ بخواند یا یک آهنگ را بارگیری کند. همچنین هنگام بارگذاری محتوا از رول دوربین خود ، آن مربع سفید زشت را در اطراف رسانه خود نمی گیرید ، مانند آنچه در Snapchat انجام می دهید. روش های خلاقیت در سیستم عامل واقعا بی پایان است. این تقریباً مانند یک کانال تلویزیونی کوچک برای برند شما است که می توانید با مفاهیم خارج از جعبه به شهر بروید.

نحوه ی افزودن هشتگ در استوری اینستاگرام

افزودن هشتگ به استوری شما باعث می شود که مخاطبان بیشتری بتوانند آن را ببینند زیرا ممکن است توسط الگوریتم اینستاگرام انتخاب شود تا در صفحه آن هشتگ ظاهر شود. (اگر اینگونه باشد ، می دانید زیرا صفحه آن هشتگ در لیست بینندگان شما نشان داده می شود.)

دو روش برای افزودن هشتگ به Story خود وجود دارد:

  • ✔️ از برچسب هشتگ استفاده کنید
  • ✔️ از عملکرد متنی منظم استفاده کنید

در هر صورت ، اینستاگرام برخی از ایده های محبوب هشتگ را برای ادامه کار پیشنهاد می دهد. می توانید حداکثر ۱۰ هشتگ به Stories خود اضافه کنید. (در این صورت ما توصیه می کنیم آنها را کوچک کرده و آنها را در پشت برچسب ها ، gif ها یا شکلک ها پنهان کنید.)

نحوه ی افزودن لوکیشن در استوری اینستاگرام

مانند هشتگ ، لوکیشن نیز میتوانید در استوری های خود قرار بدهید و از انان برای خود کاربران بیشتری را جذب کنید زیرا اگر برای استوری های خود لوکیشن بگذارید کاربران اینستاگرام با جست و جو کردن لوکیشن مکان شما میتوانند استوری هایی را که شما به اشتراک گذاشته اید را نیز ببنند پس با ماباشید تا به نحوه ی افزودن لوکیشن در استوری اینستاگرام بپردازیم.

  • ✔️ روی نماد لوکیشن در بالای صفحه خود ضربه بزنید
  • ✔️ لوکیشن مکان را انتخاب کنید
  • ✔️ مکان مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید (می تواند یک فروشگاه ، یک خیابان ، یک شهر باشد ، به همان اندازه وسیع یا خاص که دوست دارید)
  • ✔️ رنگ و اندازه و مکان برچسب را تنظیم کنید تا فضای داستان شما را تکمیل کند سپس استوری خود را به اشتراک بگذارید

نحوه ی افزودن استیکر در استوری اینستاگرام

نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام

یک نمونه قابلیت خوب دیگر اینستاگرام قابلیت استکیر ها میباشد شما میتوانید در استوری خود استیکر هایی رابرای زیبا سازی عکس یا ویدیو ی خود اضافه کنید.استیکر ها در استوری ها بسیار پر کاربرد هستند و کاربرانی زیادی نیز وجود دارد که از انان استفاده میکنند .برای افزودن استیکر در استوری اینستاگرام خود ابتدا باید یک ویدیو یا یک عکسی را که قصد دارید ارسالش کنید را انتخاب کنید سپس گزینه ی برچسب را از بالای صفحه ی خود انتخاب کرده و استیکر هایی را که دوست دارید را انتخاب کنید و سپس روی عکس خود بیاورید.تغییر اندازه و جابجایی برچسب ها: می توانید با کشیدن برچسب ها روی صفحه خود ، آنها را حرکت دهید و با فشار دادن یا گسترش دادن آنها با دو انگشت ، اندازه آنها را تغییر دهید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

یکی دیگر از قسمت های مهم مقاله ی نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام میباشد.امروزه کاربران زیادی وجود دارد که قصد دارند به استوری خود لینکی همانند لینک کانال یا گروه تلگرام را بدهند که از ان طریق کاربران وجود در اینستاگرام را به کانال خود دعوت دهند برای این منظور باید ابتدا برای استوری خود یک عکس یا ویدیو طراحی کنید سپس آن را انتخاب کرده و در اولین قدم گزینه ی لینک در بالای صفحه ی خود را انتخاب کنید. سپس بعد از ان که چنین گزینه ای را زدید در مرحله ی بعد وارد صفحه ای جدیدی خواهید شد که باید لینک کانال یا گروه تلگرامی خود را در آن وارد کنید.سپس در مرحله ی آخر تیک تایید را بزنید تا لینک در استوری هایتان قرار گیرد

چگونه از تبلیغات در استوری اینستاگرام استفاده کنیم

به خاطر داشته باشید که استوری ها قالبی متفاوت از یک پست معمولی در اینستاگرام دارند. داستان ها برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات شما و دستیابی به مخاطب شما به روشی شخصی و خلاقانه عالی هستند.

  • ✔️ در سال ۲۰۲۱ ، داستان های اینستاگرام که دارای محتوای تولید شده توسط کاربر هستند ، در حال تبدیل شدن به یک روند است. یک مثال عالی از محتوای تولید شده توسط کاربر ، یک توصیف ویدیویی است. اگر احساس کنند که کاربران می توانند با داستانهایی که شما به اشتراک می گذارید ارتباط برقرار کنند ، ارتباط بیشتری با محصول یا خدمات شما خواهند داشت.
  • ✔️ برای شروع مکالمه با مخاطبان خود نظرسنجی اضافه کنید. این یک ویژگی بسیار منحصر به فرد است. وقتی یک نظرسنجی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، می توانید ببینید چه کسی از نظرسنجی شما شرکت می کند و با آنها گفتگو می کنید.

چگونه می توان استوری های اینستاگرام خود را به طور دائمی ذخیره کرد

اگر خود را بسیار نزدیک و وابسته به یک داستان خاص می دانید و نمی خواهید برای همیشه از بین برود ، می توانید به راحتی هر یک از داستان های اینستاگرام خود را در تلفن خود بارگیری کنید. کاری که باید انجام دهید این است که استوری اینستاگرام خود را باز کنید و سه نقطه را که در قسمت پایین سمت راست فیلم یا عکس وجود دارد فشار دهید. بعد ، “ذخیره عکس” را فشار دهید.

شما همچنین می توانید Instagram Stories خود را روی رول دوربین خود ذخیره کنید. برای انجام این کار ، باید به صفحه نمایه خود بروید ، منو را فشار دهید و سپس “تنظیمات داستان” را انتخاب کنید. گزینه ای را که می گوید: “همیشه فیلم ها و عکسها را ذخیره کنید” روشن کنید. این گزینه در زیر عنوان دوربین وجود دارد.هر بار که یک Instagram Story ایجاد می کنید ، تصاویر و فیلم ها به طور خودکار در گالری دوربین گوشی های هوشمند شما ذخیره می شوند. اگر از سیستم عامل iOS استفاده می کنید ، حتی می توانید کل داستان اینستاگرام را به صورت یک ویدیو ذخیره کنید.

تنظیمات استوری اینستاگرام

تنظیمات استوری اینستاگرام نیز یکی از مهم ترین بخش هایاینستاگرام میباشد که خیلی از کاربران با آن زیاد اشنا نیستند این بخش از مقاله ی خود را با موضوع نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام به تنظیمات استوری اینستاگرام اختصاص خواهیم داد. همانطورکه در بالا گفته شد استوری اینستاگرام برای کاربران فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار میباشد به همین منظور تنظیمات استوری ینستاگرام نیز ارزش دارد و کمتر کسی است که هیچ چیزی در مورد آن نداند.استوری های اینستاگرام به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را در “Story” خود به اشتراک بگذارند.

در واقع می توان گفت که تنظیمات زمان استوری اینستاگرام به طور کلی و کامل ۲۴ ساعت می باشد. که بعد از این زمان محتوای آپلود شده توسط شما حذف خواهد شد.اگرچه ممکن است اصول اولیه به اشتراک گذاری آنها را بدانید، تنظیمات و ابزارهای پنهانی در داخل برنامه وجود دارد که عکس ها و فیلم هایی را که به استوری خود اضافه می کنید خلاق تر و جذاب تر می کند.مادر ادامه ی بحث خود شما را بخش مهم تنظیمات ینی این که چگونه استوری خود را از دید بعضی از کاربران مخفی کنیم آشنا خواهیم کرد پس بهتر است با ما باشید تا به این مورد مهم دراینستاگرام بپردازیم.

چگونه استوری خود را از دید بعضی از کاربران مخفی کنیم

بی شک یکی از بهترین قابیلت های اخیر اینستاگرام مخفی کردن استوری اینستاگرام میباشد .خیلی از کاربران اینستاگرام وجود دارند که دوست ندارند استوری هایشان را هرکسی ببیند به همین منظور با مشکل بر میخورند که بنده در این قسمت از آموزش استوری اینستاگرام به آن پرداخته ام. برای این منظور ایتدا باید :

  • ✔️ پیج اینستاگرام خود را باز کرده و سپس به قسمت تنظیمات اینستاگرام خود بروید
  • ✔️ گزینه ی Privacy and Security را بزنید
  • ✔️ سپس در مرحله ی بعد باید گزینه ی را انتخاب کنید
  • ✔️ در ین مرحله باید اولین گزینه ی موجود ینی Hide Story From را بزنید تا بتوانید استوری خود را از دید اشنایان مخفی نگه دارید

آموزش حذف استوری اینستاگرام

تا الان فهیدیم چگونه باید در اینستاگرام استوری بگذاریم همچنین فهمیدیم مدت زمان هر استوری اینستاگرام ۲۴ ساعت میباشد اکنون به این مورد خواهیم پرداخت که چگونه میتوانیم در اینستاگرام استوری موجود را پاک کنیم .خیلی ازکاربران وجود دارد که پس از به اشتراک گذاری استوری اینستاگرام از گذاشتن آن پشیمان میشوند و نمیدانند چگونه باید آن را پاک کنند این کار بسیار ساده است برای این منظور باید سه نقطه ی کنار استوری خود را بزنید سپس گزینه ی حذف را انتخاب کنید پس از انجام این مورد استوری برای همیشه پاک خواهد شد .

چگونه از ابزار نظرسنجی اینستاگرام استفاده کنیم

کاربران در اینستاگرام مهم ترین گزینه برای افزایش تعامل هستند ینی شما هر پست یا استوری ای به اشتراک میگذارید به خاطر افزایش تعامل در اینستاگرام میباشد اگر صفحه ی اینستاگرام شما کاربران کمتری داشته باشند اید به راحتی گفت که در آن پیج هیچ تعاملی وجود ندارد .روش و راهکار های زیادی برای افزایش تعامل در اینستاگرام وجود دارد که مهم ترین آن نظر سنجی استوری های اینستاگرام میباشد شما با انجام چنین کاری به اینستاگرام میگویید که پیجتان چقدربرایتان مهم است . شما با پرسیدن نظر کاربران خود دراینستاگرام نظر آنان را نمیپرسید بلگه تعامل پیج خود را افزایش میدهید تا به این صورت پست های خود بازدید خوبی داشته باشند و برای کاربران دیگر اینستاگرام جذاب باشد.

  • ✔️ برای این منظور ابتدا باید برای خود یک استوری ایجاد کرده و آماده ی ارسال ان در اینستاگرام باشید
  • ✔️ یک نظر سنجی برای استوری خود ایجاد کنید برای این منظور با کلیک روی گزینه ی polls میتوانید برای خود یک نظر سنجی طراحی کنید و آن را در استوری خود قرار دهید
  • ✔️ یک پس ضمینه ی خوبی انتخاب کنید سعی کنید عکس از تصویر خودتان باشد و نظر سنجی ای را که طراحی کرده اید را در آن تصویر قرا دهید با فشرت و حرکت دادن آن میتوانید اندازه ی آن را خودتان تنظیم کنید کیک وقت کوچک و بزرگ نباشد
  • ✔️ سپس در مرحله ی آخر نظر سنجی خود را برای فالوور هایتان ارسال کنید به یاد داشته باشید که برای افزایش تعامل بهتر در اینستاگرام حتما باید جواب سوال هایی که شده است را بدهید .

چگونه استوری چند قسمتی بگذاریم

قابلیت خوب دیگر استوریاینستاگرام این است که به راحتی میتوانید چندین ویدیو یا تصویری را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید این کار به ۲ صورت انجام میشود . اول این که باید تصاویر یا ویدیو های خود را جداگانه و یکی یکی به اشتراک بگذارید که این کار هم زمان بر است و هم حوصله ی زیادی نیز میخواهد به همین دلیل زمانی در گالری خود عکس هایی را برای ارسال آماده کردید به بخش استوری اینستاگرام بروید و سپس پس از زدن گزینه ی Select Multiple میتوانید به راحتی چندین عکس را برای خود انتخاب کرده و به اشتراک بگذارید به همین سادگی شما میتوانید در اینستاگرام استوری های چند قسمتی به اشراک بگذارید

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

اینستاگرام در به روزرسانی اخیر خود قابلیت خوبیرا اضافه کرد و آن نیز گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام میباشد که بند هر این بخش از مقاله ی خود با موضوع نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام به آن اشاره ای کرده ایم.این ابزار قطعا در جذاب تر کردن استوری اینستاگرام تاثیر به سزایی داشته است.همانطور که میدانید استوری های اینستاگرام در جذب فالوور تاثیر خوبی دارند پس باید برای آنان وت گذاشت تا استوری خوبی طراحی شود.گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که در تولید محتوای حرفه ای و جذاب و افزایش فالوور به افراد به ویژه بلاگرها، اینفلوئنسرها و حتی کسب وکارها کمک زیادی می کند.در ادامه شما را با روش هایی آشنا خواهیم کرد که بتوانید به راحتی در استوری های خود از آهنگ استفاده کنید برای این منظور ابتدا :

  • ✔️ ابتدا باید اینستاگرام خود را به روز کرده
  • ✔️ برنامه را باز کنید و تب دوربین رابزنید
نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام
  • ✔️ اکنون در پایین صفحه دکمه دایره ای شکل مشاهده می کنید با حرکت انگشت به سمت چپ نوع استوری خود را انتخاب نمایید. به آخرین گزینه بروید و HANDS-FREE را انتخاب نمایید.
نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام
  • ✔️ آهنگ دلخواه خود را در پلیر گوشی پخش کنید.
  • ✔️ اکنون مجددا به اینستاگرام بروید و دکمه ضبط را لمس کنید
  • ✔️ در انتها گزینه your story را انتخاب نمایید
نحوه استوری گذاشتن در اینستاگرام

قابلیت HANDS-FREE اینستاگرام یکی از ساده ترین روش های گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام به شمار می رود اما این ابزار علاوه بر صدای موزیک صداهای محیط اطراف را هم ضبط می کند.

✔️ با خرید بازدید استوری بازدید خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا