کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


بازیابی اکانت اینستاگرام

هر روز میلیون ها نفر وارد حساب اینستاگرام خود می شوند تا اخبار ارسال شده توسط دوستان خود را در قالب استاتوس، عکس یا فیلم مشاهده کنند. با این حال، فرآیند دسترسی به حساب اغلب توسط یک خطا که نیاز به بازیابی حساب دارد، قطع می شود. فراموشی رمز عبور، گم شدن ایمیل یا حساب “هک شده” رایج ترین مشکلات هستند. خوشبختانه، این مشکلات ممکن است راه حلی داشته باشند.اینستاگرام روش هایی را برای بازیابی سریع حساب ارائه می دهد، اگرچه گاهی اوقات این به شدت مورد بستگی دارد. انجام آنها هم از طریق رایانه و هم از طریق برنامه تلفن همراه امکان پذیر است. که در ادامه شما را با نحوه ی بازیابی اکانت اینستاگرام با چندین روش های مختلف آشنا خواهیم کرد و به راحتی هرکاربر میتواند از این طریق اقدام به بازیابی حساب خود کند.

فراموشی رمز اینستاگرام

در برخی موارد کاربران پس از انتخاب نام کاربری و رمز عبور برای پیج اینستاگرام خود آن را به هر دلیل فراموش میکنند و پیش خود میگویند که دیگر بازیابی رمز اینستاگرام ممکن نیست و اقدام به ساختن یک اکانت جدید میکنند تا بتوانند به فعالیت خود در حوزه ی اینستاگرام ادامه دهند اماهمیشه این گونه نیست اگر با فراموشی رمز اینستاگرام خود روبرو شدید هیچ گاه اکانت خود را حذف نکنید زیرا با روش های بسیار ساده میتوانید اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام خود کنید در ادامه شما را بیشتر در این باره اشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت در چه مواقعی باید دیگر اکانت خود را پاک کنید زیر دیگر بازیابی آن در شرایط به خصوص ممکن نیست.همچنین اگر رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و این مقاله برای شما کار ساز نبود میتوانید از صفحه ی فراموش کردن رمز اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به ۰ تا۱۰۰ این موضوع پرداخته شده است

بازیابی رمز اینستاگرام فقط با چند روش ساده

بازیابی اکانت اینستاگرام
  • ۱ – برای این منظور ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شده و سپس وارد پیج خود شوید اگر از چندین اکانت استفاده میکنید کافست روی نام خود در نمایتان کلیک کرده و وارد حسابی شوید که قصد بازیابی رمز اینستاگرام آن پیج را دارید.
  • ۲ – در مرحله ی بعد پس از انتخاب اکانت مورد نظر باید روی سع خط افقی در صفحه ی خود کلیک کرده و سپس گزینه ی تنظیمات را بزنید تا وارد بخش تنظیمات اکانت خود شوید.
  • ۳ – سپس در این مرحله از تنظمات باید گزینه ای به اسم امنیت یا (Security) وجود داشته باشد آن را بزنید و سپس در مرحله ی بعد باید گزینه رمز یا (password) را بزنید تا بتوانید رمز پیج خود را تغییر دهید یا اگر دچار فراموشی رمز اینستاگرام شده اید آن را بازگردانید.
  • ۴ – در این مرحله برای شما ۳ گزینه وجود خواهد داشت تا بتوانید رمز خود را تغییر دهید که به تربیت عبارت اند از :

وارد کردن رمزی که قبلا داشته اید

رمز جدید وارد کنید

رمز جدید خود را یکبار دیگر تکرار کنید

به این صورت میتوانید رمز خود را تغییر دهید اما اگر رمز خود را به یاد نداشتیم چه؟ در این صورت در همان صفحه گزینه ای دیگر به اسم فراموشی رمز اینستاگرام وجود دارد باید آن را بزنید و سپس در مرحله ی بعد باید شماره یا ایمیلی را که اکانتتان با آن بالا امده است را وارد کنید و سپس بعد از چند دقیقه یک پیام برای شماره یا ایمیلی که وارد کرده کرده اید ارسال خواهد شد سپس میتوانید به راحتی رمز جدید وارد کنید و دیگر نیازی به رمز گذشته نیست

نکته : سعی کنید از ایمیل برای بازیابی رمز اینستاگرام استفاده کنید.

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید ، با ناراحتی متوجه می شوید که حساب اینستاگرام شما غیرفعال شده است. خطای رسیدگی ، هک یا عدم رعایت شرایط استفاده؟ دلیل این ممنوعیت هرچه باشد ، هیچ چیز گم نشده است. در زیر روش کامل فعال سازی مجدد یک حساب اینستاگرام مسدود شده ناعادلانه آورده شده است برای بازگردانی پیج اینستاگرام خود باید یا شماره ای از ان داشته باشید یا یک ایمیلی که قبلا به ان پیج داده شده است به این صورت شما به راحتی میتوانید اکانت خود ا بازگردانید در غیر این صورت کمی مشکل و یا حتی شاید گفت نشدنی میباشد پس باید برای جلوگیری از این واجعه بعد از ساختن اکانت اینستاگرام شماره و ایمیلی را که به ان میدهید هرگز فراموش نکنید تا در صورت فراموشی رمز بتوانید ان را بازگردانی کنید اینک ما در ادامه بازیابی اکانت اینستاگرام را هم به روش شماره و هم به روش ایمیل باز گو کرده ایم پس با ما باشید تا شماره با ۳ روش از بهترین روش های بازیابی اکانت اینستاگرام آشنا کنیم.

۱ – بازیابی اینستاگرام با فیسبوک

یکی از بهترین روش های ممکن برای بازیابی حساب اینستاگرام این است که به راحتی میتوانید از طریق فیسبوک ان را بازگردانید برای این منظور . بر روی گزینه Log in with Facebook تب یا کلیک کنید .این گزینه تنها در صورتی در دسترس است که شما قبلاً حساب Instagram خودتان را به فیس‌بوکتان مرتبط کرده‌ باشید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

سپس در مرحله ی بعد باید اطلاعات مربوط به حساب کاربری فیس بوکتان را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و بر روی کلید Login کلیک کنید

بازیابی اکانت اینستاگرام

سپس در این مرحله باید روی بازنشانی با استفاده از فیس‌بوک ضربه بزنید. اگر در حال حاضر به فیس‌بوک وارد نشده‌اید، از شما درخواست می‌شود به فیس‌بوک وارد شوید. Instagram حسابی را که اخیراً به حساب فیس‌بوکتان مرتبط کرده‌اید نشان می‌دهد و گزینه‌ای را برای ایجاد یک گذرواژه جدید در اختیارتان قرار می‌دهد.

۲ – بازیابی رمز عبور اینستاگرام با ایمیل

  • مرحله ی اول : ابتدا وارد پیج اینستاگرام خود میشویم و از صفحه ی ورود گزینه Forgot your login details را انتخاب کنید.
  • مرحله ی دوم : سپس در مرحله ی بعدی باید ایمیل خود را وارد کنیم تا از این طریق بتوانیم اکانت خود را بازگردانیم پس کزینه With Username or Email را انتخاب کنید.
  • مرحله ی سوم : در این مرحله ابتدا باید یک نام کاربری یا ایمیل وارد کنیم
بازیابی اکانت اینستاگرام
  • مرحله ی چهارم : سپس در این مرحله پس از ان که ایمیل شما تایید شد یک پیامک به ایمیل وارد شده ارسال میگردد به ایمیل خود مراجعه کنید
  • مرحله ی پنجم : اکنون بر روی لینک Reset Password ضربه بزنید و عملکرد را توسط برنامه اینستاگرام تکمیل کنید
بازیابی اکانت اینستاگرام
  • مرحله ی ششم : کار شما در این مرحله به اتمام میرسد یک رمز جدید برای خود انتخاب کنید و ان را در جایی یادداشت کنید تا دیگر مشکل بازیابی نداشته باشید.

اگر نتوانستید اکانت خود را به این صورت بازیابی کنید نا امید نشید و میتوانید با مراجعه به صفحه ی بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل سایت ما اکانتتان را بازیابی کنید در این مقاله به صورت جامه پرداخته ایم که اگر با ایمیل نتواستید بازگزدانید چه روش هایی دیگری میتواند داشته باشد.

۳ – بازیابی رمز عبور اینستاگرام از طریق پیامک

  • مرحله ی اول : ابتدا وارد پیج اینستاگرام خود میشویم و از صفحه ی ورود گزینه Forgot your login details را انتخاب کنید.
  • مرحله ی دوم : سپس در مرحله ی بعدی باید شماره ی خود را وارد کنیم تا از این طریق بتوانیم اکانت خود را بازگردانیم پس کزینه With SMS را انتخاب کنید.
  • مرحله ی سوم : در این مرحله باید نام کاربری خود را وارد کنید اگر ان را نمیدانید ایمیل خود را وارد کنید
بازیابی اکانت اینستاگرام
  • مرحله ی چهارم : در این مرحله شما باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا لینک به ان تلفن ارسال گردد
  • مرحله ی پنجم : سپس یک لینک برای شما اس ام اس می شود. بر روی آن کلیک کنید.
  • مرحله ششم: سپس یک پنجره برای تعیین عملکرد باز خواهد شد.لینک را با برنامه اینستاگرام باز کنید
بازیابی اکانت اینستاگرام

اگر در این مورد هیچ اطلاعاتی ندارید و این مقاله برای برگرداندن رمزتان کافی نبود پیشنهاد میکنم از مقاله ی بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک وب سایت ما حتما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مورد پرداخته شده و به راحتی قادر خواهید بود اکانت خود را برگردانید.

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بدترین اتفاق برای یک اکانت اینستاگرامی هک شدن ان توسط هکر های خبره ی این زمانه میباشد اگر اکانت شما توسط شخصی هک شده باید سریعا اقدام به بازیابی ان کنید چرا که ممکن است از نام و برند شما سواستفاده کند و برای شما درد سر ایجاد کند به عنوان مثال عکس ها و فیلم های شما را ذخیره و بعد از آنها استفاده های غیر قانونی کند و یا محتوای نامناسبی را در اکانت شما منتشر کند. بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شاید کمی دشوار باشد اما غیر ممکن نیست که در این مبحث با اموزش بازیابی اکانت اینستاگرام همراه شما هستیم تا بتوانید به راحتی بتوانید اقدام به بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام خود کنید

بازیابی اکانت اینستاگرام
  • مرحله ی اول : مراحل ۱ تا ۴ بازیابی پسورد به کمک ایمیل را طی کنید
  • مرحله ی دوم : سپس بعد از ان که مراحل گذشته را طی کردید باید گزینه ی Need more help را ملاحظه کرده باشید سپس با کلیک بر روی ان به مرحله ی بعد خواهید رفت
  • مرحله ی سوم : در ابن مرحله باید یک گزارش کوتاه و مختصری را برای اینستاگرام از هک شدن پیجتان بازگو کنید و به اینستاگرام ارسال کنید طبق مراحل زیر قادر هستید پیام خود را ارسال کنید
  • ۱ – در کادر ابتدایی آدرس ایمیل ثبت شده در اکانت اینستاگرامتان را وارد کنید
  • ۲ – در کادر بعدی آدرس ایمیل دیگری برای اطمینان وارد کنید
  • ۳ – در بخش بعدی اگر اکانت شما شامل تصاویر شخصی است گزینه Personal accounts with photos of me را بزنید در غیر اینصورت اگر برای شرکت است گزینه Company or brand account را انتخاب کنید و در صورتی که صفحه شما شخصی است ولی عکسی در آن ندارید گزینه سوم یعنی Personal accounts without photos of me را انتخاب کنید
  • ۴ – سپس گزینه My account was hacket را انتخاب کنید
  • ۵ – در کادر پایانی صفحه باید اطلاعات بیشتری از درخواستتان به زبان انگلیسی بیان کنید پیشنهاد ما این است: Hi, my instagram account got hacked and my password have been . stolen. Please help me to recovery my account. It’s very important for me. Thank you.
  • ۶ – حالا روی دکمه Submit Request ضربه بزنید.
  • ۷ – اگر ایمیل تان را درست وارد کرده باشید کادری شبیه عکس سوم برایتان به نمایش در میاید و این یعنی درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شده است

چند روز منتظر باشید تا اینستاگرام جواب شما را بدهد و ممکن است از شما بخواهد روی لینکی برای بازیابی کلیک کنید و یا تصویری از خودتان با همراه کدی بفرستید پس سعی کنید ترجمه درستی از جواب ایسنتاگرام داشته باشید تا راهکار را دقیقا اجرا کنید.

نشانه های یک حساب هک شده اینستاگرام

همانطور که در بند گذشته گفتیم ممکن است به هر دلایلی یک اکانت اینستاگرام را هک کنند یا ببند اما باید نشانه هایی وجود داشته باشد کخ بدانیم هک شده است یا خیر به همین منظور در ادامه شما را با چندین نشانه ی حساب هک شده ی اینستاگرام اشنا خواهیم کرد.

  • ۱ – نمی توانم وارد سیستم شوم به نظر می رسد حساب حذف شده یا به نام آن تغییر نام داده است.
  • ۲ – رمز عبور تغییر کرده است و من از آن اطلاعی ندارم.
  • ۳ – پیام ها از طرف من ارسال می شود.
  • ۴ – کدهای امنیتی برای بازنشانی رمز ورود یا ورود به سیستم از طریق پیام کوتاه وارد می شوند و من نبودم.
  • ۵ – تصاویر من تغییر می کنند یا حذف می شوند ، تصاویر خارجی بارگذاری می شوند.
  • ۶ – من از ورود موفقیت آمیز در شهرهای دور یا حتی کشورها و با دستگاه هایی که برای من ناشناخته اند مطلع شده ام.
  • ۷- علائم دیگر که کمتر قابل اعتماد هستند:
  • ۸ – من افرادی را دنبال می کنم که خودم مشترک نیستم.
  • ۹ – مردم برایم نامه می نویسند من نمی دانم.
  • ۱۰ – من نظر و بررسی گذاشتم که یادم نیست
  • ۱۱ – ناگهان افراد زیادی که نمی شناسم مرا دنبال می کنند.

علت هک اینستاگرام چیست

هکر ها یا ساده تر برایتان بگویم دزد های فضای مجازی به هیچ کس رحم نمیکنند عیب اینستاگرام نیز این است که به راحتی میتوان یک پیجی را بست یا ان را هک کرد . هک اینستاگرام امروزه خیلی رواج پیدا کرده است و هرکس را اگر ببینید در استوری خود نوشته لطفا مرا شات کنید پیج قبلیم توسط هکر های اینستاگرام هک شده است آیا به راستی چرا هکر ها به صفحات شما حمله می کنند وسعی در هک کردن آن دارند. پشت صحنه این ماجرا علت های مختلفی می تواند داشته باشد ممکن هست افرادی از روی خصومت و یا کینه شخصی که نسبت به شما دارند سعی در به کنترل گرفتن پیج اینستاگرام شما دارند تا از آن طریق انتقامی از شما گرفته باشند

مثلا شما در پیج شخصی خود عکس هایی را دارید که دوست ندارید افراد غریبه انان را ببینند فرض کنید چنین پیج هک شود و در دست یک افراد بیگانه بیفتتد چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ همانطور که گفته شد هک اینستاگرام یک مشکل بزرگ است که هرچه سریع تر باید در مورد ان تصمیم گیری ش.د ولی تا مشکل برطرف شود راه هایی وجود دارد که از این مشکل بتوانید جلوگیری گیری کنید پس با ما باشید تا ان بپردازیم . . .

راهکار جلوگیری از هک شدن

برای جلوگیری از قربانی شدن کلاهبردارانی که حساب های شما را هک می کنند ، باید از رمزهای عبور قوی استفاده کنید. آنها باید منحصر به فرد باشند و شما باید مرتباً آنها را تغییر دهید. علاوه بر این ، احراز هویت دو عاملی محافظت می کند . این بدان معنی است که نه تنها رمز ورود برای ورود کافی است. در عوض ، باید کدی را وارد کنید که برای دستگاه دیگری ارسال شود. با وجود احراز هویت دو عاملی (۲FA) ، استفاده از دستگاه دوم مهم است. در غیر این صورت کد امنیتی اضافی معنی ندارد.

برای فعال کردن ۲FA در اینستاگرام ، باید به تنظیمات زیر “حریم خصوصی و امنیت” بروید و “احراز هویت دو مرحله ای” را انتخاب کنید. سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید. در صورت انتخاب پیام کوتاه ، باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس پس از فعال سازی کد دسترسی از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد.با این حال ، یک گزینه حتی امن تر وجود دارد ، یعنی یک برنامه احراز هویت. کدهای امنیتی در یک برنامه خاص مرتبط با دستگاه مانند GoogleAuthenticator یا Authy ایجاد می شوند . بنابراین در مواقع اضطراری به حساب خود دسترسی پیدا کنید ، کدهای پشتیبان اضافی دریافت خواهید کرد. کاملاً باید آنها را ایمن نگه دارید.

آیا اکانت اینستاگرام خود را پس گرفتید؟

اگر بعد از تمام این مراحل موفق به بازیابی اکانت هک شده خود شدید و می خواهید حساب کاربری شما باورنکردنی باشد ، نکاتی را برای شما می گذارم:

  • statistics آمار اینستاگرام خود را اندازه بگیرید: به این ترتیب شما خواهید فهمید که استراتژی شما چگونه کار می کند و اگر لازم است چیزی را در آن تغییر دهید.
  • reports گزارشات ماهانه را برای مقایسه دوره های زمانی و پیگیری دریافت کنید.
  • content محتوای خود را طوری برنامه ریزی کنید که خبرمایه شما برای پیروان شما جالب باشد و مجبور نشوید روز به روز وقت خود را تلف کنید.

با استفاده از Metricool می توانید از حساب اینستاگرام و استراتژی خود نهایت استفاده را ببرید. به صورت رایگان ثبت نام کنید و استراتژی محتوای خود را در اینستاگرام بهینه کنید.

همچنین در این باره اگر اطلاعات برای بازیابی اکانت هک شده کافی نبود پیشنهاد میکنیم از صفحه ی بازیابی اکانت هک شده ی اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت جامع و حرفه ای به این مبحث پرداخته شده است.

جمع بندی

در مقاله ی امروز کارینا با آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام آشنا شدید و به شما آموزش دادیم که اکانت غیر فعال و همچنین اکانتی که هک شده است را چگونه برگردانید ممکن است به هر دلایل مختلفی اعم از عوض کردن گوشی همراه خود یا خراب شدن گوشی و . .. مجبور باشید اکانت خود را در اینستاگرام حذف کنید فقط باید این گزینه را به یاد داشته باشید که هرگز پیج خود را حذف دائم نکنید که در این صورت بازگردانی ان غیر ممکن خواهد بود وقتی پیج خود را حذف موقت می کنید، اینستاگرام، در ۲۴ ساعت اول، آن را به شما نمایش می‌دهد که دوباره وارد آن شوید. و بعد از این مدت، برای وارد شدن به پیج، احتیاج دارید پیج اینستاگرام خود را بازیابی کنید. که در این مقاله به بازیابی حساب اینستاگرام به صورت سیر تا پیاز پرداخته شد نکته مهم نیز این است که شماره تلفن و ایمیل خود را بر روی اکانت اینستاگرام خود ثبت کنید. تا در آینده، با مشکلات این چنینی رو به رو نشوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممدم
ممدم
3 سال قبل

خسته نباشید آقای احمدی ممنون اگر لطف کنید در مورد هک اینستاگرام هم مطالبی بزارید ممنون میشیم

مریمم
مریمم
3 سال قبل

درود ممنونم از مقاله ی خوبتون من تونستم با خاندن این مقاله اکانتما که پاک شده بود راحت برگردونم ممنونم ازتون

رضا نادری
رضا نادری
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر . ی سوال داشتم خواستم بدونم چرا وقتی میخام رمز اکانتما عوض کنم یه پیام باید بیاد روی خطم اون پیام نمیاد خیلیم صبر کردم ممنون میشک راهنمایی کنید….

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا