کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

تغییر نام کاربری در ایتا

آیدی ( ID) که مخفف کلمه Identification است به معنای شناسایی و تعیین هویت در ایتا است، این پیام رسان نیر مانند تلگرام از قابلیت نام کاربری یا همان ای دی برخوردار است و این امکان را به شما میدهد بدون این که از شماره استفاده کنید با دیگران در ارتباتط باشید، به همین دلیل ما امروز در این مقاله قصد داریم به نحوه ساخت و تغییر نام کاربری در ایتا بپردازیم.

نحوه ساخت و تغییر نام کاربری در ایتا دقیقا یکسان است و فقط از یک مسیر قابل انجام میباشد، این مورد یعنی اگر قصد ساخت نام کاربری را دارید یا حتی یک نام کاربری دارید ولی قصدتتان تغییر ان است در ادامه به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مورد پرداخته شده است.

ابتدا وارد پیام رسان ایتا شده و به بخش تنظیمات (Settings) بروید.

گزینه تنظیمات را بزنید.

سپس از بین گزینه هایی که در این بخش وجود دارد باید گزینه نام کاربری را بزنید، اگر از قبل نام کاربری نداشته باشید این بخش برای شما خالی است.

نام کاربری را در این بخش وارد کنید.

به تصویر بالا نگاه کنید، نام کاربری خالی است یعنی ای دی برای این مورد در نظر گرفته نشده به همین دلیل باید یک اسم به عنوان نام کاربری در این مورد وارد کنید کنید به یاد داشته باشید نام کاربری نمیتواند تکراری باشد و منحصر به فرد است.

کاربران ایتا ممکن است به هر دلیلی نام کاربری خود را تغییر دهند برای مثال:

  • تغییر علاقه‌: کاربران ممکن است به تغییر علایق و شغف‌های خود بپردازند و نام کاربری جدیدی که با این تغییرها سازگارتر باشد، انتخاب کنند.
  • حفظ حریم خصوصی: برخی از کاربران ممکن است بخواهند نام کاربری خود را تغییر دهند تا حفظ حریم خصوصی خود را تقویت کنند. این اقدام می‌تواند از شناسایی آسان تر شما در این شبکه اجتماعی جلوگیری کند.
  • بهبود برندینگ: کاربران تجاری و کسب و کارها ممکن است بخواهند نام کاربری خود را تغییر داده و آن را با برندینگ و تعهدات خود هماهنگ کنند. برای مثل من از برند خرید ممبر ایتا استفاده میکنم به همین دوست دارم نام کاربری من با این مورد یکسان باشد.

در نتیجه

ساخت و تغییر نام کاربری در ایتا یک نیاز برای همه کاربران است که باید این مورد را همه بدانند، تغییر نام کاربری ایتا بسیار ساده است و در این مقاله سعی شد به صورت کامل به این مورد بپردازیم.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله رفع محدودیت عضویت در ایتا بزنید تا اطلاعاتی نیز در این باره کسب کنید.

دوستان عزیز به این نکته توجه کافی داشته باشید اگر به هر دلیلی قادر به تغییر نام کاربری در ایتا نبودید بهتر است با پشتیبانی ایتا تماس برقرار کنید تا آن ها این مشکل شما را برطرف کنند.

سوالات متداول

این کار نیر بسیار ساده است برای این کار وارد تنظیمات شده و گزینه ویرایش نام را بزنید.

بله، برای حذف مسیر بالا را طی کرده و نام کاربری را پاک کنید و سپس تایید را بزنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا