کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

کسب درآمد از طریق ایتا

ایتا یک پیام رسان ایرانی برای ارسال ارتباط گرفتن با کاربران ایرانی است؛ این برنامه پس از فیلتر شدن برنامه هایی مانند تلگرام بسیار محبوب شد و اکنون کاربران زیادی هستند از این برنامه استفاده میکنند؛ امروز در این مقاله قصد داریم به موضوع مهم کسب درآمد از ایتا بپردازیم.

اگر در ایتا یک کانال دارید به راحتی میتوانید از طریق آن به درآمد زایی بپردازید اما چگونه…؟

در ایتا راه های زیادی برای درآمد زایی وجود دارد برای مثال با فروش محصولات خود میتوانید ماهانه چندین میلیون درآمد داشته باشید؛ اما باید بدانید فقط این روش نیست چرا که اگر فروشی برای محصول نداشتید چی؟ یعنی درآمد زایی ممکن نیست؟

به راحتی میتوان گفت خیر، چرا که فروش محصولات فقط یک روش است؛ در ادامه راه هایی را بیان میکنیم که میتوانید به صورت کاملا رایگان یا با هزینه بسیار کم به درآمد زایی بپردازید به همین دلیل بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کم هزینه بودن، سادگی و مطرح نبودن زمان و مکان در مورد همه کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد؛ اما دلیل سر و صدای ایتا در این نوع از کسب و کارها، چیزی نیست جز اینکه: ایتا محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است!

تعداد کاربران ایتا، حدود ۲۴ میلیون، یعنی تقریبا ۳۰% از کل جمعیت کشور است. حضور این تعداد کاربر ایرانی، شانس درآمد زایی از ایتا را زیاد کرده است. چه چیزی بهتر از این، که چنین بازار بزرگی در اختیارتان باشد؟!

چگونه از ایتا پول دربیاریم سوال بسیاری از کاربران است که تازه به ایتا قدم گذاشته اند و فکر کسب درآمد از ایتا را در سر دارند؛ این کار بسیار ساده است برای مثال باید:

چگونه از ایتا پول در بیاریم

یکی از روش های مرسوم برای کسب درآمد از ایتا ادمین است, این روش در برنامه هایی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز وجود دارد، برای مثال بهتر است سری به اینستاگرام بزنید و #ادمینی را بزنید, خواهید دید چقدر پست با این موضوع در اینستاگرام وجود دارد.

ایتا نیر به همین صورت است حتی بهتر! چرا که کاربران ایرانی بسیار زیادی در این برنامه هستند، شما با وجود کاربران ایرانی موفق خواهید شد نه کاربران غیر ایرانی پس با این وجود ایتا بهترین مورد کسب درآمد است.

در ایتا کانال های زیادی وجود دارد که باید برای ادمین آنان درخواست ادمینی ارسال کنید؛ آنان نیز با دیدن رزومه شما تصمیم بر ادمینی شما خواهند گرفت.

این روش برای کسانی مناسب است که محصولی برای فروش دارند؛ برای مثال اگر به صورت فیزیکی یک بوتیک دارید میتوانید به راحتی با ایجاد یک کانال محصولات خود را در ایتا به اشتراک گذاشته و درآمد زایی کنید.

اما این روش به همین سادگی هم نیست چرا که برای برای فروش باید ابتدا مخاطب در کانال داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را به خوبی عرضه کنید؛ برای این کار راه های زیادی وجود دارد که بهترین روش خرید ممبر ایتا است؛ شما با خرید ممبر میتوانید در یک ساعت به تعداد ممبر زیادی دست پیدا کنید.

تبلیغات بسیار سودآور است اما این روش نیز به زمان زیادی نیاز تا شما را به درآمد برساند؛ در این روش شما باید صاحب یک کانال در ایتا باشید؛ تا بتوانید دیگران را تبلیغ کنید.

اگر در ایتا صاحب یک کانال با تعداد عضو حداقل ۱۰ هزار هستید این فرصت برای شما فراهم شده تا طمع کسب درآمد از ایتا را بچشید؛ اما همانطور که گفته شد باید ابتدا تعداد ممبر زیادی داشته باشید تا به شما اعتماد کنند اگر کانالی ندارید و قصدتان کسب درآمد از تبلیغات در ایتا است باید ابتا نسبت به افزایش ممبر ایتا اقدام کنید.

این روش کسب درآمد از ایتا، اخیرا جایگاه خوبی پیدا کرده و اتفاقا درآمد خوبی هم برایتان دارد. هر کانال موفقی که می‌بینیم، برای تولید محتوا و فعالیت خود قطعا برنامه و استراتژی محتوایی مشخصی دارد.

تولید محتوای حرفه‌ای و داشتن برنامۀ مشخص، یک بخش جدایی ناپذیر برای کسب درآمد از طریق ایتا است. انجام آن، به تجربه، مهارت و زمان نیاز دارد. اگر شما این سه فاکتور را دارید، مسئولیت استراتژی و مشاوره محتوای پیج دیگران را به عهده بگیرید و درآمدی برای خودتان دست و پا کنید.

شما، می‌توانید مشاوره دهید یا اینکه برنامۀ محتوایی را اجرا کنید. میزان درآمد هر کدام، جدا محاسبه می‌شود. پس اگر هر دو را انجام دهید پول نسبتا خوبی به شما می‌دهند.

برای درآمد زایی از طریق ایتا شاید ۱۰۰ راه و روش وجود داشته باشد؛ اما بنده سعی کردم ۴ روش را که تست نیز شده اند برای شما عزیزان بیان کنم؛ این ۴ روش تست شده است و اگر آنان را امتحان و تلاش کنید قطعا موفق خواهید شد.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، ایتا ترفندهای بسیار زیادی دارد که بهتر است بهبود عملکردتان در ایتا آنان را بدانید برای مثال رفع محدودیت عضویت در کانال ایتا نمونه از آن است که برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است وارد این مقاله شوید.

بهترین روش برای کسب درآمد از طریق ایتا به مهارت‌ها، علایق و تخصص شما بستگی دارد. اگر در تولید محتوا مهارت دارید، می‌توانید از طریق جذب مخاطب و تبلیغات (ادمینی) کسب درآمد کنید. اگر صاحب کسب و کار هستید، می‌توانید از ایتا برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

برای جذب مخاطب در ایتا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • تولید محتوای جذاب و باکیفیت: محتوای شما باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان را جذب و ترغیب به دنبال کردن کانال یا گروه شما کند.
  • تبلیغات: می‌توانید از طریق کانال‌ها یا گروه‌های دیگر ایتا، یا از طریق شبکه‌های اجتماعی دیگر برای کانال یا گروه خود تبلیغ کنید.
    استفاده از هشتگ‌ها: می‌توانید از هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری شما را پیدا کنند.
  • تعامل با مخاطبان: به سوالات و نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید و با آنها تعامل داشته باشید تا آنها را به دنبال کردن کانال یا گروه خود ترغیب کنید.
  • خرید ممبر: بهترین روش نیز خرید است چرا که زمان شما را نخواهد گرفت و در مدت زمان بسیار کم میتوانید به تعداد ممبر بالا برسید.

برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات یا خدمات در ایتا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • یک کانال یا گروه برای فروش محصولات یا خدمات خود ایجاد کنید.
  • از ربات‌های فروشگاهی ایتا استفاده کنید.
  • به طور مستقیم با مشتریان خود در ایتا ارتباط برقرار کنید و سفارشات آنها را دریافت کنید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا