کارینا

KARINA

برنامه اندروید فیس بوک ابزار عالی برای اتصال اجتماعی و سرگرمی در سراسر جهان است. اما این برنامه رسانه های اجتماعی فقط به اتصال محدود نمی شود. از زمان ظهور بازار فیس بوک، مردم از پلتفرم دیجیتال به عنوان یک پلتفرم خرید و فروش استفاده می کنند.فیس بوک نیز همچنون اینستاگرام یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که قبل از اینستاگرام نیز وجود دارد قابلیت و ویژگی‌های زیادی که این برنامه دارد باعث شده نزد کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد یکی از این ویژگی‌ها را می‌توانیم دانلود فیس بوک اندروید مثال بزنیم که کاربران فیس بوکی با استفاده از این ویژگی نه تنها می‌توانند از طریق سایت به فیس بوک دسترسی پیدا کنند بلکه می‌توانند برنامه‌ی مخصوص آن را برای خود دانلود و سپس نصب کنند که ما در این مقاله قصد داریم دانلود فیس بوک اندروید را برای شما عزیزان آموزش بدهیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.

پیشنهاد ویژه: با خرید فالوور فیس بوک اعتبارتو ۱۰۰ برابر کن

برخی از ویژگی های فیس بوک

برخی از ویژگی های فیس بوک
  • ۱ – با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید و با افراد جدید ملاقات کنید.
  • ۲ – ویدیوهای کوتاه را در قالب حلقه ایجاد و به اشتراک بگذارید.
  • ۳ – عکس ها، فیلم ها و خاطرات مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.
  • ۴ – ایجاد و اشتراک گذاری پادکست
  • ۵ – صفحات تجاری و لیست های تجاری ایجاد کنید
  • ۶ – به سوالات مشتریان در حال حرکت رسیدگی کنید

فرق بین فیس بوک اندرویدی با سایت

فرق بین فیس بوک اندرویدی با سایت

بین این ۲ فرقی نمی‌تواند وجود داشته باشد حتی خیلی نیز شبیه به هم هستند هم در سایت و هم در برنامه هر دو Feed شما را نشان می‌دهند که می‌توانید در آن جا پست‌هایی که وجود دارد را لایک کرده و نظر بدهید از فید اخبار می‌توانید به چپ و راست سوایپ کنید تا به زبانه‌های دیگر دسترسی پیدا کنید. بخش People درخواست‌های دوستی و کسانی که می‌خواهند شما را در فهرست دوستان خود داشته باشند نشان می‌دهد. همانطور که گفته شد بین این ۲ فرقی نمی‌تواند وجود داشته باشد اگر قصد دارید در این باره اطلاعات بیشتری را برای خود کسب کنید بهتر است از صفحه‌ی چگونه فیسبوک را نصب کنیم دیدن کنید در این مقاله در مورد استفاده از فیس بوک از طریق وب سایت بیشتر گفته شده که می‌توانید اطلاعات خوبی برای خود کسب نمایید.

دانلود فیس بوک برای اندروید

دانلود فیس بوک برای اندروید


در پیش‌تر بیشتر سعی کردیم در مورد خود برنامه‌ی فیس بوک و همچنین قابلیت‌هایی که دارد صحبت کنیم اما مهم‌تر از این موضوع دانلود فیس بوک اندروید می‌باشد که امروزه کاربران زیادی هستند از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند به همین دلیل باید قابلیت‌هایی نیز وجود داشته باشد که بتوان برنامکه‌هایی همچنون فیس بوک و حتی اینستاگرام را روی آن نصب کرد که اگر قصد دانلود و نصب دارید می‌توانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید به این صورت می‌توانید با چند کلیک ساده آن را برای خودتان دانلود کرده و از قابلیت‌های زیادی که برای کاربران فراهم شده استفاده کنید.

دانلود فیس بوک برای اندروید

دانلود فیس بوک برای کامپیوتر

دانلود فیس بوک برای کامپیوتر

در بند‌های گذشته سعی کردیم در مورد فیس بوک و همچنین نحوه‌ی دانلود فیس بوک اندروید اطلاعاتی را در اختیار شما قرا بدهیم با این وجود کاربران زیادی هستند که از بنده سؤال می‌کنند آیا امکان دانلود و نصب فیس بوک روی کامپیوتر نیز وجود دارد؟ که باید گفت بله قطعاً این نیز یگی از بهترین ویژگی و قابلیت این برنامه می‌باشد که باعث شده کاربران زیادی نیز عضو این برنامه شوند که اگر قصد دارید در این باره بیشتر بدانید بهتر است از صفحه‌ی دانلود فیس بوک برای کامپیوتر دیدن کنید با خواندن این مقاله می‌توانید هم برنامه‌ی فیس بوک را دانلود و هم نصب کنید و از قابلیت جذابی که دارد استفاده کنید.

در نتیجه

همانطور که می‌دانید دانلود فیس بوک اندروید و همچنین کامپیوتر یکی از بهترین ویژگی‌های فیس بوک می‌باشد که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ و کاملاً حرفه‌ای به این موضوع بپردازیم اپر قصد دانلود و نصب این برنامه را دارید بهتر است هرگز این مقاله را از دست ندهید و آن را دنبال کنید به این صورت می‌توانید آن را برای خود داشته و از قابلیت‌های زیادی که دارد استفاده کنید.

سؤالات متداول

۱ – آیا دانلود فیس بوک اندروید رایگان است؟

دانلود این برنامه چه برای اندروید و چه برای سیسان عامل‌های دیگر کاملاً رایگان است که می‌تواند این برنامه را از طریق لینک‌هایی که قرار داده‌ایم برای سیستم عامل اندروید دانلود و سپس نصب نمایید.

۲ – فیس بوک چیست؟

یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که کاربران بی‌شماری آن را برای خود نصب دارند و از آن و ویژگی‌هایی که دارند استفاده می‌کنند.

۳ – آیا امکان نصب و دانلود فیس بوک برای کامپیوتر نیز وجود دارد؟

بله قطعاً چنین قابلیتی نیز همانطور که گفته شده وجود که می‌توانید برای دانلود و نصی از لینک قرار داده شده در این صفحه استفاده کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا