کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

خرید ممبر خارجی

در سپتامبر ۲۰۱۵، تلگرام کانال هایی را اضافه کرد. کانال ها و گروه های تجاری در تلگرام باید حس اعتماد را در مخاطبان خود ایجاد کنند. یکی از عواملی که در نگاه اول این حس را ایجاد می کند، تعداد اعضای آن کانال یا گروه است. علاوه بر این می توانید نوع اعضا را نیز مشخص کنید. ما سه نوع از آنها را در این محصول قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی دسته بندی مناسب را با توجه به جامعه هدف خود انتخاب کنید. ما اعضای روسی، انگلیسی و همچنین هندی واقعی و . . . را به گروه و کانال شما اضافه می کنیم. در این محصول ما اعضای واقعی را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید اعضای فیک تلگرام را در کارینا خریداری کنید. اگر مخاطبان باهوشی دارید که به نوع اعضای شما نیز توجه دارند، خرید ممبر خارجی را پیشنهاد می کنیم. در اینجا در خرید ممبر تلگرام، ما به شما پیشنهاد می کنیم

معمولا بازدیدکنندگان واقعی بر اساس تعداد اعضا تصمیم می گیرند یک کانال یا گروه را دنبال کنند. سطح ارزشمند بودن کانال تلگرام بر اساس اعضای تلگرام سنجیده می شود. بنابراین هرچه تعداد اعضای کانال یا گروه شما بیشتر باشد، کانال یا گروه شما فعال تر خواهد بود و اعضای بیشتری از محتوای شما استقبال می کنند. بنابراین اعضای بیشتر به معنای اعتبار بیشتر است. در شروع کسب و کار در تلگرام می توانید با افزودن ممبر قانونی آن را تقویت کنید.

چرا باید ممبر تلگرام بخرم؟

چرا باید ممبر تلگرام بخرم؟

افزایش ممبر تلگرام با توجه به نوع کسب و کار می تواند متفاوت باشد اما دلیل اصلی این امر افزایش فروش برای کسب و کارها و افزایش درآمد برای کانال های محتوایی مانند کانال های خبری، کانال های سرگرمی و … است. با یک مثال این موضوع را برای شما ساده کنید، فکر کنید که شما یک کانال تلگرام لباس دارید، اعضای فعلی کانال شما ۲۰۰ نفر هستند، اگر مشتری وارد کانال شما شد و حتی از نوع لباسی که ارائه می دهید خوشش آمد اما خرید نکرد، نظر، یکی از دلایلی که این مشتری از شما خرید نمی کند چه می تواند باشد؟

طبق تحقیقاتی که در کانال های مختلف انجام دادیم یکی از دلایل اصلی این موضوع نداشتن اعضای کافی و بازدید کافی از کانال است! جالب نیست؟ زمانی که تعداد اعضای کانال افزایش می‌یابد و بر این اساس تعداد بازدیدها افزایش می‌یابد، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد می‌کنند و این موضوع بار روانی بیشتری دارد و مشتری ناخودآگاه به یاد می‌آورد که این کانال تعداد ممبر و مشتری بالایی دارد بسیاری از این برند را دنبال می‌کنند. بنابراین قابل اعتماد است.

در ادامه لازم به توضیح است که با خرید ممبر خارجی تلگرام در واقع در حال سرمایه گذاری در کسب و کار خود هستید، شاید حتی با خرید ۱۰۰۰ ممبر فیک این را در زیر در نظر بگیرید، نسبت به بسیاری از هزینه های تجاری دیگر هزینه زیادی ندارد و در واقع نباید خرج کرد و او کار را فقط از منظر هزینه دید و باید از نظر سرمایه گذاری به آنها نگاه کرد و علاوه بر آن نباید گول تبلیغاتی را که به تلگرام رایگان معروف است بخورد. عضویت و همچنین خرید ممبر رایگان تلگرام

خرید ممبر خارجی گروه

خرید ممبرخارجی گروه

اگر گروه تلگرامی دارید باید به کیفیت ممبرهای تلگرامی که خریداری می کنید توجه بیشتری داشته باشید. زیرا در یک گروه همه می توانند سایر مشترکین تلگرام را ببینند. اعضای جعلی با کیفیت پایین نخرید، زیرا بازدیدکنندگان شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. در این محصول ما به شما اعضای تلگرام با ظاهر واقعی با کیفیت بالا را پیشنهاد می کنیم. ما برای بهبود کسب و کار شما در کنار شما هستیم. نحوه ظاهر شدن شما در گروه تلگرام بسیار مهم است. اعضای گروه تلگرام ما نام و عکس پروفایل واقعی دارند. بنابراین هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که شما آنها را خریداری کرده اید. توجه داشته باشید که اعضا غیر فعال هستند. به این معنی است که آنها پست ها را نمی بینند یا در چت ها شرکت نمی کنند

همچنین اگر قصد خرید ممبر خارجی برای گروه خود را دارید بهتر است برای جذب این اعضا از صفحه ی خرید ممبر گروه سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به مزیت هایی که این روش ها میتوانند داشته باشند پرداخته شده که میتوانید قبل از خرید ابتدا اطلاعاتی را برا خود کسب نمایید.

در نتیجه

همانطور که در صفحه ی افزایش ممبر تلگرام گفته شد راه و روش های زیادی وجود دارد که کاربران بتوانند ممبر ها کانال و گروه خود را زیاد کنند اما بهترین روش برای گکرفتن ممبر خارجی خرید ممبر خارجی میباشد که شما با استفاده از این روش میتوانید در کمترین زمان ممکن صاحب چندین هزار ممبر شده و اعتبار و ارزش کانال خود را چند برابر کنید اگر قصد افزایش دارید هرگز خرید ممبر را از دست ندهید زیرا بهترین روش ممکن است ک ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم.

اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سوالات متداول

۱ – ممبر تلگرام چیست؟

اعضای تلگرام افرادی هستند که کانال یا گروه تلگرام شما را دنبال می کنند. اعضای شما نشان دهنده میزان ارزشمند بودن کانال هستند.

۲ – ممبر گروه چیست ؟

در تلگرام، هر کسی مجاز به ایجاد گروه های عمومی یا خصوصی با حداکثر ۵۰۰۰ عضو است. گروه ها موضوعات متنوعی دارند و به راحتی می توان به آنها پیوست و ترک کرد. شما می توانید با محصول اعضای گروه ما تعامل را در گروه خود افزایش دهید تا افراد بیشتری بتوانند در گفتگوهای مرتبط شرکت کنند. این یک راه ساده تر برای سفارشی کردن تجربه خود با ابزاری است که ما برای هر کسب و کاری که به دنبال موفقیت در این پلتفرم است توصیه می کنیم.

۳ – آیا اعضای تلگرام پست های من را می بینند؟

خیر ممبر هایی که از طریق این صفحه برای خود خریداری میکنید فیک بوده و نباید از چنین ممبر هایی توقع بازدید داشته باشید اگر قصد دارید ممبر هایی خریداری کنید که بازدید کننده داشته باشد بهتر است از ممبر واقعی استفاده نمایید همچنین میتوانید با خرید بازدید تلگرام ، بازدید پست های کانال خود را چند برابر کنید .

۴ – هدف از خرید ممبر خارجی چیست ؟

خرید ممبر تلگرام به شما کمک می کند تا اثبات اجتماعی و اعتبار کانال و گروه خود را بهبود بخشید.

۵ – آیا می توانم ممبر تلگرام برای گروه بخرم؟

بله چنین چیزی ممکن است فقط باید ازطریق سر برگ همین صفحه وارد صفحه ی ممبر گروه سایت ما شوید و تعداد ممبر دلخواه خود را خریداری کنید.

۶ – آیا اعضای تلگرام را به کانال ها و گروه های خصوصی اضافه می کنید؟

خیر، کانال یا گروه باید عمومی باشد. هنگام سفارش باید لینک عمومی را ارائه دهید.

۷ – حداکثر مقدار سفارش چقدر است؟

شما می توانید اعضای کانال یا گروه تلگرام را تا سقف ۱۰۰ هزار سفارش دهید.

۸ – دلیل خرید ممبر خارجی از ما چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا