کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

اینستاگرام یک برنامه ی فوق العاده جذاب میباشد که میتوان در این برنامه عکس و ویدیو هاتی زیادی را به صورت استوری یا همان داستان به اشتراک گذاشت در همین ابتدا قصد دارم شما را با نحوه ی استوری گذاشتن در اینستاگرام آشنا کنم پس حتما از صفحه ی چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم سایت ما دیدن کنید ، اکنون که با نحوه ی استوری گذاشتن آشنا شدیم بهتر است بدانیم آیا ممکن است استوری هایی را که در اینستاگرام مشاهده میکنیم در در آیفون ذخیره کنیم اگر مقاله های این وب سایت را مشاهده کرده باشید راهکار های دانلود استوری در اندروید را برای شما عزیزان آموزش دادیم و در این مقاله نیز قصد داریم شما را با نحوه ی دانلود استوری اینستاگرام ios آشنا کنیم در ادامه در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دانلود استوری اینستاگرام ios ممکن است ؟

خیلی از کاربران در اینستاگرام هستند که از بنده این سوال را دارند که در جواب به آنان باید گفت این امکان وجود دارد ولی نه از طریق خود برنامه ی اینستاگرام ! همانطور که دانلود استوری یا پست برای کاربران اندرویدی وجود ندارد برای کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده میکنند نیز وجود دارد ؟ اما راهکار چیست ؟ اما این را نیز بدانید که کاربران اینستاگرام برنامه هایی را برای انی منظور طراحی کرده اند که همه ی افراد بتوانند بدون هیچ مشکلی اقدام به دانلود استوری اینستاگرام کنند اما این برنامه های جابی چیستند ؟ در ادامه شما را به یک به یک این برنامه ها آشنا خواهیم کرد اگر به دنبال دانلود استوری اینستاگرام ios هستید هرگز این مقاله را از دست ندهید.

نحوه دانلود استوری اینستاگرام iOS

اکنون رسیده ایم به بخش اساسی این مقاله ینی معرفی برنامه هایی که از طریق آنان کاربران اینستاگرام میتوانند استوری یا حتی پست های موجود در اینستاگرام را دانلود و برای خود ذخیره نمایند در ادامه شما را بیشتر با این برنامه ها آشنا خواهیم کرد.

۱ – استفاده از برنامه ی Story Reposter

دانلود استوری اینستاگرام ios

Story Reposter یک نمونه برنامه برای دانلود استوری اینستاگرام ios میباشد که امروزه کاربران از این برنامه بیشتر استفاده میکنند این برنامه برای همه ی کاربران کاملا رایگان بوده و هیچ کاربری برای استفاده از ان لازم به پرداخت هزینه نمیباشد برای این منظور ابتدا :

  • ۱ – ابتدا باید در اولین قدم لینک پست یا استوری مورد نظرتان را کپی نمایید که برای این منظور باید وارد برنامه ی اینستاگرام شده و استوری مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس با زدن سه نقطه که در سمت راستش وجود دارد گزینه هاتی برای شما نمایش داده خواهد شد که باید گزینه ی copy link را بزنید تا لینک مورد نظرتان برای شما کپی شود.
  • ۲ – اکنون که لینک استوری کپی شده است باید وارد برنامه ی Story Reposter شوید برای وارد شدن اگر بار اولتان است اطلاعاتی را از شما خواهد خواست که باید برای ادامه ی کار آن اطلاعات را وارد نمایید تا بتوانید وارد برنامه شوید.
  • ۳ – اکنون عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و در مرحله ی بعد گزینه ی Share را بزنید.
دانلود استوری اینستاگرام ios
  • ۴ – اکنون باید گزینه ی Save Image را انتخاب نمایید تا عکس استوری مورد نظرتان به این صورت دانلود شود.
دانلود استوری اینستاگرام ios
  • ۵ – اکنون استوری ای که دوست داشتید دانلود شده است شما به این سهولت میتوانید استوری های زیادی را با استفاده از برنامه ی Story Reposter دانلود کنید.

۲ – استفاده از وب سایت instaoffline

دانلود استوری اینستاگرام ios

دومین مورد برای دانلود استوری اینستاگرام ios استفاده از از سایت آنلاین میباشد شما با استفاده از این وب سایت میتوانید هر گونه استوری موجود در اینستاگرام را دانلود و برای خود داشته باشید یکی از مزیت های این برنامه این میباشد که همه ی کاربران میتوانند از آن اسفاده کنند چه کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند چه از آیفون ! برای استفاده از این وب سایت نیز باید ابتدا لینک استوری مورد نظر را کپی کنید که در بند گذشته به این موضوع پرداختیم سپس پس از کپی وارد سایت شده و در قسمت مشخص شده وارد نمایید به این صورت میتواند استوری های مورد نظرتان را دانلود نمایید.

دانلود استوری در اندروید نیز ممکن است ؟

در این مقاله برای شما عزیزان اموزش دادیم که چگونه کاربران میتوانند استوری های موجود در آیفون را دانلود نماییند . سوال دیگر کاربران اینستاگرام در مورد اندروید میباشد که آیا این کار نیز همانند آیفون ممکن است ؟ در جواب نیز باید گفت بله ولی نه از طریق برنامه ی اینستاگرام ، برای دانلود باید از برنامه های جانبی استفاده کنیم که در این باره پیشنهاد میکنم از صفحه ی ربات دانلود استوری اینستاگرام حتما دیدن کنید در این مقاله برنامه یا ربات هایی معرفی شده است که کاربران اندرویدی اینستاگرام میتوانند به راحتی با نصب آنان استوری های موجود در اینستاگرام را برای خود دانلود نماییند شما نیز اگر جز این دسته از کاربران هستید که هیچ اطلاعاتی در این باره ندارید بهتر است حتما این مقاله را که به صورت کاملا جامع و حرفه ای نوشته شده است را مطالعه کنید.

در نتیجه

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی میباشد که بر پای عکس و ویدیو است یکی از قابلیت های جذاب این برنامه بحث استوری ها است این قابلیت که به تازگی بر روی این برنامه اعمال شده است کاربران زیادی را وابسته ی خود کرده است یکی از بزرگ ترین مشکلات این برنامه بحث دانلود یا ذخیره سازی استوری و پست میباشد که این برنامه این قابلیت را هنوز برای کاربرانش اعمال نکرده است اما در این مقاله روش هایی را برای دانلود استوری اینستاگرام ios آموزش دادیم که کاربران بتوانند استوری های موجود در اینستاگرام را برای خود دانلود و ذخیره کنند اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم که برای شما خوش آیند بوده باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا