کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

دغدغه ی اکثرکاربران شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام این است که بتوانند دراینستاگرام به راحتی محتوایی تولید کنند و سپس ان را منتشر کنند که ما دراین مبحث از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام قصد داریم شما را با تولید محتوای با کیفیت از ۰ تا ۱۰۰ اشنا کنیم امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارد که وقت خودشان را در اینستاگرام میگذارنند شما نیز به عنوان بیزینس کار میتوانید از این فرصت پیش امده برای خود استفاده کنید خیلی مهم است در اینستاگرام کاربرانی داشته باشید هم مخاطبان شما باشند و هم به انان به عنوان یک مشتری نگاه کرد و با انان ارتباط برقرار کرد زیرا اگر در محتوا نویسی خوب عمل کنید ینی تخصص ان را داشته باشید محیط اینستاگرام میتواند محل بسیار مهمی باشد که مشتری های زیادی را برای شما و برنددتان وفادار سازد و آنان را به مشتری های ثابت تبدیل کند شبکه ها اجتماعی رشد چشم گیری در توسعه ی یک بیزینس ایفا میکند که یکی از این بزرگ ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام میباشد کاربرانی که از اینستاگرام برای بیزینس یا کارهای تجاری استفاده میکنند به خاطر محبوب بودن ان در میان کاربران تولید محتوا بسیار ارزشمند میشود جذب کاربران بیشتر و همچنین سرگرم کردن انان در این راه میتواند کمک خیلی خوبی برای برند شما بکند

کمک به محتوای اینستاگرام میتواند یک مبارزه باشد محتوایی که شما تولید میکنید برای اینستاگرام نه تنها باید جذاب باشد بلکه باید به گونه ای باشد تا کاربران را به سمت خود بکشاند ینی باید از جذابیت بالایی برخوردار باشد محتوا خون حیات اینستاگرام است اما تهیه محتوا لازم نیست سر درد بزرگی داشته باشد همانطور که میدانید اینستاگرام یک بستر بسیار شلوغ از کاربران ایرانی و خارجی میباشد که روزانه چندین میلیون پست و استوری اشتراک گذاشته میشود همه ی اینان از کاربران فعال اینستاگرام هستند که اینستاگرام را بسیار محبوب و دوست داشتنی میدانند افزایش محبوبیت این سکو نشان دهنده تغییر محتوای سرمقاله به تصاویر است با پیشرفت فناوری کاربران اینستاگرام دوست دارند تا در کمتر زمان ممکن محتوایی را تولید کنند و به اشتراک بگذارند که ما قصد داریم در ادامه ی آموزش تولید محتوا در اینستاگرام شما را با تولید محتوا به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا سازیم.

توجه داشته باشید که اینستاگرام به عناون یکی از اصلی ترین برنامه های ارتباطی در ایران شناخته شده است که افراد بسیار زیادی نیز وجود دارد که از این اپلیکیشن استفاده های زیادی میکنند خیلی از کاربران اینستاگرام از این برنامه برای خرید محصولات استفاده میکنند ظرفیت بالایی که این برنامه دارد موجب شده تا محتوا نویسی نیز طرفدارارن زیادی را به خود جذب کند محتوا در اینستاگرام امر بسیار مهمی میباشد زیرا محتوا ی با کیفیت نشان دهنده ی ارزش مخاطبین برای شماست شما به هرچه نعداد که میتوانید فالوور های خود را افزایش دهید زیار اب افزایش فالوور میتوانید توقع این را نیز داشته باشید که کسب و کارتان رونق بگیرد و به این صورت با سود بسیار زیادی مواجه خواهید شد شاید خیلی از شماها این چنین سوال هایی داشته باشید که چگونه کاربران بیشتر جذب کنیم تا کسب و کارمان رونق بگیرید ؟ تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟ که ما در ادامه ی بحث خود در آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به همه ی این سوالات خواهیم پرداخت.

چرا محتوای اینستاگرام با کیفیت بالا بسیار مهم است؟

بیایید در مورد الگوریتم اینستاگرام صحبت کنیم. بازخورد بسیاری بدی پیدا می کند و از زمان تغییر حساب کاربری آن قطعاً رشد حساب اینستاگرام خود را دشوارتر کرده اند. اما مهم است که بدانید الگوریتم مانع رشد شما نمی شود ، بلکه فقط نحوه رشد شما را تغییر می دهد.داشتن محتوای با کیفیت بالا در اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر به سال های ابتدایی اینستاگرام برگردیم ، پرورش فالوور با تصاویر بی کیفیت و ارسال پراکنده بسیار آسان تر بود.اما اکنون ، ثبات نکته اساسی است و شما باید بتوانید به طور مرتب محتوایی را تولید کنید که مخاطب شما را دوست دارد و با آن درگیر می شود.

و هنگامی که الگوریتم دریافت که شما در حال ایجاد محتوایی هستید که مورد پسند مخاطبان شما قرار می گیرد ، شما و پست هایتان را در موقعیت بهتر و در مقابل مخاطبان جدید قرار می دهد.دلیل دوم مهم بودن محتوای باکیفیت اینستاگرام این است که فرصتی دیگر برای کسب درآمد از حساب خود به شما می دهد.بسیاری از مارک ها و مشاغل مایل به همکاری با اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان برای ایجاد محتوای وب سایت یا حساب اینستاگرام خود هستند. بنابراین اگر می توانید بهترین کار خود را در حساب اینستاگرام خود به نمایش بگذارید ، می تواند به یک نمونه عالی برای مهارت های شما تبدیل شود و می تواند فرصتی برای کار با مارک های بزرگ ، همکاری در پروژه های رسانه های اجتماعی و پرداخت هزینه محتوای اینستاگرام شما ایجاد کند!

چگونه می توان در اینستاگرام محتوای با کیفیت ایجاد کرد؟

اگر دوست دارید در اینستاگرام تعداد فالوور های خود ار افزایش دهید باید شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید محتوا در اینستاگرام باعث افزایش تعامل میشود . این یک امر ضروری است . چرا ؟ این تنها به این دلیل نیست که تعداد بیشتری از رقبا می خواهند توجه مشترکان شما را به خود جلب کنند بلکه به ویژه به این دلیل که آنها بیشتر و بیشتر خواستار می شوند . از طرف دیگر ، دانستن چگونگی دور زدن الگوریتم اینستاگرام امری اساسی است ، به همین دلیل شما برای برنامه ریزی ، تولید ، ویرایش و انتشار محتوای خود به یک برنامه عملی و یک استراتژی نیاز دارید.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام به اشتراک گذاری هدفمند و دقیق محتواهایی از جمله : عکس و ویدیو میباشد که برای ارائه به مخاطبین اینستاگرام طراحی شده است با تولید محتوا نه تنها کاربران به صفحه ی شما علاقه مند میشوند بلکه باعث رشد و گسترش بیزینستان نیز خواهد شد . اینستاگرام پیش از هرچیزی یک شبکه ی اجتماعی مبتنی به انتشار ویدیو و عکس میباشد به همین خاطر انتشار عکس و ویدیو مهم ترین نکته در اینستاگرام میباشد به طوری که بدون متن میتوان مطلبی را به اشتراک گذاشت ولی بدون عکس و ویدیو ممکن نخواهد بود پس باید توجه داشته باشید که قبل از تولید یک محتوا باید بدانید چه نوع محتوایی را باید منتشر کنید تا بازخورد خوبی داشته باشد محتوا نویسی امر مهمی در اینستاگرام است که باید برایش وقت گذاشت و ان ئرا در اولویت قرار داد کاربرانی که از اینستاگرام مشغول کسب درامد هستند یا انانی که تازه به فکر کسب در امد از طریق اینستاگرام افتاده اند باید محتوا نویسی را کاملا جدی بگیریند زیرا محتوای دقیق و با کیفیت است که مخاطب را به مشتری تبدیل میکند

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از ابزار مهم و اساسی در بازاریابی محسوب میشود به طوری که نقش ان در رونق و گسترش کسب وکار بسیار واضح است در واقع شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام دارای پتانسیل هایی هستند که قادر هستند تا به ما کمک کنند تا به سود خوبی نسبت به تلاشمان برسیم شبکه های اجتماعی برای کاربران کسب وکار مانند یک گنجینه ی پر از طلا میباشد که مارا قطعا به سود خوبی خواهد رساند فقط باید قدر این گنجینه را به خوبی بدانیم شبکه های اجتماعی از جمله (اینستاگرام . تلگرام . فیسبوک . لینکدین . توییتر . اپارات و همچنین یوتیوب ) براساس محتواهایی که تولید میکنند زنده مانده اند و توانسته اند تا بین بهترین های شبکه ی اجتماعی نیز شناخته شوند

این شبکه های اجتماعی بهترین مکان میباشد برای برقراری ارتباط با مشتری هایتان و همچنین به وسیله ی چنین برنامه هایی شما به راحتی میتوانید با کاربران خود یک ارتباط داشته و انان را راهنمایی کنید تا اگر در محصولی برای فروش دارید به راحتی انان را تبدیل به مشتری کنید اگر محتوای تولید شده دقیق و با کیفیت قطعا در این مسیر موفق خواهید شد و این برنامه ها میتوانند بهترین ابزار در این باره باشند

اگر شما یک وب سایت فروشگاهی دارید قطعا برای فروش محصولاتتان نیاز به مشتری هایی زیاد خواهید داشت در این صورت به راحتی و از طریق تولید محتوا میتوانید کاربران حاضر در اینستاگرام را به سمت سایت خود بکشانید و سپس اگر محصولات قرار داده شد در وب سایت از کیفیت بالایی برخوردار باشد قطعا همه ی انان را خواهید فروخت در این جا به راحتی میتوانیم به اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام پی ببریم که یک محتوا چقدر میتواند مهم باشد وهمچنین بر فروش محصولاتتان چقدر تاثیر دارد . شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین گزینه هایی میباشد که کمک میکند تا کاربران زیادی را روانه ی وب سایتتان کنید و همچنین با تولید محتوای با کیفیت بتوانید علاقه مندان زیادی را برای خود ایجاد کنید تا توانسته باشید به کسب و کارتان رونق ببخشید اهمیت تولید محتوا در اینستاگرامری بسیبار مهم میباشد که بنده سعی کردم در دوره آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان بپردازم این گزینه را دست کم نگیرید زیرا تاثیر فوق العاده زیادی بر فروشتان خواهد داشت با تولید محتوای با کیفیت کاربران را جذب خود کنید

محتوای خوب در اینستاگرام

اگر شما نیز یکی از افراد علاقه مند به شبکه های مجازی هستید قطعا جز افرادی هستید که تلاش میکنند در این ضمینه فعالیت خوبی داشته باشند و حتما این را نیز میدانید که اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب ما ایرانی ها میباشد که طرفدار بسیار زیادی نیز دارد روزانه افراد زیادی وجود دارد که عکس های شخصی خود را در اینستاگرام به اشتراک میگذراند و همچنین خیلی از افراد وجود دارد که از اینستاگرام در امد کسب میکنند ولی همه ی این ها به کنار اگر قادر به تولید محتوای خوب و با کیفیت در اینستاگرام نباشیم هم ی این کار ها به هیچ تبدیل خواهند شد محتوایی که تولید میکنید باید کاربر پسند باشد نه تنها شما از ان خوشتان بیاید بلکه باید دیگران نیز همین نظر را داشته باشند تا بتوانید نتیجه ی خوبی بگیرید محتوای خوب باید از لحاظ نگارشی و همینطور از لحاظ فنی مناسب باشد و از ان نتوان هیچ گونه مشکل یا عیبی گرفت محتوایی که تولید میکنید باید کپشن مناسب با موضوع خود را داشته باشد تا کاربران با خواندن ان جذب شما شوند در مورد کپشن و ویژگی های نیز در ادامه ی مبحث آموزش تولید محتوا در اینستاگرام اشراتی خواهیم کرد

اگربخواهیم تعریف دقیقی برای تولید محتوا در اینستاگرام بگوییم؛ باید بگوییم که انتشار هدفمندانه ی هرگونه محتوایی از قبیل عکس، فیلم، موسیقی و … که به منظور ارائه به مخاطبان و جذب کردن آن‌ها طراحی می‌شوند را تولید محتوای اینستاگرامی می‌گوییم. نکته ی مهم حائز اهمیت این است که باید قبل از نشر و تولید بدانید که چه محتوایی با چه مضمونی را قرار است برای مخاطبان خود ارائه دهید.

محتوای بد در اینستاگرام

همانطور که در بند گذشته به ان اشاره کردیم محتوا بسیار در اینستاگرام امری مهم میباشد زیرا با محتوای با کیفیت کار های زیاد از جمله افزایش فالوور را قادریک انجاک بدیم محتوای بد محتوایی گفته میشود که هیچ کیفیتی ندارد علائم نگارشی در ان رعایت نشده ان را در هیج جایی نمیتوان منتشر کرد . هیچ اطلاعاتی را به کاربران نخواهد داد . در ان هدف مشخص نیست و همه ی محتوا ها تکراری و کپی میباشند چنین محتوایی به جز اثر منفی برای کاری هیچ چیز دیگری نخواهد داشت پیشنهاد میکنم اگر قصد تولید محتوا را دارید به ایده های تولید محتوا در اینستاگرام که در ادامه به انان خواهیم پرداخت توجه کافی داشته باشید

نکات مهم در تولید محتوا اینستاگرام

  • ۱ – باید بدانید در چه زمانی از ۲۴ ساعت پست خود را در اینستاگرام به اشتراتک بگذارید
  • ۲ – باید بدانید برای محتوا چه مضمونی انتخاب کنید سعی کنید ساده نباشد تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب خودتان کنید
  • ۳ – روی موضوع تمرکز کنید و وقت بگذارید تا محتوی خوبی منتشر کرده باشید
  • ۴ – از هشتک برند خود به خوبی و با تعداد کافی استفاه کنید نه کم و نه زیاد
  • ۵ – حتما برای پست هایی ک ه قصد منتشر دارید کپشن خوبی بنوبسید که تاثیر فوق العاده زیادی بر برندتان خواهد داشت
  • ۶ – سعی کنید از تبلیغات نیز استفاده کنید

ایده های تولید محتوا در اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

ما در بند های گذشته از مبحث آموزش تولید محتوا در اینستاگرام در مورد محتوا مطالب زیادی را خاندیم و دانستیم محتوا چیست و چه کارایی دارد ؟ دانستیم بهترین شبکه ی اجتماعی برای تولید محتوا کدام اپلیکشین است ؟ و چرا این اپلیکیشن اینقدر معروف و محبوب میباشد اینک ما در ادامه ی مبحث آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ایده هایی اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با چنین ایده و نظر هایی به راحتی در اینستاگرام شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید

۱ – محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

قبل از شروع ، باید این دو سوال را از خود بپرسید:

اولاً ، چه نوع محتوایی با نام تجاری شما همسو است؟ و مخاطبان شما می خواهند چه چیزی ببینند؟

اینکه بتوانید دقیقاً چه کسی ، چه چیزی و چرا را در مورد مارک تجاری اینستاگرام خود مشخص کنید ، یک گام مهم برای برنامه ریزی محتوای شماست. اگر می دانید مارک تجاری شما در چه زمینه ای است و مخاطب شما دوست دارد چه نوع محتوایی را درگیر کند ، واقعاً می توانید از همان ابتدا نوع خود را انتخاب کرده و نوع مناسب محتوایی را ایجاد کنید.یافتن جایگاه نام تجاری خود و اختصاص دادن واقعاً تلاش خود به همین جایگاه نتیجه خوبی خواهد داد. بسیاری از حساب های اینستاگرام با ارسال مطالب خارج از مخاطبان و اهداف خاص خود کنار گذاشته می شوند و این می تواند رشد شما را کند کند.

بنابراین اگر یک تجارت غذایی هستید ، محتوای خود را طوری برنامه ریزی کنید که ۱۰۰٪ بر اساس مواد غذایی باشد (و نه عکس های سلفی از جای خود!). اگر بخواهید حساب اینستاگرام خود را رشد دهید ، این سطح هدف گذاری و فاصله گرفتن از نام تجاری شما ، واقعاً مهم است.

یکی از بهترین نکات برای صرفه جویی در وقت ، برنامه ریزی برای عکسبرداری های خود برای یک روز خاص و دریافت محتوا برای چندین روز ارسال اینستاگرام است. به عنوان مثال ، در روز دوشنبه ، شما می توانید تصمیم بگیرید که برای عکسهای لباس خود عکس بگیرید و سپس روز جمعه ، وقت خود را به تصاویر مسطح اختصاص دهید.اینکه بتوانید به این ترتیب شاخه های خود را به هم متصل کنید ، در طولانی مدت در وقت شما صرفه جویی می کند ، زیرا می توانید محتوایی را جمع آوری کنید که شاید هفته ها در آینده ارسال شود!هر چقدر با وقت خود منظم باشید ، برای محتوای اینستاگرام شما بهتر خواهد بود!

۲ – یک کمپین UGC را اجرا کنید

درمورد موضوع استفاده از محتوای اینستاگرام که افراد دیگر ایجاد کرده اند ، همچنین بهتر است پیروان موجود خود را تشویق کنید تا محتوایی را در مورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید برای خبرمایه خود ارسال کنید.از این نوع مطالب به عنوان “UGC” یا محتوای تولید شده توسط کاربر یاد می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری به هر محتوای ایجاد شده توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ، با تشویق خود برند یا بدون آن ، اطلاق می شود.با این حال ، تا زمانی که شما یک برند بزرگ و جاافتاده نباشید ، بعید است کاربران بدون انگیزه محتوای Instagram را درباره شما و محصولات شما ایجاد کنند.با اجرای یک مسابقه که کاربران می توانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ نام تجاری خاص خود ، یا هشتگ تبلیغاتی ، برنده این موضوع شوند.

به عنوان مثال ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به دنبال کنندگان ، به شما کمک می کند تا برای کمپین خود شتاب ایجاد کنید زیرا احتمال دارد کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده کنند. رقابت خود را از طریق کانال های دیگر رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید – اساساً ، برای شروع کار هرچه می توانید کلمه را به زبان بیاورید!اگر می خواهید بر عملکرد هشتگ کمپین خود نظارت داشته باشید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare آن را ردیابی کنید. در برنامه PRO یا بالاتر با Iconosquare ، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ خود را با گذشت زمان و تعامل با هشتگ را مشاهده کنید.

بخاطر داشته باشید که نباید نسبت به نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید ارسال کنند محدود کننده باشید ، در غیر اینصورت آنها مزاحمتی نخواهند کرد!UGC به جای تمرکز ، باید یک استراتژی تکمیلی برای تأمین محتوای خوراک شما باشد. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند از آنها سوiting استفاده می کنید و همچنین کنترل زیبایی خوراک خود را کمتر خواهید داشت.UGC یک نمونه از اید های مهم تولید محتوا میباشد که بنده در دومین قسمت از مقاله ی خود با موضوع آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان اشاراتی کرده ام امید وارم مقاله برایتان به درد بخور بوده باشد.

۳ – انتشار پست در زمان مناسب

چرا انتشار پست در زمان مناسب اینقدر مهم است ؟ سوالی که خیلی از کاربران درگیر ان هستند و نمیدانند چه زمانی مناسب است برای به اشتراک گذاشتن پست هایشان . برای مثال : فرض کنید شما یک فروشگاهی در یکی از خیابان های شهر دارید خیابانی که در طول روز رفت امد بسیاری دارد در این میان شما ترجیح میدهید فروشگاه خود را در طول روز ببنید و فقط در شب از ان استفاده کنید اینک چه خواهد شد ؟ بدیهی است که مشتریان ثابت خود را از دست خواهید داد و فقط در شب محصولاتتان را به افراد رهگذر که از انجا میگذرند خواهید فروخت اینستاگرام نیز به همین صورت است فرض کنید برای پستی با کیفیت و جذاب طراحی کرده اید و قصد دارید ان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید اما این پست را در زمانی منتشر میکنید که کاربران حاضر در اینستاگرام کم هستند در نتیجه اطلاعات مهمی که قصد داشتید بازدید زیادی بخورد در میان مطالب زیاد اینستاگرام گم خواهد شد بدون ان که بازدید خوبی بخورد

همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از سه شبکه مجازی در جهان میباشد و افرادی که در این فضای مجازی فعالیت دارند همگی به دنبال ان هستند که فالوور های زیادی داشته باشند زیرا از این طریق میتوانند کارهای زیادی را انجام دهند برای مثال محصولاتی که دارند را به فروش بگذارند از راه های غیرقانونی و غیرمنطقی که عبور کنیم، افزایش تعداد تعقیب کننده های اینستاگرام راه های زیادی دارد که یکی از این راه کار ها خرید فالوور برای اینستاگرام میباشد و اگر کاربری قصد خرید را نداشت میتواند از مبحث راهکار افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کند

از انجایی که یافتن زمان مناسب برای اشتراک گذاری پست یک دغدغه ی جهانی میباشد کاربران اینستاگرام سعی کردند با تلاش های خود زمانی مناسب را برای به اشتراک گذاری پست انتخاب کنند که این بازه زمانی در ساعت های

نیمه شب

۳ بامداد

۱۶ بعداز ظهر

و همچنین میتوانید برای منتشر پست های خود در ۳ روز هفته ینی در روز های چهارشنبه . پنج شنبه و جمعه استفاده کنید این روز ها با گرفته شدن میانگین اماری در جهان بهترین روز ها برای منتشر پست میباشد.

همچنین اگر اطلاعات مورد نیاز در مورد زمان پست گذاری برای شما عزیزان کامل نبود پیشنهاد میکنم از مقاله ی بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام وب سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده است.

۴ – انتشار ویدیوی جذاب و با کیفیت

معمولا افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت و اینستاگرام صرف نگاه کردن ویدیو میکنند تا خاندن یک مقاله یا یا دیدن یک عکس ! حدود ۷۵ درصد از ترافیک جهانی در دست ویدیو میباشد این امار این رانشان میدهد که وقتی کسی در اینترنت یا اینستاگرام میباشد قطعا در حال تماشای ویدیو است بهترین راه برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده از ویدیو میباشد شما باید قبل از ان که به فکر ساختن یک ویدیو باشید به محتوای ان نیز نظری داشته باشید باور کنید محتوایی که باید ویدیو ی شما داشته باشد خیلی مهم تر از کیفیت ان است ما نمیگوییم که کیفیت مهم نیست ولی بای برای محتوا نیز وقت جداگانه ای بگذارید باید برا ان هدف خاصی داشته باشید بدون داشتن هدف هرگز موفق نخواهید شد

اگر یکی از کاربران فعال اینستاگرام باشید قطعا دیده اید که چقدر در اینستاگرام پست های ویدیویی به اشتراک گذاشته میشود حدود دو سوم اینستاگرام را پست های ویدیویی تشکیل داده اند باید سعی کنید در ساخت ویدیو مهارت کافی را داشته باشید تا برای خود یک ویدیو بسازید سعی نکیند از ویدیوهایی که دیگران منتشر میکنند استفاده کنید زیرا در این صورت فقط برای انان تبلیغ است . سعی کنید برای داشتن بازدید بالا از هشتک استفاده کنید هشتک تاثیر زیادی بر بازدید خور خواهد داشت زیرا پست شما را به بخش اکسپلور خواهد برد و در نتیجه بازدید چند برابری نیز خواهد خورد خوبی ویدیو نسبت به عکس این است که با انتشار ویدیو به راحتی خواهید فهمید چه تعداد افراد پست منتشر شده ی شما را دیده اند ولی در عکس چنین چیزی وجود ندارد و فقط تعداد کاربرانی را که پست شما را پسند کرده اند خواهید فهمید . انتشار ویدیوی جذاب و با کیفیت یکی دیگر از گزینه های مهم میباشد که بنده در این مبحث از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان اشاراتی کرده ام امید وارم بتواند مشکلتان را برطرف سازد

۵ – همکاری کردن با اینفلوئنسرها

ششمین روش از ایده های تولید محتوا در اینستاگرام که بنده سعی کرده ام در مبحث آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان نیز بپردازم همکاری کردن با اینفلوئنسرها یا برند های برتر میباشد که در سال ۲۰۱۹ شناخته شده است داشتن یک اینفلوئنسر شناخته شده و متعبر تاثیر به خصوصی بر تولید محتوایتان در اینستاگرام خواهد داشت به دلیل شناخته یودن یک اینفلوئنسر مردن به چنین اشخاصی علاقه ی به خصوصی دارند . اینفلوئنسر ها میتوانند از برند شما تبیلغات کنند و به روند پیشرفت شما کمک خوبی کنند . برای پیدا کردن یک اینفلوئنسر خوب و مناسب ایتدا باید از قبل در مورد ان اطلاعاتی را جمع اوری کنید که مثلا اگر در ضمینه ی اینستاگرام است ان شخص کیست ؟ چه تعداد فالوور دارد ؟ چه مقدار در میان مخاطبانش محبوب است ؟ اینان سوالاتی میباشد که باید قبل از ان که یک اینفلوئنسر را انتخواب کنید به همه ی انان پاسخ داده شود .

اکثر برند ها هزینه ی کافی را برای همکاری کردن با اینفلوئنسرها ندارند دلیل ان نیز واضح و روشن است یا کسب و کار تازه تاسیسی دارند ودر امدی نیز از ان ندارند که برای اینفلوئنسرها خرج کنند یا کسب و کارشان کوچک است بنابراین ما باید به دنبال همکاری با یک یا نهایت دو فرد تاثیرگذار باشیم. فقط در این صورت امکان هماهنگ سازی فرآیند بازاریابی با بودجه در دسترس برندمان وجود خواهد داشت.هزینه ی همکاری کردن با اینفلوئنسرها در سراسر جهان بسیار بالا میباشد پس شاید خیلی از کاربران از روش استفاده نکنند در این صورت به جای استفاده از یک اینفلوئنسر بین المللی باید به سراغ افراد تاثیر گذار مقیاسی برویم در این صورت امکان تقسیم بودجه برای همکاری با تعداد افراد هرچه بیشتری فراهم می شود و به این صورت به راحتی میتوانید همکاری کنید و هزینه ی انچنانی نیز پرداخت نکنید و از برند خود نیز تبلیغ کرده باشید شما زمانی که با یک اینفلوئنسر شروع به همکاری کردید باید از زمان له دست امده استفاده ی کامل را ببرید ینی باید از انان یاد بگرید که برای پست هایشان چه راهکار هایی دارند تا بازدید بیشتری بخورد همچنین از انان اصول طراحی یک عکس و نوشتن کپشن مناسب را بیاموزید . همکاری کردن با اینفلوئنسرها یکی دیگر از موارد مهم میباشد که بنده در این مبحث از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان اشاراتی کردم همچنین همکاری کردن با اینفلوئنسرها مزایای دیگری نیز دارد که درادامه به انا ن خواهیم پرداخت .

مزایای همکاری کردن با اینفلوئنسرها

یکی از مزایای مهم همکاری کردن با اینفلوئنسرها این است که به راحتی برند ها برایتان قابل شناسایی خواهند بود

با یک اینفلوئنسر به راحتی میتوانید محصولات خود را به فروش بگذارید

بازار های بیشماری را میتوانید هم جذب کنید و هم انان را گسترش دهید

کاربران و مخاطبین زیادی را میتوانید برای خود جذب کنید

افزایش تعداد فالوور و بازدید پیجتان

در کسب و کارتان سود بی نظیری خواهید کرد

اعتبارتان در بین فالوور ها افزایش خواهد یافت

۶ – تصاویر حرفه ای منتشر کنید

محتوا نه تنها در اینستاگرام بلکه در طراحی وب سایت نیز تاثیر زیادی بر بازدید ان دارد محتوایی که شما تولید میکنید باید به قدری کیفیت داشته باشد که کاربران را به سمت جذب کند ما در این مبحث از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام شما را با ۵ ایده ی مهم و کار افرین اشنا ساختیم و اینک به یکی دیگراز این ایده با موضوع تصاویر حرفه ای منتشر کنید خواهیم پرداخت اگر در ضمینه ی خاصی مانند اینستاگرام مشغول به کسب درامد هستید و توان انتشار عکس را نیز دارید پیشنهاد میکنم از عکاسی اطراف خود مانند منظره . کوه . بیابان . درختان و حتی از خودتان محتوای با کیفیت تولید کنید و در اینستاگرام با یک کپشن فوق العاده به اشتراک بگذارید اگر همانطور که گفتم قادر هستید با عکاسی محتواهای با کیفیت تولید کنید پیشنهاد میکنم موارد زیر را نیز به یاد داشته باشید .

۱ – از عکاسان حرفه ای برای تولید محتوای با کیفیت بهره ببرید

از عکاسان حرفه ای برای عکس گرفتن و همچنین تولید یک محتوای با کیفیت برای اینستاگرام استفاده کنید . انان چندین ویژگی دارند : اول از همه انان به راحتی انواع دوربین را خواهند شناخت زیرا مهارت شناخت را دارند سپس چنین اشخاصی تجهیزات کافی را دارند و دیگر لازم نیست برای عکسای دنبال تجهیزات باشیم . انان در نور سنجی مهارت کافی را دارند . اگر یک کسب وکاری دارید و دوست دارید برای کارتان تصاویر با کیفیتی نیز داشته باشید از یک عکس استفاده کنید میتوانید از یک عکاس به عنوان پروژه ای یا به طور تمام وقت استفاده کنید در این صورت میتوانید عکس های با کیفیت و حرفه ای تولید کنید اگر یک کسب و کار حرفه ای داشته باشید و مخاطبان شما بفهمند که برای عکساسی از تلفن همراه استفاده میکنید در موردتان چه فکری خواهند کرد ؟ قطعا اثر منفی خواهد داشت ولی برعکس اگر بفمهند برای عکاسی از عکسان معروف استفاده میکینید نظرشان کاملا در موردتان تغییر خواهد کرد اگر کسب و کارتان در امد خوبی دارد برای عکاسی از یک عکاس استفاده کنید در این صورت محتوای تولید شده با کیفیت تر خواهد شد و کاربران بیشتری به برند و کسب و کارتان اضافه خواهد شد

۲ – سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

سعی کنید تصاویری که منتشر میکنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد چنین تصاویر در بین طراحان (Stock) نام دارد . (Stock) همان تصویری میباشد که طراحان با استفاده از دوربین های امروزی و حرفه ای تهیه کرده اند اگر قصد ندارید از عکاس برای عکس گرفتن استفاده کنید و یا کسب و کاری ندارید یا کسب و کارتان به گونه ای است که به عکس های زیادی نیاز ندارید پیشنهاد میکنم از (Stock) استفاده کنید چنین تصاویری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در سایت های زیادی نیز وجود دارد که با یک سرچ ساده میتوانید انان را پیدا کرده و ازشان در کسب وکارتان استفاده کنید

۳ – طراحی گرافیکی خود را به صورت سفارشی انجام دهید

تا به حال شاید خیلی از صفحات چه اینستاگرام و چه صفحات وب سایت را دیده باشید که از عکس هایی استفاده میکنند که ان عکس را نیز در ۱۰ جای دیگر دیده باشید . چنین کار هایی کپی محسوب میشوند و اثر منفی خواهد داشت و همنطور وقتی یک کاربر عکس تکراری را ببیند اعتمادش به شما قطعا سرد خواهد شد و اعتباری را که دارید هم از دست میدهید در این صورت پیشنهاد میکنم از عکس ها سفارشی استفاده کنید شاید هزینه بر باشد ولی در عوض اعتماد کاربران را به خود جلب خواهید کرد و همچنین اگر قصد نداشتید طراحی عکس های خود را به دیگران بدهید خود نیز قادر هستید چنین کاری را انجام بدهید فقط برای انجام چنین کارهایی نیاز به مهارت دارد که ان نیز کار سختی نیست شما به راحتی میتوانید با برنامه هایی مانند فتوشاپ عکس های با کیفیت و خوبی طراحی کنید اگر مهارت کافی را نداشتید با چندین فیلم اموزشی به راحتی قادر خواهید بود عکس هایی با کیفیت تولید کنید اگر عکس هایی وب سایت یا پیج اینستاگرامتان تکراری نباشد جلوه ی خوبی خواهد داد و کاربران ورودی نیز جز فالوور های محبوبتان خواهند شد

۷ – از هشتگ های خود به درستی استفاده کنید

نکته جالب در مورد هشتگ ها این است که آنها محتوای شما را در Instagram حتی برای افراد غیر دنبال کننده سایت شما قابل مشاهده و در دسترس می کنند. زیرا از هشتگ برای دسته بندی مطالب در اینستاگرام استفاده می شود که از طریق آنها می توان پست های شما را پیدا کرد. بهتر است هشتگ های خود را به عنوان کلمات کلیدی در توضیحات تصویر مربوطه وارد کنید.آیا می دانید # عشق پرکاربردترین هشتگ در اینستاگرام است ؟ بیش از ۹۸۸ میلیون پست وجود دارد که حاوی این هشتگ است! به عنوان یک نام تجاری ، شما باید یک یا چند هشتگ متناسب با نام تجاری خود ایجاد کنید. به این ترتیب ، حتی بدون ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی ، به راحتی می توانید افرادی که چه محتوایی در مورد برند شما ارسال می کنند را کنترل کنید.تعداد دقیق هشتگهایی که باید استفاده کنید وجود ندارد. با این حال ، استفاده از هشتگ های مرتبط و خاص با مارک مهم است. روش “۱۰۰۰ هشتگ” در یک نظر زیر به احتمال زیاد به عنوان اسپم تلقی می شود تا موفقیت. بنابراین با دقت هشتگ های مناسب پست خود را انتخاب کنید تا بتوانید قدم بزرگ برای تولید محتوا در اینستاگرام بردارید.

همچنین برای یافتن بهترین هشتگ های موجود برای پست گذاری پیشنهاد میکنم از مقاله ی پربازدید ترین هشتگ اینستاگرام وب سایت ما دیدن کنید در این مقاله به بهتربن هشتگ های موجود در اینستاگرام و همچنین پربازدید ترین آنان پرداخته شده است که میتوانید برای هشتگ گذاری در اینستاگرام از آن استفاده کنید.

۸ – مسابقه ی هیجان انگیزی راه اندازی کنید

اینستاگرام با ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه و همچینن با بیش از ۱۰۰ میلیون پست در روز یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی میباشد که کاربران امروزه از این اپلیکیشن برای انواع کار ها استفاده میکنند . با استفاد ه از این اپلیکیشن میتوانید میزان تعامل کاربران را افزایش دهید و کسب وکار اینترنتی خود را به هدفی که دارید نزیدیک تر کنید مسابقه ی اینستاگرامی تاثیر خوبی بر محتوایی که قرار است در اینستاگرام منتشر کنید دارد مسابقه یکی از بهترین محتوایی میبیاشد که میتوانید روری ان حساب بکشید زیرا فالوور ها علاقه ی زیادی به رقابت در اینستاگرام دارند

برای راه اندازی یک مسابقه باید ابتدا برای خود یک هدف مشخصی را تعیین کنید نه تنها در اینستاگرام بلکه در هرجایی برای ان که یک مسابقه راه اندازی کنید ابتدا باید یک هدفی را انتخاب کنید که قصد شما از این مسابقه چیست ؟ زیرا بدون داشتن یک هدف نمیتوانید میران موفقیت و همچنین در امد خود را بسنجید . در هر صفحه ی اینستاگرام هدف باید جدا گونه باشد و باهم فرق کند به این صورت روش مسابقه نیز درصفحه فرق خواهد کرد . شما باید یه عنوان یک مدیر اینستاگرام یا یک مدیر کسب و کار هدفتان را از مسابقتان مشخص کنید تفاوتی نمیکند که که به دنبال ارتقای کیفیت حضور خود در اینستاگرام هستید یا قصد دارید تعداد فالوئرهایتان را افزایش دهید؛در هر صورت باید یک هدف ویک مقصد نهایی را برای خود انتخواب کنید

سعی کنید در مسابقتان از هشتک نیز بهره ببرید اکثر کاربران فعال اینستاگرام قطعا با هشتک و کارایی که دارد اشنا هستند باید توجه کنید که یک هشتک خوب کلید کسب موفقیت شما در ان مسابقه است اگر هشتک مناسبی نداشته باشید هیچ لینک و پیوندی میان مسابقه و محتواهای تولیدشده توسط کاربران یا شما پیدا نخواهد شد. انتخاب هشتک خوب و مناسب نیز کار انچنان اسانی نیست باید سعی کنید هشتکی انتخاب کنید که سرچ خوبی داشته باشد سعی نکیند از هشتک های خیلی شلوغ نیز استفاده کنید در این صرت به هیج وجه موفق نخواهید شد زیرا پستتان در بین عکس های به اشتراک گذاشته توسط دیگران گم خواهد شد راه اندازی مسابقه ی اینستاگرامی یک نمونه ی دیگر از ایده های تولید محتوا در اینستاگرام میباشد که در مبحث آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان پرداختیم همچنین میتوانید با ویژگی هایی که در ادامه در مورد هشتک ها میگوییم هشتک مورد نظر خود را انتخاب کنید

ویژگی یک هشتک مناسب برای مسابقه ی اینستاگرامی

از هشتکی استفاده کنید سرچ خوبی داشته باشد ولی انچان نیز شلوغ نباشد که پستتان به چشم نخورد

از هشتکی استفاده کنید که مربوط به موضوع برندتان باشد

هشتک مورد نظر باید متناسب با نوع مسابقه باشد

سعی کنید از هشتک دواسمی استفاده کنید زیرا تک اسمی یا تک کلمه ای بسیار شلوغ است برای مثال : #چالش_اینستاگرام

۹ – فالوور بیشتر , اعتبار بالاتر

مهم ترین چیز در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام اعتبار میباشد اگر یک کاربر در اینستاگرام قصد راه اندازی کسب وکار داشته باشد و اعتباری نداشته باشد قطعا موفق نخواهد شد زیرا اعتباری ندارد که بتواند از طریق آن محصولات خود را بفروشد . فالوور یکی دیگر از ایده های تولید محتوا در اینستاگرام میباشد که بنده قصد کردم در این مبحث از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام شما را یاری دهم دقت داشته باشید تعداد فالوور ارتباط مستقیمی با اعتبار شما در اینستاگرام دارد شما ازطریق راه و روش های زیادی از جمله (خرید فالوور . استفاده از ربات . تبادل و . . .) قادر خواهید بود فالوور های پیج خود را افزایش دهید ولی مهم ترین روش تولید محتوای با کیفیت میباشد که کاربر با محتوایی که شما به اشتراک میگذارید تصمیم میگیرد شما را دنبال کند یا خیر پس اگر در اینستاگرام فعالیت دارید سعی کنید محتوایی که در اینستاگرام منتشر میکنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در جذب فالوور نیز شما را یاری کرده باشد

اگر مطالب ارسالی شما با کیفیت و جذاب باشد پیج اینستاگرامی شما در مدت زمان بسیار کمی تعدا فالورر زیاد را جذب خود خواهد کرد در این صورت افرادی که شما را دنبال می‌کنند، مخاطبین حقیقی شما شمرده شده و به شما وفادار خواهند ماند به همین خاطر است که بنده پیشنهاد میکنم باید محتوای ارسالی با کیفیت باشد تا فالوور جذب کنید منظور بنده از محتوا ویدیو و عکس میباشد عکس هایی که قصد دارید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید به هیچ عنوان نباید تکراری باشد زیرا اثر منفی خواهد داشت و در آن صورت نه تنها فالورری جذب نمیکنید بلکه فالوور های خود را نیز از دست خواهید داد به یاد داشته باشید تعداد فالوور یک پیج نشان دهنده ی ان شخص میباشد پس اگر قصد دارید اعتبار خوبی داشته باشید اقدام به افزایش فالوور کنید اگر اعتبار داشته باشید شانس فروش محصولات و خدمات ارائه شده به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان این موضوع را فراموش نکنید. و همچنین میتوانید برای افزایش تعداد فالوور های خود از ربات افزایش فالوور سایت ما استفاده کنید.

با استفاده از این ربات میتوانید تعداد فالوور های خود را به صورت کاملا و همچنین هدفمند جذب کنید فالوور هایی که از این طریق جذب میشوند همگی فعال و دلخواه بوده برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی کار این ربات پیشنهاد میشود از مقاله ی بهترین ربات اینستاگرام وب سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله به صورت جامع به این موضع پرداخته شده است.

۱۰ – یک کپشن جذاب در اینستاگرام ایجاد کنید.

کپشن‌های اینستاگرام مکانی برای اضافه کردن هشتگ‌ها به امید افزایش دسترسی نیست. درعوض، باید از زیرنویس‌ها برای بیان یک داستان متقاعدکننده و تعریف‌کننده استفاده شود که در خدمت هدف نهایی برند شما باشد. ایجاد یک کپشن متقاعد کننده به آزمون و خطا نیاز دارد. نظارت بر تجزیه و تحلیل اینستاگرام همچنین می تواند به شما در بهبود کپشن ها کمک کند، اگر بتوانید الگوهای مربوط به قالب های کپشن مختلف و تعامل یا دسترسی پست را شناسایی کنید.در حالی که نوشتن زیرنویس های طولانی ضروری نیست، باید حتما چیزی بنویسید که ارزش خواندن داشته باشد و به پیشبرد روایت محتوای شما کمک کند.پس سعی کنید از کشپن های طولانی که فقط وقت کاربر را میگیرند خودداری کنید.

کسب درآمد از طریق تولید محتوا

کسب درآمد از طریق تولید محتوا یک مونه ی دیگر از موارد ی میباشد که بنده در مبحث آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به ان پرداخته ام اگر قصد تولید محتوا دارید که از ان نیز به درامد برسید باید محتوایی تولید کنید که جنبه ی اموزشی داشته باشد و یا در آن اطلاعاتی را مربوط به محصول و خدماتتان بدهید که مشتری شما را متخصص کارتان بداند و نیاز مخاطبین را به‌راحتی برطرف کند به طور کلی هدف با چنین است محتوایی داشته باشیم و تولید کنی که نیاز کاربر را برطرف سازد کسب درامد از طریق تولید محتوا بسیار اسان بوده و انگونه نیست به هزینه و یا مهارت نیاز داشته باشد

اگر تصمیم خود را گرفتید که از طریق محتوا کسب درآمدی داشته باشید ابتدا باید یک پیج اینستاگرام داشته باشید تا بتوانید تخصص و مهارت خود را به رخ دیگران بکشید همچنین اگر مهارت ان را دارید که یک وب سایت داشته باشید پیشنهاد میکنم این روش خیلی بهتر از پیج اینستاگرام میباشد زیرا در اینستاگرام باید به دنبال مشتری باشید ولی با طراحی یک وب سایت دیگر لازم نیست به دنبال کسی باشید کافیست سایتی که دارید ربتبه گوگل را بگیرد تا مشتری های زیادی به سات شما رجوع کنند در این صورت به راحتی میتوانید پروژه های مربوط به تولید محتوا را دریافت کنید و شروع به تولید محتوا برای دیگران کنید اگر کارتان کیفیت خوبی داشته باشد قطعا مشتری های زیادی نیز خواهید داشت همچنین اگر یک وب سایت داشتید میتوانید به راحتی صفحه هایی را با موضوع دلخواه بسیازید و در ان صفحه ها شروع به گذاشتن مطلب کنید این گونه بازدید سایتتان نیز افزایش خواهد یافت و در نتیجه مشتری های زیادی برای این کار به سمت شما خواهند امد

سوالات متداول

۱ – ایا محتوای تولید شده برای مخاطب جذابیت نیز خواهد داشت

شما محتوایی را که تولید میکنید برای دیگران است پس قطعا باید محتوایی با کیفیت و خوبی تولید کنید تتا برای کاربران دیگر جذاب باشد اگر محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد کاربران زیادی را جذب خود خواهید کرد پس به محتوا دقت داشته باشید که بسیار امر مهمی میباشد

۲ – ایا ایده هایی که برای تولید محتوا پیشنهاد کرده اید تضمینی اند ؟

بله دقیقا . ما از بین ۱۰۰ ها ایده ۱۰ ایده ی تضمینی را انتخاب کرده ایم تا اگر کاربری اقدام به تولید محتوا کرد به راحتی با هر یک از ایده ها بتواند به نتیجه ی خوبی برسد

۳ – چگونه در محتوانویسی بهتر از رقبای خود باشیم؟

تنها یک راه عملی برای این منظور وجود دارد. بهترین رقبای خود را انتخاب کرده و به رصد عملکرد آن‌ها بپردازید. به گونه‌ای جدی این کار را دنبال کرده و برایش برنامه‌ریزی انجام دهید. بررسی عملکرد رقبا به شما اطلاعات زیادی می‌دهد و می‌توانید در جهت پیشرفت و بهبود عملکرد خود تلاش کنید.

۴ – چگونه یک موضوع خوب پیدا کنیم ؟

تنها با جست و جوی زیاد . در اینستاگرام محتواهای زیادی وجود دارد اگر به انان دقت کنید میتوانید بهترین موضوع را پیدا کنید و یک محتوای جدید تری نسبت به ان تولید کنید که تکراری هم نباشد

۵ – در چه زمانی پست بگذاریم که بازخورد خوبی نیز داشته باشد ؟

همانطور که گفته شد در روز های اخر هفته ینی ( چهارشنبه . پنج شنبه . جمعه ) و در ساعات (۱۶ بعدازظهر . ۱۲ شب . همینطور ۳ بامداد )

۶ – کپشن با کیفیت چه تاثیری در پست دارد ؟

یک کاربر اینستاگرام با خواندن کپشن تصمیم میگیرد یک پیج را دنبال کند یا خیر پس میتوان گفت که یک کپیشن با کیفیت تاثیر خوبی نیز برای افزایش فالوور خواهد داشت کپشن با کیفیت و خوب بنویسید و کاربران را به سمت خودتان بکشانید

نتیجه گیری

امید وارم نکاتی که در این مقاله در خصوص آموزش تولید محتوا در اینستاگرام برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه (کارینا) مطرح شد برایتان مفید باشد تولید محتوا در اینستاگرام مهم ترین عامل موفقیت میباشد اگر بتوانید برای محتواهایی که تولید مکینید وقت بگذارید قطعا نتیجه ی خوبی برایتان خواهد داشت و همچنین محتوا نویسی اصلا کار سخت و پیچیده ای نمیباشد فقط سعی کنید پشتکار خوبی داشته باشد و از ایده های تولید محتوا در اینستاگرام که به انان اشاره کردیم به خوبی استفاده کنید سعی کنید از مخاطبان خودتان بیشتر یاد بگیرید و مدام در حال نظرسنجی از مخاطبان صفحه خود باشید. با رعایت همین نکات ساده اما مهم در این مقاله قطعاً خواهید توانست مقداری خود را از رقبا متمایز کنید و محتوای با کیفیت تولید کنید که نتیجه ی خوب نیز برایتان داشته باشد

امید وارم از این مقاله کامل و جامع استفاده ی کامل را برده باشید و بتوانید در ضمینه ی اینترنت یک کسب در امد خوبی راه اندازی کنید منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا