کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


استوری اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های اصلی اینستاگرام میباشد که نزد کاربران وابسته به اینستاگرام بسیار محبوب میباشد ، همانوطور که میدانید استوری یا داستان قابلیت خوب دیگر اینستاگرام میباشد که کاربران میتوانند عکس و یا ویدیو هایی را تا مدت زمان ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارند این زمان توسط خود اینستاگرام گذاشته شده است و امکان تغییر ان نیز وجود ندارد ، اینستاگرام در به روز رسانی هایی که اخیرا انجام داده است قبلیتی را با عنوان اهنگ گذاشتن در استوری برای کاربرانش فراهم کرده تا انان بتوانند در استوری هایی که ارسال میکنند اهنگ نیز به اشتراک بگذارند در این مقاله قصد داریم شما را نحوه گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام آشنا کنیم راهکار هایی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد که بتوانید در کمترین زمان یک اهگ در استوری خود بگذارید.

استوری اینستاگرام در افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر به سزایی دارد به همین دلیل است که استوری گذاشتن بسیار زیاد شده است و همه ی کاربران روزانه ۱۰ ها استوری به اشتراک میگذارند استوری اینستاگرام برای درآمد زایی نیز بسیار مناسب است زیرا کاربران به استوری ها علاقه ی به خصوصی نشان میدهند ولی با نداشتن بازدید چه کسب و کاری ؟ به همین دلیل پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش بازدید استوری سایت کارینا حتما دیدن کنید زیرا اگر بازدی استوری هایتان کم است با رفتن به این صفحه و خواندن مقاله میتوانید بازدید استوری های خود را در مدت زمان چند برابر کنید پس اگر در ضمینه ی اینستاگرام به کسب درآمد پرداخته اید یا بازدی استوری هایتان کم شده است پیشنهاد میکنم حتما این صفحه را ببنید.

در اینستاگرام چگونه استوری بگذاریم

قبل از این که بحث مهم گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام بپردازیم باید اطلاعات خود را در مورد استوری و نحوه ی استوری گذاشتن در اینستاگرام تکمیل کنیم همانطور که میدانید امروزه کاربران بی شماری در اینستاگرام هستند که استوری منبع درآمد آنان است ینی توسط استوری و همچنین اینستاگرام به کسب درآمد پرداخته اند این میتواند به خاطر جذابیت و پر طرفدار بودن این قابلیت باشد کاربرانی در اینستاگرام هستند که با نحوه ی استوری گذاشتن در اینستاگرام آشنا نیستند اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی در اینستاگرام چگونه استوری بگذاریم سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته ایم که با مراجعه به این مقاله میتوانید اطلاعات خود را تکمیل کنید و با راهکار استوری گذاشتن بیشتر آشنا شوید.

اهنگ گذاشتن در استوری

گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام یکی از مشکلات کاربران میباشد زیرا هرکس قادر به اهنگ گذاشتن در استوری نیست به همین دلیل بنده این مقاله را طراحی نموده ام تا توانسته باشم کمکی برای کاربران اینستاگرام بکنم برای گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام چندین روش وجود دارد که هم از طریق خود اینستاگرام ممکن است و هم از طریق برنامه های جانبی که کاربران اینستاگرام برای سهولت در کار ساخته اند سعی کنید از طریق خود اینستاگرام اهنگی را که دوست دارید ارسال کنید ولی با این وجود ممکن است این مورد برای هرکس وجود نداشته باشد و نتواند از طریق خود برنامه ی اینستاگرام این کار را انجام دهد به همین دلیل اگر قادر به اهنگ گذاشتن در استوری نبودید میتوانید از برنامه ای که وجود دارد و به ان میپردازیم استفاده نمایید پس با ما باشید تا شما را با گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام آشنا کنیم.

روش اول : افزودن موزیک به استوری از طریق ابزار MUSIC

ابزار MUSIC در اینستاگرام یک قابلیت مفید ی میباشد که کار را برای کاربران اینستاگرام راحت کرده است با این ابزار کاربران به راحتی میتوانند اقدام به اهنگ گذاشتن در استوری کنند این ابزار امکان پخش موزیک را برای کاربران فراهم میکند شما با استفاده از این ابزار که در خود برنامه ی اینستاگرام وجود دارد میتوانید هر اهنگی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید ولی نکته ی مهم این است که این ابزار برای هر کاربری وجود ندارد ینی همه نمیتوانند از آن استفاده کنند شما ابتدا این را امتحان کنید اگر برای شما قابل دسترسی نبود مقاله را تا اخر بخوانید و از برنامه هایی که برای شما پیشنهاد میشود برای این کار انجام دهید پس فعلا با ما باشید تا به کار با ابزار موزیک بپردازیم.

  • ۱ – ابتدا باید برنامه ی اینستاگرام را حتما به روزرسانی کنید زیرا ممکن است در نسخه های قبلی ابزار موزیک در استوری وجود نداشته باشد پس حتما قبل از هرکاری از طریق گوکل پلی اینستاگرام خود را به روز رسانی نمایید.
  • ۲ – وارد اکانت خود در اینستاگرام شده و از بخش home روی عکس دوربین که در بالای صفحه وجود دارد کلیک کنید تا وارد بخش جذاب اینستاگرام ینی استوری شوید.
  • ۳ – در این قسمت باید یک عکس یا ویدیو از گالری خود انتخاب کنید.
  • ۴ – روی آیکون استیکر که در بالای صفحه وجود دارد کلیک کنید و از بین مواردی که برای شما نمایش داده میشود باید آیکون موزیک را انتخاب کنید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام
  • ۵ – اکنون از لیستی که برای شما اورده میشود میتوانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و ارسال کنید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام
  • ۶ – اکنون آیکون استوری را روی استوری خود مشاهده خواهید کرد میتوانید با عقب و جلو کردن اهنگ قسمتی از آهنگ را که دوست دارید برای ارسال در استوری انتخاب نمایید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام
  • ۷ – در نهایت و مرحله ی آخر گزینه ی your story را بزنید تا استوری ای که آماده کرده اید ارسال گردد به یاد داشته باشید که از ۱۵ ثانیه بیشتر نمیتوانید اهنگی ارسال کنید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام

نکات مهم در استفاده از ابزار MUSIC اینستاگرام

  • ۱ – قبل از ارسال استوری میتوانید پیش نمایش استوری خود را ببینید.
  • ۲ – اگر قصد داشتید اهنگ خود را حذف کنید و اهنگ دیگر را جایگزین کنید بهتر است بهتر است با اهنگ را فشار دهید و بعد از آمدن سطل زباله ان را وارد سطل کنید و اهنگ دیگری را جایگزین آن کنید.
  • ۳ – از موزیک میتوانید برای عکس و همچنین ویدیو استفاده کنید.
  • ۴ – امکان انتخاب موزیک بر اساس دسته بندی‌های موجود و یا جستجوی موزیک در ابزار MUSIC وجود دارد.

روش دوم : افزودن موزیک به استوری با استفاده از برنامه‌ی SoundCloud

راهکار دیگر برای گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام با استفاده از برنامه‌ی SoundCloud میباشد شما از این طریق نیز میتوانید استوری های اینستاگرام خود را جذاب کنید این روش برای ان دسته از کاربران مناسب است که ابزار موزیک در استوری هایشان وجود ندارد ینی قادر نیستند از طریق خود برنامه ی اینستاگرام این کار را انجام بدهند به همین دلیل سراغ روش هایی دیگر برای اهنگ گذاشتن در استوری میروند ما نیز در ادامه شما را به صورت ۰ تا ۱۰۰ با برنامه‌ی SoundCloud آشنا خواهیم کرد لطفا با ما باشید تا به این آموزشی بپردازیم.

  • ۱ – ابتدا در اولین قدم باید برنامه ی SoundCloud را دانلود و سپس نصبش کنید برای دانلود برنامه ی SoundCloud میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.
  • ۲ – وارد برنامه ی SoundCloud شده و وارد قسمت موزیک شوید و آهنگی را که دوست دارید در استوری خود به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید و روی نماد اشتراک گذاری که در پایین صفحه وجود دارد بزنید تا بتوانید اهنگ انتخاب را در استوری ارسال کنید.
  • ۳ – بعد از زدن نماد به اشتراک گذاری باید از میان گزینه ها گزینه ی Instagram Stories را انتخاب کنید.
  • ۴ – آهنگ انتخابی شما به عنوان برچسب در Story شما ظاهر می‌شود. در صورت تمایل آن را به اطراف حرکت دهید یا اندازه‌ی آن را تغییر دهید.
  • ۵ – و در مرحله ی آخر با زدن گزینه ی Your Story اهنگ مورد نظر را در اینستاگرام منتشر کنید.

روش سوم : افزودن موزیک به استوری با استفاده از قابلیت Hands free

Hands free قابلیت خوب دیگر اینستاگرام میباشد شما از این طریق میتوانید اهنگ مورد علاقه ی خود را به صورت استوری در اینستاگرام اشتراک گذاری کنید اگر نتوانستید از ۲ روش قبلی استفاده کنید و در اهنگ گذاشتن به نتیجه ای نرسیدید پیشنهاد میکنم از قابلیت خود اینستاگرام استفاه کنید ، این قابلیت برای همه ی کاربران ممکن است و ان گونه نیست که برای بعضی کاربران وجود داشته باشد و برای بعضی دیگر وجود نداشته باشد پس اکنون با ما باشیید تا به اهنگ گذاشتن در استوری با استفاده از قابلیت جذاب Hands free بپردازیم.

  • ۱ – ابتدا وارد برنامه ی اینستاگرام شده و از قسمت home یا خانه آیکون دوربین را که در بالای صفحه وجود دارد را بزنید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام
  • ۲ – سپس در صفحه ی جدید که برای شما ارسال میگردد از بین گزینه ها باید گزینه ی Hands free را انتخاب کنید تا از این طریق بتوانید آهنگ مورد علاقه ی خود را استوری کنید، اهنگی را که دوست دارید پخش کرده و سپس ضبط کنید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام
  • ۳ – پس از ضبط اهنگی که دوست دارید گزینه ی ارسال را زده و در استوری به اشتراک بگذارید به این صورت میتوانید از طریق Hands free اهنگ مورد علاقه ی خود را در استوری هایتان اضافه کرده و سپس گزینه ی اشتراک گذاری را باید بزنید تا به این صورت بتوانید استوری های خود را با اهنگ جذاب کنید.
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام
گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام

اگر ابزار موزیک در استوری وجود نداشت چ کنیم ؟

گاهی ممکن است گزینه ی موزیک در استوری اینستاگرام وجود نداشته باشد به همین دلیل راهکار هایی برای حل این مشکل وجود دارد برای مثال ابتدا برنامه ی اینستاگرام را از طریق گوگل پلی به روز رسانی کنید و سپس مجدد وارد اینستاگرام شده و به بخش استوری مراجعه کنید سپس اگر دوباره این مشکل رفع نشد از برنامه هایی همچون برنامه ی SoundCloud برای گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام استفاده کنید این روش شدنی میباشد ولی ممکن است که نتوانید این کار را انجام بدهید به همین دلیل راه اخر پاک کردن کش اینستاگرام میباشد به همین منظور پیشنهاد از صفحه ی پاک کردن کش اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید ما در این مقاله روش هایی را برای شما بازگو کرده ایم که بتوانید کش اینستاگرام خود را به راحتی پاک کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

نحوه پخش موسیقی در استوری اینستاگرام

اکنون که دستورالعمل هایی برای افزودن موسیقی به یک استوری اینستاگرام در اختیار دارید ، ما فکر کردیم که چگونه می توان یک آهنگ سریع برای گوش دادن به موسیقی یا صدا در استوری اینستاگرام که تماشا می کنید به اشتراک گذاشت.هر زمان که استوری اینستاگرام را مشاهده می کنید ، به طور پیش فرض بی صدا می شود. برای گوش دادن با صدا ، می توانید یکی از دو کار زیر را انجام دهید:

  • هنگام پخش ویدیو ، روی آن ضربه بزنید.
  • از دکمه های تنظیم صدا در تلفن خود استفاده کنید. پس از روشن شدن صدا ، می توانید از کلیدهای تنظیم صدا نیز برای تنظیم استفاده کنید.

چرا نمی توانم به استوری اینستاگرام خود آهنگ اضافه کنم؟

برخی از افراد متوجه شده اند که موسیقی برای استوری های اینستاگرام همیشه کار نمی کند. رایج ترین خطایی که کاربران اینستاگرام هنگام تلاش برای افزودن موسیقی به استوری های خود دریافت می کنند عبارتند از “این آهنگ در حال حاضر در دسترس نیست” یا “موسیقی اینستاگرام در منطقه شما در دسترس نیست.” چرا این اتفاق می افتد؟ سه دلیل متداول برای این پیام های خطا وجود دارد.

۱ – اینستاگرام Music for Instagram Stories در کشور شما منتشر نکرده است

اگر خارج از ایالات متحده ، استرالیا ، نیوزلند و بخش هایی از اروپا زندگی می کنید ، گزینه اضافه کردن موسیقی به استوری های خود را نخواهید داشت و نمی توانید در استوری هایی که با آن برخورد کرده اید موسیقی پخش کنید. ممکن است اینستاگرام در آینده این ویژگی را برای کشورهای دیگر نیز آغاز کند ، اما در حال حاضر ، هنگام تلاش برای دسترسی به آن ، تنها یک پیام خطا دریافت خواهید کرد.

۲ – آهنگ در کشور شما در دسترس نیست

دلیل دوم برای پیام خطا ممکن است این باشد که آهنگ های خاصی در کشورهای خاص به دلیل تفاوت های ظریف مجوز در دسترس نیست. آهنگ در برنامه نشان داده می شود ، اما وقتی روی آن ضربه می زنید ، پیغام خطا دریافت می کنید. متأسفانه ، تنها کاری که می توانید در اینجا انجام دهید این است که آهنگ دیگری را انتخاب کنید.

۳ – هنرمند آهنگ را حذف کرده است

در نهایت ، این احتمال وجود دارد که هنرمند تصمیم گرفته است در استوری های اینستاگرام شرکت نکند و محتوای خود را حذف کرده است. در نهایت ، آهنگ به طور کامل از اینستاگرام حذف می شود ، اما در حال حاضر ، با پیغام خطا مواجه می شوید. باز هم ، بهترین راه حل این است که آهنگ دیگری را انتخاب کرده و ادامه دهید.

قابلیت گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام خود تنها راهی است که می توانید محتوای خود را منحصر به فرد کنید. افزودن موسیقی به آسانی انجام می شود و دشوارترین کار انتخاب آهنگ مناسب برای داستان شما خواهد بود. و اگر می خواهید موسیقی را به پست ویدیویی اینستاگرام اضافه کنید ، راهنمای ما را در مورد آن موضوع بررسی کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم گذاشتن اهنگ در استوری اینستاگرام را به صورت ۰ تا ۱۰۰ برای شما عزیزان آموزش دهیم ، اهنگ گذاشتن در استوری یکی از ویژگی های خوب اینستاگرام میباشد که هر کاربری نمیتواند این کار را انجام دهد ینی ممکن هر برنامه ی اینستاگرامی که وجود دارد این قابلیت را در خود نداشته اشد پس اگر دیدید اینستاگرام شما قابلیت ابزار موزیک را ندارد میتوانید از برنامه های نام برده شده برای این کار استفاده کنید اگر تا به حا لاز این قابلیت استفاده نکرده اید پیشنهاد میکنم برای جذابیت استوری اینستاگرام خود حتما این روش را امتحان کنید.اگر در این ضمبنه مشکلی داشتید از طریق همین صفحه ما با در میان بگذارید ما سعی خواهیم گرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا