کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

حالت روح تلگرام

روبیکا یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی است که ویژگی‌های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها، مخفی کردن آخرین بازدید است. این ویژگی که به آن ❤️ حالت روح روبیکا ❤️ نیز گفته می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی که وارد روبیکا می‌شوید هیچ کس از وجود شما با خبر نشود.

ما امروز در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ این موضوع را با هم بررسی کنیم، لطفا همراه ما باشید.

آموزش ویدیویی / نحوه برداشتن آخرین بازدید روبیکا


روبیکا نیز مانند اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیگر مانند تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد آخرین باری که آنلاین بوده‌اند را از سایر کاربران پنهان کنند. برای مدیریت تنظیمات “آخرین بازدید در حالت recently” خود در روبیکا مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

آیا میدونستید میتونید در عرض ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ممبر جذب کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به مقاله خرید ممبر روبیکا بزنید.

  • در ابتدا وارد برنامه رویکا شده و از گزینه ۳ خط وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید.
در ابتدا وارد برنامه رویکا شده و از گزینه ۳ خط وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید.
  • در ادامه به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) ضربه بزنید.
در ادامه به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Privacy and Security (حریم خصوصی و امنیت) ضربه بزنید.
  • اکنون دراین صفحه باید گزینه نمایش آخرین بازدید و آنلاین بودن را بزنید.
انتخاب آخرین بازدید
  • در این صفحه میتوانید مشخص کنید بازدید شما برای چه کسانی مشخص باشد، در اینجا می‌توانید از بین سه گزینه یکی را انتخاب کنید؟
  1. همه
  2. مخاطبین من
  3. هیچ کس

این بدیعی است که با انتخاب گزینه هیچ کس؛ هیچ کاربری قادر به دیدن بازدید شما نخواهد بود و مانند یک روح می‌توانید بدون دیده شدن در روبیکا آنلان شوید.

مقاله پیشنهادی: مخفی کردن شماره در روبیکا

حالت روح روبیکا یک قابلیت بی نظیر این برنامه است که با استفاده از این قابلیت میتوانید بدون دیده شدن وارد روبیکا شوید؛ این قابلیت مانند تلگرام برای برداشتن تیک دوم نیست بلکه فقط برای برداشتن بازدید شما در روبیکا است.

در این مقاله سعی کردیم با تصویر و همچنین ویدیو به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم، از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله چگونه آخرین بازدید روبیکا را خیلی وقت پیش کنیم نیز بزنید تا اطلاعات مفیدی در مورد روبیکا کسب کنید.

حالت روح روبیکا یک ترفند بسیار جذاب این برنامه است که به راحتی و با آموزش گفته شده میتوانید نسبت به فعال سازی ان اقدام کنید، اگر به هر دلیلی قادر به انجام آن نبودید بهتر است با تیم پشتیبانی روبیکا تماس بگیرید.

این قابلیت برای روبیکا فراهم نیست و فقط در حال حاضر میتوانید بازدید خود را طبق آموزشی که داده شد از دید کاربران مخفی کنید.

شما به هیچ گونه برنامه حالت روح نیاز ندارید زیرا در این مقاله با استفاده از ویدیو و البته تصویر به صورت ۰ تا ۱۰۰ به حالت روح روبیکا پرداخته شد.

چه کسی می تواند من را آنلاین ببیند؟

آخرین تنظیمات مشاهده شده شما در مورد وضعیت آنلاین شما نیز اعمال می شود، به این معنی که افراد فقط در صورتی شما را آنلاین می بینند که آخرین بازدید خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا