کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

قوی ترین پروکسی تلگرام

آموزش فعال پروکسی تلگرام در گوشی

قبل از هرکاری باید لیست پروکسی تلگرام MTProto را تهیه کنید که در ویدیو های زیر به این موارد نیز اشاره شده است؛ در ویدیو زیر می توانید نحوه فعال سازی پروکسی تلگرام را در گوشی دنبال کنید:


آموزش فعال پروکسی تلگرام در کامپیوتر

در ویدیو زیر می توانید فعال سازی پروکسی تلگرام را در کامپیوتر به صورت ویدیو دنبال کنید:


بر همگان آشکار است که تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که در سال های اخیر کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از دلایل محبوبیت تلگرام، قابلیت پروکسی تلگرام و همچنین پروکسی اینستاگرام است که به آن اضافه شده است. با استفاده از قوی ترین پروکسی برای تلگرام، حتی اگر تلگرام شما فیلتر شده باشد، می توانید به تلگرام متصل شوید، همراه ما باشید تا لیست پروکسی اتوماتیک تلگرام را در اخیار شما عزیزان قرار بدهیم.

اما درمورد اینستاگرام نیز اخیرا صحبت هایی شده و گفته شده پروکسی سریع برای اینستاگرام نیز وجود دارد، ما دراین مقاله قصد داریم به هر دو بپردازیم که این پروکسی برای اینستاگرام حقیقت دارد یا خیر همانطور که میدانید این موضوع برای تلگرام صحت دارد اما باید بررسی کنیم بببنیم برای اینستاگرام نیز وجود دارد یا خیر پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا بعد از بررسی پروکسی تلگرام به پروکسی اینستاگرام نیز بپردازیم.

داخل ایتا صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستی؟ هیج زمانی بهتر از الان برای خرید ممبر ایتا نیست عجله کن!

در آخرین نسخه تلگرام قابلیتی به نام تنظیمات پروکسی به مدل های اندروید، ویندوز و ios تلگرام اضافه شده است که با این روش می توانید در مواقعی که به دلیل دسترسی به تلگرام خود به تلگرام خود دسترسی ندارید، محدودیت ها را دور زده و به تلگرام خود دسترسی پیدا کنید. فیلتر کردن دریافت دسترسی در واقع پروکسی یعنی دور زدن تحریم ها.

یکی از دلایلی که باعث شد تا مدتی کمتر به تلگرام توجه کنند، فیلتر شدن آن در ایران است. از آنجایی که خرید VPN و فیلتر مسدود کننده نیز مشکلات خود را دارد، برای رفع فیلتر تلگرام باید از فیلتر مسدود کننده و VPN استفاده کرد و در برخی موارد موانع ارتباط با فیلتر مسدود کننده مشکل به نظر می رسید. از این رو بسیاری از کاربران بر خلاف میل خود مجبور به مهاجرت به واتس اپ و دیگر شبکه های اجتماعی شدند اما هیچ کدام مانند تلگرام نبودند.

لیست پروکسی قوی برای تلگرام

در ادامه سعی می کنیم قوی ترین پروکسی تلگرام که پروکسی فعال امروز نیز هستند را برای شما بیان کنیم که با کلیک بر هر کدام می توانید پروکسی مورد نظر را فعال کنید.

  • لینک پروکسی
  • server = 103.161.34.64
  • port = 49
  • secret = FgMBAgABAAH8AwOG4kw63Q%3D%3D

  • لینک پروکسی
  • server = 103.69.224.11
  • port = 280
  • secret = FgMBAgABAAH8AwOG4kw63Q%3D%3D

  • لینک پروکسی
  • server = 103.161.34.64
  • port = 49
  • secret = FgMBAgABAAH8AwOG4kw63Q%3D%3D

  • لینک پروکسی
  • server = 103.69.224.11
  • port = 280
  • secret = FgMBAgABAAH8AwOG4kw63Q%3D%3D

  • لینک پروکسی
  • server = 103.161.34.64
  • port = 49
  • secret = FgMBAgABAAH8AwOG4kw63Q%3D%3D

  • ❤️ نکته مهم ❤️

    پروکسی ها خوب بودن؟ ما داخل تلگرام کانالی داریم که بهت پیشنهاد میکنم برای این که همیشه پروکسی فعال داشته باشی عضو کانال پروکسی ما بشی

     ❤️ به یاد داشته باشید: روزانه ۱۰۰ پروکسی در کانال تلگرام آپدیت می‌شود ❤️

    ❤️ برای عضویت در کانال ما کافیست روی لینک کیک کنید تا بدون فیلتر شکن عضو شوید : کانال پروکسی کارینا ❤️ 

    پروکسی برای اینستاگرام !!!! حقیقت دارد؟

    همانطور که میدانید پروکسی تلگرام چندین سال است که وجود دارد و کاربران به راحتی می توانند با دانلود مستقیم پروکسی به تلگرام وصل شده و از آن استفاده کنند، تازگی خبر هایی درمورد پروکسی اینستاگرام نیز شده اما این موضوع صحت ندارد و چنین قابلیتی برای اینستاگرام وجود ندارد امید واریم چنین قابلیتی خیلی زود به این برنامه نیز اضافه شود تا کاربران بتوانند همچون تلگرام فیلترینگ را دور بزنند و از آن استفاده کنند، اکنون که دانستیم این قابلیت برای اینستاگرام وجود ندارد بیایید باهم فعال سازی پروکسی برای اینترنت همراه اول بپردازیم:

    قوی ترین پروکسی تلگرام

    پروکسی تلگرام MTProto چیست؟

    پروکسی تلگرام MTProto در واقع یک نوع پروتکل امنیتی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی فیلتر تلگرام را دور بزنید و تفاوت آن با VPN این است که فقط روی خود تلگرام قابل نصب است. بنابراین، اگر واقعا از VPN های خسته کننده و چند روزه خسته شده اید، نصب پروکسی قوی تلگرام به خصوص پراکسی MTProto می تواند برای شما بسیار مفید باشد. لازم به ذکر است که پروکسی MTProto بر روی تمامی سیستم عامل ها مانند اندروید، آی او اس، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب است.

    اگه کاربر تلگرام باشی قطعا دوست داری تلگرام را بدون شماره نصب کنی برای یادگیری این ترفند سری به مقاله نصب تلگرام بدون کد تایید بزن

    مزیت استفاده از پروکسی تلگرام

    استفاده از پروکسی تلگرام می‌تواند برای کاربران تلگرام در برخی موارد مزیت‌هایی داشته باشد. در ادامه برخی از مزایای استفاده از پروکسی تلگرام را برای شما توضیح می‌دهم:

    دسترسی به سرویس تلگرام: در برخی کشورها یا سازمان‌ها، دسترسی به سرویس تلگرام محدود شده است. با استفاده از پروکسی تلگرام، می‌توانید این محدودیت‌ها را دور زده و به تلگرام دسترسی پیدا کنید. پروکسی تلگرام به عنوان یک واسط بین شما و سرورهای تلگرام عمل می‌کند و امکان دسترسی شما به سرویس تلگرام را فراهم می‌کند.

    امنیت و حریم خصوصی: با استفاده از پروکسی تلگرام، می‌توانید ارتباط خود را رمزگذاری کنید و به ارسال و دریافت اطلاعات شخصی خود از طریق تلگرام، امنیت بیشتری ببخشید. پروکسی تلگرام می‌تواند همچنین به شما کمک کند تا مکان واقعی خود را مخفی کنید و حفظ حریم خصوصی در فضای آنلاین داشته باشید.

    عبور از فیلترینگ: برخی کشورها یا سازمان‌ها فیلترینگ روی تلگرام اعمال کرده و محدودیت‌هایی بر روی محتواها و ارتباطات تلگرامی اعمال می‌کنند. با استفاده از پروکسی تلگرام، می‌توانید این فیلترها را دور بزنید و به آزادی بیشتری در دسترسی به محتواها و ارتباط با دیگر کاربران تلگرام دست یابید.

    چگونه پروکسی تلگرام را فعال کنیم

    در قسمت بالا لیست پروکسی تلگرام MTProto که قوی ترین پروکسی تلگرام هستند را آورده ایم اکنون قصد داریم به صورت تصویری نحوه فعال سازی پروکسی تلگرام را برای شما عزیزان آموزش دهیم.

    آموزش استفاده لیست پروکسی اتوماتیک تلگرام

    • برای نصب پروکسی قوی باید ابتدا تلگرام را روی گوشی اندرویدی خود راه اندازی کنید.

      • روی نماد منو (سه خط افقی) کلیک کنید.

      • روی گزینه «تنظیمات» کلیک کنید، به «داده‌ها و ذخیره‌سازی» بروید و روی آن ضربه بزنید.

    روی گزینه «تنظیمات» کلیک کنید

      • در این قسمت باید «data and storage» را انتخاب کنید.

    در این قسمت باید «data and storage» را انتخاب کنید.

      • به پایین صفحه رفته و گزینه پروکسی را انتخاب کنید.

    به پایین صفحه رفته و گزینه پروکسی را انتخاب کنید.

      • روی دکمه «افزودن پروکسی» ضربه بزنید.

    روی دکمه «افزودن پروکسی» ضربه بزنید.

      • دراین قسمت باید پروکسی مورد نظر را وارد کنید که طبق شماره گذاری پروکسی خود را وارد نمایید.

    دراین قسمت باید پروکسی مورد نظر را وارد کنید که طبق شماره گذاری پروکسی خود را وارد نمایید.

      • سپس در نهایت باید استفاده از پروکسی را فعال کنید که با پروکسی تلگرام شما وصل شود.

    معرفی بهترین پروکسی (Proxy) برای تلگرام

      • نکته: با استفاده از لینک هایی که قرار داده ایم به راحتی میتوانید با یک کلیک پروکسی مورد نظرتان را فعال کرده و دیگر نیازی به این آموزش فعال سازی پروکسی نیست!!!!

    فعال سازی پروکسی قوی برای تلگرام اصلی در کامپیوتر

    اکنون که با نحوه فعال سازی پروکسی در اندروید آشنا شدیم بهتر است به فعالسازی در کامپیوتر بپردازیم که برای این کار باید ابتدا:

      • برنامه تلگرام خود را باز کنید.

      • روی سه خط بالا ضربه بزنید تا منو باز شود.

      • روی “تنظیمات” کلیک کنید.

    روی “تنظیمات” کلیک کنید.

      • در این قسمت باید گزینه advavced را بزنید.

    در این قسمت باید گزینه advavced را بزنید

      • اکنون نوع اتصال را انتخاب کنید یعنی باید گزینه connection type رابزنید.

    اکنون نوع اتصال را انتخاب کنید یعنی باید گزینه connection type رابزنید.

      • در این صفحه استفاده از پروکسی را بزنید.

    در این صفحه استفاده از پروکسی را بزنید.

      • در نهایت وارد صفحه زیر خواهید شد که میتوانید از پروکسی های استفاده شده در این مقاله استفاده کرده و به تلگرام متصل شوید مرحله آخر را باید مانند تصویر زیر انجام دهید.

    درج پروکسی و فعال سازی آن

    در نتیجه

    در این مقاله سعی کردیم لیست پروکسی تلگرام mtproto را که قوی ترین پروکسی تلگرام فعال امروز هستند را برای شما عزیزان بیان کنیم، بااستفاده از پروکسیها میتوانید فیلترینگ را دور زده و به تلگرام وصل شوید.

    از این که تا اینجا همراه ما بودید، ممنونیم. پیشنهاد می‌کنم به نوشته نصب تلگرام در ایفون سربزنید تا اطلاعات جذابی در موردش داشته باشید. همچنین در مورد این نوشته اگر سوالی دارید یا نظری دارید، حتمن کامنت بذارید. این کار به من کمک می‌کنه تا محتوای بهتری تولید کنم.

    سوالات متداول

    ۱ – آیا می توان از پروکسی قوی برای تلگرام اصلی استفاده کرد؟

    تلگرام به کاربران اجازه می دهد تا از پروکسی در پلتفرم استفاده کنند. یک ویژگی «افزودن پروکسی» در تلگرام وجود دارد که وقتی می‌خواهید از یک پروکسی خاص استفاده کنید، باید آن را فعال و تنظیم کنید.

    ۲ – آیا استفاده از پروکسی قوی برای تلگرام بی خطر است؟

    تلگرام همچنین از سرورهای پروکسی پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد آدرس IP خود را با اتصال به یک سرور پروکسی سفارشی مخفی کنند. این کار شبیه نحوه عملکرد اتصال VPN است و فقط برای کاربران پیشرفته ای است که می دانند چه کاری انجام می دهند. در حالی که یک پروکسی به اندازه اتصال VPN ایمن نیست، اما این مزیت را دارد که به سرعت اینترنت شما آسیب وارد نمی کند.

    ۳ – پروکسی برای تلگرام اصلی موجود در این مقاله تا چه مدت فعال هستند؟

    ممکن است پس از چند هفته پروکسی مورد نظرتان غیر فعال شود به همین دلیل باید پسا غیر فعال شدن از پروکسی جدید استفاده کنید بنابراین با مراجعه به همین صفحه میتوانید قوی ترین پروکسی تلگرام را برای فعال سازی مجدد انتخاب نمایید.

    ۴ – آیا بهترین پروکسی تلگرام بدون قطعی ممکن است؟

    بله قطعا، پروکسی های این مقاله به صورت کامل بدون قطعی هستن ومیتونید برای وصل شدن به تلگرام از اونا استفاده کنید.

    ۵- پروکسی های تلگرام این صفحه آیا آپدیت میشن؟

    بهترین پروکسی تلگرام بدون قطعی این صفحه هفتگی آپدیت میشن و میتونید ازشون استفاده کنید.

     اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

    2.7 3 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest

    40 نظرات
    تازه‌ترین
    قدیمی‌ترین بیشترین رأی
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    علیه
    علیه
    12 روز قبل

    سلام چرا در قسمت secret هرجی میزنیم ارور میده قرمز میشه و سیو نمیکنه

    مریم نادرپور
    مریم نادرپور
    3 ماه قبل

    سلام برای نصب پروکسی قوی باید وارد کانال بشیم؟

    ...
    ...
    4 ماه قبل

    اصلا کار نمیکنه🤦🏻‍♀️متصله ولی نه بروز میشه نه پیام ک میفرستم ارسال میشه

    afshin
    afshin
    4 ماه قبل

    خیلی عااالی تنها سایتی که پروکسی فعال داره ممنون ازلطفت

    مریم نادری
    مریم نادری
    11 ماه قبل

    سلام

    ببخشید یک سوال داشتم خیلی از سایت ها در مورد پروکسی اینستاگرام نوشتن و میگن این قابلیت فعال هست خواستم بدونم ایا امکانش هست مثل تلگرام از پروکسی اینستاگرام استفاده کنیم؟

    امیری
    امیری
    11 ماه قبل

    سلام ختسنه نباشید میشه لیست پروکسی تلگرام mtproto را معرفی کنید؟ ممنون میشم

    مریممم
    مریممم
    11 ماه قبل

    سلام خوبین، بخشید یک سوال در مورد پروکسی اینستاگرام داشتم خواستم بدونم اصلا این موضوع حقیقت داره؟ و آیا واقعا قابلیت پروکسی اینستاگرام وجود داره ؟ ممنون اگه جواب بدید

    مهسا
    مهسا
    11 ماه قبل

    عرض ادب دوست عزیز قوی ترین پروکسی برای تلگرام کدوم مورد هست

    علیرضا
    علیرضا
    11 ماه قبل

    سلام خسته نباشید

    بهترین مواردی که میتونید داخل لیست پروکسی تلگرام mtproto نام ببرید کدوم مورد هست؟ ممنوئن میشم راهنماییم کنید

    سعیده
    سعیده
    1 سال قبل

    سلام وقت بخیر پروکسی برای اینستاگرام حقیقت داره؟

    Hasan
    Hasan
    1 سال قبل

    عرض ادب
    پروکسی فعال امروز را میخواستم؟

    reza
    reza
    1 سال قبل

    عرض ادب، پروکسی فعال امروز را میخواستم که بشه ازش استفاده کرد؟ میخوام فوری وصل بشه

    Ahmadreza
    Ahmadreza
    1 سال قبل

    من قبلا از پروکسی یک و دو استفاده میکردم
    خوب بودن حدود یک ماه شدولی الان دیگه نمیشن
    شما کدوما به عنوان قوی ترین پروکسی تلگرام پیشنهاد میدید

    علیرضا حسن زاده
    علیرضا حسن زاده
    1 سال قبل

    سلام عرض ادب
    دوست عزیز منظور از قوی ترین پروکسی تلگرام چی هست؟؟

    تو دانلود یک فایل قوی هست
    یا تو وصل شدن؟؟

    حیدری
    حیدری
    1 سال قبل

    سلام پروکسی ها فعال نیستن؟ من تست زدم نشد ؟ ممنون میشم کمک کنید

    کاظمی
    کاظمی
    1 سال قبل

    سلام آیا طبق گفتتتون پروکسی هایی که گذاشتید آپدیت میشن؟

    مجید
    مجید
    1 سال قبل

    سلام خسته نباشید، کدوم پروکسی دقیق تر هست و میشه به راحتی ازش استفاده کرد، اخه من قبلا از سایت های دیگه خیلی امتحان کردم درست نبودن!!!

    لیلا
    لیلا
    1 سال قبل

    بهترین پروکسی تلگرام بدون قطعی به نظرم پروکسی های ۳ و ۴ هستند چون من چند وقته دارم ازشون استفاده میکنم بدون این که قطعی داشته باشن دارن کار میدن، خوب هسستن کسی خواس میتونه ازش استفاده کنه

    سعیده
    سعیده
    1 سال قبل

    دوست عزیز یک سوالی داشتم، من از پروکسی شماره ۳ استفاده کردم ولی چند روز رد شد و غیر فعال شد یعنی دیگه تلگرام بالا نیمد خواستم بدونم باید در این مواقع چیکار کرد از پروکسی دیگه استفاده کرد؟ شما تعداد زیادی پروکسی ندارید به این خاطر خواستم بدونم اگه همش استفاده کردم باید چیکار کنیم

    milad
    milad
    1 سال قبل

    سلام یه پروکسی قوی برای تلگرام میخواستم ممنون اگه یکی خوب معرفی کنید.

    40
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
    پیمایش به بالا