کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

دانلود پست از خود اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام یکی از نیاز های کاربران است که بسیار مهم است همانطور که میدانید اینستاگرام برنامه ای پر از عکس و ویدیو است که همه میتوانند از این برنامه عکس و ویدیو دانلود کنند، ممکن است اطلاعاتی در مورد دانلود پست از خود اینستاگرام نداشته باشید و حتی ندانید این قابلیت برای این برنامه وجود دارد در صورتی که خیلیاز مجموعه ها یان میکنند این قابلیت برای اینستاگرام وجود ندارد اما این موضوع صحت ندارد.

با استفاده از خود برنامه اینستاگذرام میتوانید هر پستی که در اینستاگرام وجود دارد را برای خود دانلود کنید البته به این موضوع توجه کنید باید پستی که قصد دانلود دارید در یک اکانت عمومی باشد؛ با این وجود در ادامه با ما باشید تا به دانلود پست از طریق خود برنامه اینستاگرام بپردازیم.

دانلود پست از خود اینستاگرام! آیا ممکن است؟

بله ممکن است، اگر دوست دارید این موضوع را یاد بگیرید در ادامه همراه ما باشید.

  • ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شده و پست مورد نظر که قصد دارید دانلود کنید را انتخاب کنید.
  • اکنون باید فلشی که در پایین پست موردنظر وجود دارد را انتخاب کنید مانند تصویر زیر
در این صفحه باید روی فلش کلیک کنید.
  • اکنون باید گزینه add reel to your story انتخاب کنید.
اکنون باید گزینه add reel to your story انتخاب کنید.
  • اکنون در این صفحه ۳ نقطه که در سمت راست وجود دارد را زده و گزینه save را بزنید.
اکنون در این صفحه 3 نقطه که در سمت راست وجود دارد را زده و گزینه save را بزنید.
  • این گونه میتوانید هر پست را که در اینستاگرام وجود دارد به راحتی و بدون وابسته بک یک برنامه خاص برای خودتان دانلو کرده و در گالری ذخیره نمایید.

برای دانلود از اینستاگرام برنامه های زیادی وجود دارد که میتوانید لینک پستتان را در آن برنامه کپی کرده و سپس پست مورد نظر را دانلود نمایید اما با استفاده ا ز این روش دیگر نیازی نیست برنامه ای را برای خود دانلود کنید و با استفاده از خود برنامه اینستاگرام میتوانید هر پست که در اینستاگرام هست را برای خود دانلود نمایید.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم به دانلود پست از خود اینستاگرام بپردازیم و بفهمیم چنین قابلیت برای اینستاگرام وجود دارد وکاربران با استفاده از این ویژگی میتوانند بدون دالندو برنامه خاص هر پستی را برای خود دانلود کنند.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنم سری به مقاله دانلود پست اینستاگرام در تلگرام نیز بزنید تا اگر دوست داشتید بتوانید با استفاده از ربات های تلگرامی پست هایاتان را دانلود کنید.

سوالات متداول

چگونه می‌توانم عکس یا ویدئویی را از اینستاگرام دانلود کنم؟

برای دانلود عکس یا ویدئو از اینستاگرام، می‌توانید هم از خود برنامه اینستاگرام پستی را دانلود کنید و همچنین میتوانید از نرم‌افزارهای دانلودر ویدئو یا عکس استفاده کنید. برخی از این نرم‌افزارها عبارتند از: InstaSave ،InstaGet ،InstaDownloader و InstaSave for Instagram.

آیا می‌توانم ویدئوی زنده را از اینستاگرام دانلود کنم؟

متأسفانه، دانلود ویدئوی زنده از اینستاگرام امکان‌پذیر نیست. با این حال، شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای مرتبط با ضبط صفحه، ضبط ویدئوی زنده را ذخیره کنید.

آیا خود برنامه چنین قابلیت دارد؟

میتوانید طبق آموزشی که داده شده هر پستی را در اینستاگرام برای خود دانلود کرده و به هیچ برنامه دیگری نیازی نخواهید داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا