کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

چگونه فیسبوک را نصب کنیم
چگونه فیسبوک را نصب کنیم

امروزه فیسبوک در سرتاسر جهان کاربران دارد، می‌توانید با دوستان خود در تماس باشید، به‌روزرسانی‌ها را پست کنید، گروه‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید اضافه کنید، ویدیوهای مورد علاقه خود را تماشا کنید، و غیره. تلفن همراه تجربه خوبی ایجاد نمی کند.خوشبختانه، با پیشرفت فناوری، می‌توانید از برنامه‌هایی از جمله فیس‌بوک در گوشی خود استفاده کنید، می‌توانید گوشی خود را بر روی رایانه شخصی به همان راحتی که این کار را روی تلفن خود انجام می‌دهید کنترل کنید.برای نصب و کنترل برنامه ی فیس بوک بهتر است در این مقاله با موضوع مهم چگونه فیسبوک را نصب کنیم همراه تیم کارینا باشید تا باهم به این موارد بپردازیم برای کسب این اطلاعات بهتر است در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

پیشنهاد ویژه: با خرید فالوور فیس بوک اعتبارتو ۱۰۰ برابر کن

فیس بوک چیست

فیس بوک محبوب ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن رسانه اجتماعی در جهان است. در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال فیس بوک در سراسر جهان وجود دارد و همچنین بسیاری از مردم هند نیز از فیس بوک استفاده می کنند. فیس بوک عمدتاً با ایجاد دوستان جدید و سپس برقراری ارتباط با افرادی آنلاین که قبلاً آنها را می شناسیم مانند دوستان، اقوام و خانواده سروکار دارد. می‌توانیم عکس‌ها، فیلم‌ها و خاطرات را در فیسبوک با آنها به اشتراک بگذاریم.

فیس بوک می تواند بر روی هر دستگاهی مانند آیفون، اندروید، ویندوز اجرا شود. فیس بوک همچنین ما را با افرادی که ممکن است با استفاده از نتایج جستجوی آنها قبلاً بشناسیم توصیه می کند. فید خبری اصلی در صفحه اصلی آنها به کاربران این امکان را می دهد که همه اخبار دوستان و خانواده هایی را که قبلاً به آنها متصل هستیم، ببینند. کاربران می توانند برای مشاهده محتوای بیشتر، پست های هر کاربر دیگری را لایک کنند، به اشتراک بگذارند، نظر دهند و دنبال کنند. ما همچنین می‌توانیم در برنامه فیس‌بوک با دوستان و خانواده خود به صورت آنلاین و در عین حال که به صورت مجازی متصل هستیم، بازی کنیم.

فیس بوک امکان پیوستن به تعداد زیادی از گروه ها و جوامع را می دهد که در آن افراد در مورد موضوعات مورد علاقه خود و مسائل عمده ای که در جامعه رخ می دهد بحث می کنند. همچنین فیس بوک انواع مختلفی از کسب و کارها را برای کاربران خود تبلیغ می کند تا آنها بتوانند اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند و به مشتریان علاقه مند دسترسی پیدا کنند. فیس بوک به یافتن آخرین رویدادهایی که در جامعه در مورد موسیقی، رقص، فرهنگ و غیره رخ می دهد کمک می کند.همچنین اگر اطلاعات این صفحه برای شما عزیزان کامل نبود میتوانید از صفحه دیگر ما یعنی بهترین روش برای ساخت اکانت فیس بوک دیدن کنید در این مقاله به صورت جامع به این مبحث پرداخته شده است که میتوانید تمام این استفاده را از این مقاله ببرید.

چگونه فیسبوک را نصب کنیم

در بند های گذشته سعی کردیم بیشتر شما را در مورد فیس بوک و قابلیت هایی که میتواند داشته باشد اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم ، اما اکنون باید سوال کاربران فیس بوک را که چگونه فیسبوک را نصب کنیم میباشد را پاسخ بدهیم در ادامه برای شما عزیزان هم نصب روی گوشی را آموزش خواهیم داد و هم نصب روی کامپیوتر اما ابتدا قبل از هرکاری باید برنامه ی فیس بوک را برای خود نصب کنید که برای این کار بهتر است از صفحه ی دانلود فیس بوک برای کامپیوتر سایت ما دیدن کنید در این مقاله به مبحث دانلود به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته شده که میتوانید این برنامه را برای خود دانلود و طبق آموزشی که در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم این برنامه را برای خود نصب نمایید پس برای این آموزشی ادامه یاین مقاله را از دست ندهید.

نصب فیس بوک روی کامپیوتر

  • ۱ – از وب سایت رسمی فیس بوک در فروشگاه مایکروسافت با استفاده از هر مرورگر وب مانند Google Chrome، Microsoft Edge و غیره دیدن کنید.
  • ۲ – دکمه “INSTALL” را در وب سایت فشار دهید تا دانلود برنامه فیس بوک شروع شود.
چگونه فیسبوک را نصب کنیم
  • ۳ – سپس به طور خودکار شما را به برنامه Windows Store توسط Microsoft برای دستگاه ویندوز هدایت می کند و دانلود در پس زمینه شروع می شود.
چگونه فیسبوک را نصب کنیم
  • ۴ – پس از اتمام دانلود، برنامه فیس بوک در عرض ۲ تا ۳ دقیقه نصب می شود. سپس در لیست همه برنامه ها در منوی استارت نشان داده می شود.
  • ۵ – روی برنامه فیس بوک کلیک کنید تا باز شود. سپس وارد حساب کاربری خود در فیس بوک شوید
چگونه فیسبوک را نصب کنیم
  • ۶ – پس از باز شدن برنامه فیس بوک، صفحه ورود به سیستم را به شما نشان می دهد که در آن باید از اعتبار ورود خود (نام کاربری و رمز عبور) برای ورود به حساب فیس بوک خود استفاده کنید. اگر حساب کاربری ندارید، ابتدا باید با ایجاد یک حساب کاربری جدید، خود را ثبت کنید.
چگونه فیسبوک را نصب کنیم
  • ۷ – تبریک می گویم!! در این مرحله، فیس بوک را با موفقیت بر روی دستگاه ویندوز خود نصب کرده اید.

نصب فیس بوک روی گوشی

فیسبوک یک پلتفرم رسانه اجتماعی با ۱.۶ میلیارد کاربر فعال است. اگرچه دسترسی به آن در بسیاری از دستگاه‌ها و تلفن‌های همراه دشوار است، اما راه‌هایی برای استفاده از این پلتفرم وجود دارد حتی اگر لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی ندارید. می‌توانید فیس‌بوک مسنجر را نصب کنید و از اتصال اینترنت تلفن خود برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها، صرف نظر از نوع تلفنتان استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن فیسبوک را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از آن، هنگامی که فیس بوک آماده راه اندازی در تلفن شما است، یک اعلان دریافت خواهید کرد. “راه اندازی” را فشار دهید و شروع به استفاده از آن کنید. اگر گوشی هوشمند دارید، استفاده از فیسبوک برای شما ضروری است. راه های مختلفی برای نصب پلت فرم رسانه های اجتماعی بر روی گوشی شما وجود دارد: استفاده از یک برنامه، دانلود فایل از اینترنت، یا نصب موقت آن از طریق WiFi. نصب فیس بوک در گوشی شما بسیار آسان است.

ابتدا به وب سایت برنامه ای که می خواهید استفاده کنید بروید، سپس از منوی سمت چپ اندروید را انتخاب کنید. سپس روی «فروشگاه Play» کلیک کنید و اپلیکیشن خود را جستجو کنید. فقط آن را دانلود کنید و دستورالعمل های نحوه انجام این کار را با گوشی خود دنبال کنید. چگونه فیسبوک را در گوشی نصب کنیم؟ این یک سوال واقعا رایج است که بسیاری از مردم می پرسند. اگر از آیفون استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد نصب آن بر روی گوشی خود نیست زیرا برنامه از قبل در دستگاه نصب شده است. اما برای دستگاه‌های اندرویدی، باید برنامه را در فروشگاه Google Play دانلود کنید و سپس مطمئن شوید که اجازه نصب برنامه‌ها از منابع ناشناس را می‌دهید.

چگونه اعلان های فیسبوک را روی تلفن همراه خود غیرفعال کنیم

غیرفعال کردن اعلان ها در تلفن همراه می تواند برای اطمینان از کیفیت زندگی بهتر بسیار مفید باشد. با این حال، نقطه ضعف این است که فیس بوک همیشه دوست ندارد همکاری کند و ارسال اعلان ها را متوقف نمی کند. یکی از راه‌های حل این مشکل این است که برنامه را به طور کامل از تلفن خود حذف کنید، اما این روش ممکن است برای همه مناسب نباشد. برای غیرفعال کردن اعلان های فیس بوک در تلفن همراه خود، ابتدا باید برنامه تنظیمات را باز کنید. سپس Account Settings – Notifications را باز کنید و نوع اعلان‌هایی را که می‌خواهید غیرفعال کنید انتخاب کنید.

در نتیجه

فیسبوک یک وب سایت رسانه اجتماعی است که کاربران از سراسر جهان به آن دسترسی دارند و حس تعلق و حمایت را برای آن‌ها فراهم می‌کند. به همین دلیل ممکن است کاربران زیادی وجود داشته باشند که قصد کنند این برنامه را روی گوشی یا حتی روی کامپیوتر خو نصب و راه‌اندازی کنند که ما سعی کردیم در این مقاله به صورت حرفه‌ای به هر یک بپردازیم و سؤال بسیاری از کاربران را که چگونه فیسبوک را نصب کنیم می‌باشد را پاسخ بدهیم اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه‌ی چگونه فیسبوک را نصب کنیم سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا