کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


نحوه تگ کردن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین پیام رسان شبکه های اجتماعی میباشد ، اینستاگرام انقلابی در چگونگی تجربه محتوای بصری ایجاد کرده است. این اجازه می دهد تا مردم و مشاغل از سراسر جهان از طریق تصاویر ،فیلم و داستان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بتوانند به هر آنچه دوست دارند در این زمینه برسند اینستاگرام نه تنها برای برقراری ارتباط با دوستان ، اعضای خانواده و افراد مشهور عالی است ، بلکه همچنین یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار های کوچک شما میباشد،یکی از راه هایی که می توانید میزان دسترسی اینستاگرام کسب و کار خود را به حداکثر برسانید ، تگ کردن کاربران در پست های خود است.تگ کردن یک کاربر دیگر در اینستاگرام ویژگی اساسی است که تعامل را افزایش می دهد و می تواند به ایجاد ارتباط کمک کند. مشابه تگ کردن شخصی در فیس بوک یا توییتر ، تگ کردن در اینستاگرام به کاربر دیگری در مورد یک پست اطلاع می دهد ، که به افزایش دسترسی شما کمک می کند که در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه تگ کردن در اینستاگرام به صورت کاملا جامع و حرفه آشناکنیم اگر به دنبال تگ کردن دوستان خود هستید پیشنهاد میکنم هرگز این مقاله را از دست ندهید.

اگر در اینستاگرام حضور داشته باشید و جز کاربران فعال اینستاگرام باشید قطعا با تگ کردن و معنی آن به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا هستید کمتر کسی هست که اینستاگرام را داشته باشد ولی معنی تگ گردن را نداند . تگ کردن در اینستاگرام یکی از ویژگی های خوب اینستاگرام بوده که باعث میشود به اشخاص یا کاربرانی در اینستاگرام اشاره کنید برای مثال شما اگر دوستتان را در زیر یکی از پست های ارسالی در اینستاگرام تگ کنید این به این معنی میباشد که آن پست ارتباط خاصی با دوستتان دارد و به او اشاره میکنید ما در این قسمت از مقاله ی خود شما را با نحوه تگ کردن در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد پس با ما باشید تا به اموزش تگ کردن در اینستاگرام بپردازیم . همچنین ما در صفحه ی آموزشی الف تا میم اینستاگرام، هرچیزی که راجع به کار کردن به اینستاگرام لازم است بدانید را از صفر تا ۱۰۰ آموزش داده‌ایم.

تگ کردن در اینستاگرام یعنی چی

نحوه تگ کردن در اینستاگرام

تگ کردن در اینستاگرام یعنی چی ؟ سوال اکثر کاربرانی میباشد که تازگی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده اند و زیاد با اینستاگرام و ترفند های آن آشنا نیستند . تگ کردن ینی نوشتن ای دی یک کاربی در زیر پست یا همچنین در استوری که به آن فرد شما اشاره ای میکنید که آن پست یا استوری مربوط به او میباشد شما میتوانید به راحتی دوستان خود را در پست و استوری هایی که میگذارید تگ کنید هیچ فرقی نیز نمیکند که پستتان ویدیو باشد یا به صورت عکس . شما اگر فردی را در زیر یکی از پست هایتان تگ کنید افراد دیگر اینستاگرام با لمس آن ای دی به راحتی میتوانند به آن پیج مورد نظر هدایت شوند و اگر دوست داشتند اورا دنبال کنند و نظاره ی پست و استوری های ان شخص باشند به این صورت برای ان فرد نیز یک نوع تبلیغ خواهد بود در گذشته تگ کردن فقط برای عکس امکان پذیر بود ولی با مرور زمان و به روزرسانی های اخیر اینستاگرام این قابلیت برای پست های ویدیویی نیز صورت گرفت.

حتما بخوانید : بازیابی اکانت اینستاگرام

منشن کردن در اینستاگرام

منظور از منشن کردن در اینستاگرام اشاره به افراد در استوری یا پست در اینستاگرام می‌باشد شما می‌توانید ، عکس دوستان خود را منشن کرده یا در زیر پست این کار را به صورت دقیق تر تکرار کنید. نحوه‌ی منشن کردن افراد در اینستاگرام با اضافه کردن علامت@انجام میشود ، بعد از اضافه کردن @ امکان انتخاب آیدی فرد مورد نظر برای شما فراهم می‌شود.همانطور که بیان شد از منشن جهت نام بردن از افراد در اینستاگرام استفاده می‌شود، اما تگ به معنای برچسب زدن و علامت زدن در پیج یا پستی است ؛ غیر از این تعریف جزئی که فقط در معرفی تگ یا منشن به آن اشاره کردیم نیاز به بررسی تفاوت‌های تگ و منشن نیست و در واقعیت تفاوت چندانی با هم ندارند.

انواع روش تگ کردن در اینستاگرام

نحوه تگ کردن در اینستاگرام

در اینستاگرام روش های مختلف و زیادی وجود دارد تا بتوانید دوستان خود را تگ کنید که هر کدام برای خود کاربردی جداگانه دارد بنده در ادامه ی مقاله ی نحوه تگ کردن در اینستاگرام شما را با انوع روش تگ کردن در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد . . .!

  • تگ کردن در پست اینستاگرام
  • تگ کردن در کامنت اینستاگرام
  • تگ کردن در استوری اینستاگرام

تگ کردن در پست اینستاگرام

یکی از روش های نحوه تگ کردن در اینستاگرام تگ کردن در پست اینستاگرام میباشد که امروزه کاربران زیادی از این روش تگ استفاده میکنند تگ کردن همانطور که میدانید یک نوع ارتباط بین شما و کاربر های دیگر اینستاگرام میباشد اگر شخصی را در اینستاگرام و در قسمت پست های پیجتان تگ کنید یک نوع ارتباط بین شخص تگ شده و بقیه ی کاربر هایتان ایجاد کرده اید به این صورت است که هرکس قصد داشت میتواند با لمس نام کاربری شخص مورد نظر وارد اکانتش شده و اورا دنبال کند به این صورت است که یک نمونه ارتباط نزدیک نیز ایجاد خواهد شد.نگران یا گیری این نمونه تگ نباشید زیرا گار وقت خود را به ما بدهید به راحتی در ادامه ی بحث خود شما را با این موضوع آشنا خواهیم کرد.

تگ کردن در کامنت اینستاگرام

تگ کردن در کامنت اینستاگرام یک نمونه ی دیگر از روش های تگ کردن در اینستاگرام میباشد این روش برای تبلیغ بسیار مناسب است اکثر کاربرانی که در اینستاگرام تعداد زیادی فالوور دارند و به بیزینس و تجارت مشغول هستند از این طریق به درآمد زایی میپردارند به این صورت است که طرف مقابل ای دی یک پیج را در زیر یکی از پست هایش به صورت کامنت تگ میکند و این گونه هر کس دوست داشت میتواند آن شخص را فالو کند این گونه فالوور های آن پیج افزایش پیدا خواهند کرد این روش مخوص بیزینس کارها میباشد

تگ کردن در استوری اینستاگرام

نحوه تگ کردن در اینستاگرام

اما اخرین مورد از روش های تگ کردن که بسیار نیز طرفدار داشته و کاربران اینستاگرام نیز از ان استفاده میکنند تگ کردن در استوری اینستاگرام میباشد این روش همانند روش قبلی ینی تگ کردن به صورت کامنت برای بیزینسی های اینستاگرام مفید است آنان از این روش نیز میتوانند برای تبلیغات استفاده کنند تگ کردن در استوری در گذشته وجود نداشت ولی با مرور زمان این قابلیت برای اینستاگرام اضافه شد تا کاربران از آن نیز استفاده کنند که الان یکی از بهترین روش های تگ کردن نیز همین تگ کردن در استتوری اینستاگرام میباشد

تگ کردن در استوری نیز مانند تگ کردن در کپشن و کامنتهاست به همین علت باید ابتدا @ را بزنید . و آیدی یا یوزر نیم شخصی را که میخواهید آن را تگ کنید را وارد میکنید. . و بعد از این مرحله باید پروفایل شخص بالابیاید روی پروفایل شخص را لمس کنید تا نام او در استوری شما نشان داده شود.شما اکنون آن شخص را تگ کرده اید.

آموزش تگ کردن در اینستاگرام

همانطور که در بند های گذشته نیز گفته شد تگ کردن در اینستاگرام امروزه بسیار رونق گرفته و کاربران زیادی نیز وجود دارد که به دنبال آموزش تگ کردن در اینستاگرام هستند ما نیز قصد داریم در این مقاله شما را با نحوه تگ کردن در اینستاگرام به صورت سیر تا پیاز آشنا سازیم پس با ما باشید:

  • مرحله اول : برای تگ کردن در اینستاگرام ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شده و سپس اقدام به ارسال پست کنید تا به مرحله ی آخر ینی مرحله ی تگ کردن برسید اگر در ضمینه ی ارسال پست آشناییتی ندارید پیشنهاد میکنم از صفحه ی نحوه ی ارسال پست در اینستاگرام دیدن کنید تا بتوانید به راحتی و مانند آب خوردن در اینستاگرام پست ارسال کنید.
نحوه تگ کردن در اینستاگرام
  • مرحله دوم : سپس در این مرحله هر شخصی را که دوست دارید تگ شود لمس کنید تا بتوانید اورا تگ کرده باشید.
نحوه تگ کردن در اینستاگرام
  • مرحله سوم : سپس در این مرحله ای دی شخص مورد نظر را سرچ کنید باید از علامت @ نیز استفاده کنید تا بتوانید راحت تر شخص مورد نظر را پیدا کنید.
نحوه تگ کردن در اینستاگرام
  • مرحله چهارم : در مرحله ی آخر زمانی که ای دی مورد نظر را تایپ کردید باید گزینه ی تیک آبی سمت راست را بزنید تا هم پست ارساال شود هم افراد مورد نظرتان تگ شده باشند به این صورت شما به راحتی میتوانید افرادی را تگ کنید.
نحوه تگ کردن در اینستاگرام

حتما بخوانید : آموزش ترفند های اینستاگرام

تگ کردن چه مزایایی دارد

زمانی که شما یک عکس یا ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک میگذارید که شخص دیگری نیز در آن وجود دارد شما میتوانید از طریق نحوه تگ کردن در اینستاگرام به او نیز اشاراتی کرده باشید برای مثال اگر دوست دارید دوستان خود را برای فالوور های خود در اینستاگرام معرفی کنید کافیست از آنان یک عکس ارسال کنید سپس انان را تگ کنید مزایای خوب تگ کردن معرفی به دیگران است که شما از این طریق میتوانید این کار را انجام دهید تگ کردن در استوری نیز به همین صورت میباشد کافیست نام ای دی پیچ مورد نظر را با استفاده از علامت (@) تایپ کنید به سادگی متوانید دوستان خود را در استوری و پست خود تگ کنید.

تگ‌ها در اینستاگرام چگونه نمایش داده می‌شوند؟

هنگامی که شما فردی را در اینستاگرام تگ کنید آن شخص نوتیفیکیشنی را دریافت خواهد کرد . فرد همچنین می‌تواند این نوتیفیکیشن را در بخش activity (نوتیفیکیشن های) خود مشاهده کند.

وقتی به پروفایل فردی که تگ شده بروید نمادی را در سمت راست پیجش خواهید دید ان مکانی است که هرکس شخصی را تگ کند از ان قسسمت میتواند بفهمد که تگ شده است ایت مکان برای پیج های فارسی بر عکس است ینی در سما چپ پیجشان وجود خواهد داشت شما با کلیک روی مکان مورد نظر به راحتی میتوانید بفهمید توسط چه کسانی تگ شده اید.

چه زمانی باید کاربری را در اینستاگرام در یک عکس تگ گذاری کنیم ؟

  • ۱ – شخص/مارکی که برچسب گذاری می شود * در * عکس است.
  • ۲ – این پست در مورد شخص / مارک است حتی اگر به وضوح در عکس نباشد.
  • ۳ – این مارک به طور خاص درخواست ارسال یک کمپین یا مسابقه را از طریق آپلودهای اینستاگرام که شامل هشتگ / برچسب خاصی است ، کرده است. غالباً این دعوت نامه ها برای تهیه عکس ها ، با هشتگی که باید از آن استفاده کنید ، در بیوگرافی آنها نشان داده می شود.

حذف تگ ها

نحوه تگ کردن در اینستاگرام

قابلیت خوب دیگر تگ کردن این است که به راحتی میتوانید هم تگی را مخفی کنید هم حذف! در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد…!

  • ۱ – برای این منظور پس از آن که پستی را ارسال کردید و افرادی را تگ کردید باید به پستی که ارسال کرده اید بروید
  • ۲ – سپس در سمت راست عکس ۳ نقطه وجود خواهد داشت آن را بزنید و سپس گزینه ی Hide options را بزنید تا وارد تنظیمات آن بخش شوید
  • ۳ – سپس گزینه Remove Me from Photo را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب این عکس از قسمت تگ‌های شما به‌طورکلی حذف خواهد شد.

مخفی کردن تگ‌ها

مانند مراحل گفته شده در قسمت بالا پیش بروید و سپس در مرحله ی آخر باید گزینه ی Hide from My Profile را انتخاب کنید در این صورت این دیگر در پروفایل شما نمایش داده نمی‌شود. و فقط توسط شما قابل‌دیدن است.

نکات مهم در رابطه با نحوه تگ کردن در اینستاگرام

  • ۱ – در اینستاگرام شما میتوانید حداکثر ۲۰ نفر را تگ کنید بیشتر ممکن نخواهد بود.
  • ۲ – اگر سعی کنید افرادی را تن تن تگ کنید چه در پست و چه در استوری اینستاگرام فکر خواهد کرد ربات هستید و شما را بلاک خواهد کرد پس از تگ تکراری و زیادی پرهیز کنید.
  • ۳ – اگر می‌خواهید تگ شما روی عکس باشد، اما آن عکس در گالری اینستاگرامتان نباشد، روی تگتان در عکس مورد نظر ضربه زده و گزینه Keep in photos of you را خاموش کنید.
  • ۴ – وقتی شما شخصی را تگ کردید با ضربه زدن روی ای دی نوشته شده به راحتی میتوانید وارد اکانت شخص مورد نظر شوید البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید که باید پیج مورد نظر عمومی باشد.
  • ۵ – تگ کردن پست تصویر با ویدیو هیچ فرقی باهم ندارند فقط در ویدیو نمیتوانید جداجدا کاربرانی را تگ کنید باید همگی را باهم تگ کنید و جدا جدا امکان پذیر نخواهد بود.

دلیل استفاده از تگ چیست

تگ کردن در اینستاگرام کسب و کار شما را نه تنها در خود برنامه بلکه در سر تا سر اپلیکیشن گسترش میدهد و باعث میشود در بین عام بیشتر شناخته شوید برچسب گذاری یا همان تگ در اینستاگرام مخاطبان بیشتری را به شما خواهد داد . هدف اصلی رسانه های اجتماعی این است که با مشتریان بالقوه تماس بگیرند و طرفداران بیشتری بگیرند. بهترین راه برای این کار استفاده از برچسب های مختلف اما همیشه مرتبط است.اگر این مطلب و توصیه را جدی بگیرید باعث میشوذ به راحتی در اینستاگرام رشد کرده و فعالیتد خودتان را گشترش دهید اگر قصد دارید کسب و کارتان رونق بگیرید و شاهد افزایش درآمدتان نیز باشید پیشنهاد میکنم همین الان یک شخصی را به عنوان بر چسب معروف در پیجتان به کار ببرید.

نتیجه گیری

ما در این قسمت از مقاله ی خود شما را با نحوه تگ کردن در اینستاگرام به صورت سیر تا پیاز آشنا کردیم دانستیم اینستاگرام میتواند چقدر جذاب باشد و چه قابلیت هایی داشته باشد همچنین پیشنهاد میکنم اگر به دنبال ترفند های جذاب اینستاگرام هستید و دوست دارید استاد اینستاگرام شوید حتما از صفحه ی آموزش ترفند های اینستاگرام دیدن کنید تا یاد بگیرید اینستاگرام چقدر بزرگ بوده و نمیدانستید امید وارم از این مقاله تمام استفاده را برده باشید اگر در زمینه ی تگ کردن در اینستاگرام مشکلی داشتید ازطریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما در رابطه با نحوه تگ کردن در اینستاگرام هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا