کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

نصب بله بدون کد تایید

محبوبیت پیام رسان بله به دلیل ویژگی پیام رسانی منحصر به فردش که به کاربران امکان می دهد هویت خود را ناشناس نگه دارند، افزایش یافته است. همچنین وارد شدن به بله بدون کد تایید یکی دیگر از سوال های پر تکرار است که دراین مقاله میخواهیم به سوال بسیاری از کاربران که چگونه بدون کد وارد بله شویم است پاسخ دهیم.

ممکن است از خود بپرسید چگونه بدون کد وارد بله شویم ؟

همانطور که در مقاله نصب تلگرام بدون کد تایید نیز گفته شد این موضوع غیرممکن است، به خاطر امنیت نسبتا خوبی که بله دارد این کار غیر ممکن است. اما راه هایی وجود دارد که میتوانید برای ثبت نام از خط خود استفاده نکنید که در ادامه به صورت کامل این موضوع را توضیح میدهیم.

اما قبل از هرکار باد بدانیم آیا ورود به بله با ایمیل هم غیر ممکن است؟

ورود به پیام رسان بله با ایمیل ممکن نیست! یکی از قابلیت های دیگر بله که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد همین موضوع است، یعنی در بله با ایمیل نمیتوان هیچ حساب کاربری ایجاد کرد و همه باید از شماره استفاده کنند حالا باشماره واقعی یا فیک، به هر حال همه ی کاربران باید برای ثبت نام و ورود به بله یک شماره در دسترس داشته باشند.

پیشنهاد شگفت انگیز: میدونستی با ۱۷ هزار تومن میتونی صاحب کلی ممبر ایتا بشی؟ منتظر چی هستی؟ سری به مقاله خرید ممبر ایتا بزن

متأسفانه نصب بله بدون کد تایید ممکن نیست و نمی‌توانید اکانت جدید بسازید!!! این الزام برای جلوگیری از ربات‌ها و ایجاد حساب خودکار طراحی شده است. ممکن است از خود بپرسید آیا ممکن است بدون آن که سیم کارتی داشته باشید یا شماره‌ای می‌توانید وارد برنامه‌ی بله شده و برای خود یک اکانت ایجاد کنید؟

قطعاً همه با این موضوع آشنا هستیم که بدون تأیید شماره تلفن ورود به بله غیر ممکن می‌باشد وجود شماره الزامی می‌باشد اما شما می‌توانید از یک خط یا شماره‌ی فیک استفاده کنید اما چگونه؟ که در آموزش‌هایی که در ادامه‌ی این مقاله برای شما عزیزان داده می‌شود می‌توانید برا خود یک اکانت فیک ایجاد کرده و وارد برنامه‌ی بله شوید.

یک روش فوق‌العاده برای کاربران بله قرار گرفته که همه بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند آن هم استفاده از شماره‌ی مجازی و فیک است که یک روش فوق‌العاده برای کاربران بله است که بتوانند اکانت های مجازی برای خود ایجاد کنند هر کاربر که با استفاده از این روش برای خود یک اکانت ایجاد کند دیگر هیچ گونه نیازی به سیم کارت‌هایی همچون ایرانسل و همراه اول نخواهد داشت.

اگر دوست ندارید با شماره خود حساب کاربری داشته باشد شماره مجازی بهترین روش است شما نه تنها میتوانید در بله یک اکانت بسازید بلکه اگر شماره مجازی دائمی خریداری کرده باشید میتوانید در تلگرام نیز به همین صورت یک حساب کاربری ایجاد کنید.

امیدواریم جواب سوالاتان را که چگونه بدون کد وارد بله شویم بود گرفته باشید، بدون دریافت کد هیچ کاربری نمیتواند وارد اکانت بله شود بهترین راهکار همانطور استفاده از شماره مجازی است.

اگر دوست دارید راهکار خرید و استفاده از شماره مجازی را بدانید بهتر است از مقاله ساخت شماره مجازی سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث پرداخته شده که میتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

در نتیجه

دراین مقاله سعی کردیم به صورت کامل مبحث نصب بله بدون کد بله را برای شما عزیزان بیان کنیم، و پاسخ کاربران را که چگونه بدون کد وارد بله شویم است را بدهیم و دانستیم این روش ممکن نیست و به خاطر امنیتی که بله دارد این روش غیر ممکن است.

از این که تا اینجا با ما بودید ممنونیم، از شماره پیشنهاد میکنم اگر در پیام رسان بله صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید با خرید ممبر بله تعداد ممبرهای خود را یک شبه افزایش بدهید.

سوالات متداول

این روش ممکن نیست، و باید برای وارد شدن حتما کد تایید داشته باشید برای دور زدن این مبحث بهتر است از شماره مجازی استفاده کنید.

بله از شما شماره می‌خواهد، تلفن ثابت یا شماره‌ای را که اپلیکیشن ارائه کرده است وارد کنید. اگر تلفن ثابت خود را وارد کنید، در عرض دو دقیقه با یک کد تأیید تماس دریافت خواهید کرد. اگر یک شماره جایگزین از یک برنامه وارد کردید، برنامه یا تلفن همراه خود را برای کد خود بررسی کنید.

بهتر است حتما از سیمکارت خود استفاده کنید و به شماره های مجازی اکتفا نکنید زیرا به ان دسترسی دارید و هر گونه تغییرات اعم از حذف را به راحتی میتوانید دوباره اعمال کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا