کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

ربات افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام

تقاضا برای خرید فالوور هدفمند (Buying targeted followers) در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اینستاگرام یکی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که در بین مصرف کنندگان و مشاغل رشد چشمگیری داشته است. یا بالا بردن تعداد فالوور خو در اینستاگرام میتوانید اعتباری بی نظیری برای خود کسب کنید، پیشنهاد بنده برای شما عزیزان استفاده از ربات افزایش فالوور هدفمند (کارینا ربات) است.

قبل از خرید کارینا ربات ویدیو زیر را ببینید:


یکی از بهترین روش ها برای خرید فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از کارینا ربات است شما با استفاده از ربات افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام میتوانید برای اکانت خود فالوور های هدفمند و ۱۰۰ درصد واقعی را دریافت کنید.

کارینا ربات یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور هدفمند است که کاربران به راحتی میتوانند با یک ثبت نام ساده فالوور واقعی برای خود داشته باشند این ربات میتواند مزیت های بسیار داشته باشد که درادامه به تک تک این موارد خواهیم پرداخت.

مزیت استفاده از کارینا ربات

در خرید فالوور هدفمند اگر دوست دارید برای خرید فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام از ربات کارینا استفاه کنید بهتر است ابتدا با مزیت هایی که دارد آشنا شوید یکی از بهترین مزیت های این ربات جذب فالوور هدفمند است البته مزیت های بسیار دیگر نیز دارد که در ادامه به برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

  • یک روز تست رایگان
  • جذب فالوور ایرانی
  • جذب فالوور مرتبط به کسب و کار
  • جذب فالوور بر اساس منطقه
  • جذب فالوور خانم
  • قابلیت ارسال پیام دایرکت



Free Trial

Projects

SSL

Storage

Domains

ربات دو هفته

۱۲۰۰۰۰

خرید فالوور هدفمند

مدت زمان فعالیت ربات : 13 روز

جذب فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت بازگشت  وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

ربات یک هفته

۷۵۰۰۰

خرید فالوور هدفمند

مدت زمان فعالیت ربات : ۶ روز

جذب فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت بازگشت  وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Projects

SSL

Storage

Domains

ربات دو ماهه 

۵۰۰۰۰۰

خرید فالوور هدفمند

مدت زمان فعالیت ربات : ۶۰ روز

جذب فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت بازگشت  وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

ربات یک ماهه 

۲۶۰۰۰۰

خرید فالوور هدفمند

مدت زمان فعالیت ربات : 30 روز

جذب فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت بازگشت  وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table

یک روز تست رایگان


تیم کارینا این امکان را به کاربران عزیز اینستاگرامی میدهد تا قبل از خرید هر نمونه ربات افزایش فالوور هدفمند ابتدا آن را تست کرده و سپس اقدام به خرید کند این تست چگونه است ؟ شما در ابتدا با خرید تست یک روزه میتوانید این ربات را برای مدت زمان ۲۴ ساعت تست کرده از نظر تعداد فالوور های جذب شده از نظر کیفیت میتوانید این ربات را ابتدا تست کرده و اگر کامل راضی بودید میتوانید اقدام به خرید این ربات کنید تا بر روی پیجتان نصب شود و اقدام به افزایش فالوور پیجتان کنید.

جذب فالوور کاملا ایرانی (Iranian)


فالوور هایی که از این طریق برای شما عزیزان جذب میشوند همگی ایرانی بوده هیچ گونه فالوور غیر مرتبط و خارجی جذب نخواهد شد اگر قصد دارید فالوور هایی که جذب میکنید هم از قسمتی از ایران باشد میتوانید از بخش منطقه ای این ربات استفاده کنید که درادامه در مورد این قابلیت و ویژگی نیز اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

جذب فالوور هدفمند و مرتبط (Targeted)

خرید فالوور با ربات افزایش فالوور هدفمند


یکی از بهترین مزایای استفاده از ربات کارینا جذب فالوور های هدفمند با محیط کاری شما است برای مثال کاربری در اینستاگرام پیجی دارد که فالوور های خانم برای این پیج بیشتر به درد بخور میباشد به همین دلیل میتواند از این قابلیت جذاب برای پیجش استفاده کند یعنی هم تعداد فالوور های خود را افزایش دهد و هم فالوور هایی که جذب پیجش میشوند همگی خانم باشند این یکی از بهترین مزایای استفاده از ربات کارینا میباشد.همچنین اگر قصد دارید در مودر خرید و جذب فالوور های تجاری بیشتر بدانید بهتر است از صفحه ی خرید فالوور تجاری سایت ما دیدن کنید.

جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی (Geographical region)

با ربات افزایش فالوور هدفمند کارینا متناسب با نیازتان از هرنقطه ی کشور و یا حتی دنیا که دوست دارید فالوور جذب کنید. این امکان برای کاربران عزیز فراهم شده تا شهر بخصوصی را از یک کشور انتخاب کنید و این ربات اقدام به جذب فالوور از آن منطقه باشد برای مثال کاربری که تهران را برای جذب فالوور انتخاب کرد این ربات اقدام به جذب فالوور از این استان خواهد کرد و فالوور هایی که از این طریق جذب میشوند همگی تهرانی خواهند بود.

همچنین اگر قصد دارید در مورد جذب فالوور های شهری بیشتر بدانید بهتر است از صفحه ی خرید فالوور شهری سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مزیت پرداخته شده است.

انتخاب جنسیت برای جذب فالوور (gender)

خرید فالوور خانم با ربات افزایش فالوور هدفمند


یک نمونه ی دیگر از قابلیت های این ربات بحث انتخاب جنسیت است شما با استفاده از کارینا ربات میتواند انتخاب کنید که فالوور های که قصد دارید برای پیجتان جذب شود خانم باشند یا آقا این نمونه قابلیت که برای این ربات میباشد به جرئت خواهم گفت که هیچ رباتی این امکان را ندارد که کاربرانی که جذب میکنند خانم باشند اما شما با استفاده از این ربات میتوانید به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی انتخاب کنید که چه نوع فالووری قصد دارید برای پیجتان انتخاب نمایید.

همچنین اگر قصد دارید در مورد جذب فالوور های خانم یا آقا بیشتر بدانید بهتر است از صفحه ی خرید فالوور دختر سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مزیت پرداخته شده است.

قابلیت ارسال دایرکت

جدا از بحث خرید فالوور هدفمند با استفاده از ربات کارینا میتوانید از قابلیت ارسال پیام دایرکت نیز برخوردار شوید، این قابلیت را دوستان عزیز به تازگی روی این ربات پیاده سازی کرده اند.

که با این قابلیت میتوانید به تعداد انبوهی بدون بلاک شدن پیام ارسال کنید و کسب و کارتان را در اینستاگرام ارتقا بدهید، با ربات افزایش فالوور هدفمند نه تنها میتوانید اعتبار کسب کنید بلکه در افزایش فروشتان نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت.

نتیجه گیری

برای این که شما یک کسب و کار تجاری داشته باشید نیاز شدید به فالوور های هدفمند و واقعی هستید همینطور که میدانید این نوع فالوور ها یعنی فالوور های واقعی جمع کردن ان ها کار دشواری است که شاید بگویید با کامنت گذاشتن یا حتی لایک و فالوو کردن میشود تعداد زیادی فالوور های هدفمند داشت ولی این را بگویم بعد از مدتی که با بلاک های اینستاگرام مواجه شدید دیگر دلتان نمیخواهد فالوور داشته باشید و حتی شاید از کارتان زده شوید پس به پیشنهاد می کنم از خرید فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام پنل ما دیدن کنید که دیگر مشکلی برای شما وجود نخواد داشت.

سوالات متداول

۱ – سرعت افزایش فالوور چگونه است؟

کارینا ربات چون به صورت هدفمند عمل میکند ممکن است جذب زمان بر باشد، اما خوبی این ربات این است که فالوور های واقعی دریافت خواهید کرد.

۲ – ریزش (آنفالو) فالوور ها به چه صورت است؟

ریزش در خرید فالوور هدفمند بسیار کم است زیرا کاربران خود تصمیم دارند پیج شما را فالو کنند.

۳ – آیا خدماتی که ارائه می دهید دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد؟

بله قطعا. و این حق شماست که در صورتی که مشکلی پیش بیاید یا خدمات را درست انجام ندهیم، شما درخواست بازگشت وجه پرداخت شده را داشته باشید و ما وظیفه داریم هزینه ی پرداختی را باز گردانیم

۴ – آیا در صورت استفاده از ربات افزایش فالوور هدفمند حساب من بن نخواهد شد؟

خیر. حساب شما در نزد ما کاملاً ایمن است. ما تضمین می کنیم پیروان شما مانند افراد معتبر به نظر می رسند و رفتار می کنند. ما روزانه فالوورهای اینستاگرام را به صدها مشتری ارائه می دهیم و هرگز در مورد حسابی که به دلیل استفاده از خدمات ما حذف یا ممنوع شده است ، چیزی نشنیده ایم. در کارینا، کارمندان ما متشکل از متخصصان صنعت با سالها تجربه کار با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام هستند، بنابراین ما می دانیم چگونه می توان جلوه اصالت ایجاد کرد که به شما کمک کند برند خود را ایجاد کنید بدون اینکه با حساب اینستاگرام مشکلی ایجاد کنید.

۵ – وقتی من فالوورهای اینستاگرام را از کارینا خریداری می کنم آیا آنها در واقع فالوور واقعی هستند؟

آره. دنبال کنندگان کاملاً واقعی به نظر می رسند و بلافاصله در حساب اینستاگرام شما فعال می شوند. برخی از پیروان بسیار فعال و برخی دیگر فعالیت کمتری خواهند داشت

.

.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرام
آرام
1 ماه قبل

سلام
نحوه استفاده از یک روز رایگان ربات میشه توضیح بدید

reza
reza
9 ماه قبل

ببخشید عزیز یک سوالی داشتم

اگه ما پیج بهتون معرفی کنیم این ربات میتونه فالوور های اون پیج ها را برای ما فالو کنه ؟

maryamam
maryamam
9 ماه قبل

سلام میتونید با کارینا ربات برای یک پیج فروش لوازم آرایشی فالوور های خانم اضافه کنید؟

اسماعیل سلیمی
اسماعیل سلیمی
9 ماه قبل

سلام خسته نباشید من ی تولیدی کفش دارم میخواستم بدونم ایا این ربات میتونه فالوورهای کسایی را برای من بیاره که کفش فروشی دارن؟ ممنون اگه راهنمایم کنید

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا