کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840



Projects

SSL

Storage

Domains

Sub-domains

خرید 500 بازدید  استوری 

۱۰۰۰۰

خرید   بازدید  کاملا  واقعی

ریزش   ندارد

بدون  نیاز به  پسوورد

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 300 بازدید  استوری 

۶۰۰۰

خرید   بازدید  کاملا  واقعی

ریزش   ندارد

بدون  نیاز به  پسوورد

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table



Accounts

SSL

Storage

Domains

Sub-domains

خرید 2000 بازدید  استوری 

۲۵۰۰۰

خرید   بازدید  کاملا  واقعی

ریزش   ندارد

بدون  نیاز به  پسوورد

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 1000 بازدید  استوری 

۱۵۰۰۰

خرید   بازدید  کاملا  واقعی

ریزش   ندارد

بدون  نیاز به  پسوورد

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table



Projects

SSL

Storage

Domains

Sub-domains

خرید 4000 بازدید  استوری 

۳۵۰۰۰

خرید   بازدید  کاملا  واقعی

ریزش   ندارد

بدون  نیاز به  پسوورد

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 3000 بازدید  استوری 

۳۰۰۰۰

خرید   بازدید  کاملا  واقعی

ریزش   ندارد

بدون  نیاز به  پسوورد

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table

خرید بازدید استوری

خرید بازدید استوری اینستاگرام

فضای مجازی دنیا را در دست گرفته اند و هر روز سایت های جدیدی در حال رقابت هستند که اینستاگرام پیشرو در رسانه های دیجیتال است. هزاران کاربر هر ساعت برای نمایش جدیدترین و بهترین عکس ها و سلفی های خود به اینستاگرام وارد می شوند. با دسترسی آسان رسانه های اجتماعی از طریق تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی یا رایانه های شخصی ، ضروری است که در بالای محتوای رسانه های اجتماعی خود بمانید.مشکل این است ، مگر اینکه فرد مشهور یا چهره رسانه ای باشید ، طول می کشد تا عکس های شما تعداد زیادی بازدید داشته باشند. و بازدیدهای اینستاگرام کلید کسب لایک و فالوور بیشتر اینستاگرام است. و البته ، با ورود روزانه میلیون ها کاربر به اینستاگرام ، گم شدن عکس های شما در خبرها به راحتی امکان پذیر است. چگونه این معضل را حل می کنید؟ساده است اقدام به خرید بازدید استوری اینستاگرام از سایت کارینا کنید. ما تعداد زیادی بسته داریم که برای انتخاب آنها ، از هر نوع نیاز ، از حساب تجاری با مشخصات بالا گرفته تا حساب شخصی ، از بین آنها انتخاب می شود و متناسب با هر بودجه ای طراحی شده اند.

این یک طرح بی عیب و نقص است ، خواه از اکانت برای استفاده شخصی برای برقراری ارتباط با دوستان قدیمی و آشنایی جدید استفاده کنید ، یا صاحب مشاغلی که قصد دارد سود یا نام تجاری شما را به بازار عرضه کند ، خرید بازدید استوری می تواند به شخصی سازی و دوام بیشتر حساب شما کمک کند. دیگران می بینند که حساب شما تعداد بازدید بالایی دارد و سپس تمایل دارند عکس های شما را پسندیده و نمایه شما را نیز دنبال کنند.هنگامی که بسته خود را انتخاب کردید و پرداخت خود را انجام دادید ، می توانید آرام باشید در حالی که ما همه کارها را انجام می دهیم. سیستم بسیار نوآورانه ما ، بسته به بسته ای که انتخاب کرده اید ، به طور خودکار بازدید اینستاگرام را به صفحه شما اضافه می کند. فقط می توانید آرام بنشینید و یک شبه شاهد افزایش بازدیدهای اینستاگرام خود باشید. به زودی ، یکی از پربیننده ترین حساب های اینستاگرام را خواهید داشت! این می تواند به معنای تجارت بیشتر یا دوستان جدید باشد ، بسته به نوع حساب شما.پس هرگز فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع تر اقدام به خرید بازدید استوری اینستاگرام کنید.

از صفحه ی آموزش استوری اینستاگرام حتما دیدن کنید.

دلیل خرید بازدید استوری اینستاگرام

خرید استوری اینستاگرام یک حرکت عاقلانه است زیرا ما در زمانی زندگی می کنیم که نمای استوری اینستاگرام ارزش زیادی دارد. همانطور که می دانید، وقتی استوری های IG را مشاهده می کنید، صاحب حساب از بازدید شما مطلع می شود. بنابراین، اگر خرید بازدید از استوری اینستاگرام را انتخاب کنید، لذت شنیدن اعلان‌های افراد بی‌شماری را که استوری‌های شما را بررسی می‌کنند، تجربه خواهید کرد. با پیشنهاد نمای استوری IG خود، این شانس را به شما می دهیم که تعداد بازدیدهای داستانی خود را افزایش دهید. با خرید بازدید از استوری اینستاگرام از کارینا، به یک چهره پیشرو در بین مخاطبان هدف خود تبدیل خواهید شد.

استوری اینستاگرام دریچه جدیدی را به روی برند آنلاین یا کسب و کار کوچک شما می گشاید تا در میان رقبا پیشرفت کند. بیش از ۵۰۰ میلیون نفر هر روز از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، بنابراین این یک راه عالی برای تبلیغ محصولات شما از طریق اینستاگرام است. بازدیدها تعامل شما را در سایت های رسانه های اجتماعی افزایش می دهد و به کمپین بازاریابی شما ارزش می بخشد. بنابراین، اگر می‌خواهید با تعداد بیشتری از کاربران اینستاگرام در ارتباط باشید و رضایت مشتری را تضمین کنید، می‌توانید بسته‌های بازدید از استوری ما را برای خرید نماهای ارگانیک برای حساب تجاری خود بررسی کنید.

خرید سرویس مشاهده استوری بسیار آسان است، بنابراین می‌توانید فوراً بینندگان استوری اینستاگرام را برای استوری خود دریافت کنید. همانطور که می دانید، هیچ کس به جز شما نمی تواند تعداد بازدیدهای استوری شما را بررسی کند. با این حال، می‌توانید هنگام مشاهده داستان، صفحه را به سمت بالا بکشید و به بینندگان دسترسی پیدا کنید و سپس از صفحه عکس بگیرید تا آن را با بازدیدکنندگان و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارید. به این ترتیب فالوورها و بازدیدهای داستانی بیشتری دریافت خواهید کرد زیرا مردم دوست دارند کاری را که دیگران انجام می دهند انجام دهند. آنها فکر خواهند کرد که خوب است که شما را دنبال کنند و این کار را انجام دهند.

استوری اینستاگرام چیست

خرید بازدید استوری اینستاگرام
karinacss

همانگونه که میدانیم استوری به معنی یک داستان است ینی کاربران میتوانند یک نمونه داستان از زندگی خود . محل کار . محیط بیرون و … برای کاربران دیگر به اشتراک بگذارند استوری یا (داستان) انواع مختلفی دارد مثلا کسی که داستانی به اشتراک میگذارد برای رفع خستگی خود با کسی که داستانی به اشتراک میگذارد برای کسب و کار خود بسیار متفاوت میباشد.استوری باید به گونه ای باشد که کاربرانی که از آن ها دیدن میکنند خوششان بیاید و به سمت ان بیایند و به گونه ای باشد که به استوری های دیگر نیز بروند و از ان ها دیدن کنند پس همانگونه که اشاره کردیم استوری یا داستان به اشتراک گذاشته شده خیلی میتواند مفید و کار امد باشد در ضمینه ی کسب و کار اینترنتی پس دوستانی که قصد کسب و کار در اینستاگرام دارند میتوانند با خرید بازدید ارزان اینستاگرام میتوانند به استوری های خود اعتبار ببخشند.

چرا خرید بازدید استوری واقعی برای افزایش مخاطب عالی است؟

ممکن است تلاش زیادی برای ایجاد محتوای داستانی خیره کننده داشته باشید، و اگر داستان های شما به اندازه کافی بازدید نداشته باشد، متأسف خواهید شد. بنابراین، اگر بازدیدهای استوری اینستاگرام را بخرید، می‌توانید محتوای استوری خود را به مخاطبان هدف گسترده‌ای برسانید، این امر باعث افزایش نرخ بازدیدکننده به استوری‌های IG شما و ایجاد حضور اجتماعی شما می‌شود. وقتی بازدیدهای استوری اینستاگرام را خریداری می کنید، به برند شما کمک می کند تا دنبال کننده های مورد نظر خود را به دست آورد و محتوای استوری شما را به صفحه کاوش می برد. بنابراین خرید بازدید از استوری اینستاگرام، حساب کاربری شما را برای جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل با مخاطبان افزایش می دهد. و در صورت خرید بازدید از استوری اینستاگرام، ممکن است شانس بالایی برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت خود، به دست آوردن سرنخ و تبدیل بالا داشته باشید.

روش های مشاهده استوری ها در اینستاگرام

  • ۱ – مخاطب باید جز فالوور های شما بوده و از صفحه شما بازدید داشته باشد
  • ۲ – مخاطب به صورت تصادفی و در حال بازدید و مرور سایر استوری ها به استوری شما می رسد.
  • ۳ – صفحه اینستاگرام شما به صورت عمومی بوده و افرادی که فالوور شما نبوده به صفحه شما مراجعه کرده و از استوری ها بازدید می کنند.
  • ۴ – بازدید از هشتگ ها
  • ۵ – بازدید از موقعیت ها (لوکیشن)
  • ۶ – قابلیتی که در آپدیت های اخیر به اینستاگرام اضافه شده یعنی نمایش استوری در بخش اکسپلور این رسانه اجتماعی.

راهکار افزایش بازدید استوری اینستاگرام

خرید بازدید استوری اینستاگرام
karinacss

۱ – افزایش بازدید استوری ها با استفاده از هشتگ ها

اگر به دنبال دریافت نمایش بیشتر در استوری های اینستاگرام خود هستید، باید هشتگ هایی را به استوری های خود اضافه کنید!

افزودن هشتگ به استوری های شما یک راه عالی برای این است که به مطالب خود فرصتی دهید تا توسط مخاطبان جدید کشف شود. مردم در صورت جستجوی یک هشتگ در اینستاگرام، اگر به اندازه کافی محبوب باشد، می توانند استوری های  فعال را در صفحه این هشتگ (از جمله استوری شما) مشاهده کنند و اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، حتی ممکن است صفحه شما را فالو کنند.

شما می توانید حداکثر ۱۰ هشتگ را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید و از استیکر هشتگ برای این کار استفاده کنید. هشتگ ها می توانند زیر گیف ها پنهان شوند یا رنگ آنها به صورتی تغییر دهیم که با رنگ پس زمینه همخوانی داشته و با آن یکسان شوند تا دیده نشوند. بنابراین هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از هشتگ در استوری های بعدی شما وجود ندارد!

۲ – خرید بازدید استوری اینستاگرام

اگر در بند های گذشته همراه کارینا بوده باشید به شما به صورت ۰ تا ۱۰۰ به استوری همچنین دلیل مهم بودن استوری اینستاگرام و خرید آن پرداخته شده است خرید بازدید استوری اینستاگرام یک روش فوق العاده مفید برای افزایش بازدید استوری هایتان میباشد این روش از نظر خیلی از کاربران روش غیر عادلانه ای میباشد ولی اینطور نیست زیرا شما با خرید بازدید های واقعی برای پیجتان میتوانید افزایش بازدید داشته باشید همچنین تعامل پیجتان را چند برابر کنید بازدید استوری هایتان را بخرید تا بتوانید در عرض چند دقیقه شاهد رشد افزایش باشید.

۳ – یک تقویم محتوایی مشخص داشته باشید

شما برای به اشتراک گذاشتن استوری یا داستان نیاز به یک بازه زمانی مشخص هستید ینی استوری هایی که به اشتراک میگذارید باید در یک زمان مشخص باشند اکثر استوری ها در زمان شب بهتر بازدید میخورند ینی ساعت ۱۱ به بعد شما نیز میتوانید از این بازه زمانی استفاده کنید برای به اشتراک گذاشتن داستان و استوری خود

۴ – استفاده از محتوای تولید شده توسط مخاطب

به جای اینکه از انتشار محتوای تکراری استفاده کنید بهتر است از محتوای تولید شده توسط کاربر در رابطه با آن خدمات استفاده کنید تا استوری های شما بسیار جذاب تر شود. نمونه های زیادی از محتوای تولید شده توسط مخاطبان در استوری های برندهای معروف به چشم می خورد.

بازنشر استوری های اینستاگرام و به اشتراک گذاری مطالب تولید شده توسط کاربر (UGC) راه کاری عالی برای پر کردن فید شما با محتوای زیبا است و این برای مخاطبان شما نیز بسیار ارزش دارد

۵ – پاسخگویی به پیام های دایرکت

شما برای این که نتیجه ی خوبی از اشتراک گذاری استوری و داستان خود بگیرید باید دایرکت خود را چک کنید و اگر پیامی دارید جواب ان را بدهید واگر پیامی نداشتید میتوانید به کاربران خود پیام داده تا استوری شما برای ان ها زودر به اشتراگ گذاشته شود این روش یکی از روش های خوبی است برای این که شما استوری و داستان خود را به دیگران نشان دهید

۶ – برای افزایش بازدید استوری ها در اینستاگرام محتوای جذاب منتشر کنید

محتوا چه درپست و چه دراستور(داستان) تاثیر بسیار زیادی در بازدید خوردن ان دارد اگر محتوای شما کامل باشد کسی که به پیج شما امدجذب استوری شما میشود ودیگر به پبچ دیگری نخواهد رفت و حتی ممکن است که به استوری و پست های دیگر شما بازدید کند

برای انتشار استوری های جذاب فقط کافی است از ایده هایی که در این مقاله برای انتشار استوری ها عنوان کردم استفاده کنید. مثل استفاده از استیکرهای مختلف در استوری ها، استفاده از محتوایی که توسط کاربران یا مشتریان شما تولید شده است یا استفاده از لوکیشن یا اسم دیگر برند ها در استوری ها قطعا استوری های شما را از یکنواختی خارج می کند و جذابیت خاصی برای انان میدهد

پیشنهاد میکنم از مقاله ی آموزش افزایش بازدید استوری دیدن کنید تا به راحتی بتوانید بازدید استوری خود را چند برابر کنید

خرید بازدید استوری ایرانی ، راه حلی بسیار ارزان جهت افزایش سین استوری شما!

امروزه اینستاگرام یک بستر مفید و عالی میباشد برای کاربرانی که قصد در امد میلیونی دارند طراحی شده است خیلی از افراد با جذب مخاطب و بازدید کننده به پیجشان از راه تبلیغات به کسب درامد مشغول میباشند اما باید توجه داشت که برای کسب و کار در اینستاگرام نیاز به بازدید های بالا داریم تا بتوانیم شناخته شویم که برای این امر با خرید بازدید استوری اینستاگرام را برای شما پیشنهاد میکنیم که یک کاری با هزینه ی بسیار کم و در مدت زمان کم برای شما بازدید هایی را فراهم میکند تا بتوانید کسب و کار خود را هرچه سریع تر شروع کنید

خرید بازدید استوری ایرانی

اگر فالوور های پیج اکانتتان ایرانی هستند پس قطعا باید برای خرید بازدید استوری اینستاگرام از بازدید های ایرانی استفاده کنید بازدید هاای با اکانت های فعال و واقعی یکی از ویژگی های سایت ما بوده همکاران عزیز بنده با جمع اوری اکانت های فعال برای کاربران دیگر نگرانی را برای کاربران حل کرده اند شما میتوانید با قیمت بسیار پایینی استوری هایی با کیفیت و تعداد بالایی خریداری کنید

خرید بازدید استوری واقعی

منظور ما از واقعی ینی اکانت هایی که بازدید دارند فعال بوده ینی همه ی ان اکانت ها دارای استوری یا پست میباشند استوری های واقعی برای کاربرانی که در ضمینه ی کسب و کار تلاش میکنند بسیار مفید میباشد چنین کاربرانی با خرید بازدید استوری اینستاگرام میتوانند خود را بین انان مشهور کرده و بهترین گزینه میباشد برای فروش محصولاتشان

خرید بازدید استوری ارزان

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سایت karinacss قیمت سرویس های ان میباشد ینی کاربران با پراخت بسیار کم میتوانند صاحب چندین هزار بازدید استوری شوند ما برای هر K بازدید استوری فقط ۶۵۰۰ تعیین کرده ایم تا دیگر کاربرانی وجود نداشته باشند که بخاطر هزینه نتوانند مانند دیگران خریداری کنند.

مزایای خرید بازدید استوری ایرانی از ما

  • ۱ – فعال بودن پروفایل های استفاده شده برای افزایش بازدید
  • ۲ – ایرانی بودن اکانت های بازدید کننده
  • ۳ – بهترین روش برای رفتن به اکسپلور
  • ۴ – افزایش بازدید استوری واقعی
  • ۵ – اعتبار بخشیدن به اکانت اینستاگرامی خود

ویژگی های خرید بازدید استوری اینستاگرام

  • ۱ – پیج شما باید در حالت عمومی بوده و باید تا بعد از تکمیل سفارش نیز در حتال عمومی باقی بماند
  • ۲ – تحویل انی و با سرعت بسیار بالا
  • ۳ – بدون نیاز به پسوورد شما
  • ۴ – تضمین کیفیت
  • ۵ – تضمین برگشت وجه در صورت تکمیل نشدن سفارش
  • ۶ – پشتیبانی ۲۴ ساعته تمام وقت

نتیجه گیری

استوری اینستاگرام یک قابلیت بسیار جذابی میباشد که این امکان را به کاربران داده تا بتوانند یک رابطه ی خوب و عاطفی باهم داشته باشند یکی از مهم ترین قابلیت های اینستاگرام استوری میباشد که بازدید کننده ی فوق العاده بالایی تا به حال داشته است به دلیل جذابیت بالایی که داشته توانسته طرف داران زیادی را جذب خود کند در اینستاگرام هرچه بازدید کننده ی بیشتری داشته باشید استوزی شما بیشتر دیده خواهد شد بهترین گزینه برای افزایش و بالا بردن بازدید کننده ی استوری خرید بازدید استوری اینستاگرام میباشد

پیشنهاد میکنم از مقاله ی کسب درآمد از طریق اینستاگرام دیدن کنید و به راحتی بتوانید هرماه به درآمد خوبی برسید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا