کارینا

شماره تماس: 09134839840

آموزش بازاریابی در اینستاگرام (۰ تا ۱۰۰ بازاریابی)

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

در جهان بیش از ۱ میلیارد کاربر در اینستاگرام وجود دارد که شاید به جرئت میتوان گفت حدود ۶۰۰ میلیون انان فعال هستند و این کاربران فعال حدود ۲۵۰ میلیون روزانه در اینستاگرام پست به اشتراک میگذارند این ارقام و اعداد واقعا بزرگ و یک امار فوق العاده بی نظیر میباشد صرف نظر از اینکه چه کسانی مخاطب شما هستند و سن، جنسیت یا شغل آنها چیست، شما از طریق اینستاگرام میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. حال یک پرسش مطرح میشود ؟ چگونه باید دراینستاگرام کسب و درامدمان را بازاریابی کنیم ؟ چطور باید از میلیون ها تصویر، ویدئو و داستانی که روزانه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشوند، خودتان را متمایز کنید و متفاوت به نظر برسید؟ عکاس های غیرحرفه ای و آماتور، چطور میتوانند محتواهای زیبا و جالب توجه در اینستاگرام به اشتراک بگذارند؟ که ما در ادامه ی آموزش بازاریابی در اینستاگرام به تمام سوالات شما از ۰ تا ۱۰۰ پاسخ خواهیم داد.

اینستاگرام چیست و چه کارایی دارد

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و همچنین مایک کریگر ساخته شد و سپس دوسال بعد ینی در سال ۲۰۱۲ ورژن اندرویدی ان به بازار امد تا کاربران زیادی بتوانند از ان استفاده کنند و به همین صورت این اپلیکیشن طرفداران فوق العاده زیادی جلب کرد به طوری که چند سال بعد در اکثر گوشی های اندورید نصب شده بود و کاربران از ان استفاده میکرند به قدر محبوب شد که اینک حدود نیمی از کاربران کشور ما از ان استفاده میکنند و طبق امار گرفته شده حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد . این اپلیکیشن به کاربرام اجازه میدهد که عکس و ویدیو هایی را در این سرویس به اشتراک بگذارند این عکس ها میتوانند به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی برای برخی ازکاربران به نمایش درآید. کاربران میتوانند با استفاده از هشتگ و موقعیت مکانی محتوای دیگر کاربران را جستجو کرده و عکس های دیگران را لایک کنند و با فالو کردن دیگران آنها را به تایم لاین خود اضافه کنند.

اکثر افراد عادی و چه انانی که در زمینه ی اینستاگرام فعالیت میکنند فکر میکنند که اینستاگرام ینی یک اینفلوئنسر … ! که این طرز فکر کاملا اشتباه بوده و صحیح نمیباشد اینستاگرام شاید یک پلیتفرم عالی برای افراد مشهور باشد مخصوصا به خاطر این که به اشتراک گذاشتن مطالب جدید و اخبار در آن ساده و سریع است با این حال، این ویژگی همچنین می‌تواند توسط کسب‌وکارهای استارتاپی برای جذب فالوئرهای بیشتر استفاده شود . اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازار یابی اینستاگرام که ما در قصد کرده ایم در این مقاله در مورد بازاریابی در اینستاگرام مطالبی را به عرضه شما برسانیم به هر کسب و کار در اینستاگرام این کمک را میکند تا به یک سطح جدیدی از موفقیت دست یابد که ما در ادامه مقاله خود با موضوع آموزش بازاریابی در اینستاگرام بیشتر در مورد این استراتژی صحبت خواهیم کرد پس اگر قصد کسب درامد در شبکه های اجتماعی را دارید پیشنهاد میکنم از اینستاگرام استفاده کنید همانطور که گفته شد اینستاگرام به دلیل جذابیتش کاربران زیادی را عضو خود کرده است شما نیز میتوانید از این استفاده کنید همچنین اگر هیج اطلاعاتی در مورد کسب وک اری اینستاگرام ندارید پیشنهاد میکنم به صفحه ی آموزش کسب درامد ازاینستاگرام بروید و اطلاعات عمومی خود را افزابیش دهید بعد اقدام به چنین کاری کنید

چگونه مخاطب مناسب را برای بازاریابی پیدا کنیم؟

اکنون که می دانید چگونه در اینستاگرام پست بگذارید ، باید مطالب خود را به مردم نشان دهید

  • اول: برای به دست آوردن فالوور از میانبرها و فنون دوری کنید. در طولانی مدت کار نمی کند و شما ممکن است فقط افرادی را جذب کنید که علاقه زیادی به حساب شما ندارند.
  • دوم: تمام انرژی خود را بر تعداد دنبال کنندگان خود متمرکز نکنید. شما می توانید یک حساب کاملاً سرگرم کننده و دارای ۱۰۰۰ فالوئر داشته باشید که نتایج بهتری نسبت به حسابی با ۱۰۰۰۰۰ فالوور پر از فالوور جعلی و افرادی که به کاری که شما نمی کنید ، برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.
  • سوم: هنوز به مقیاس بندی فکر نکنید.

ایده کلی این است که پیروان خود را یکی یکی بدست آورید. به نظر می رسد که کار زیاد است و همینطور هم هست. اما این تنها تکنیک است که کار می کند و تنها نتیجه ای است که شما می خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید.به دست آوردن دنبال کنندگان یک به یک بدان معنی است که شما باید افرادی را پیدا کنید که به حساب شما علاقه مند شوند از طریق هشتگ ها یا افرادی که با رقبای شما درگیر هستند. وقتی این افراد را شناسایی کردید: مشکلات آنها را حل کنید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید.

با محتوای آنها ارتباط برقرار کنید ، به نظرات آنها در مورد پست های دیگر پاسخ دهید. شاید حتی آنها را DM کنید.اگر مشکلی دارند که شما شناسایی کرده اید و می توانید حل کنید ، آن را حل کنید.آنها سپاسگزار خواهند بود و احتمالاً نمایه شما را بررسی می کنند. از آنجا ، اگر آنها علاقه مند باشند ، شما را دنبال می کنند و در آینده با شما درگیر می شوند.گرچه به نظر می رسد یک روش آهسته باشد ، اما روشی است که مقیاس بندی می شود.این ارتباط عمیق مردم را وادار می کند تا در مورد شما با دیگران صحبت کنند. همچنین تأثیر زیادی بر تعامل شما خواهد داشت که افراد بیشتری را از طریق توصیه های اینستاگرام به حساب شما جذب می کند.

ابتدا پبج خود را تجاری کنید

راهکار تبدیل اینستاگرام به اکانت تجاری

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

تبدیل اینستاگرام به بیزینس بهترین مورد برای بازاریابی میباشد که بنده در این مقاله با موضوع آموزش بازاریابی در اینستاگرام به آن قصد اشاراتی دارم ، اگر در زمنیه ی اینستاگرام یک اکانت شخصی ساده دارید که فالوور های ان واقعی و هدفمند هستند و همچنین درضینه ی کسب درامد فعالیت دارید میتوانید به راحتی اکانت خود را به یک اکانت تجاری بیزینس تبدیل کنید شما بدون ان که مخاطبان خود ار از دست بدهید میتوانید چنین کاری را انجام دهید بیزینس اکانت تحت عناوین دیگری همچون نمایه کسب و کار اینستاگرام نیز شناخته می شود. در واقع نمایه کسب و کار یک قابلیت رایگان است و توسط اینستاگرام به اکانت هایی پیشنهاد می شود که قرار است حسابشان به عنوان مشاغل و کسب و کارهای تجاری شناخته شود. در واقع صاحبان این پیج ها می خواهند با اکانت تجاری خود در اینستاگرام کسب درآمد کنند. اگر اکانت شما یک اکانت تجاری باشد امکانات بیشتری از جمله گزینه ی تماس , تبلیغات و همچنین یک گزینه ی بسیار کارامد که این که پست های به اشتراک گذشته توسط چه کسانی ذخیره شده اند که این مورد طرفدارن زیادی داشته است

همچنین با تجاری کردن اکانت پیج اینستاگرام خود این قابلیت برای شما فراهم میشود که بدانید چه تعداد از کاربرانتان زن و چه تعدادشان مرد هستند و یا این که از کدام شهر و استان هستند برایتان مشخص خواهد شد با تبدیل اکانت خود به یک اکانت تجاری یا بیزنیس پروفایل زمینه ای خوبی را برای کسب در امد طراحی خواهید کرد اکانت تجاری برای همه ی افراد امکان پذیر است چه افراد عادی و چه افرادی که قصد راه اندازی کسب درامد را دارند با تبدیل اکانت خود بیزینس پروفایل بیشتر در معرض دید قرار خواهید گرفت و کاربران بیشتری شما را خواهند دید این امر باعث میشود فروش کاربری که در حال کسب و کار است بیشتر شود بنده سعی کردم در این مبحث با موضوع بازاریابی در اینستاگرام توضیحاتی در مورد اکانت تجاری به شما بدهم اینک اگر قصد دارید چنین کاری را انجام دهید پیشنهاد میکنم مقاله ی آموزش تبدیل اکانت اینستاگرام به اکانت تجاری را مطالعه کنید تا اطلاعات شما در چنین موارد بیشتر شود سپس اقدام به تبدیل اکانت کنید.

بازاریابی در اینستاگرام

در ساال ۲۰۱۰ که اینستاگرام پا به عرصه ی خدمات مجازی گذاشت انقلابی در شبکه های اجتماعی به وجود امد جای تعجبی نیست که بسیاری از متخصصان بازاریابی رسانه ای در برند های مطرح خود از جمله شرکت های پوشاک و لوازم ارایشی به سراغ فرصت های بازار یابی اینستاگرام امدند که از این پلتفرم استقبال کرده باشند از سال ۲۰۱۰ که اینستاگرام شناخته شد تحولی در شبکه های اجتماعی به وجود امد تا کاربران زیادی نیز جذب ان شوند و هیچ گاه چنین برنامه ای از یاد نرود . بازاریابی اینستاگرام یا همان اینستاگرام مارکتینگ یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ میباشد که با توجه به رشد و افزایش کاربران حاضر در اینستاگرام فرصت مناسب برای فعالیت برند های مختلف و کسب و کار های کوچک و بزرگ در این پلتفرم جذاب به وجود امد شبکه ی اجتماعی که قطعا بیشترین محبوبیت را در نزد ما ایرانیان دارد این فرصت را در اختیار ما قرار میدهد که اگر محصولی داریم ان را به چندین نفر بتوانیم معرفی کنیم و سپس ان را به فروش بگذاریم و در نهایت یک نوع کسب درامدی نیز برای خود داشته باشیم . ما قصد داریم در این نوع از آموزش بازاریابی در اینستاگرام انوع روش بازاریابی را با شما در میان بگذاریم و به ادامه ی شرح اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی اینستاگرام بپردازیم . . .

کسانی که به این مقاله ینی آموزش بازاریابی در اینستاگرام نشان میدهد انان اینستاگرام را از سیر تا پیاز شناخته اند و تاثیر ان را بر کسب و کار و افزایش فروشش نیز شناخته اند . این افراد مانند بقیه تازه کسب درامدی را راه اندازی کرده اند و به این فکر هستند که با استفاده از این شبکه ی اجتماعی ینی اینستاگرام کسب و کار خود را بهبود ببخشند و فروش خود را افزایش دهند به همین دلیل است به دنبال تکنیک هایی از اینستاگرام مارکتینگ افتاده اند همانطور که قبلا نیز اشاره شد اینستاگرام مارکتینگ به زبان خیلی ساده به تکنیک یا فعالیت هایی گفته میشود که به افراد خاص یا شرکت هایی کمک میکنند تا بتوانند فروش خود را در این شبکه ی مجازی بیشتر کنند البته فقط مهم افزایش فروش نیست بلکه بیشتر برندینگ است که باید در اینستاگرام مارکتینگ در نظر گرفته است. همچنین اگر کاربری در زمینه ی افزایش فروش در اینستاگرام مشکلی داشت میتواند با مراجعه به صفحه ی زیر مقاله ای را مطالعه کند در همین زمینه ی افزایش فروش در اینستاگرام ،

تکنیک های بازاریابی اینستاگرام

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

سوال اصلی کاربران این است که در اینستاگرام چه تکنیک هایی را باید به کار برد این سوال برای کاربران تازه وارد بسیار مهم بوده به هرحال، آن‌ها قصد دارند تا بتوانند مانند افراد قدیمی از این پلتفرم استفاده کنند ما در ادامه ی بحث خود در مورد آاموزش بازاریابی در اینستاگرام تعداد مهم و کلیدی از این تکنیک هارا بیان خواهیم کرد بعضی از این تکنیک‌ها فنی و بعضی دیگر غیر فنی و ساختار روانشناسانه دارند. رعایت هر دو دسته برای آن‌هایی که قصد موفقیت دارند، از نان شب هم واجب‌تر است.سعی کنید برای حوضه کاری خود از اینستاگرام کمک بگیرید دلیل این که پیشنهاد میشود از اینستاگرام برای فروش استفاده کنید این است که به تازگی اینستاگرام به یک پلتفرم موثر تبدیل شده است که از سایر شبکه ها هم ساده تر است و هم دسترسی به ان بسیار ساده اگر بتوانیم با استفاده از تکنیک هایی فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم وهر روز فالوور های بیشتری هم جذب ما شود میتوانیم با این تعداد فالوور فعال و هدفمند به راحتی در ماه درامد چند میلیونی داشته باشیم حتی بدون واسطه که این یک درامد فوق العاده بالایی میباشد که دیگر هیچ گونه نیازی به درامد دگیر نیز نخواهیم داشت.

۱ – افزایش فالوور بهترین تکنیک بازاریابی اینستاگرام

اولین مورد تکنیک بازاریابی که در آموزش بازاریابی در اینستاگرام به آن اشاره شده است بحث فالوور و افزایش فالوور میباشد ، همانطور که میدانید امروزه کاربران زیادی در اینستاگرام در حال رقابت هستند تا فالوور های خود را افزایش داده و در این رقابت پیروز شوند امروزه کاربران زیادی از اینستاگرام در حال درآمد زایی هستند و گزینه ی خوبی نیز برای کسب درآمد میباشد امروزه فالوور معنای زیادی در اینستاگرام دارد هرچه فالوور بیشتر ینی اعتبار بیشتر و در نهایت در این بازار درآمد زایی ینی موفقیت بیشتر ! اما مگر افزایش فالوور به این سادگیست ؟ راه و. روش های زیادی وجود دارد که بتوانید فالوور های خود را افزایش داده و در این راه سربلند باشید.

بهترین راه افزایش فالوور ربات کارینا میباشد که یکی از بهترین موارد و همچنین بهترین ربات افزایش فالوور واقعی و هدفمند میباشد ، فالوور هایی که از این طریق جذب میشود همگی واقعی و فعال بوده و گزینه ی مناسب و ۱۰۰ درصد تضمینی برای جذب فالوور میباشد اگر قصد افزایش فالوور خود را دارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی بهترین ربات اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت جداگانه به این موضوع اختصاص داده شده که میتوانید از آن استفاده کنید.

۲ – تولید محتوای با کیفیت

امروزه شبکه‌های اجتماعی رشد چشمگیری در توسعه یک بیزینس را ایفا می‌کنند؛ یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هنگامی که از اینستاگرام برای توسعه بیزینس خود استفاده می‌کنیم، تولید محتوا ارزشمند می‌شود. جذب کاربران بیشتر و سرگرم کردن آن‌ها می‌تواند در رسیدن به این امر مهم باشد. تولید محتوا، همان تولید عکس، ویدیو، صوت ومتن است که به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده، نه تنها کاربران را به صفحه شما علاقه مند می‌کند بلکه سبب گسترش بیزینستان نیز می شود افراد زیادی وقت خود را در اینستاگرام می گذارنند و شما به عنوان یک بیزینس می توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. خیلی مهم است مشتری هایی داشته باشید که در اینستاگرام شما را دنبال کنند و با شما ارتباط برقرار کنند،

چرا که اگر در محتوا نویسی در صفحه کسب و کارتان خوب عمل کنید ،محیط صمیمی اینستاگرام می تواند محلی باشد که مشتری را به برند شما وفادار می سازد.اگر در قالب اکانت شخصی یا اکانت کسب و کارتان مدتی در اینستاگرام فعالیت کرده باشید، احتمالاً چنین تجربه‌ای داشته‌اید که موضوع یا ایده یا مطلب خاصی به ذهن‌تان نرسیده تا اکانت خود را به روز کنید. در گذشته که شبکه های اجتماعی وجود نداشتند، تجربه‌ی این جنس از مشکلِ تولید محتوا صرفاً مختص نویسندگان بود.یکی از حرفه‌ای‌ترین کارهایی که می‌توانید برای مدیریت این وضعیت انجام دهید، تهیه فهرست ایده‌های محتوا است تا همیشه آن را مرور کنید و بتوانید به کمک آن، موضوعی را برای تولید و انتشار پست انتخاب کنید.که در این باره پیشنهاد میکنم از مقاله ی آموش تولید محتوا در اینستاگرام صفحه ی دیگر ما دیدن کنید در این مقاله به اصول هشتگ گذاری به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته شده که میتوانید از آن استفاده کنید.

۳ – هشتگ عاملی مهم در اینستاگرام

همانطور که میدانید برای تعیین هشتک از علامت (#) استفاده میشود با قرار دادن چنین علامتی در قبل از یک کلمه ان را به هشتک تبدیل میکنید به یاد داشته باشید برای کلمات بزرگ مانند ( #خدمات _مجازی ) باید از اندرلاین استفاده کنید تا این دو کلمه را بهم بچسباند . و شما با چنین کاری برای پست خود دسته بندی تعیین خواهید کرد اگر عکسی در مورد یک موزیک انتشار کرده اید هشتک های ان به این صورت خواهد شد (#موزیک#اهنگ#شاد#غمگین) با اینکار اگر کاربران در قسمت جستجوی هشتگ ها مزیک را وارد کرده کنند پست به اشتراک گذاشته ی شما شما نیز در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود. هشتک بهترین راه ارتباطی بین دوکاربر یا شما و کاربران دگیر میباشد صفحات بسیار زیادی وجود دارد که با همین هشتک خود را بالا کشیدند و معروف شدند هشتک مانند کلمه کلیدی سایت است ینی اینقدر میتواند مهم باشد هشتک باید با موضوع پست شما ارتباط داشته باشد و چیزی باشد که توسط کاربران سرچ میشود بهترین راه پیدا کردن هشتک برسی اکانت های سایر کاربران یا رقبا میباشد باید سعی کنید بفهمید انان از چه هشتک های استفاده میکنند که بازدید خوبی دارد شما نیز همین کار ار انجام دهید.

هشتگ برچسبی است که برای دسته بندی و به اشتراک گذاری پست ها و نظرات درباره موضوعی خاص در سطح جهانی و فراتر از حلقه و فهرست دوستان بکار می رود.اینستاگرام مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دارای قابلیت هشتگ است که این ویژگی در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا همه ی کاربران در اینستاگرام برای پست های خود از هشتک استفاده میکنند پس میتواند خیلی مهم باشد با استفاده از هشتگ در واقع دو کاربرد را پبشی گرفتید یکی در اینکه انگیزه و پیام عکس شما برای بیننده قابل فهم میشود و دوم اینکه اینستاگرام بهتر میتواند محتوای پست شما را تشخیص دهد. سعی کنید از هر کلمه ای برای هشتک استفاده نکنید ! زیرا باعث میشود پستتان جذابیت خودش را از دست بدهد و دنبال کننده های پیجتان نیز شمارا ترک کنند تعداد ان نیز بسیار مهم است محدودیت اینستاگرام برای هشتک این است که بیش از ۳۰ هشتگ قابل استفاده نخواهد بود ولی شما نیز از ۲۵ هشتک بیشتر استفاه نکنید زیرا ممکن است اثر منفی داشته باشد و پستتان اصلا بازدیدی نخورد که در این باره پیشنهاد میکنم از مقاله ی پر بازدید ترین هشتگ اینستاگرام صفحه ی دیگر ما دیدن کنید در این مقاله به اصول هشتگ گذاری به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته شده که میتوانید از آن استفاده کنید.

۴ – از عکس با کیفیت استفاده کنیم

یک نمونه ی دیگر از تکنیک های بازاریابی که در آموزش بازاریابی در اینستاگرام به آن اشاره ی زیادی خواهیم داشت تولید و ساختن عکس های جذاب و با کیفیت میباشد سعی کنید از عکس هایی استفاده کنید که باعث کنجکاوی میشوند باید سعی کنید البته بر کیفیت بالایی که دارند عکس هایی باشند که طرف مقابل را کنجکاو کند به هیچ وجه سعی نکنید عکسی که به اشتراک میگذارید بی کیفیت باشد همانطور که میدانید عکس های زیادی در اینستاگرام منتشر میشوند پس کاربران عکس های زیادی را خواهند دید باید سعی کنید عکسی که به اشتراک میگذارید خاص باشد تا طرفدار زیادی نیز داشته باشد برای ان که یک عکس خاص باشد راه های بسیاری وجود دارد برای مثال سعی کنید از یک جسمی عکس بگیرید و طوری باشد که حدس زدن ان مشکل باشد در این صورت کاربران کنجکاو خواهند شد که چه عکسی است یده دیگر گرفتن عکس از زاویه‌ای نامتداول است. کمی وقت بگذارید و بر خلاقیت عکس‌ها کار کنید و ببینید چقدر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

۵ – در اینستاگرام یک قرعه کشی اجرا کنید

اگرچه مسابقات هشتگ بسیار جذاب است ، اما درخواست متقاضیان برای بارگذاری عکس با هشتگ مارک در پروفایل خود گاهی اوقات می تواند سوال زیادی باشد.اگر این مورد برای نام تجاری و بازار هدف شما مناسب است ، به جای آن یک قرعه کشی اینستاگرام را در نظر بگیرید!روند ورود کمی متفاوت است. با استفاده از برنامه مسابقه مورد نظر خود ، یک صفحه قرعه کشی حاوی اطلاعات مربوط به مسابقه خود ، جایزه خود و یک فرم با اطلاعاتی که می خواهید از شرکت کنندگان جمع آوری کنید ، بسازید (هرچه بهتر – من فقط ایمیل و شاید نام آن را توصیه می کنم).

سپس ، مجموعه ای از پست های اینستاگرام یا استوری های اینستاگرام را که پیروان را در مورد قرعه کشی ها با یک فراخوان اقدام به صفحه مسابقه تازه ایجاد شده خود راهنمایی می کند ، تعیین کنید. بهترین روش اینستاگرام این است که این پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی کلیک کرده و وارد آن شوند.هنگامی که بودجه تبلیغات دارید ، قرعه کشی اینستاگرام به ویژه به خوبی کار می کند. دلیل این امر آنست که تبلیغات اینستاگرام تنها راه برای ارسال افراد به یک لینک خارجی از طریق یک پست است و ارسال افراد به صفحه قرعه کشی شما برای جمع آوری ایمیل ها و دریافت افراد بسیار مهم است

۶ – از ویدیو استفاده کنید

اهمیت ویدیو و جایگاه آن در جوامع امروز با توجه به محبوبیت آن روشن می‌شود سایت هایی مانند اپارات و یوتیوب که یک وبگاهی برای اشتراک گذاری فیلم میباشند یکی از پرترافیک ترین و پربازدید ترین وبگاهایی میباشند که میتوان اشاره کرد . با جستجو آدرس این دو وب‌سایت در الکسا، می‌توان دریافت که سایت یوتیوب رتبه دوم در دنیا و سایت آپارات رتبه دوم در ایران در میان تمام سایت‌ها به خود اختصاص داده‌اند پس متوجه شدیم که یک ویدیو چقدر میتواند با ارزش باشد شما برای ان که بهتر دیده شوید باید سعی کنید پست هایی دکه به اشتراک میگذارید را در قالب یک ویدیو بسازید در این صورت به راحتی خواهید فهمید امار بازدید ان چقدر است از ویدیو به راحتی میتوان برای گسترش برند . محصولات . خدمات استفاده نمود امروزه کمپین های بازاریابی قوی از ویدئو برای گسترش فعالیت های خود نیز استفاده می کنند. ویدیو نیز یک نمونه دیگر از تکنیک های بازاریابی اینستاگرام میباشد که بنده سعی کردم در آموزش بازاریابی در اینستاگرام به ان بپردازم

۷ – مسابقه راه اندازی کنید و پیروان بیشتری را برای خود جذب کنید

بازاریابی در اینستاگرام عالی است ، اما اگر کسی را برای بازاریابی نداشته باشید فایده ای ندارد. خواه شغل جدیدی داشته باشید که بخواهد در اینستاگرام شروع به کار کند یا فقط به دنبال گسترش تعداد دنبال کننده های موجود در کسب و کار خود باشید ، یک مسابقه ورود پاداش درست در کوچه شما است.مسابقات جایزه بهترین راه برای رشد سریع دنبال کردن و ایجاد مشارکت در چندین سیستم عامل اجتماعی است که برای هر کسب و کاری در حال رشد ضروری است. آنها برای افزایش پیروی از اجتماعی شما بسیار درخشان عمل می کنند زیرا به طور مستقیم به افرادی که در شبکه های اجتماعی با تجارت شما درگیر هستند پاداش می دهند

به عنوان مثال ، کسی که وارد مسابقه مسابقه ورود شما می شود ، می تواند ۵ ورودی اضافی برای دنبال کردن شما در اینستاگرام ، ۳ ورودی برای توییت کردن لینک مسابقه یا ۱۰ ورودی برای ورود یک دوست به این مسابقه کسب کند.این مثال جذاب مسابقه ورود به پاداش را از Bhu Foods ، که بیش از ۵،۰۰۰ شرکت کننده داشت و تعداد زیادی فالوور در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند ، بررسی کنید.

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

استراتژی بازاریابی در اینستاگرام نقش بسیار مهم و بسزایی در فروش و موفقیت شدن در اینستاگرام دارد من میتوانم به طور قاطع و مطمعن صد درصدی به شما بگویم بین شبکه های اجتماعی اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یک اپلیکیشن محبوب میباشد اما نکته ی مفید در این جا است که باید بدانیم چرا مردم این برنامه را اینقدر دوست دارند ؟

پاسخی که اکثر کاربران به ان میدهند این است که به خاطر تصاویر و ویدیو هایی که به اشتراک گذاشته میشود است که اینقدر کاربر دوست شده است  در سال ۲۰۱۷ شرکت مدیریت دارایی دیجیتال Webdam به این نکته اشاره کرد که رشد شبکه های اجتماعی تصویری، سریعتر از شبکه های متنی بوده است علاوه بر اصول روانشناسی نهفته در “لایک گرفتن” برای عکس ها و همچنین عنصر “FOMO” در هنگام عقب ماندن از پست های دوستان، یک ویژگی مهم اینستاگرام این است که به راحتی می توان عکس های خود را با فیلتر و ابزارهای ویرایش زیباتر کرد. مردم به طور طبیعی به سمت این عکس های زیبا جذب شده و مشتاق دیدن عکس های بیشتر می شوند. این عوامل اینستاگرام را کمی اعتیاد آور می کند.برای بازاریابی در اینستاگرام میتوانید از چندین ایده استفاده کنید که سعی کردیم در این دوره از آموزش بازاریابی در اینستاگرام به برخی از انان بپردازیم پس بهتر همراه ما باشید تا به چنین استراتژی هایی بپردازیم

۱ – مشخص کردن هدف خود

برای این که شخصی بتواند در اینستاگرام موفق شود و از کسب و کاری که دارد درامدی کسب کند باید یک هدف مهم و شاخصی داشته باشد کسانی که به مقام های بلندمرتبه ای می رسند، همیشه آدم های هدف داری بوده اند. آنها رسالت و هدف زندگی شان را یافته اند و با قطاری که سوار بوده اند، دقیقاً در همین ریل حرکت کرده اند.پس شما نیز برای موفق شدن در ضمینه ی اینستاگرام ابتدا یک هدف خاصی را برای خود انتخواب کنید زیرا اینستاگرام برای هر کسب و کار میتواند هدف خاص خودش را داشته باشد که هدف اینستاگرام برای کسب و کار ۳ گزینه است :

در بعضی موارد فعالیت در اینستاگرام با هدف معرفی یک محصول به مشتری میباشد

گاهی با هدف یادآوری محصول یا خدمت به مشتریان میتوانیم فروشمان را چند برابر کنیم

از دیگر اهدافی که جهت استفاده از اینستاگرام می‌تواند مد نظر باشد، تثبیت برند است.

۲ – مشخص کردن مخاطبان هدف

بسیاری از بازاریابان این مشکل را دارند که موفقیت در اینستاگرام را با فالوور هایی که دارند ارزیابی میکنند این بد نیست ولی همه داستان نیز نیست فالوور یک امر واجبی است که کاربران باید دنبال ان باشند تا بتوانند راه موفقیت خود را هموار تر کنند اما فقط فالوور مهم نیست بلکه مشتری های خاص هستند که به کسب و کارتان رونق میدهند برای این که فالوور های خود را به مشتری تبدیل کنید باید روی افراد تمرکز کنید (مخاطبان هدفتان) مشخص کردن مخاطبان هدف برای موفق شدن در کسب و کار امر ضروری میباشد همچنین گذشته از این نمیتوانید بدون این که بفهمید فالورهایتان به چه مباحثی علاقه مندند در مقیاس بالا تولید محتوا کنید

با دانستن این که فالوور هایتان به چه چیز هایی علاقه دارند کپشن های جذابی تولید کنید تا موضوع کسب و کارتان برایشان دلنشین باشد و سعی کنید بفهمید فالوور هایی که دارید در چه زمانی انلاین میشوند تا به راحتی بتوانید یک زمان بندی مناسب برای اشتراک گذاری پست انتخواب کنید مخاطب هدف در اینستاگرام همچون چراغی است برای ادامه راه.اینستاگرام کتابخانه دیجتالی بصری است.بهترین راه برای برقراری ارتباط در این آلبوم تصویری، برقراری ارتباط مستقیم با همسالان و مخاطبان هدف است.بازدیدکنندگانی که به عنوان مخاطب شما رادنبال می کنند شناسایی کنید و داده های آماری آنها را تحلیل کنید.اکنون شما می توانید با تحلیل داده های آماری فالوورهای قدیمی آنان را ترغیب کنید تا دوباره پیجتان را بازدید کنند.هنگام ایجاد استراتژی اینستاگرام، جستجوی مخاطب هدف در اینستاگرام باید یکی از اولین موارد در لیست کارهای ما باشد. برای تولید محتوای مطلوب، باید بدانید که :

فالوورهای شما دقیقا مایل‌اند چه چیزی را در صفحه اصلی شما ببینند؟

چه نوع محتوایی بیشتر موردپسند آن‌ها است.

۳ – تجزیه و تحلیل رقابتی

سومین مورد از استراتژی بازاریابی در اینستاگرام که در آموزش بازاریابی در اینستاگرام به ان اشاره شده است تجزیه و تحلیل رقابتی میباشد . تجزیه و تحلیل رقبا در بازاریابی و مدیریت استراتژیک یک ارزیابی از نقاط ضعف و قوت رقبای شما میباشد این تجزیه و تحلیل امکان شناسایی فرصت هارا برای شما فراهم میسازد تجزینه تحلیل رقیبان یکی از موثر ترین استراتژی ها در مدیریت پنل شما میباشد این پنل میتواند یک پیج اینستاگرامی باشد و یا یک نمونه وب سایت. این کار شما میتواند در مرحله ی اجرا و تنظیم کارها صورت بگیرد به بیان واضح تر منظور از برسی رقبا ینی کسانی که محصولاتی شبیه محصولات ما را دارند که باید با انالیز و برسی کار انان کاری کنیم که از چنین کسانی که رقیب ما محسوب شده اند پیشی بگیریم . تجزیه و تحلیل رقابتی بخش مهمی از طرح بازاریابی به حساب می اید توسط ان شخص میتواند فروش محصولات خود را رونق دهد تا در امد بیشتری از فروششان برایش حاصل شود و همچنین از چنین روش هایی میتوان برای جذب کاربر بیشتر و تبدیل انان به مشتریان ثابت استفاده کنیم و همچنین برخی از مزایای تجزیه و تحلیل رقابتی میتوان به موارد زیر اشره نمود

مزایای تجزیه و تحلیل رقابتی

به راحتی میتوانید به این که رقبای شما چه کسانی هستند پی ببرید

به راحتی میتوانید بفهمید انان چه محصولاتی را ارائه می دهند و همچنین در چه ضمینه ای فعالیت دارند

خواهید فهمید سهم بازار هر یک از رقبا چه میزان است

خواهید دانست در گذشته و در حال از چه نوع استراتژی هایی استفاده میکرده اند

نقاط قوت و ضعف هر یک از رقبا چیست

رقبا چه فرصتهای بالقوه ای را می‌توانند به شما بدهند

۴ – تنظیم تقویم فعالیت در اینستاگرام

برای ان که بتوانید در ضمنیه ی کسب و کار اینستاگرام موفق باشید و فروشی که دارید را افزایش دهید باید یک زمان دهی برای فعالیت اینستاگرام داشته باشید . اکثر برند های اینستاگرام حدودا در هفته ۵ یا ۶ بار پست میگذارند و این ینی یک استراتژی فوق العاده انان در طول سال حدود ۳۰۰ پست منتشر میکنند که چنین فعالیتی واقعا خوب است و قطعا نتیجه ی خوبی نیز خواهند گرفت برندهای موفق برای فعالیت در اینستاگرام و قرار دادن پست‌ها، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیقی دارند. با ایجاد تقویم در وقت و حضور خود در اینستاگرام را مدیریت کنید. برای مثال سعی کنید برای انتشار پست در شب و در بین ساعت های ۸ تا ۱۲ استفاده کنید زیرا این بازه ی زمانی شلوغ ترین بازه اینستاگرام میباشد که کاربران واقعا فعالی نیز وجود دارد و پست هایی که منتشر میکنید بازدید خوبی نیز خواهند خورد

۵ – ساخت یک برند سازگار با شرایط مختلف در اینستاگرام

پنجمین مورد و شاید میتوان گفت مهم ترین استراتژی بازاریابی در اینستاگرام که در آموزش بازاریابی در اینستاگرام به ان اشاره شده است ساخت یک برند سازگار با شرایط مختلف در اینستاگرام است از سال ۲۰۱۰ که اینستاگرام منتشر شد حدود ده سال است که میگذرد در این ۱۰ سال اتفاق های زیادی برا این اپلیکیشن افتاده است که مهم ترین ان بازاریابی و برندسازی میباشد در این چند سال کاربران زیادی موفق شده اند تا یک کسو کار خوبی در اینستاگرام راه اندازی کنند و طریق ان به درامد خوبی نیز برسند و هم اکنون نیز شرکت های زیادی و همچنین افرادی که در ضمینه ی کسب درامد اینستاگرام فعالیت میکنند بخش زیادی از فروششان را مدیون اینستاگرام هستند یا به طور کلی به اینستاگرام و کاربرانش وابسته هستند.

بسیار اتفاق افتاده که برندهای کوچکی با یک دوره کوتاه در اینستاگرام توانسته‌اند به تعداد بالایی فالوور برسند و در کنار آن سود بالایی از فروش و تبلیغات بالایشان بهره ببرند. این درمورد صفحه‌های پرسنال برندینگ هم مصداق دارد. سهم بالای تبلیغات و درآمدزایی در اینستاگرام همیشه متعلق به آنهایی است که توانسته‌اند روش‌های خلاقانه تبلیغات را به طور غیرمستقیم اجرا کنند. در یک نگاه گذرا به صفحه‌های تجاری برندهای مختلف در اینستاگرام می‌بینیم که از سال ۲۰۱۰ به بعد کسب و کارهای معتبر و بزرگ بعد از حضور در این شبکه اجتماعی توانسته‌اند به فالورهای میلیونی برسند و از این بستر ظاهرا ساده بهترین نوع تبلیغات محصولات خود را انجام دهند.

بیشتر مردم در سرتاسر جهان به اینستاگرام دسترسی دارند به طوری که صبح زود هنوز از خواب بیدار نشده باید اینستاگرام خود را چک کنند اینقدر به چنین اپلیکیشنی وابسته هستند و بیشتر از اینکه وقت خود را به خواندن روزنامه و یا حتی تماشای تبلیغات تلویزیونی بدهند، محتوای اینستاگرام خود را مرور می‌کنندبه خاطر وابستگی زیاد افراد جامعه بهتر است برای برند سازی از اینستاگرام استفاده شود البته خود کاربران ایرانی نیز دست کم از کاربران خارجی ندارند و به طور شدید وابسته ی چنین اپلیکیشنی هستند.

۶ – گسترش فالوورها و تبدیل آنها به مشتری بالفعل

در دنیای کسب وکارهای امروز، فارغ از کوچک و بزرگی شرکت ها و فروشگاه ها، همه به یک میزان نیاز به جذب مشتری و وفادار نگه داشتن مشتری هایشان دارندو در این بین شناخت مشتری بالقوه و خصوصیات آن نقش پررنگی در بهبود کسب و کارها دارد.مشتری بالقوه مشتری میباشد که هبچ شناختی از محصولات و برند شما ندارد و یا به عبارت دیگر از مزایای خدمات شما هیچ گونه اطلاعاتی ندارند چنین افراد قصد خرید از محصولات شما را دارند ولی فعلا از ان خریدی انجام نمیدهند برای ان که فرد بالقوه به یک مشتری بالفعل تبدیل شود باید سعی کنید تا به شما اعتماد کنند و رضایت انان را جلب کنید.

یکی از این روش ها گسترش فالوور میباشد اگر در اینستاگرام اقدام به افزایش فالوور کنید و یک نمونه از محصولات خود را منتشر کنید و بازدید خوبی نیز داشته باشد قطعا کاربران زیادی به برند شما اعتماد خواهند کرد فالوور اعتبار یک اکانت اینستاگرامی میباشد با افزایش فالوور های خود اعتبار خوبی نیز برای پیج خود خریداری کنید تا دیگر نگران فروش محصولاتتان نباشید برای افزایش فالوور های میتوانید از خرید فالوور برای اینستاگرام استفاده کنید با این کار درکمترین زمان ممکن به تعداد فالوور های دلخواه زیادی دست خواهید یاف و همچنین اگر قصد خرید نداشتید میتوانید از راهکار افزایش فالوور استفاده کنید در این روش شما به صورت دستی اقدام به افزایش فالوور های خود خواهید کرد.

نتیجه گیری

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار موثر و کارامد برای کسب و کار میباشد که طرفداران بیشماری نیز چه در ایران و چه در خارج از ایران دارد که افراد بسیار زیادی از این اپلیکیشن برای کسب و کار خود استفاده کرده اند و به نتیجه ی خوبی نیز رسیده اند و اینک به درامد چند میلیون در ماه رسیده اند بی تردید و بدون شک با رعایت مواردی : بازاریابی تا برسی رقبا صحبت کنیم و همچنین گفتیم که داشتن یک هدف چقدر مهم است و مهم تر از مخاطبان بود که به برسی آن در دوره آموزش بازاریابی در اینستاگرام پرداختیم قطعا موفق خواهید شد و نتایج قابل توجهی را شاهد خواهید بود که آینده روشنی را برای کسب‌وکار شما رقم خواهد زد.

امید وارم از این مقاله کامل و جامع استفاده ی کامل را برده باشید و بتوانید در زمینه ی اینترنت یک کسب درآمد خوبی راه اندازی کنید منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا