کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

رمز روبیکا را فراموش کردم چیکار کنم؟

رمز روبیکا را فراموش کردم چیکار کنم؟ سوال بسیاری از کاربران است که به هر دلیلی تایید دو مرحله ای اکانت خود را فراموش کرده اند که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

روبیکا امنیت خودش را مدیون ترفنده های جذاب است که تایید ۲ مرحله نام دارد، این قابلیت که طی به روز رسانی های اخیر به این برنامه اضافه شده و توانسته امنیت این برنامه را چند برابر کند همچنین همین تایید ۲ مرحله است که باعث شده این قدر این برنامه کاربر پسند و جذاب باشد، اما با همه ی این جذابیت اگر تایید ۲ مرحله ای روبیکا را فراموش کردم چیکار کنم؟

آیا باید با اکانت خود خدافظی کنم؟ باید گفت خیر زیرا روش‌هایی وجود دارد که به راحتی میتوانید رمز دوم خودتان را برگردانید اما در ابتدا این موضوع را بیان کنم که بازیابی بدون ایمیل ممکن نیست.

پیشنهاد ویژه : جذب ۱۰۰۰ ممبر ایرانی در کمترین زمان ممکن 👈 خرید ممبر ارزان روبیکا

تایید دو مرحله ای روبیکا را فراموش کردم چیکار کنم؟ پاسخ در ویدیوی زیر:


بازیابی تایید ۲ مرحله ای روبیکا

اگر در اکانت خود حضور دارید و رمز دوم اکانت خود را به یاد ندارید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات شوید.
  • حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.
حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کنید.
  • وارد بخش تایید ۲ مرحله ای شوید.
وارد بخش تایید 2 مرحله ای شوید.
  • در این قسمت باید رمز خود را وارد کنید اما چون شما رمز دوم اکانت خود را به یاد ندارید باید گزینه گذرواژه را فراموش کرده ای را بزنید.
انتخاب گزینه  گذرواژه را فراموش کرده اید
  • اکنون همانطور که در تصویر می بینید یک ایمیل که خاوی یک شماره است به ایمیل ما ارسال میشود.
ارسال کد تایید به ایمیل
  • پس از وارد کردن آن کد تایید، رمز دوم روبیکا برای همیشه غیر فعال خواهد شد و شما میتوانید دوباره نسبت به فعال سازی رمز دوم برای اکانت روبیکا اقدام کنید.
وارد کردن کد تایید

بازیابی رمز دوم روبیکا بدون ایمیل

سوال دیگری که کاربران بسیار زیادی از بنده می پرسند این است آیا بازیابی رمز دوم روبیکا بدون ایمیل ممکن است؟ ایا این حقیقت دارد؟ همراه ما باشید تا این مبحث را باهم بیان کنیم.

بازیابی رمز دوم روبیکا بدون ایمیل امکان‌پذیر نیست. ایمیل یکی از اطلاعات اصلی برای تأیید هویت و بازیابی حساب کاربری است. درصورتی که رمز عبور دوم خود را فراموش کرده‌اید و هیچ دسترسی به ایمیل خود ندارید، بهترین راه برای حل این مشکل ارتباط مستقیم با پشتیبانی روبیکا است.

شما باید با استفاده از ربات پشتیبانی روبیکا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را توضیح دهید. آنها ممکن است از شما اطلاعات شخصی برای تأیید هویت درخواست کنند تا بتوانند به شما کمک کنند. به عنوان مثال، ممکن است از شما درخواست شماره تلفن همراه ثبت‌نامی روبیکا، تاریخ تولد، اطلاعات کارت شارژ استفاده شده و یا سوالات امنیتی دیگری برای تأیید هویت شما کنند.

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات در آینده این است که رمز عبور خود را در جایی امن و قابل دسترس نگهدارید و همچنین اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس خود را به‌روزرسانی کرده‌اید تا در صورت لزوم بتوانید به سرعت با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی: مخفی کردن شماره در روبیکا

در نتیجه

سوال بسیار پر تکرار کاربران امروزی رمز روبیکا را فراموش کردم چیکار کنم است که در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ شما را با این موضوع آشنا کنیم.

باید گفت اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید و تایید ۲ مرحله ای خود را فراموش کرده اید هیچ راهی برای بازیابی آن وجو ندارد مگر تیم خود روبیکا اکانت شما را بازگردانند آن هم به مدار لازم نیاز خواهد داشت.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم اگر این مقاله برای شما مفید نبود بهتر است سری به مقاله بازیابی رمز دوم روبیکا بزنید در این مقاله به صورت جامع تر به این مبحث پرداخته ایم که میتوانید بهتر این موضوع را درک کنید.

سوالات متداول

آیا برای بازیابی رمز دوم نیاز به ایمیل است؟

بله، برای بازیابی تایید ۲ مرحله ای روبیکا، ایمیل به عنوان یکی از موارد ارتباطی مورد نیاز است. ایمیل شما برای تأیید هویت و ارسال دستورالعمل‌های بازیابی استفاده می‌شود.

من ایمیل خود را فراموش کرده‌ام. چه کاری باید کنم؟

در صورتی که ایمیل خود را فراموش کرده‌اید، بهترین راهکار ارتباط مستقیم با پشتیبانی روبیکا است. آنها می‌توانند اطلاعات شما را بررسی کرده و راهنمایی لازم را به شما ارائه کنند.

آیا می‌توانم رمز دوم را با شماره تلفن همراه بازیابی کنم؟

در حال حاضر، روبیکا از ایمیل برای بازیابی رمز دوم استفاده می‌کند و فرآیند بازیابی از طریق شماره تلفن همراه پیاده‌سازی نشده است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
6 ماه قبل

سلام من رمز روبیکا را فراموش کردم یعنی همون تایید ۲ مرحله ای ولی ایمیلی ندارممیشه راهنمایی کنید چطور میتونم اکانت حف شدم را برگردونم

مسلم رضاپورزاده
مسلم رضاپورزاده
6 ماه قبل

سلاک کد تایید نمیاااد!!!!

محمد
محمد
6 ماه قبل

سلام

من راهکار گفته برای بازیابی رمز دوم را رفتم ولی برای من کد ارسال نمیشه با این که میدونم ایمیلم درسته

مریم
مریم
6 ماه قبل

سلامم من رمز روبیکا را فراموش کردم الانم اکانتم پاک شده چیکا کنم
شما کاربازیابی انجام میدین؟؟؟

مسعود
مسعود
6 ماه قبل

سلام ممنون از آموزش ویدیوییتون

یک سوالی داشتم خواستمبدونم نمیشه با شماره یک تایید۲ مرحله ای ایجاد کرد

اخه ایمیل سخته و ممکنه همه نتونن ایجاد کنن

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا