کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


یکی از ویژگی های مفید و و پرطرفداری که امروزه کاربرانی زیادی از ان استفاده میکنند استوری اینستاگرام میباشد همه ی کاربرانی که از اینستاگرام برای بازاریابی خدمات استفاده میکنند قطعا از خوبی استوری اگاه هستند که چقدر میتواند مفید باشد و همه ی کاربرانی که در این ضمینه فعالیت دارند قطعا به دنبال راهکار افزایش بازدید استوری اینستاگرام هستند تا بتوانند بازدید خود را چند برابر کنند زیرا هر کاربری که در ضمینه ی اینستاگرام به درامد زایی پرداخته باشد قطعا به این بازدید برای رونق کسب و کار خود در اینستاگرام نیاز دارد پس نباید هرگز استوری اینستاگرام را نادیده بگیریم و از کنار ان به سادگی عبور کنیم

همانطور که میدانید اینستاگرام در اوایل ورود به فضای مجازی یک بستر مناسبی بود برای به اشتراک گذاشتن حال و هوای کاربران برای هم بوده است . اما با مرور زمان و ابدیت هایی که صورت گرفت تبدیل به یک ضمینه ی فوق العاده پیش رفته برای درامد زایی و راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام شد با تبدیل شدن اینستاگرام به یک ابزار معرفی و فروش، نحوه استفاده از اینستاگرام نیز تغییر پیدا کرده است.شما نمیتوانید کسب وکاری موفق بدون در نظر گرفتن این تغییرات داشته باشید. بنابراین باید به روز باشید و با تغییرات الگوریتم های اینستاگرام، تغییر کنید.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش بازدید اینستاگرام دیدن کنید

دلیل استفاده از استوری اینستاگرام

من می دانم که یادگیری چیزهای جدید ممکن است طاقت فرسا باشد ، اما من نمی خواهم شما اجازه دهید خود را غرق کنید. اگر هرگز حتی تصویری در اینستاگرام ارسال نکرده اید ، از آنجا شروع کنید. اما اگر آماده رفتن به مرحله بعدی هستید ، داستانها آسان تر از آن است که فکر می کنید. همچنین یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن خود واقعی خود و به دست آوردن پیروان معتبر است.این چیزی است که مردم خیلی عادت دارند که اینستاگرام در مورد خانه زیبا یا لباس مناسب با پوست بی عیب و نقص و موهای حرفه ای است. اما استوری ها محلی برای حضور خود هستند.

اگر روزهای شما شامل پیاده روی سگ و تهیه صبحانه برای بچه ها ، گرم کردن قهوه برای سومین بار در مایکروویو و تلاش برای از بین بردن لکه شلوار بیس بال پسرتان است ، مردم دوست دارند این موارد را ببینند. آنها می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. و این همان چیزی است که در مورد استوری های اینستاگرام بسیار مهم است. این راهی است که شما را با مخاطبان خود سازگارتر می کند.

اهمیت افزایش بازدید استوری

همانطور که میدانید امروزه استوری تاثیری بسیار زیادی بر کسب و کار ها دارد خیلی از کاربران اینستاگرام با استفاده از استوری به درامد میلیونی در ماه رسیده اند و برای خود یک شغل ایده الی دارند طبق امار گرفته شده حدود ۲۰۰ میلیون کاربر از قابلیت استوری اسفتاده میکنند که این یک امار فوق العاده بالا میباشد شما نیز میتوانید همین کار را انجام دهید افزایش بازدید استوری تاثیری زیادی نیز بر افزایش فالوور های پیج اینستاگرام دارد ینی شما با یک تیر میتوانید به چندین هدف بزنید ینی هم فالوور های خود را افزایش دهید هم کسب و کار خود را در اینستاگرام رونق ببخشید و درامدتان را چند برابر کنبد همچنین اگر هنوز به فکر در امد زایی نیفتاد ه اید پیشنهاد میکنم هرچه سریع تر برای خود از اینستاگرام یک شغل در نظر بگیرید همانگونه که کاربران دیگر همین کار را انجام میدهند

پیشنهاد میکنم از صفحه ی کسب درآمد از اینستاگرام دیدن کنید

چرا نباید از دیده شدن اینستاگرام و استوری آن غافل شوید؟

قبل از اینکه بخواهید اقدام به افزایش بازدید استوری خود کنید ، لازم است کمی یادآوری در اینستاگرام و داستان های آن انجام دهید. بدون نگاه کردن به پایین از صخره شیرجه نمی روید!این شبکه اجتماعی از سال ۲۰۱۶ سیستم داستانی را پیاده سازی کرده و به صورت ویروسی در آمده است. (آخرین ” Reels ” از TikTok کپی می کند ، اما فراموش نکنیم که Stories سپس Snapchat را کپی کرد!).بسیاری از شرکت ها (بیش از ۵۰٪) از این کانال برای ارسال پست استفاده می کنند. آنها می دانند که حدود ۶۰٪ از کاربران بیش از آنچه در یک داستان دیده اند به یک مارک علاقه مند هستند

علت کم شدن بازدید استوری

گاهی اوقات اینستاگرام به یک باره فعالیت شما را محدود میکند و یا امار بازدید استوری شما به طور چشم گیری کاهش میدهد حالا این سوال برای شما و کاربرانی که چنین اتفاقی برایشان افتاده است پیش می اید که علت کم شدن بازدید استوری چیست ؟ از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی حساسی میباشد با رعایت نکردن پلتفرم های آن، این اتفاق می افتد. که این پلتفرم ها عبارتند از:

  • ۱ – استفاده از هشتگ های تکراری و زیاد
  • ۲ – به اشتراک گذاشتن استوری های زیاد و پشت سر هم
  • ۳ – گذاشتن استوری های تکراری و بی محتوا
  • ۴ – استفاده از ربات های افزایش ویو استوری اینستاگرام
  • ۵ – شادوبن شدن

اگر شما مواردی را که گفته شد رعایت کنید هیچ گاه برایتان چنین اتفاقی نخواهد افتاد که بازدید استوری هایتان کاهش پیدا کنند همچنین با ترفند هایی که در ادامه گفته شده است میتوانید به راحتی اقدام به افزایش بازدید استوری خود کنید

راهکار افزایش بازدید استوری

همانطور که میدانید اینستاگرام یک قابیلت فوق العاده برای برند سازی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به حساب می اید . اینستاگرام با داشتن چندین میلیون کاربر فعال بهترین ضمینه ی ممکن میباشد برای درامد زایی . که کاربران بسیاری از این موضوع خبر دارند و هم اکنون در حال انجام چنین کاری هستند “story instagram” در این کسب و کار حرف اول را میزند ینی با نداشتن بازدید مناسب به راحتی میتوان گفت این کسب و کار غیر ممکن میباشد زیرا وقتی کاربرانی برند شما را نبینند چگونه میتوان یک کسب وکار خوبی داشت ؟ به همین منظور در ادامه ی بحث خود شما را با راهکار افزایش بازدید استوری به صورت ۰ تا ۱۰۰ اشنا خواهیم کرد با ما باشید تا به این موارد بپردازیم

۱ – انتشار محتوا در بهترین زمان ممکن

بهترین زمان اشتراک گذاری یک استوری با کیفیت چه زمانی است ؟ باید گفت دقیقا زمانی که کاربران یا همان فالوور های شما انلاین هستند چون بلافاصله بعد از اشتراک گذاری ان استوری مشاهده خواهد شد و به همین منظور بازخورد فوق العاده بالایی خواهد داشت پس توجه کنید باید بدانید کاربرانتان چه زمانی از روز و شب فعال هستند تا به راحتی بتوانید ان زمان مشخص شده را مدیریت کنید لبته در هر ساعتی از روز کاربرانی هستند که مشغول کار با گوشی و اینستاگرام هستند اما مسلما گذاشتن پست در ساعات فراغت مردم مثلا بین ۱۳ تا ۱۵ ظهر و ۲۰ تا ۲۲ شب شانس افزایش بازدید استوری و جذب مخاطب جدید شما را بالاتر میبرد.

یکی از ویژگی های خوبی که استوری اینستاگرام دارد این که کاربر قادر است ویدیو ی زنده ای را به اشتراک بگذارد که قطعا تا به حال شاهد ویدیو های زنده ای در اینستاگرام خود بوده اید این به این منظور است که کاربران شما میتوانند استوری هایی شما را به صورت زنده نیز تماشا کنند فکر می‌کنم مشخص است که لایو، یک راه عالی برای ارتباط برقرار کردن با دنبال کنندگان صفحه شما است. همچنین، در پایان لایو، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که پخش زنده خود را به عنوان یک فایل ویدئویی در گالری دوربین ذخیره کنید، اما نظرات و فیدبک‌ها همراه با آن ذخیره نخواهند شد.

۲ – استفاده از هشتک در استوری

در ابدیت های جدید اینستاگرام یک قابلیت بسیار عالی برای اینستاگرام اضافه شده است ان نیز اضافه کردن هشتک در استوری میباشد همانطور که میدانید پست های اینستاگرام با هشتک هایی که برای انان ارسال میشود بازدید فوق العاده ای به خود میگیرد زمانی که شما هشتگی را در اینستاگرام جستجو می کنید، استوری های فعالی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را برای شما نمایش داده میشود. در بالای صفحه نیز می توانید با زدن روی تصویری که اینستاگرام برای یک هشتگ انتخاب کرده، استوریهایی که از هشتگ مذکور استفاده کرده اند را بازدید کنید.

هشتگ ترند (Trend)در شبکه های اجتماعی چیزی شبیه به بحث داغ در جامعه ایست که در آن زندگی می کنیم. همان موضوعی که به سرعت در جامعه فراگیر میشود. استفاده از هشتگ موقعیت مکانی در Story ها، و بهره گیری از هشتگهای ترند روز، می تواند به افزایش بازدید استوری های شما کمک کرده و ویو آن را بالا برده و حتی باعث جذب فالوور شود. اما در مورد استفاده از هشتگ به موارد زیر بسیار دقت کنید:

  • ۱ – سعی کنید از هشتک های رقبا استفاده کنید
  • ۲ – سعی نکیند در استفاده از هشتک زیادی روی کنید
  • ۳ – برای انتخاب هشتک سعی کنید وقت بگذارید
  • ۴ – در هشتگ های چند کلمه ای حتما از آندرلاین ( _ ) بین کلمات استفاده کنید
  • ۵ – اگر پیج تجاری و فروشگاهی دارید حتما از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید
  • ۶ – سعی کنید از هشتک های شلوغ استفاده نکنید

۳ – خرید بازدید استوری

سومین راهکار افزایش بازدید استوری خرید بازدید میباشد شما در این روش در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود بازدید های خود ا تا سقف بی نهایت افزایش بدهید همانطور که گفته شد اعتبار در اینستاگرام بحث پیچیده و مهمی میباشد شما میتوانید هرچه سریع تر با ” خرید بازدید استوری ” اقدام به افزایش بازدید خود کنید تیم پشتیبانی ( کارینا ) با داشتن چندین سال سابقه در ارائه ی خدمات مجازی میتواند بازدید های کاملا واقعی و ایرانی را برای شما عزیران ارائه دهد تا دیگر هیچ کاربری نگران بازدید های خود در اینستاگرام نباشد

آیا خرید بازدید استوری اینستاگرام خوب است؟

امروز و در حال حاضر، روزانه بیشتر از دویست میلیون نفر از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند که فعالیت خود را در قالب استوری در این شبکه اجتماعی پخش می کنند. استوری اینستاگرام قابلیتی است که این شبکه اجتماعی برای نمایش تصاویر و انواع مختلف ویدیو های کاربران به طور پی ‌در پی و با زمان محدود استفاده می شود. در سال دو هزار و شانزده وقتی که اینستاگرام برای اولین بار شروع به کار کرد، این ویژگی سنی استوری اینستاگرام توسط افراد مختلف دیده شد و افراد بسیار زیادی خواهان و علاقمند استفاده از این قابلیت بودند. در همان اوایل کار روزانه بیشتر از صد میلیون نفر از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده می‌کردند. آمار های بسیار زیادی نشان می‌دهند که حدود سی درصد از مردمی که در اینستاگرام فعالیت می کنند پس از دیدن یک محصول و یا خدمت در استوری اینستاگرام بیشتر به سمت خرید و یا استفاده از آن خدمت جذب می‌شوند.

همچنین علاوه بر این یک ‌سوم از استوری هایی که بازدید بسیار زیادی دارند توسط کسب و کار هایی که می‌خواهند در این زمینه از استوری استفاده نمایند تا فروش محصولات خود را بیشتر کنند استفاده شده‌است. یعنی بهترین راه برای کسب درآمد از برنامه اینستاگرام استفاده از استوری می باشد و یکی از راه‌ های بالاتر بردن میزان سود دهی از استوری خرید ویو و بازدید استوری اینستاگرام می باشد که می‌تواند به شما در این زمینه کمک بسیار زیادی نمایند.

۴ – محتوای با کیفیت و خلاقی تولید کنید

برای اطمینان از این که همیشه محتوای با کیفیت ارسال می کنید ، برای محتوای Instagram خود برنامه محتوایی داشته باشید. به نوع پیامی که می خواهید ارسال کنید ، مخاطبان هدف خود و اینکه چگونه می توانید به طور م effectively ثر با آنها ارتباط برقرار کنید ، فکر کنید.مصرف کنندگان انتظار دارند که مارک ها محتوای معناداری را در اختیار آنها قرار دهند. شما باید محتوایی ایجاد کنید که سر و صدا را از بین ببرد و مخاطبان شما را درگیر خود کند. مارک های معنی دار دریافتند که ۵۸٪ محتوای مارک های مطرح جهان بی ربط ، ضعیف است و تحویل نمی دهد.با استفاده از سیستم عامل های بازاریابی محتوا می توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان اینستاگرام شما محتوای معنی دار دریافت می کنند. این سیستم عامل ها به شما کمک می کند تا اقدامات بازاریابی محتوای خود را سازماندهی کنید. این ابزارها می توانند به شما در راهبرد ، تولید ، توزیع ، اندازه گیری و بهینه سازی محتوای شما کمک کنند.

انواع مختلف قالب های Story را برای تنوع امتحان کنید. به عنوان مثال ، اگر هر پست یک نقل قول الهام بخش باشد ، مخاطب شما خسته خواهد شد. بنابراین مهم است که محتوای خود را تغییر دهید تا بازدیدها افزایش یابد و نیازهای پیروان مختلف را برآورده کنید.برخی از انواع محتوایی که می توانید استفاده کنید شامل فیلم ، عکس و بومرنگ است. حتی می توانید آنها را برای تنوع ترکیب کنید یا بین آنها جایگزین کنید. علاوه بر این ، می توانید پست های خود را در Stories خود نیز به اشتراک بگذارید. با این حال ، قبل از ارسال آنها به Stories ، مطمئن شوید که آنها بهترین فیلم ها یا عکس ها هستند.برای ایجاد تصاویر و فیلم های حرفه ای می توانید از ابزارهای طراحی مانند Adobe Spark ، Pixlr ، Renderforest و Animaker استفاده کنید.نشنال جئوگرافیک یکی از مارک های خردکننده آن با استوری های خود در اینستاگرام است. آنها برای به اشتراک گذاشتن تصاویر برنده جایزه و مطالعات زیست محیطی از عکس و داستان سرایی استفاده می کنند. داستان های اینستاگرامی آنها بینندگان را آموزش می دهد و اقدامات حفاظتی را که در سراسر جهان اتفاق می افتد ترویج می دهند.

صفحه ی اموزش تولید محتوا برای اینستاگرام حتما ببین !!!

۵ – ایجاد تبلیغات Stories

بیش از ۱۵ میلیون حساب کسب و کار در اینستاگرام و بیش از دو میلیون آگهی دهنده وجود دارد. اگر بودجه ای برای این نوع هزینه ها در نظر گرفته اید ، باید در اینستاگرام به تبلیغات تبلیغاتی نیز بپردازید.چرا؟ تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و هواداران و دنبال کنندگان را سریعتر و کارآمدتر از آنچه که بخواهید از طریق پست های معمولی انجام دهید ، جمع آوری کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید بودجه و البته یک چشم انداز روشن برای طراحی ها ، یک پیام واضح و CTA های جذاب است.تبلیغات IG Stories دقیقاً مانند یک داستان عادی در تمام صفحه برای بیننده نمایش داده می شود. به این ترتیب ، اگر این تبلیغات را با در نظر گرفتن کاربر ایجاد کنید ، می توانید آنها را به جای تبلیغاتی سرزده ، به عنوان بخشی از خبرهای Stories آنها جلوه دهید. اگر می خواهید تبلیغات شما منجر به تولید شود (و ما مثبت هستیم که این را می خواهید) ، سرزنش نکردن بسیار مهم است.

بنابراین ، اگر بتوانید تبلیغ را با چیزی مشابه آنچه قبلاً در فصل “پیشنهاد محدود” بحث کردیم ، ترکیب کنید ، نتایج حتی بهتر خواهد بود. از آنجا که تبلیغات ویدئویی فقط ده ثانیه طول می کشد ، ارزش آن را دارد که ارزش آن را داشته باشند. این بدان معنی است که شما از همان ثانیه اول به خوانایی ، CTA واضح و تأثیر بصری قدرتمندی روی بیننده نیاز دارید.مثال زیر از Spotify آمده و شامل همه مواردی است که شما باید در مورد آدرس دهی صحیح مخاطبان از طریق تبلیغات Instagram Stories بیاموزید. همانطور که می بینید ، پیام واضح است ، سبک بصری سرگرم کننده است ، متناسب با مخاطبان شرکت است و پالت رنگی آن را تقریباً غیرممکن می کند.

۶ – به طور مداوم استوری بگذارید

به نظر می رسد یک نکته کاملاً اساسی باشد ، اما ارسال مداوم می تواند یکی از ساده ترین راهکار افزایش بازدید استوری شما باشد.هرچه داستان های اینستاگرام را به طور مداوم تری ارسال کنید ، شانس بیشتری برای رسیدن به مخاطب خود دارید ، زیرا آنها در طول روز از داستان های خود استفاده می کنند.مانند هر داستان جدید ، شما به بالای خبرهای دنبال کنندگان خود خواهید رسید – ایجاد یک اثر گلوله برفی مثبت برای قرار گرفتن در معرض محتوای خود.

خبر خوب این است که ارسال پست به طور مداوم ، حتی با حواس پرتی های روزمره زندگی ، اکنون از هر زمان دیگری آسان تر است.این به این دلیل است که با بعداً می توانید تمام داستان های اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.وقتی زمان ارسال است ، تمام مطالب و پیوندهای از قبل آماده شده آماده و در برنامه بعدی در انتظار شما هستند ، بنابراین می توانید پیچیده ترین داستان ها را در عرض چند دقیقه منتشر کنید!همین امروز برنامه برنامه Stories اینستاگرام خود را با برنامه بعدی شروع کنید ، این برنامه در همه برنامه های پولی موجود است!

۷ – از برچسب سوال استفاده کنید

استفاده از برچسب سوال می تواند مخاطبان شما را به تعامل و تعامل عمیق تری با پست های شما ترغیب کند.این ویژگی به شما امکان می دهد ببینید چه کسی پاسخ داده است ، بنابراین بازخورد واضح مخاطبان شماست. ممکن است از نتایج متعجب شوید.در هر پست فقط می توانید از یک جعبه سوال استفاده کنید. هنگامی که داستان را پست کردید ، بینندگان می توانند با ضربه زدن روی برچسب روی داستان شما ، به سوالات شما پاسخ دهند.مخاطبان خود را به تعامل با پست های خود ترغیب کنیدشما می توانید پاسخ را به اشتراک بگذارید یا آن را حذف کنید.برعکس این نیز بسیار خوب عمل می کند. شما می توانید مخاطبان خود را به سوالاتی برای تأثیرگذاری سوق دهید ، اما اگرچه این مسئله کاملاً واضح به نظر می رسد ، اگر می خواهید به نتایجی که می خواهید برسید ، پاسخ ندهید

۸ – از نظرسنجی استفاده کنید

به راحتی میتوان گفتد مهم ترین راهکار افزایش بازدید استوری اینستاگرام رای نظر سنجی میباشد شما با این روش به اینستاگرام میگویید برای افزایش تعامل پیجتان در حال تلاش هستید تعامل در اینستاگرام مهم ترین گزینه میباشد زیرا بدون داشتن تعامل نه پستتان بازدید میخورد نه استوری هایی که میگذارید .رای اینستاگرام کار سختی نیست فقط باید در هر عکسی که میگذارید جوابی بگذارید برای مثال : آیا عکس من خوب است ؟ بله یا خیر به این صورت مخاطبتان خود را به چالش دعوت میکیند و همین چالش است که باعث افزایش استوری اینستاگرام میشود همچنین پیشنهاد میکنم از صفحه ی پیاده سازی چالش اینستاگرام حتما دیدن کنید

۹ – پاسخ دادن به دایرکت

تاثیر گذار ترین دستوری ممکن در اینستاگرام ایجاد تعامل میباشد تعامل ب معنای داد ستد میباشد شما بین کسی که به شما توجهی ندارد و با کسی که توجه فراوانی به شما دارد کدام یک را انتخاب میکنید ؟ قطعا کسی که توجه بیشتری به شما دارد اینستاگرام نیز به همین صورت میباشد اینستاگرام به کسانی که تعامل برقرار کنند به شدت علاقه دارد زمانی که با پیام های دایرکت خود درگیر می شوید و به آنها پاسخ می دهید، نه تنها پیامی را برای فالوور خود ارسال می کنید بلکه چون یک شخص حقیقی در پشت حساب وجود دارد و شما به بازخورد آنها گوش می دهید، هم اعتمادسازی ایجاد میشود و هم تعامل طولانی مدت کاربران با استوری اینستاگرام خود را بهبود می بخشید.

متاسفانه بسیاری از صفحه های اینستاگرامی به دایرکت هایی که از استوری هایشان دریافت می کنند پاسخ نمیدهند. همین باعث می شود مخاطبان خود را به مرور از دست بدهند. اگر شما هم اینطور هستید تلاش کنید بسیار کوتاه یا نهایتا با ارسال یک استیکر جواب کاربران خود را در پاسخ به استوری‌های اینستاگرام تان بدهید.هزاران راه برای تعامل میان شما و مشتریانتان وجود دارد. قبل از هرکاری ابتدا درمورد کسب‌ وکار خود تحقیق کنید تا ببینید از چه راهی می‌توانید با مشتریان وارد تعامل شوید. می‌توانید پیج رقبای خود را نیز بررسی کنید و ببینید آنها چگونه با مشتریان خود در ارتباط هستند. از استراتژی های پیج های رقیب جهت بالا بردن بازدید استوری خود استفاده کنید.

۱۰ – افزودن استیکر به استوری اینستاگرام

اخرین راهکار افزایش بازدید استوری که تاثیر زیادی نیز بر بازخورد پیجتان دارد استفاده از استیکر در استوری هایتان میباشد . استوری اینستاگرام یک ابزار قدرتمندی را نیز دارد که به شما و کاربران دیگر اینستاگرام این اجازه را میدهد که که از برچسب استیکر استفاده کنید که به راحتی بتوانید برای جذاب کردن استوری خود از هشتک های متنوع استفاده کنید این برچسب‌ها واقعاً سرگرم‌ کننده هستند و می‌توانند در جذاب کردن تصویر شما، نقش زیادی داشته باشند. به نحوی که مخاطب جذب استوری شما شود. شما زمانی که یک استیکر مرتبط با استوری خود ایجاد میکنید باعث میشود مخاطب کنجکاو شود تا استوری های بعدی شما را نیز دنبال کند زمانی که این اتفاق بیفتد اینستاگرام خواهد فهمید که شما بحث تعامل را به خوبی رعایت میکنید در این صورت استوری شما در اکسپلور به نمایش خواهد امد و در نتیجه بازدید ان چند برابر خواهد شد

۱۱ – محتوای ویدیویی بیشتری ارسال کنید

یکی از مهم ترین اصول که برای افزایش بازدید استوری باید رعاست کنیم این است که محتوای ویدیویی در استوری خود قرار دهیم . تا سال ۲۰۲۲ ، ویدئوی موبایل ۷۹٪ از کل ترافیک داده تلفن همراه را تشکیل می دهد .در حال حاضر ، دسترسی آلی بیشتر از عکس ها در اینستاگرام ، برای فیلم ها وجود ندارد. با این حال ، ما می دانیم که کاربران اینترنت واقعاً از این قالب استقبال می کنند و طبق پیش بینی ها ، این اولویت بیشتر خواهد شد!علاوه بر این ، اگر هدف شما جلب توجه است ، هیچ چیزی بهتر از یک فیلم پخش خودکار برای جلب نظر مشترکین شما نیست. و اگر می خواهید جامعه شما تا آنجا که ممکن است وقت خود را صرف تعامل با حساب شما کنند ، ویدیو عالی است.

۱۲ – از تگ لوکیشن استفاده کنید

با تگ لوکیشن ، می توانید به یک گروه جمعیتی خاص و فقط به آن گروه بپردازید. بنابراین ، می توانید کمپین بازاریابی خود را بهتر استراتژیک کنید و مطمئن شوید که افراد مناسب را برای تجارت خود هدف قرار داده اید. این البته اگر شما یک تجارت محلی دارید و نه یک تجارت جهانی.دوم ، شما به افراد آن گروه هدف اجازه می دهید تا راحت تر شما را پیدا کنند. گاهی اوقات ، افراد از یک مکان خاص آن مکان خاص را با برچسب جستجو می کنند تا ببینند افراد یا مشاغل دیگر چه چیزی را ارسال می کنند.

۱۳ – از رای اینستاگرام استفاده کنید

یک نمونه ی دیگر از ترفند های مهم اینستاگرام برای افزایش بازدید استوری رای استوری اینستاگرام میباشد شما به این صورت کاربران اینستاگرام را وادار خواهید کرد تا به تصاویر و ویدیو هایی که ارسال میکنید رای بدهند به این صورت تعامل پیجتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد برای این منظور شروه کنید به ساختن تصاویر با موضوعات مختلف تا در استوری خود قرار دهید برای مثال : عکس ۲ موتور را در یک قالب تصویر قرار داده و در گوشه ای از تصویر بنویسید شما کدام موتور را انتخاب میکنید سپس با استفاده از تگ رای که در استوری های شما وجود دارد در تصویر قرار دهید تا کاربرانی که استوری شما را تماشا میکنند به این تصویر رای بدهند سعی کنید هر شب ۱۰ استوری به این صورت طراحی کنید و سپس منتشر کنید پس از چند روز شاهد چند برابر شدن آمار استوری خود خواهید بود به همن سادگی!

نتیجه گیری

گوش کنید ، من می دانم که بازدیدهای داستان اینستاگرام به شدت سقوط کرده است ، اما این بدان معنی نیست که نامزدی شما نیز کاهش یافته است. داستان های اینستاگرام هنوز هم یک روش خارق العاده برای مخاطبان شما است که درگیر آن می شوند و احساس می کنند با شما ارتباط دارند. این روش عالی برای رشد قطعه کوچک پای اینترنت است.به یاد داشته باشید ، وقتی به رشد این حساب ادامه می دهید ، به زودی می توانید با مارک ها درگیر شوید و ویژگی کش رفتن را به آن اضافه کنید. این به افراد کمک می کند از اینستاگرام و وب سایت شما استفاده کنند. این جایی است که جادو اتفاق می افتد. مخاطبان شما در لیست نامه های پستی شما جست و جو می کنند ، ایستگاه از پیش تعیین شده شما را خریداری می کنند و برای همیشه طرفدار شما خواهند بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا