کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


فراموش کردن رمز اینستاگرام

فراموش کردن رمز اینستاگرام یک در شبکه های اجتماعی یک اتفاق ناگواری میباشد که امروزه برای خیلی از کاربران ایسنتاگرام رخ داده است.در بین کاربران اینستاگرام فراموشی رمز اینستاگرام یک کابوس خطر ناک و همچنین وحشتناکی است که خیلی از افراد اینستاگرام دچار آن میشوند خیلی از کاربران اینستاگرام پس از آن که رمز اکانت خود را فراموش کردند دیگر به دنبال بازیابی رمز اینستاگرام خود نمیروند و برای همیشه آن را فراموش میکنند ولی باید به راحتی گفت که بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده کار سختی و دشواری نیست ، پس از آن که رمز اینستاگرام خود را فراموش کردید باید بر خود مسلط باشید تا بتوانید رمز اینستاگرام خود را برگردانید در ادامه شما با چندین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام خود آشنا خواهیم کرد.

رمز اینستاگرام چیست

رمز اینستاگرام مهم ترین بخش یک اکانت اینستاگرامی میباشد زیرا بدون داشتن رمزی هیچ چیزی قابل قبول نیست و همچنین هیچ اکانتی وجود ندارد که رمزی نداشته باشد همانطور که میدانید رمز نه تنها در اینستاگرام کارایی دارد بلکه در اکثر جاها کارایی خوبی دارد از رمز برای جلو گیری از ورود هرکس به اکانت استفاده میشود ینی اگر شما اکانتی داشته باشید که رمزی نداشته باشد هرکس به راحتی میتواند وارد اکانت شما شده و ایجاد مزاحت کند . زمانی که قصد راه اندازی یک اکانت تازه را دارید اینستاگرام از شما یک رمزی را میخواهد و شما اگر رمزی وارد نکنید هرگز نمیتواند وارد اکانت بشوید.

اما به همین حال خیلی از کاربران ایسنتاگرام وجود دارد که پس از مدتی که رمزی برای اکانت خود انتخاب کردند آن را فراموش میکنند و دیگر نمیتوانند به آن دسترسی داشته باشند رمز اینستاگرام باید از ارقام و حروف های مختلف تشکیل شود تا به راحتی حدس زده نشوند به همین خاطر به خاطر سخت بودنش است که کاربران آن را نمیتوانند به خاطر بسپارند و باعث فراموش کردن رمز اینستاگرام میشوند اما جای نگرانی نیست زیرا به راحتی میتوان کاربرانی که دچار فراموشی رمز اینستاگرام خود شده اند را بازیابی کرد پس با ما باشید تا در ادامه شما را با بازیابی رمز اینستاگرام آشنا کنیم.

با خرید لایک ایرانی لایک های خود را افزایش داده و اعتبار اکانت خود را چند برابر کنید.

فراموشی رمز اینستاگرام

فراموش کردن رمز اینستاگرام

برخی از کاربران پس از انتخاب نام کاربری و رمز برای یک اکانت میتوانند آن را راه اندازی کنند و روی گوشی خود داشته باشند همین کاربران پس از مدتی بنابر دلایلی رمز اینستاگرام خود را فراموش میکنند آن میتواند چندین دلیل داشته باشد برای مثال ممکن است رمز خود را جایی یاد داشت نکرده باشند یا ممکن است رمز سخت و دشواری را برای اکانت خود انتخاب کرده باشد که به خاطر سخت بودنش مشکل بوده آن را به خاطر بسپارند و . . . که به این صورت دچار فراموشی رمز اینستاگرام خود میشوند که این نوع کاربران پیش خود فکر میکنند دیگر تمام شده و هیچ راهی برای بازیابی رمز اینستاگرام خود وجود ندارد.

در این صورت باید به آنان گفت که سخت در اشتباه هستند زیرا فراموش کردن رمز اینستاگرام یک مشکلی است که برای همه ی کاربران وجود دارد به همین دلیل بازیابی رمز اینستاگرام نیز وجود دارد تا در این مواقع فوری اکانت خود را بتوانید بازیابی کنند هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام عموما چندین را وجود دارد که در ادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت.

بازیابی رمز اینستاگرام

اینک رسیدیم به بازیابی رمز اینستاگرام که مهم ترین بخش این مقاله نیز میباشد همانطور که میدانید و در بند های گذشته نیز گفته شد رمز اینستاگرام بخش مهمی از اینستاگرام را شکل داده و اگر آن وجود نداشت هیچ اکانتی نیز نمیتوانست وجود داشته باشد خیلی کاربران اینستاگرام پس فراموش کردن رمز اینستاگرام خود آن را پاک میکنند و اقدام به نصب اکانت جدید میکنند و باید گفت این کار کاملا اشتباه است زیرا بازیابی رمز اینستاگرام ممکن است و به راحتی میتوانید اکانت خود را حتی اگر پاک کرده باشید رمز آن را بازیابی کنید و دوباره اکانت خود را داشته باشید.

حتما ببنید : بازیابی اکانت اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام به چندین روش :

فراموش کردن رمز اینستاگرام
  • ۱ – بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل
  • ۲ – بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک
  • ۳ – بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک
  • ۴ – بازیابی رمز اینستاگرام از وب سایت اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

فراموش کردن رمز اینستاگرام

یکی از گزینه های مهم که کاربران پس از فراموش کردن رمز اینستاگرام خود سراغ آن میروند بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل میباشد . این ایمیل همانی است که به اکانت اینستاگرامی خود داده اید اگر به اکانت خود ایمیلی نداده اید این سعی کنید در اولین فرصت برای اکانت خود یک ایمیل بسازید همچنین پیشنهاد میکنم از صفحه ی نحوه ساخت ایمیل برای اینستاگرام دیدن کنید ما در این صفحه شما را با ساخت ایمیل برای اینستاگرام خود به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا کرده ایم .پس اگر ایملی برای اکانت خود داده اید راهکاری که در ادامه گفته میشود را طی کنید.

  • ۱ – ابتدا باید Send an Email را انتخاب کنید. تا اینستاگرام بفهمد قصد دارید از چه روشی اینستاگرام خود را بازیابی کنید.
  • ۲ – پس از وارد کردن ایمیل خود یک پیام که حاوی یک لینک است به صندوق ورودی ایمیلتان ارسال خواهد شد اگر توجه کنید باید گزینه ای به اسم Reset Password وجود دارد اگر این گزینه را بزنید میتوانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید پس این گزینه را بزنید.
  • ۳ – پس از زدن گزینه ی Reset Password یک گزینه ی دیگر وجود خواهد داشت به اسم New password که در این قسمت باید رمز جدید وارد کنید سعی کنید رمزی که وارد میکنید را در جایی یاد داشت کنید تا دیگر دچار فراموشی رمز اینستاگرام نشوید.
  • ۴ – اگر می‌خواهید رمز شما روی تلفن همراهتان ذخیره شود Save Password را بزنید و در غیر این صورت Not Now را انتخاب کنید. رمز شما با موفقیت تغییر کرد.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

فراموش کردن رمز اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک همانند روش قبل میباشد فط با چندین تفاوت که در ادامه به تک تک آنان خواهیم پرداخت ، این گزینه برای آن دسته از کاربران میباشد که برای اکانت خود ایمیلی نداده اند و مجبور هستند از این طریق پیش بروند .بازیابی رمز اینستاگرام ازطریق پیامک توسط شماره ای که به اینستاگرام داده اید صورت میگیرد ینی اگر هنگام ورود به اینستاگرام شماره ای نداده اید باید بیخیال این روش شوید پس به این نتیجه رسیدیم که ایمیل و شماره تلفن چقدر میتوانند برای اینستاگرام مهم باشند در ادامه شمارا با روش بازیابی آشنا خواهیم کرد.

  • ۱ – در این روش بر خلاف مرحله ی قبل باید گزینه ی Send an SMS را بزنید تا به اینستاگرام گفته باشید که از کدام روش قصد دارید برای بازیابی رمز اینستاگرام خود استفاده کنید.
  • ۲ – اگر این گزینه را انتخاب کنید یک پیام که حاوی یک لینک میباشد به شماره ای که به اینستاگرام داده اید ارسال میشود باید وارد بخش پیامک خود شوید تا به آن پیام دسترسی پیدا کنید.
  • ۳ – باید لینک مورد نظر را لمس کنید و سپس گزینه یNew password را بزنید باید در این قسمت یک رمز جدید برای پیج خود انتخاب کنید و سپس آن را دوباره نیز تکرار کنید تا از درست بودن آن بتوانید مطمئن شوید.
  • ۴ – کار در این قسمت تمام است شما توانستید رمز اینستاگرام خود را که دچار فراموشی شده بود را به راحتی برگردانید . سعی کنید رمز مورد نظر را در جایی یاد داشت کنید که دیگر آن را از یاد نبرید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

فراموش کردن رمز اینستاگرام

یکی دیگر از راه های مهم برای بازیابی رمز اینستاگرام ، بازیابی از طریق فیسبوک میباشد همانطور که میدانید این دو اپلیکیشن باهم ارتباط خاصی دارند همچنین باید اکانت خود را از قبل به فیسبوک متصل کرده باشید در این باره پیشنهاد میکنم از صفحه ی تبدیل اکانت اینستاگرام به فیسبوک حتما دیدن کنید ما به شما راهکار هایی را آموزش داده ایم که در کمترین زمان ممکن بتوانید اکانت فیسبوک نیز برای خود بسازید سپس در این حالت باید:

  • ۱ – گزینه ی Log in with Facebook را انتخاب کنید. به این صورت یه اینستاگرام میگویید که قصد دارید از طریق فیسبوک اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام خود کنید.
  • ۲ – در این مرحله باید وارد اکانت خود در فیسبوک شوید و از آن طریق اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

بازیابی از طریق فیسبوک بهترین راه میباشد زیرا دیگر نیازی به ایمیل و شماره تلفن ندارید اگر هر کدام از اینان را فراموش کرده باشید پیشنهاد میکنم از طریق فیسبوک اقدام به بازیابی کنید.

با خرید فالوور هدفمند اعتبار پیج خود را چند برابر کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از وب سایت اینستاگرام

این نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم که سایر روش‌ها زیاد تفاوت آنچنان عجیب غریبی ندارند و اگر شما اصول کار را یاد بگیرید برایتان فرقی ندارد که مثلاً پس فردا برنامه اینستاگرام اگر آپدیتی هم بدهد و پنل یا رابط کاربریش را تغییر دهد برای شما که مسیر درست اینکار را یاد گرفته‌اید به راحتی هر کاری برایتان امکان‌پذیر است.اخرین مورد برای بازیابی که در این مقاله به این پرداخته ایم بازیابی از طریق وب سایت خود اینستاگرام میباشد این روش نیز روش سخت و دشواری نیست فقط باید هرچه را که در ادامه به آنان میپردازیم مو به مو انجام دهید

  • ۱ – در قدم اول پس از فراموش کردن رمز اینستاگرام خود باید مرورگری را با گوشی یا کامپیوتر خود باز کنید سعی کنید از مرورگر کروم استفاده کنید ، سپس باید وارد ادرس اینستاگرام شوید که یک ارتباط یین شما و اینستاگرام است روی آن کلیک کرده و وارد وب سایتش شوید.

ورود به اینستاگرام

  • ۲ – در این مرحله باید وارد لاگین اینستاگرام خود شوید ینی همان قسمتی که از شما رمز و نام کاربری را در خواست میکند شوید و سپس باید گزینه ی forgot password را بزنید که به معنی فراموشی رمز اینستاگرام است را بزنید تا بتوانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید.
  • ۳ – این قسمت خیلی مهم هست در‌واقع بهتر بگویم کار اصلی در این بخش صورت می‌گیرید جایی که یک فرم مقابل شما به نمایش گذاشته می‌شود که از شما سایت اینستاگرام که در مرحله قبل بهش اعلام کردید در ورود خود به پیج دچار مشکل شدید از شما می‌خواهد که به اختیار یکی از اطلاعاتی که اکانت خود به یاد دارید مثل نام کاربری اکانت یا ایمیلی که باهاش پیج ساختید یا شماره همراه خود که صفحه اینستا را با آن تأیید و احزار هویت کردید را به دلخواه وارد کنید.

سپس پس از آن که شماره یا ایمیلی را وارد کردید ، همانطور که در بند های گزشته نیز گفته شد باید صندوق ورودی ایمیل یا گوشی را چک کنید و به محض آمدن لینک اقدام به بازیابی کنید . وقتی ایمیلی که از طرف سایت شرکت اینستاگرام برای شما ارسال شده است را باز کنید در آن یکسری توضیحات همراه با کادری معمولاً آبی رنگ که درونش عبارت Reset password نوشته است کلیک کنید تا به صفحه ریست پسورد اکانت خود بروید.

  • ۴ – در اینجا از شما پسورد و رمزی جدید می‌خواهد که بر روی پیج اینستا خود قرار دهید حواستان باشد از رمز تکراری استفاده نکنید سعی کنید رمز انتخابی تعداد کاراکتری زیادی داشته باشد و ترکیبی از حروف بزرگ کوچک و اعداد و عبارات نگارشی باشد در این فرم باید دو بار رمز تازه را وارد کنید تا توسط اینستاگرام تأیید شود.
  • ۵ – در این بخش کار تمام شده است شما توانسته اید اکانت خود را برگردانید و به ان سختی هم که فکرش را میکردید نبوده است.

نکته : همه ی ۴ روش شبیه هم هستند اینستاگرام این روش ها را برای افراد مختلفی از اینستاگرام طراحی کرده است که اگر از یک روش ممکن نبود از روش های دیگر استفاده کنند ولی در کل همه ی روش ها شبیه به هم هستند اگر یکی را بلد باشید بازیابی برایتان کار سختی نخواهد بود

حتما ببنید : نحوه گرفتن تیگ آبی اینستاگرام

نکات مهم در رابطه با رمز اینستاگرام

تا حالا که برای شما آموزش میدادیم در صورت فراموشی رمز اینستاگرام باید چه راه کار هایی را پیش بروید اینک به شما خواهیم گفت چه کنید تا دیگر رمز اینستاگرام خود را فراموش نکنید و دچار این مشکل نشوید . دانستن این نکات بسیار مهم هستند که باید در خواندن آنان دقت کنید.

۱ – ثبت نام با ایمیل معتبر

مهم ترین نکته در این باره ایمیل اینستاگرام میباشد که خیلی از کار ها از جمله حذف اینستاگرام ، هک اینستاگرام و . . . از این طریق امکان پذیر است باید یک ایمیلی را به اینستاگرام بدهید که همیشه به آن دسترسی داشته باشید اگر ایمیلی را به اکانت خود نداده اید در اولین فرصت یک ایمیل برای اکانت خود بدهید.

۲ – ثبت شماره تلفن مطمئن

شماره ای که به اکانت خود میدهید باید همیشه روشن و در دسترس باشد تا اگر ایمیلی را به اکانت خود نداده بودید از طریق تلفن همراه بتوانید مشکلات پیج خود را رفع کنید پس شماره تلفن نیز باید مطمئن و معتبر باشد.

۳ – یک رمز قوی انتخاب کنید

رمز در اینستاگرام بخش مهمی است اگر رمز وجود نداشت مطمئن باشید هیچ اکانتی نیز وجود نخواهد داشت باید یک رمزی انتخاب کنید که قوی و تشکل شده از ارقام و حروف باشد باید به قدری سخت باشد که به راحتی حدس زده نشود از اعدای همچون ۱۲۳۴۵ اجتناب کنید زیرا این ارقام به راحتی حدس زده میشوند و در صورتی که اکانتتان به راحتی حدس زده شد به راحتی نیز هک خواهید شد.

۴ – رمز دو مرحله ای خود را فعال کنید

رمز دو مرحله ای یا Two step verification پیج خود را فعال کنید این روش که در به روز رسانی اخیر اینستاگرام طراحی شده است همانند تلگرام میباشد ینی کاربر باید نه تنها رمز اول را به خاطر داشته باشد بلکه برای ورود به اینستاگرام باید رمزی دیگر که از قبل داده شده است را وارد کند تا بتواند وارد پیج خود در اینستاگرام شود اگر این گزینه را فعال کنید خیالتان از بابت امنیت پیجتان راحت خواهد شد.

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

آیا بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن ممکن است ، این سوال خیلی از کاربران حاضر در اینستاگرام است که از ما میپرسند که در جواب باید گفت بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن ممکن نیست زیرا شماره تلفن و ایمیل شما مدارکی هستند که اینستاگرام نزد خود دارد اگر اینان وجود نداشته باشند هیچ پیجی نیز وجود نخواهد داشت این مورد مانند این است که شما قصد داشته باشید یک سفر خارج از کشور بروید آیا بدون داشتن گذرنامه و ویزا ممکن خواهد بود ؟ قعطا خیر ! مگر به روش های غیر قانونی ، اینستاگرام نیز به همین صورت است اگر شماره ای به آن ندهید هیچ گاه اجازه ی ساخت اکانت را برای شما نخواهد داد زیرا ورود به اینستاگرام مانند مثالی است که زده شد ! برای بازیابی رمز اینستاگرام به حداقل یکی از ۲ مورد نیاز خواهید داشت اگر هیچ یک از این گزینه ها ینی شماره و ایمیل نداشته باشید در صورت فراموش کردن رمز اینستاگرام باید برای همیشه بیخیال اکانت خود شوید زیرا بازیابی آن ممکن نیست.

نتیجه گیری

ما در این قسمت شما را با چندین روش برای بازیابی آشنا کردیم ، کاربرانی که دچار فراموش کردن رمز اینستاگرام خود شده اند پیشنهاد میکنم این صفحه را کامل و با دقت مطالعه کنند تا بتوانند به راحتی و مانند قبل به اکانت خود در اینستاگرام دسترسی پیدا کنند اگر ایمیل و یا شماره تلفنی به اکانت خود بدهید هیچ گاه اکانت شما از یاد نخواهد رفت و هر زمان که دوست داشتید میتواند اینستاگرام را نصب کرده و اکانتتان را بالا بیاورید امید وارم این مقاله به دردتان خورده باشد اگر مشکلی در این ضمینه داشتید از طریق همین صفحه با ما در ارتباط باشید ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا