کارینا

شماره تماس: 09134839840

حذف فالوور فیک و از بین بردن فالوور های روح |ir.کارینا|


اینستاگرام یکی از پر جمعیت ترین شبکه های اجتماعی میباشد که در سراسر جهان وجود دارد ینی کمتر کشوری هست که ندانند اینستاگرام چیست و از آن استفاده نکرده باشند به همین خاطر باعث شده این برنامه جذاب شود و همه ی کاربران به فکر افزایش فالوور های خود بیفتند که در این باره فالوور های فیک خود نمایی میکنند و کاربران اینستاگرام برای سهولت در انجام کار اقدام با افزایش فالوور از طریق فالوور های فیک میکنند ولی نمیدانند که فالوور فیک میتواند چه نتیجه ی بدی برای اکانتشان داشته باشد به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله به ۰ تا ۱۰۰ فالوور های فیک بپردازیم و حذف فالوور فیک را نیز برای شما عزیزان آموزش دهیم ، اگر قصد دارید فالوور های خود را افزایش دهید پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام وب سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله روش های کاملا تضمینی وجود دارد که فالوور های خود را به صورت کاملا واقعی افزایش دهید و دیگر نیازی به فالوور فیک نخواهید داشت.

حذف فالوور فیک و از بین فالوور های روح اینستاگرام یکی از دغدغه های مهم و اساسی ادمین های اینستاگرام میباشد زیرا با وجود فالوور فیک هیچ پیجی رشد نخواهد داشت ادمین های اینستاگرامی که در پیج هایشان فالوور های فیک وجود دارد اکنون به هر نحوی یا خرید فالوور فیک یا از طریق ربات افزایش فالوور فیک ، فالوور های فیک افزایش داده اند اکنون پشیمان هستند و به دنبال وب سایت یا برنامه های میگردند که بتوانند این فالوور های مضخرف را که برای پیشجشان هیچ سودی ندارد حذف کنند و شاهد افزایش و رشد پیجشان شوند به همین منظور در ادامه برای شما برنامه هایی معرفی خواهد شد که بتوانید از طریق آنان فالوور های خود حذف کنید و دیگر هیچ فالوور فیکی در پیجتان نداشته باشید پس اگر به دنبال این هستید که فالوور فیک چیست .و چگونه میتوان این فالوور ها را از بین برد لطفا تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

فالوور فیک چیست

در اینستاگرام ، فالوورهای فیک یا غیرفعال هستند که با هیچ یک از محتوای ایجاد شده در ارتباط نیستند.به طور کلی ، این حساب ها توسط برنامه ای به نام “bot” ایجاد شده است-نرم افزاری که به طور خودکار مراحل ثبت نام در اینستاگرام را طی می کند تا پیام های اسپم و نظرات را برای سایر کاربران ارسال کند.تشخیص اکثر حساب های فیک آسان است. آنها تمایل دارند اسامی بی معنی داشته باشند – اغلب با شماره هایی که بدون دلیل وارد می شوند. وقتی به نمایه نگاه می کنید ، معمولاً تعداد دنبال کنندگان بسیار پایینی خواهید دید – اما آنها معمولاً تعداد زیادی حساب دنبال می کنند.

البته فقط اعداد نیستند که صحبت می کنند. محتوای آنها معمولاً بی کیفیت است یا به طور واضح از سایر حساب های قانونی سرقت شده است – و همه محتوای آنها لایک یا نظر بسیار کمی خواهد داشت.حسابهای ربات تنها حسابهایی نیستند که باید مراقب آنها باشید. گاهی اوقات ، در تلاش برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر ، صاحبان حساب رمز عبور خود را به هرزنامه نویسان تحویل می دهند – که سپس نمایه را جک می کنند. شناسایی این حساب های دارای مزاحمت می تواند دشوارتر باشد-اما اگر تغییر ناگهانی از تصاویر معمولی به پست های تبلیغاتی را مشاهده کردید ، این نشان خوبی است که اکنون یک حساب اسپم است.هر حسابی که صرفاً برای افزایش تعداد یا توزیع هرزنامه ایجاد شده است ، خبر بدی است و اگر می خواهید از حساب خود برای کار با مارک های قانونی استفاده کنید ، بدون آنها بهتر است.

تفاوت اساسی فالوور های فیک با فالوور های روح

اگر بنده پذشته را مطالعه کرده باشید گفته شد که فالوور های فیک فالوور هایی هستند که هیچ شخصی پشت آنان نمیباشد ینی هیچ صاحبی ندارند که برای شما فعالیت کنند و فقط برای بالا بردن تعدا فالوور مناسب هستند به همین منظور این فالوور ها میتوانند یک نمونه شباهت هایی نیز با فالوور های روح داشته باشند با این شباهت که از هر دوی این نمونه فالوور ها نباید توقع لایک و بازدید داشت زیرا فالوور های روح نیز به فالوور های غیر فعال شده توسط اینستاگرام گفته میشود که اگر یک اکانت اینستاگرامی فالوور های روح در پیجش داشته باشد پست و استوری هایی که میگذارد برای آن پیج ها نخواهد رفت این نمونه فالوور ها مانند فالوور های فیک نیستند که نام و پروفایل نداشته باشند بلکه مانند کاربران واقعی اینستاگرام هم نام دارند هم در پیجشان پست وجود دارد ولی از دید اینستاگرام مخفی بوده و غیر فعال شده است و هیچ گونه پست و استوری نیز برای چنین کاربران ارسال نمیکردد.

برای چه فالوور فیک پیجمان را خراب میکند ؟

در بند های گذشته گفته شد که فالوور فیک چیست ، و چه تفاوت هایی با فالوور روح اینستاگرام دارند فالوور های فیک هیچ نمونه سودی برای یک پیج ندارد جز ! بالا بردن فالوور ها و ازاد کردن لینک استوری اینستاگرام ، زیرا اگر بدانید یک اکانت اینستاگرام به تعداد فالوور ۱۰ هزار برسد میتواند در استوری های خود لینک بگذارد و این موضوع است که کاربران را تشویق کرده تا فالوور های خود را از طریق فالوور فیک افزایش دهند زیرا این نمونه روش هم راحت است و هم میتوان به صورت کاملا رایگان افزایش داد ولی ضرر و زیان هایی نیز میتواند به همراه داشته باشد که در ادامه به یک به یک این نمونه زیان ها خواهیم پرداخت پس با ما باشید :

۱ – اینستاگرام فالوور های فیک را حذف میکند

الگوریتم جدید اینستاگرام به این صورت است که نمیگذارد هیچ فالوور فیکی در هیچ پیجی وجود داشته باشد و تک تک آنان را تشخیص داده و حذف میکند زیرا ربات هایی برای این منظور طراحی شده است که با زدن فالوور فیک اکانت اینستاکرام را خراب میکند پس پیشنهاد میکنیم هرگز از ربات برای این منظور استفاده نکنید ، اگر قصد دارید فالوور فیک پجیتان را افزایش دهید باید فالوور های فیکتان با کیفیت باشد تا اینستاگرام آنان را حذف نکند به همین منظور پیشنهاد میکنم از خرید فالوور ارزان سایت ما استفاده کنید فالوور هایی که ما میزنیم به دلیل داشتن کیفیت بالا اینستاگرام نمیتواند چنین فالوور هایی را تشخیص دهد و بهترین گزینه میباشد برای افزایش فالوور های پیجتان که خیلی از کاربران به دنبال چنین فالوور هایی هستند.

۲ – تعامل پیجتان کاهش خواهد یافت

در حقیقت ، اینستاگرام به حساب های دارای تعداد زیادی دنبال کننده جعلی اهمیت نمی دهد زیرا این دنبال کنندگان جعلی میزان تعامل شما را کاهش می دهند. علاوه بر این ، مارک ها پول زیادی را برای بازاریابی تأثیرگذار هزینه می کنند و اگر اینفلوئنسر تعداد زیادی فالوور جعلی داشته باشد ، این بدان معناست که کسری از بودجه این مارک ها و شرکت ها برای دیده شدن تبلیغات آنها توسط افراد واقعی و افزایش بازده سرمایه گذاری آنها هزینه می شود. در واقع در حساب های جعلی هدر می رود!بنابراین ، اگر می خواهید اینفلوئنسر موفقی باشید ، باید از خرید فالوور فیک ، خرید حساب های موجود ، خرید لایک و کامنت های فیک به شدت اجتناب کنید و در آخر باید یاد بگیرید که چگونه فالوورهای فیک را حذف کنید زیرا میزان تعامل شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

۳ – با داشتن فالوور فیک اعتبارتان را از دست خواهید داد

امروزه تعامل و تعاملات واقعی از جمله عوامل کلیدی هستند که در حال حاضر اینستاگرام برای تقویت حساب کاربری به آن اهمیت می دهد. مشکل پیروان فک یا روح این است که آنها نمی توانند تعاملات معناداری داشته باشند. در نتیجه ، آنها اعتبار و اعتبار حساب شما را تضعیف می کنند ، به عنوان مثال ، در ارسال نظرات مربوطه و معنی دار بر روی پست های شما.بنابراین ، حذف فالوور فیک شما در اینستاگرام یک ضرورت است زیرا اینستاگرام از سال ۲۰۱۴ این حساب های جعلی یا غیرفعال را با کمک یادگیری ماشینی شناسایی و حذف کرده است و همچنین ممکن است حسابهای دارای تعداد زیادی دنبال کننده جعلی را ممنوع کند. به تازگی

۴ – با داشتن فالوور فیک کمتر کسانی پست هایتان را خواهند دید

الگوریتم اینستاگرام بر اساس مواردی که قبلاً دوست داشته اند و درباره آنها نظر داده اند ، پیش بینی می کند که چه نوع پست هایی را می خواهند در فید خود مشاهده کنند. و به احتمال زیاد محتوا را بر اساس میزان جذابیت آن نمایش می دهد.بنابراین ، اگر نام تجاری شما یک محصول جدید را اعلام کند و پست تعاملات زیادی ایجاد کند ، الگوریتم به احتمال زیاد این پست را در بیشتر فیدهای دنبال کنندگان شما قرار می دهد. این همچنین می تواند آن را در صفحه کاوش اینستاگرام قرار دهد ، جایی که به کاربران توصیه می شود از حساب هایی که آنها را دنبال نمی کنند پست ارسال کنند.با این حال ، پستی که لایک یا نظرات زیادی را به خود جلب نکند ، دسترسی چندانی نخواهد داشت زیرا الگوریتم اینستاگرام آن را کمتر به علایق کاربران مرتبط می داند.

وقتی حساب شما تعداد زیادی فالوور فیک دارد که با محتوای شما درگیر نیستند ، این عدم تعامل بر نمای پست شما تأثیر می گذارد. نه تنها کمتر در فیدهای فالوورهای جعلی شما ظاهر می شود ، بلکه در فیدهای فالوورهای دیگر شما نیز کمتر ظاهر می شود.این می تواند یک چرخه معیوب ایجاد کند: میزان تعامل شما کاهش می یابد ، بنابراین افراد کمتری محتوای شما را مشاهده می کنند. و تعداد کمتری از کاربران که پست های شما را می بینند به این معنی است که نرخ مشارکت شما دوباره کاهش می یابد.

حذف فالوور فیک چه پیامد خوبی میتواند برای ما داشته باشد ؟

شما با حذف فالوور های فیک پیجتان یک پیامک به الگوریتم اینستاگرام ارسال خواهید کرد شما در کل به اینستاگرام این را نشان میدهید که قصد ندارید اینستاگرام را با داشتن فالوور های فیک در پیجتان دور بزنید با حذف فالوور های فیک ممکن است فالوور هایتان کم شوند ولی این را بدانید که در بعضی مواقع تعداد فالوور مهم نیست بلکه کیفیت یک اکانت است که حرف اول را میزند پس سعی نکنید خودتان را گول بزنید اگر قصد دارید تعداد فالوور هی پیجتان افزایش پیدا کنید راه های دیگر نیز به جز فالوور فیک وجود دارد برای مثال شما میتوانید با وارد شدن به صفحه ی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام روش و راهکار هایی را آموزش ببینید که فالوور های پیجتان را به صورت کاملا طبیعی و واقعی افزایش دهید ن با فالوور فیک که بعد از مدتی پشیمان شوید و اقدام به حذفشان کنید.

آموزش حذف فالوور فیک

تا الان هرچه در مورد فالوور فیک بود را به صورت ۰ تا ۱۰۰ توضیح دادیم در مورد زیان هایی که میتواند به یک پیچ وارد کند نیز توضیحاتی را دادیم اما اکنون باید بپردازیم به قسمت مهم ینی حذف فالوور فیک و یاد بگیریم چگونه فالوور های پیجمان را حذف کنیم اما مسئله ی مهم اینجاس ت که چگونه بفهمیم کدام فالوور فیک است و کدام فالوور واقعی چگونه باید این دو را از هم تشخیص داد و چه راهکار هایی وجود دارد که بتوانیم فالوور های به درد نخور یا همان فیک پیجمان را حذف کنیم در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه فالوور فیک را تشخیص دهید و سپس پس از تشخیص فالوور ها به قسمت اصلی حذف آنان خواهیم رفت لطفا با ما باشید :

تشخیص فالوور فیک از واقعی

اگر قصد داشته باشید فالوور های فیک را به صورت دستی ینی خودتان وارد پیج شده و فالوور ها را حذف کنید مقداری دشوار است زیرا باید ابتدا به قسمت فالوور های پیجتان رفته و یکی یکی فالوور ها را برسی کنید فالوور های فیک را به راحتی با یک نگاه میتوان تشخیص داد زیرا نه پروفایلی دارند و نه یک اسم درست حسابی این روش برای کاربرانی که فالوور های زیادی دارند واقعا سخت و حتی نشدنی میباشد زیرا اگر بخواهد تک تک فالوور هایش را برسی کند شاید ماه ها طول بکشد که در ادامه شما با نحوه ی حذف فالوور به صورت دستی نیز آشنا کرده ایم ، و اصلا جای نگرانی نیست اگر فکر میکنی تعداد فالوور زیادی دارید و برسی آنان دشوار است در ادامه برنامه هایی براتی شما معرفی کرده ایم که هر کاربر اینستاگرام با یک ثبت نام ساده میتواند وارد برنامه شده و فالوور های خود را حذف کند این برنامه ها به صورت خودکار تنظیم شده اند ینی خود کاربر کاری نباید انجام دهد فقط باید شاهد حذف شدن فالوور های خود باشد در ادامه به تک تک این نمونه برنامه ها خواهیم پرداخت.

حذف فالوور اینستاگرام به صورت دستی

همانطور که گفتیم روشی مناسب برای این کار طراحی شده که به راحتی وارد پیجتان باید شوید و کاربری را حذف کنید این روش باید روزانه ۲۰۰ بار تکرار شود ینی ۲۰۰ نفر را باید حذف کنید وگرنه توسط اینستاگرام ربات شناخته شده و بلاک خواهید شد پس سعی کنید زیاده روی نکنید :

  • ۱ – ابتدا وارد برنامه ی اینستاگرام شده و به بخش نمایه ی پیجتان بروید.
  • ۲ – اکنون به قسمت فالوور یا دنبال کننده که در قسمت مشخص شده قرار دارد وارد شوید.
  • ۳ – کاربری را به دلخواه که فکر میکنید انتخاب کرده و گزینه ی حذف را بزنید.
  • ۴ – پس از تایید حذف شدن کاربر ، کاربر انتخاب شده برای همیشه از پیجتان حذف خواهد شد.

حذف فالوور اینستاگرام با استفاده از برنامه

دومین و شاید بهترین روش برای حذف یک کاربر در اینستاگرام با استفاده از برنامه هایی میباشد که در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد این برنامه برای حذف و از بین بردن یک کاربر در اینستاگرام طراحی شده است شما با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید تعداد زیادی کاربر را در عرض ۲۴ ساعت حذف کنید و هیچ گونه محدودیتی نیز برای شما از سمت اینستاگرام در نظر نگرفته شده است در ادامه با یک به یک این برنامه ها آشنا خواهیم شد.

۱ – با استفاده از برنامه ی chief follow

اولین برنامه و شاید بهترین برنامه ای که همه ی کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند برنامه ی chief follow میباشد ، این برنامه اطلاعاتی را از فالوور های پیجتان در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید فالوور های خود را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید فالوور فیک را تشخیص و سپس حذفش کنید این نمونه برنامه فقط برای کاربرانی میباشد که از تلفن اندروید استفاده میکنند ینی کاربری که آیفون داشته باشد قادر به نصب این برنامه نبوده و میتواند از برنامه های دیگر استفاده نماید قابلیت خوب این برنامه نیز این میباشد که میتوان چندین اکانت را به آن اضافه کرد ینی این قابلیت را دارد که اکانت دیگر را نیز به آن اضافه کنید کار با این برنامه نیز بسیار آسان است ابتدا باید از طریق گوگل پلی برنامه را دانلود و سپس نصبش کنید و بعد از وارد کردن اطلاعت اینستاگرام میتوانید وارد برنامه شوید همچنین اگر هیچ اطلاعاتی از پیجتان ندارید میتوانید وارد صفحه ی فراموشی رمز اینستاگرام سایت ما شده و با استفاده از آموزشی هایی که داده ایم رمز یا هر نمونه اطلاعات را بازگردانی کنید برای دانلود برنامه ی chief follow نیز میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

۲ – با استفاده از برنامه ی FollowMeter for Instagram

FollowMeter نیز همانند برنامه ی قبلی یک نوع برنامه برای مدیریت پیج اینستاگرام میباشد این نمونه برنامه نیز فقط برای اندروید طراحی شده و کاربران دیگر قادر به استفاده از آن نیستند با استفاده از FollowMeter میتوانید تعداد لایک ، فالوور ، فالووینگ و کامنت های پیجتان را برسی کنید و فالوور های فیک را به راحتی میتوانید از بین ببرید با استفاده از این برنامه میتوانید پیجتان را به یک پیج کاملا واقعی تبدیل کنید برای دانلود و نصب FollowMeter میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

۳ – با استفاده از برنامه ی followers plus

followers plus بهترین برنامه برای کاربرانی میباشد که از سیستم آیفون استفاده میکنند این برنامه دقیقا بر عکس دو برنامه ی قبلی به این صورت است که کاربران اندروید قادر نیستند از آن استفاده نمایند و فقط برای آیفون طراحی شده است ، شما از این طریق میتوانید اطلاعاتی را راجبه فالوور هایتان به دست آورید برای مثال میتوانید فیک را از واقعی تشخیص بدهید و اقدام به حذف فالوور های فیک پیچتان کنید اگر این کار را انجام بدهید تعامل پیج اینستاگرامتان افزایش خواهد یافت و به خاطر جذابیت بالایی که این برنامه دارد بعضی از امکاناتش هزینه بر است ینی باید برای استفاده هزینه ای پرداخت کنید ولی باید گفت ارزش آن را دارد زیرا بهترین برنامه برای حذف فالوور فیک همین followers plus است برای دانلود و نصب نیز میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

۴ – استفاده از برنامه ی Follower Analyzer For Instagram

یک نمونه ی دیگر برای آنالیز کردن فالوور های یک پیج اینستاگرام همین برنامه میباشد ، این برنامه اطلاعات کامل از تعداد فالوور و فالووینگ های یک پیج را در اختیار ما قرار میدهد تا بتوانیم به راحتی فالوور های فیک را تشخیص داده و سپس حذفشان کنیم این برنامه نیز فقط برای سیستم های اندروید طراحی شده است برای دانلود و نصب Follower Analyzer For Instagram نیز میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

۵ – استفاده از برنامه ی Mass Unfollow for Instagram

این نمونه برنامه نیز آخرین برنامه ای میباشد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت شما از طریق برنامه ی Mass Unfollow قادر هستید فالوور فیک را از بین ببرید این برنامه برای کاربران ios طراحی شده و هیچ سیستم اندروید قادر به استفاده از آن نمیباشد شما با استفاده از Mass Unfollow میتوانید پیج خود را از ۰ تا ۱۰۰ آنالیز نمایید و فالوور و فالووینگ های خود را برسی کنید که کدام یک فیک و کدام یک واقعی میباشد و اقدام به حذف فالوور های فیک کنید کار با برنامه ی Mass Unfollow بسیار آسان بوده شما ابتدا باید برنامه را دانلود و سپس نصبش کنید و با استفاده از اطلاعت اکانتتان که نام کاربری رمز میباشد وارد برنامه شوید برای دانلود نیز میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش هایی ممکن را که برای حذف فالوور فیک وجود دارد را اعم از حذف فالوور را به صورت دستی و حذف فالوور ها از طریق برنامه های طراحی شده را برای شما عزیزان آموزش دهیم امید واریم این مقاله تا حد ئ ممکن برای شما به درد بخور بوده باشد اگر در این زمینه مشکلی داشنید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در اولین فرصت پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا