کارینا

شماره تماس: 09134839840

آموزش ساخت اکانت فیک تلگرام با شماره مجازی

ساخت اکانت فیک تلگرام ❤️ یکی از قابلیت هایی است که برای این برنامه درنظر گرفته شده تا کاربران بتوانند برای خود اکانت فیکی نیز داشته باشند به همین دلیل ما امروز قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

آیا می توان بدون شماره تلفن از تلگرام استفاده کرد؟

تلگرام از شما می خواهد که هر بار که می خواهید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یک شماره جدید وارد کنید، برای تأیید اینکه مالک واقعی شما هستید، یک کد تأیید به این شماره تلفن ارسال می‌شود. هیچ راهی برای ادامه کار بدون وارد کردن کد تأیید وجود ندارد. با این حال، یک ترفند ساده وجود دارد که با استفاده از آن می توانید بیش از ۱ اکانت تلگرام در گوشی خود ثبت نام کنید و آن روش نیز شماره مجازی است، که با این روش میتوانید بدون این که از شماره خود استفاده کنید اکانت جدید بسازید.

ساخت اکانت فیک تلگرام

ممکن است از خود بپرسید آیا نصب تلگرام بدون کد تایید ممکنم است؟ برای گرفتن پاسخ سری به مقاله نصب تلگرام بدون کد تایید بزنید.

چرا باید از شماره تلفن در تلگرام استفاده کنید؟

شاید حیاتی ترین دشمن برای یک سرویس پیام رسان آنلاین همچنون تلگرام ربات های تصادفی باشند. ربات‌ها توسط انواع خاصی از نرم‌افزارهای مضر ایجاد می‌شوند که می‌توانند وب‌سایت‌های مختلف را بدزدند، عقب بیفتند و حتی به هم بریزند. این ربات‌ها به‌طور خاص طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند تا در داده‌کاوی در دستگاه‌های کاربران شرکت کنند و حتی درخواست‌های بسته داده عظیمی را برای تاخیر یا کند کردن سرورها ارسال کنند.البته این باعث تحریک بسیاری می شود و می تواند بسیار مشکل ساز باشد. در صورتی که کاربر فیس بوک یا توییتر هستید، ممکن است هنگام چت کردن با دوستان خود چندین اکانت فیک آنلاین پیدا کرده باشید. اما با تلگرام این اتفاق نمی افتد.

تلگرام فقط از شماره تلفن شما برای تایید استفاده می کند. پس از انجام تایید، مراحل ثبت نام تکمیل می شود و تلگرام متوجه می شود که شما یک ربات نیستید بلکه یک کاربر هستید. در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اینطور نیست و ربات‌ها می‌توانند آدرس‌های ایمیل، اکانت های فیک و مواردی از این قبیل را ایجاد کنند که نیازی به فرآیند تأیید ندارند.با بررسی شماره خود، تلگرام می تواند تایید کند که شما ربات نیستید. از آنجایی که شماره تلفن‌ها نیمه محدود هستند و ایجاد آن از ایمیل سخت‌تر است، بنابراین تروریست‌های دیجیتالی را از نقض برنامه منصرف می‌کند.

آیا میدونستید میتونید در عرض ۳۰ دقیقه ۱۰ هزار ممبر جذب کنید؟ پس فرصت از دست ندید و سری به مقاله خرید ممبر گروه تلگرام بزنید.

شماره های مجازی چیست؟

شماره مجازی نیز همانند شماره ی اصلی عمل میکند یعنی کاربر قادر خواهد بود که از طریق این شماره پیام ارسال و دریافت کند بتواند وارد برنامه هایی همچنون تلگرام شود و برای خود اکانت جدید بسازند. یکی از اساسی ترین تفاوت های این دو بحث این است که شماره ی مجازی بدون سیم کارت میباشد یعنی برای داشتن آن لازم به خرید سیم کار نیست و شما به راحتی میتوانید با برنامه هایی که وجود دارد برای خودتان یک شماره مجازی جدیدی طراحی کنید و از آن استفاده کنید.

این شماره های مجازی معمولا از کشور های مختلف ساخته میشوند و هرکس قصد داشته باشد اطلاعاتی که دارد را حفظ کند میتواند از این شماره ها استفاده کند همچنین باید گفت استفاده از این شماره ها کاملا رایگان است یعنی در عوض آن هیچ گونه هزینه ای نخواهید پرداخت البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که این شماره ها همگی برای همیشه نیستند و پس از مدت کوتاهی اعتبار خود را از دست میدهند.

ساخت اکانت مجازی تلگرام

در این مقاله آموزش خواهیم دید که چگونه میتوانیم برای خودمان یک اکانت فیک با شماره های مجازی بسازیم و آن را در تلگرام وارد کرده و در تلگرام نیز برای خودمان یک اکانت جدید بسازیم ما در این مقاله قصد داریم شما را با برنامه ی TextNow آشنا کنیم این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی میباشد که هم برای گوشی های اندروید وجود دارد و هم برای گوشی های آیفون، پس در ادامه با ما باشید.

  • ۱ – در ابتدا باید برنامه ی TextNow را از سایت های معتبر که برای شما در همین صفحه قرار داده ایم دانلود کرده و سپس نصب کنید ما لینک دانلود را برای کاربران اندرویدی و آیفونی قرار خواهیم داد که میتوانید برای دانلود از آن استفاده کنید.

دانلود برنامه ی TextNow برای اندروید

دانلود برنامه ی TextNow برای آیفون

  • ۲ – پس از نصب برنامه ی TextNow باید وارد آن شوید و گزینه ی Sign up که در بالا ی صفحه قرار دارد را بزنید.سپس در این قسمت باید برای خودتان یک ایمیل و پسورد معتبری را وارد کرده و سپس گزینه ی Create Account را بزنید تا بتوانید وارد بخش بعدی ساخت اکانت فیک تلگرام شوید.
ساخت اکانت فیک تلگرام
  • ۳ – در این قسمت باید یک پیش شماره وارد کنید که پیشنهاد بنده ۹۲۰ میباشد البته از اعداد و ارقام معتبر دیگر نیز میتوانید استفاده کنید. و سپس گزینه ی Continue را بزنید.
آموزش ساخت اکانت فیک تلگرام
  • ۴ – اکنون شماره ساخته شده است که میتوانید آن را مشاهده کنید.
نحوه ساخت اکانت فیک تلگرام
  • ۵ – اکنون باید وارد برنامه ی تلگرام شده و شماره ی ساخته شده را وارد نمایید به یاد باشید که باید از ۱+ استفاده کنید و سپس تیک این مرحله را بزنید تا وارد مرحله ی بعدی شوید.
ساخت اکانت فیک
  • ۶ – اکنون وارد برنامه ی Textnow شده و کدی که برای شما ارسال شده است را کپی کرده و در برنامه ی تلگرام وارد نمایید.
آمومزش ساخت اکانت فیک
  • ۷ – به این صورت میتوانید برای خودتان از طریق شماره ی مجازی یک اکانت فیک بسازید.
نحوه ساخت اکانت فیک

خرید شماره مجازی

به جز برنامه میتوانید از سایت هایی همچون نامبرلند برای خرید شماره مجازی استفاده کنید، با استفاده از این سایت ها دیگر دغدغه ساخت شماره مجازی نخواهید داشت و با هزینه بسیار کمی میتوانید چندین شماره مجازیبرای خود داشته باشید البته فقط این سایت نیست بلکه میتوانید با سرچ کوتاهی سایت های بسیار زیادی که دراین زمینه فعالیت دارند را پیدا کنید.

نکات مهم در مورد ساخت اکانت فیک تلگرام

  • بعد از وارد شدن به برنامه تلگرام اگر از شما درخواست نام جدید شد بدانید این شماره جدید بوده و قبلا دست هیچ کاربری نبوده است ولی اگر بدون نام وارد برنامه شدید بدانید قبلا قبل ازشما دست کاربر دیگر بوده و شما اکنون وارد شده اید البته آن کاربر خترج شده است وگرنه قادربه وارد شدن به این برنامه نبودید که میتوانید در این صورت از قسمت تنظیمات برای خودتان نام و تصویر جدیدی بگذارید و از آن استفاده کنید.
  • اکثر این اکانت ها توسط تلگرام بلاک یا ریپورت میشوند که اگر وارد برنامه تلگرام شدید قبل از آن که کاربری انجام بدهید ابتدا به یکی از مخاطبینتان پیامی ارسال کنید و از بلاک بودن آن مطمئن شوید اگر بلاک بود میتوانید از آن حساب خارج شده و از یک شماره جدید دیگری استفاده کنید.
  • اگر دوست ندارید که شماره مجازی مخاطبین شما را فرابگیرد و دوست دارید بدون مخاطب وارد برنامه شوید باید هنگام نصب تیک گزینه ی Sync Contacts را بزنید به این صورت دیگر هیچ مخاطبی برای شما وجود نخواهد داشت و میتوانید کاربتان را بدون مخاطب شروع کنید.

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم با استفاده از برنامه ی TextNow پاسخ شما را که چگونه در تلگرام اکانت فیک بسازیم بدهیم. اگر قصد دارید با استفاده از شماره های ایرانی در تلگرام برای خودتان اکانت جدید بسازید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی آموزش نصب تلگرام حتما دیدن کنید.

اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده باشید.همچنین اگر در این زمینه سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت کارینا ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

۱- چگونه در تلگرام اکانت فیک بسازیم؟

برای این که در تلگرام اکانت فیک بسازید باید از شماره مجازی استفاده کنید که در این مقاله به صورت کامل این مبحث را بیان کردیم.

۲ – آیا ساخت اکانت فیک تلگرام ممکنم است؟

ازطریق خود برنامه ممکن نست، زیرا تلگرام از امنیت بالایی برخوردار است و این کار برای تلگرام غیرممکن است اما میتوانید از روش هایی همچون شماره مجازی استفاده کنید.

بهترین برنامه برای ساخت شماره مجازی کدام برنامه است؟

ما از برنامه TextNow استفاده کرده این و از نظر ما این برنامه بهترین است اما میتوانید از سایت هایی که شماره مجازی ارائه میدهند نیز استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohamad
mohamad
1 سال قبل

سلام برای خرید شماره مجازی برای ساخت اکانت فیک تلگرام فقط از نامبرلند میتونم استفاده کنم؟

elnaz
elnaz
1 سال قبل

سلام من ی اکانت مجازی تلگرام میخام لطفا بهم بگید چطوری لطفا باور کنید لازم دارم

reza
reza
1 سال قبل

برنامه هایی که موجودن هیچ کدوم شماره نمیدن، از سایت چجوری میتونم بگیرم؟

rezaii
rezaii
1 سال قبل

سلام چگونه در تلگرام اکانت فیک بسازیم؟ آیا راهکاری هست براش که بدون این که شماره مجازی استفاده کنیم اکنت فیک تلگرام داشته باشیم؟

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا