کارینا

شماره تماس: 09134839840

بازیابی رمز دوم تلگرام ❤️ بدون ایمیل ممکن است؟

تلگرام امنیت خودش را مدیون ترفنده های جذاب است که تایید ۲ مرحله نام دارد، این قابلیت که طی به روز رسانی های اخیر به این برنامه اضافه شده توانسته امنیت این برنامه را چند برابر کند همچنین همین تایید ۲ مرحله است که باعث شده این قدر این برنامه کاربر پسند و جذاب باشد، اما با همه ی این جذابیت در صورت فراموشی رمز دوم باید چه کرد؟ آیا باید با اکانت خود خدافظی کرد؟ باید گفت خیر زیرا روش‌هایی وجود دارد که به راحتی میتوانید رمز دوم تلگرام خودتان را برگردانید که در این مقاله بازیابی رمز دوم تلگرام بدون ایمیل را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد باید بدانیم آیا این امر ممکن است یا خیر؟ پسدر ادامه با ما باشید.

آموزش ویدیویی بازیابی رمز دوم تلگرام


آیا میدونستید میتونید در عرض ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ممبر جذب کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به مقاله خرید ممبر تلگرام بزنید.

آیا بازیابی رمز دوم تلگرام بدون ایمیل ممکن است ؟

از آنجایی که ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا تلگرام خود را حذف یا دوباره نصب کنید یا قصد ورود به دستگاه دیگری را نداشته باشید، ممکن است ممکن است دچار فراموشی رمز دو مرحله ای تلگرام شوید؛ برای این کار باید بدانید که اگر نتوانید رمز عبور خود را به خاطر بسپارید و همچنین ایمیلی برای بازگردانی حساب خود در مرحله نهایی تایید دو مرحله ای تلگرام مشخص نکنید، دیگر قادر به بازنشانی حساب کاربری تلگرام خود نخواهید بود. اکانت تلگرام شما به هر عنوانی نیازی به ایجاد یک حساب کاربری جدید نخواهید داشت. بنابراین همیشه باید به خاطر داشته باشید که از یک ایمیل معتبر و در دسترس برای فعال کردن رمز دو مرحله ای تلگرام استفاده کنید.

منظور از بازیابی رمز دوم تلگرام چیست

هنگامی که رمز عبور خود را فراموش کردید، باید از گزینه Forgot Password برای ارسال ایمیل حاوی رمز عبور جدید استفاده کنید تا بتوانید حساب خود را باز کنید. در غیر این صورت تنها گزینه ای که در اختیار شما قرار دارد گزینه Reset Account است که به شما این امکان را می دهد تا اکانت قبلی خود را که نمی توانید باز کنید حذف کنید و با همان شماره تلفن یک حساب جدید ایجاد کنید. با این کار تمام اطلاعات شما مانند پیام ها و عضویت در گروه ها و کانال ها حذف می شود و دیگر نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید.با این وجود باید گفت نه نصب تلگرام بدون کد تایید ممکن است و نه بازیابی رمز تلگرام بدون ایمیل !!!!

آیا میدونستید میتونید در عرض ۵ دقیقه ۱۰ هزار بازدید پست تلگرام دریافت کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به مقاله بازدید کانال تلگرام بزنید.

آموزش ریست کردن رمز دوم تلگرام

اگر در بند های گذشته همراه ما بوده باشید قطعا با این موضوع که رمز دوم تلگرام چیست و دلیل فراموشی آن چه میتواند باشد آشنا شده اید ما در بند های گذشته گفتیم اگر رمز دوم را فراموش کرده اید همچنین ایمیلی برای بازنشانی حساب کاربری تلگرام به خاطر ندارید بهترین مورد دلیت اکانت میباشد که بتوانید اکانت را کلا حذف و سپس از نوع نصب کنید. ما در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با بحث ریست کردن رمز دوم آشنا کنیم باید در این مرحله حتما ایمیلی به یاد داشته باشید اکنون برای این منظور و ریست کردن اکانت تلگرام باید ابتدا :

  • ۱ – در اولین مرحله باید وارد برنامه ی تلگرام شده و گزینه ی تنظیمات یا setting را انتخاب نمایید تا بتوانید وارد بخش تنظیمات اکانتتان شوید.
برای بازیابی رمز دوم تلگرام وارد بخش تنظیمات میشویم
  • ۲ – اکنون در این قسمت باید از بین گزینه های موجود گزینه ی Privacy & Security را انتخاب نمایید.
گزینه ی Privacy & Security موجود در بخش setting
  • ۳ – سپس در مرحله ی بعد همانطور که در تصویر مشاهده میکنید باید گزینه ای با نام Two-Step Verification وجود داشته باشد به معنی تایید ۲ مرحله ، باید وارد این بخش شوید.
گزینه ی Two-Step Verification موجود در صفحه  ی Forget password
  • ۴ – بعد از زدن گزینه ی Two-Step Verification وارد صفحه ای خواهید شد که از شما رمز دوم را خواهد خواست اگر رمز دوم را به یاد ندارید باید گزینه ی Forget password را که در پایین صفحه قرار دارد را انتخاب نمایید.
کلیک روی گزینه ی Forget password برای بازیابی رمز
  • ۵ – با زدن گزینه ی Forget password یک ایمیل که حاوی یک لینک میباشد برای شما ارسال خواهد شد به یاد داشته باشید که باید حتما به آن ایمیل مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.که باید کد ارسالی را در قسمت Password Recovery وارد نمایید تا بتوانید اکانت خود را تایید کنید.
ارسال ایمیل برای بازیابی رمز
وارد کردن کد ارسالی برای حذف یا بازیابی رمز
  • ۶ – پس از تایید اکانت دیگر رمز دومی وجود نخواهد داشت که میتوانید برای فعال سازی مجدد رمز دوم اقدام نمایید.
  • نکته : با این روش ما توانستیم با یک ایمیل معتبر اکانت خود را بازیابی کنیم اکنون اگر به راحتی میتوانیم برای بار مجدد اقدام به فعال سازی رمز دوم تلگرام خود کنیم که پیشنهاد میکنیم ادامه ی این مقاله را از دست ندهید زیرا به راحتی با این راهکار میتوانید رمز جدیدی را برای اکانتتان انتخاب نمایید.

نحوه غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام

ما در بند های گذشته به صورت کامل به بحث بازیابی رمز دوم تلگرام بدون ایمیل پرداختیم همچنین برای شما راهکار هایی اموزش داده شد که بتواید به راحتی رمز دوم پیجتان را بازیابی کرده و رمز جدید برای آن انتخاب نمایید ، اما درا ین قسمت از مقاله قصد داریم برای شما نحوه غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی رمز دوم یا ۲ مرحله ای را از اکانتتان حذف نمایید برای این منظور باید ابتدا :

  • ۱ – باید ابتدا برنامه ی تلگرام را اجرا کرده و وارد بخش تنظیمات یا setting آن شوید.
  • ۲ – اکنون از بین گزینه ها باید گزینه ی Privacy & Security را نتخاب نمایید.
  • ۳ – سپس در مرحله ی بعد باید گزینه ی Two-Step Verification را انتخاب نمایید تا بتوانید رمز دوم اکانتتان را غیر فعال کنید.
  • ۴ – اکنون رمز دوم را باید وارد نمایید.
  • ۵ – در این مرحله باید تیک آبی سمت راست را که به معنی تایید رمز میباشد را انتخاب کرده و سپس گزینه ی Turn Password Off را انتخاب نمایید.
  • ۶ – و سپس در این مرحله باید برای تایید مراحل طی کرده گزینه ی OK را انتخاب کنید تا رمز دوم برای شما غیر فعال شود.

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم بازیابی رمز دوم تلگرام بدون ایمیل را برای شما عزیزان آموزش دهیم همچنین راهکاری برای کاربران عزیزی که دچار فراموشی ایمیل خود شده اند گفته شد همانطور که میدانید در بعضی مواقع انسان دچار فراموشی رمز میشود به همین دلیل در این مقاله گفته شد که در صورت فراموشی رمز باید چه راهکاری را طی کنید تا بتوانید دوباره اکانت خودتان را در دست بگیرید.

همچنین در این مقاله نحوه غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای در تلگرام را به صورت کامل برای شما عزیزان آموزش داده شد .اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده باشید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید، ممنونیم؛ همانطور که میدانید امروزه ربات های هوش مصنوعی زبان زد عام و خاص شده و کاربران زیادی هستند که از این ربات ها برای تولید محتوا استفاده میکنند، به همین پیشنهاد میکنم شما نیز فرصت را از دست ندهید و سری به مقاله ربات هوش مصنوعی تلگرام سایت ما بزنید تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

سوالات متداول

۱- آیا ریست کردن اکانت تلگرام بدون ایمیل ممکن است؟

خیر، همانطورکه گفته شد تلگرام به خاطر امنیت بالایی که دارد کاربران نیمتوانند بدون ایمیل اکانت خود را بازیابی کنند به همین دلیل باید در حین فعال کردن تایید ۲ مرحله ایمیلی که برای تایید وارد کرده اید را به خاطر داشته باشید.

۲- رمز دوم تلگرامم را فرامو کردم چیکار کنم؟

هنگامی که رمز عبور خود را فراموش کردید، باید از گزینه Forgot Password برای ارسال ایمیل حاوی رمز عبور جدید استفاده کنید تا بتوانید حساب خود را باز کنید.

۳- درصورت فراموش کردن رمز دوم تلگرام چه راهکاری مد نظر دارید؟

از گزینه Reset Account استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد تا اکانت قبلی خود را که نمی توانید باز کنید حذف کنید و با همان شماره تلفن یک حساب جدید ایجاد کنید.

۴- من ایمیل بازیابی تلگرام ندارم باید چیکار کنم؟

بازیابی رمز دوم تلگرام بدون ایمیل ممکن نیست و بهترین روش برای بازنشانی حساب کاربری تلگرام در صورت فراموشی رمز دو مرحله ای تلگرام استفاده از ایمیل هست؛ باید حتما ایمیال به همراه داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

54 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
حسن
1 روز قبل

سلام . متأسفانه من کد دو مرحله و فراموش کردم خواستم دوباره اکانت بسازم که کد اول به ایمیلم امدولی بعد زدن کد دو مرحله یو خواست فراموشی رمز و زدم که نوشت ایمیل پشتیبانی ندارین یا باید بازیابی کنید یا باید رمزو درس بزنیدالان کد اول که ایمیلم میاد ولی چرا باز دوباره ایمیل پشتیبانی میخاد میشه راهنمایی کنید بدون پاک شدن اطلاعات وارد اکانتم بشم

علیرضا هاشمی جم
علیرضا هاشمی جم
10 روز قبل

من تگرام رو حذف کردم و دوباره نصب کردم وقتی رفتم تو کد میخواست اونم نه از شماره از ایمیل
مشکل این جا هست ک من اون ایمیل رو پاک کردم کلا و دیگه وجود نداره الان تگرام میگه طی ۷ روز پاک میشه همه چی

saya
17 روز قبل

سلام من برا اکانت تلگرامم تایید دومرحله ای زدم .ایمیلم هم حذف شده رمزشم یادم نیست الان هرچند سعی میکنم نمیتونم وارد تلگرامم بشم رمز دومرحله ای میخواد ممنون میشم راهنمایی کنید

هادی
هادی
1 ماه قبل

من برنامه تلگرامو حذف کردم دوباره ک نصب کردم تا وارد اکانت شم بعد وارد کردن شماره گفت به ایملیت یدونه کد میاد درحالیکه من اون ایمیلو حذف کردم یعنی دیگه ایمیلی نیست الان باید چیکار کنم؟

saya
پاسخ به  هادی
17 روز قبل

دقیقا منم همین مشکل رو دارم اگ تونستی درستش کنی منو هم راهنمایی کن مرسی دا🥺

امیررضا
امیررضا
1 ماه قبل

سلام من یک اکانت تلگرام دارم حالا تلگرام رو حذف کردم حالا دوباره میخا نصب کنم تایید دومرحله ای روشه میگه کد تایید ب ایمیل میاد ولی نمیاد چرا

ممد
ممد
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید من ایمیلمو فراموش کردم میخام همون اکانت بر گرده چکار کنم هرکاری میکنم یادم نمیاد اکانتمم بالا نمیاد میشه کمک کنید

معین
معین
6 ماه قبل

سلام من اکانتم رمز دوم فراموش کردم ایمیل ریکاوری هم فراموش کردم چطوری برگردونم اکانتو بدون پاک شدن اطلاعات

محمد
محمد
7 ماه قبل

سلام میشه سریع جواب منو بدید چیکارکنم دارم بدبخت میشم یکی قبلان ازتلگرام من استفاده میکرد منو هم از حساب بیرون کرده تایید دومرحله ای کرده ایمیل خود شو گذاشته الان شماره دست خودمه چجوری درسش کنم الان میخوام ازشماره مک استفاده نکنه خودم واردشم اون ایمیل خودشو زده الان میگه پیامک واس ایمیل اون میره شماره به اسم خودمه باخودمه

Donya
Donya
8 ماه قبل

سلام
من رمز دو مرحله ای گذاشتم و ایمیلم دارم رمزو فراموش کردم هرچقدر میزنم فقط قفل میشه و ب ایمیلم میگه کد ارسال میشه ولی هیچی نمیاد
چیکار کنم که ایمیل بیاد کدش واسم؟

mae
mae
8 ماه قبل

من هم رمز دومم یادم رفته هم ایمیلم چطوری حسابمو برگردونم ؟؟:)

Ro_ona Molaei
Ro_ona Molaei
9 ماه قبل

سلام من رمز دوم تلگراممو میزنم میگه اشتباهه درصورتی که درسته مطمئنم
ایمیل هم ثبت نکردم :/
چیکار کنمممم

ماریان
ماریان
پاسخ به  Mr ahmadi
3 ماه قبل

یعنی پیاماش پاک میشه؟

علی
علی
10 ماه قبل

سلام خسته نباشید.ببخشید من داخل اکانتم هستم ولی رمز دو مرحله ای فراموش کردم.با این حال هم باز اگر فراموشی رمزو بزنم حسابم پاک میشه؟درضمن ایمیل هم ثبت نکردم

M
M
11 ماه قبل

خب میدونم بدون ایمیل نمیشه ولی الان باید چیکار کنم به ایمیلم دسترسی ندارم نمیتونم پیدا کنم الان برای اکانتم چیکار کنم ؟ چیکار کنم با ایمیل دیگه وارد شدم ؟

M
M
11 ماه قبل

سلام من به ایمیلم دسترسی ندارم نمیتونم پیدا کنم ایمیلمو و تلگرامم پاک شده بود الان که میخوام برم وارد اکانت تلگرامم بشم میزنه ارسال پیام به ایمیل ولی من ایمیلم نیست الان چیکار کنم ؟

ساری
ساری
11 ماه قبل

سلام من برای تلگرام از کد دومرحله ای استفاده کردم ایمیل نزدم ولی کادری که محل وارد کردن رمز هست کم رنگ نوشته شده اونو میزنم میگه اشتباه ممنون میشم کمکم کنید

mohamad
mohamad
1 سال قبل

سلام عرض ادب نحوه ریست کردن اکانت تلگرام چطور هست؟

alimohamad
alimohamad
1 سال قبل

سلام خسته نباشید ریست کردن اکانت تلگرام بدون داشتن ایمیل ممکن نیست؟ حالا کسایی که اینمیل ندارند باید چیکار کنند؟

asadiii
asadiii
1 سال قبل

بدون ایمیل بازیابی تلگرام بازنشانی حساب کاربری غیر ممکنه؟

ali
ali
1 سال قبل

سلام من ایمیل بازیابی تلگرام ندارم باید چیکار کنم؟

بهار
بهار
پاسخ به  ali
5 ماه قبل

سلام من از حساب کاربری خودم خارج شدم الان که می خوام وارد بشم میگه ایمیل باید داشته باشید ایمیل فراموش کردم راهکار چیه چطوری می تونم مشکل حل کنم نمی خوام دیلیت اکانت بشه برام مهمه اطلاعاتش

bahar
1 سال قبل

سلام رمز دو مرحله ای من از یادم رفته
نمیتونم وارد اکانت خودم بشم
من اکانت خودمو میخوام چون تمام پیامام برنامه هام هست توش کارشون دارم
میشه رهنمایی کنید چی قسم وارد تلگرام خودم بشم

م
م
1 سال قبل

میشه راهنمایی کنید چجوری این کارو بکنیم اخه برای من فقط بعد از فراموش کردن گذرواژه فقط گزینه ریست کردن میاد

nazanin
1 سال قبل

سلام من تایید دومرحله‌ای فعال کردم
ایمیل هم نزاشتم
الان رمزو یادم رفته چطور میشه برش داشت ؟

آزیتا
آزیتا
1 سال قبل

سلام خوبین منم پسورد تایید دو مرحله ایی از یادم رفته بعدش هم تلگرام خودمو نصب کردم الان هم نمیتونم برگردونم اکونت خود میشه رهنمایی کنید منو ممنون میشم

حدیثه
حدیثه
1 سال قبل

سلام من میخواستم وارد تلگرامم بشم که دیدم اکانتم پریده یعنی دوباره مشخصات ازم خواست وارد که کردم یه اکانت جدید بهم داد اکانت قبلمو میخوام میتونم برگردونمش؟

Zahra
Zahra
1 سال قبل

اون عدد کم رنگی که تو کادر مینوسه چی هست؟ من الان یادم رفته رمزو ولی یه عدد کم رنگ که سال تولدم بوده تو قسمت کادر وارد شده اون چیه؟

اسما
اسما
1 سال قبل

من تایید دومرحله ای فعال داشتم بعد خروج از حساب زدم الان میخوام نصب کنم رو همون شمارم میگ کد تلگرام به تلگرام شمارو ارسال شد چیکار کنم نصب بشه

محمد جواد
محمد جواد
2 سال قبل

سلام خوبین میخواستم بگم ک من برای اکانت تلگرامم تایید ۲ مرحله ای گزاشتم ولی ایمیل هم فراموش کردم بنویسم بخاطر همین نمیتونم وارد اکانت بشم ایا ممکنه بدون ایمیل تایید دو مرحله ای حذف بشه ؟؟؟ چون من تمام مکالماتم رو میخوام و خیلی چیزای مهم تری دارم…
ممنون میشم پاسخ بدید…

54
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا