کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

آیا می‌خواهید ببینید که آیا دوستان شما اخیراً در فیس بوک بوده‌اند یا خیر؟ یا، آیا می‌خواهید دیگر کاربران فیس بوک را از دانستن آخرین زمان فعالیت شما در فیس بوک جلوگیری کنید؟ فیس بوک مدیریت وضعیت فعالیت شما و مشاهده فعالیت سایر کاربران را بسیار آسان می‌کند. این آموزش به شما نشان می‌دهد که چگونه بفهمید یک نفر آخرین بار در فیس بوک چه زمانی فعال بوده است و سپس به شما نشان می‌دهد که چگونه از تعیین آخرین زمان فعالیت شما در فیس بوک توسط دیگران جلوگیری کنید. پس بهتر است در این مقاله با موضوع بسیار مهم آخرین بازدید در فیس بوک همراه ما باشید تا باهم به این موارد بپردازیم.

قطعاً می‌دانید که فیس بوک در ایران فیلتر است امکا تا کنون به این موضوع فکر کگرده‌اید چرا با وجچود فیلتر بودن باز هم اینقدر محبوب است؟ و چرا اینقدر کاربران این برنامه را دوست دارند و مورد تأیید آن‌ها می‌باشد این برنامه دارای ویزگی و قابلیت‌های بسیار زیادی می‌باشد که همه می‌تونند از آن‌ها استفاده کنند این ویژگی‌ها است که باعث شده این برنامه نزد کاربرانش محبوب واقع گردد اگر قصد دارید در مورد این ویژگی‌ها بیشتر بدانید بهتر است از صفحه‌های آموزش جامع فیس بوک و البته آموزش‌تر فند‌های فیس بوک سایت ما دیدن کنید در این ۲ مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موارد پرداخته شده است که می‌توانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

پیشنهاد ویژه: با خرید فالوور فیس بوک اعتبارتو ۱۰۰ برابر کن

یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه بحث بازدید انلاین بودن کاربران فیس بوک می‌باشد که ما در این مقاله قصد داریم به آخرین بازدید در فیس بوک بپردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می‌کنیم هرگز این مقاله را از دست ندهید

بررسی آخرین بازدید در فیس بوک از طریق اندروید

لازم به ذکر است که فیسبوک و مسنجر در حال حاضر دو اپلیکیشن مجزا هستند. تا زمانی که شما در فیس بوک یا مسنجر فعال باشید، نقطه سبز رنگ که نشان دهنده فعال بودن فرد است، سبز باقی می ماند. هنگامی که از فیس بوک خارج شوید و مطمئن شوید که هر دو برنامه در پس زمینه کار نمی کنند، یک نقطه سبز خاکستری می شود.

هنگامی که برنامه فیس بوک مسنجر را باز می کنید، یک نوار افقی با کاربران فعال فعلی در بالای صفحه نمایش داده می شود.راه دیگر برای انجام این کار، انتخاب نماد «People» در پایین صفحه است. پس از انجام این کار، لیستی از کاربرانی که در حال حاضر از مسنجر یا فیس بوک استفاده می کنند، نمایش داده می شود.

برای مشاهده کاربران فعال به این صورت، گزینه “Active Status” باید در حساب شما فعال باشد. اگر این گزینه به طور خودکار روشن نشد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ۱ – اپلیکیشن مسنجر فیس بوک را باز کنید.
  • ۲ – با کلیک بر روی تصویر نمایه کاربر در گوشه سمت چپ بالای صفحه، تنظیمات حساب را انتخاب کنید.
  • ۳ – در تنظیمات “پروفایل”، گزینه “وضعیت فعال” را انتخاب کنید.
  • ۴ – گزینه «نمایش زمانی که فعال هستید» را علامت بزنید. به این ترتیب می توانید کاربرانی را که گزینه Active Status فعال هستند مشاهده کنید.

راه دیگر برای مشاهده اینکه آیا شخصی در فیس‌بوک مسنجر فعال است یا خیر، جستجو در نمایه اوست.

  • ۱ – روی نوار جستجو در مسنجر کلیک کنید و نام کاربر را وارد کنید.
آخرین بازدید در فیس بوک
  • ۲ – فرد درخواست شده نمایش داده می شود. اگر یک نقطه سبز در کنار عکس پروفایل او وجود داشته باشد، کاربر در مسنجر یا فیس بوک فعال است.
آخرین بازدید در فیس بوک

بررسی آخرین بازدید در فیس بوک از طریق کامپیوتر

  • ۱ – وارد حساب کاربری خود در صفحه وب مسنجر شوید.
آخرین بازدید در فیس بوک
  • ۲ – گزینه «تنظیمات» (که با سه نقطه نشان داده شده است) را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
آخرین بازدید در فیس بوک
  • ۳ – یک منوی کشویی باز می شود که در آن باید گزینه Active Contacts را انتخاب کنید.
  • ۴- در سمت چپ، تحت نام “مخاطبین”، لیستی از کسانی که در حال حاضر فعال هستند نمایش داده می شود.

در نتیجه

همانطور که می بینید، بررسی وضعیت فعالیت کاربران فیس بوک بسیار ساده است. فقط مطمئن شوید که گزینه «وضعیت فعالیت» را فعال کرده اید. تا زمانی که اینطور باشد، از طریق نشانگرهای بصری بینشی نسبت به کاربران فعال خواهید داشت.به همین سادگی است، فقط به دنبال نقطه سبز کنار نام کاربر بگردید.راکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه ی آخرین بازدید در فیس بوک سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سؤالات متداول

۱ – آیا بررسی آخرین بازدید در فیس بوک ز طریق سایت رسمی فیس بوک نیز ممکن است؟

بله قطعا! همانطور که در مقاله نیز گفته شد این روش ممکن است و فقط کافیست از طبق آموزشی‌هایی که گفته شده استفاده نمایید.

۲- برای بررسی از طریق سایت فیس بوک باید وارد چه لینکی شویم؟

برای وارد می‌توانید از سایت رسمی فیس بوک مسنجر استفاده کنید.

۳ – آخرین بازدید در فیس بوک چه مزیت‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید آنلاین بودن کاربرانتان را در فیس بوک بررسی کنید

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا