کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

مهم‌ترین قابلیت تلگرام می‌تواند ممبر یا عضو باشد که امروزه بسیار نیز مهم است و همه به دنبال راهی هستند تا بتوانند ممبر تلگرام خود را افزایش بدهند که ما در این مقاله قصد داریم به یکی از چندین مورد از ربات افزایش ممبر کانال تلگرام بپردازیم که می‌توانید با استفاده از این ربات ممبر تلگرام تعداد ممبر خود را افزایش داده و در تلگرام اعتبار زیادی برای خود کسب کنید.

بهترین ربات افزایش ممبر تلگرام

همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد مدیران و ادمین‌های تلگرام به دنبال راهی هستند تا بتوانند تعداد ممبر‌های خود را افزایش دهند که در این باره می‌توانند از ربات افزایش ممبر کانال تلگرام استفاده کنند وقتی می‌بینید که تعداد مشترکین تلگرام در کانال تلگرامتان کم است، حتماً تمایل به خرید ممبر تلگرام دارید. در این صورت شما به تعداد زیادی ممبر فیک تلگرام نیاز دارید تا در کمترین زمان تعداد اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید که می‌توانید برای افزایش ممبر‌های تلگرام خود از خرید ممبر استفاده کنید به این صورت می‌توانید راه یک ماهه را در یک شب طی کرده و به مقصد برسید اما به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید که فقط ممبر‌های موجود فقط فیک نیستند و می‌توانید اقدام به خرید ممبر واقعی نیز برای کانال خود کنید به این صورت می‌توانید هرچه تعداد ممبر که خواستید را در مدت زمان کم خریداری کنید.

جذب ۱۰۰۰ ممبر در ۱۰ دقیقه! فرصت از دست نده و سری به مقاله خرید ممبر تلگرام بزن؛ کد تخفیف : karina-discount

ربات افزایش ممبر فیک

د ادامه ربات و همچنین سایت هایی برای شما عزیزان معرفی می کنیم که می توانید ممبر های فیک کانال خود را به راحتی افزایش دهید پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما باشید.

ربات افزایش ممبر فیک

افزایش ممبر با استفاده از وب سایت Adsmember

محبوب‌ترین ربات ممبر تلگرام Adsmember است، تلگرام میلیون‌ها سرویس و بسته شگفت‌انگیز دارد. به عنوان مثال، زمانی که محتوای بی‌کیفیتی در کانال تلگرام خود دارید، می‌توانید تعداد ربات‌های مشترک واقعی و فیک تلگرام را خریداری کنید. اگر از کم بودن تعداد بازدید پست‌های کانال تلگرام یا گروه تلگرام خود رنج می‌برید، می‌توانید ربات افزایش تعداد بازدید پست کانال تلگرام یا افزایش بازدید رایگان تلگرام را خریداری کنید. زمانی که می‌خواهید تعداد زیادی مشترک کانال تلگرام در کانال تلگرام خود داشته باشید، می‌توانید برای افزودن ممبر، ربات تلگرام را خریداری کنید.

شما می‌توانید تمام این بسته‌های شگفت‌انگیز را از وب سایت Adsmember خریداری کنید. شاید بپرسید چرا وب سایت Adsmember؟! زیرا این وب سایت دارای تاریخچه فوق‌العاده‌ای است و بازخورد شگفت‌انگیزی از کاربران و مشتریان خود دریافت می‌کند. بنابراین، می‌توانید با مشتریان Adsmember صحبت کنید و در مورد کیفیت بسته‌های آن سؤال کنید. پس از آن می‌توانید به این وب سایت اعتماد کنید و بسته تلگرام مورد علاقه خود را خریداری کنید. ربات ممبر تلگرام Adsmember بسیار محبوب هستند. محبوبیت ربات‌های تلگرام Adsmember به دلیل کیفیت بالای آنهاست. یعنی الگوریتم‌های تلگرام به سختی می‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند و حذف کنند و ربات ممبر تلگرام Adsmember قابل تعویض هستند.

ربات اد ممبر member7bot

اگر دارای کانال یا گروه تلگرام هستید، و می خواهید ممبرهای فیک رایگان داشته باشید، می توانید از طریق ربات اد ممبر زیر اقدام به انجام این کار کنید.

توجه داشته باشید، تلگرام با بروزرسانی هایی که انجام داده، ممبرهای فیک و ممبرهایی که هیچگونه فعالیتی ندارند، به صورت خودکار از داخل کانال یا گروه پاک میشوند. بنابراین خیلی برای افزایش ممبر فیک وقت نگذارید، چون بی فایده است.

ربات اد اجباری viper_addbot

این ربات ممبر رایگان تلگرام مخصوص اد اجباری به گروه تلگرام و اد ممبر هست که رایگان کار میکنه. برای استفاده از این ربات ممبر رایگان تلگرام آی دی آن رو بصورت viper_addbot@ در تلگرام جستجو کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید و مستقیماً وارد این ربات بشید. لینک ورود به ربات اد اجباری وایپر بعد از زدن گزینه start ، ربات از شما میخواد تا در داخل کانالِ اسپانسر عضو بشید و بعدش دوباره وارد ربات بشید و ازش استفاده کنید.

کافیه که در بخش “بردن ربات به گروه” روی لینکی که داده شده، کلیک کنید و گروه تلگرام مورد نظرتون رو انتخاب کنید. بعدش ربات در گروه شما start میشه و پیام میاد : ربات با موفقیت نصب شد! فراموش نکنید که ربات رو در گروه، ادمین کنید. در اولین مرحله ربات میخاد که یوزرنیم کانال یا گروه تون رو بهش بدید، قبل از یوزرنیم @ بگذارید.

بعد از تنظیم کانال با موفقیت، شروع به تایپ دستورات کنید. با تایپ دستور “add on” امکان عضویت اجباری در گروه روشن میشه. برای اینکه مشخص کنید که هر کاربر در گروه باید چند نفر رو ادد کنه، باید تنظیم میزان دعوت رو مشخص کنید؛ برای این کار دستور “setadd” یا رو تایپ کنید. همینطور گزینه “channel on” عضویت اجباری کانال رو برای کانال شما فعال میکنه و کاربرها باید حتماً در کانال شما عضو (جوین) بشن. برای دیدن بقیه دستورات از راهنما استفاده کنید.

اکنون که با ربات ممبر تلگرام آشنا شدید بهتر است در مورد ربات افزایش فالوور اینستاگرام نیز اطلاعات خوبی کسب کنید.

بهترین روش برای افزایش ممبر کدام است؟

راه و روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید تعداد ممبر خود را افزایش دهید یکی از این روش‌ها ربات ممبر رایگان تلگرام است که برای این کار همانطور که گفته شد می‌توانید از سایت و نرم‌افزار Adsmember استفاده کنید اما روش دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید راحت‌تر تعداد ممبر ها‌ی خود را افزایش بدهید که این روش می‌تواند خرید ممبر باشد که یکی از بهترین روش‌های ممکن برای جذب ممبر است که کاربران زیادی نیز هستند که از روش برای بالا بردن تعداد ممبر خود از آن استفاده می‌کنند، که برای خرید می‌توانید سایت کارینا را مرکز خرید ممبر خود انتخاب کنید به این صورت می‌توانید ممبر‌های واقعی و همچنین فیک را با کمترین قیمت و همچنین بیشترین کیفیت ممکن برای خود خریداری کنید اما مزیت خرید از کارینا چیست و چرا باید این سایت را مرکز خرید ممبر خود قرار بدهیم.

بهترین روش برای افزایش ممبر کدام است؟

افزودن دستی ممبر تلگرام

افزودن اعضا از لیست مخاطبین ساده است. شما فقط باید تماس تلفنی شخص را در تلفن خود داشته باشید. سپس اطلاعات کانال > افزودن اعضا > انتخاب مخاطبین را باز کنید. پس از تایید اقدامات شما، این افراد مشترک کانال شما خواهند شد. مطمئناً برخی از آنها ممکن است فوراً یا با گذشت زمان ترک کنند.شما می توانید تنها ۲۰۰ عضو در کانال خود اضافه کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که تعداد کل اعضا از ۲۰۰ نفر تجاوز نمی کند. اگر در حال حاضر ۱۰۰ عضو دارید (آنها از طریق پیوندها عضو شده اند، نه با دعوت شما)، می توانید به صورت دستی فقط ۱۰۰ عضو دیگر اضافه کنید. اگر در حال حاضر بیش از ۲۰۰ عضو دارید، متأسفیم. این عملکرد برای شما در دسترس نیست.

افزودن اعضا به صورت دستی یک راه عالی برای شروع کانال شما است. اگر حداقل ۲۰۰ عضو داشته باشید، به جای ۱۰-۱۵ عضو، به دست آوردن کاربران ارگانیک آسان تر خواهد بود.فقط در حدود ۱۰-۲۰ دقیقه می توانید ۲۰۰ کاربر اول را در کانال داشته باشید. اگر ۲۰۰ مخاطب در تلگرام ندارید، آنها را ایجاد کنید. دوستان یا خانواده دوستان خود و غیره را اضافه کنید. فقط مراقب باشید که دوستان خود را بیش از حد اسپم نکنید، ممکن است در نهایت آنها سپاسگزار نباشند.

ممبر فیک تلگرام

ممبر فیک نمونه از ممبر‌هایی می‌باشد که می‌توانید برای افزایش تعداد ممبر خود از این روش استفاده کنید همانطور که از نام این ممبر‌ها پیداست فیک و غیر واقعی هستند یعنی برای کانال شما هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت اما می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی نیز داشته باشد برای مثال می‌توانید با استفاده از خرید ممبر فیک اعتبار خیلی خوبی برای خود کسب کنید و همچنین ریزش نخواهند داشت به دلیل فیک بودن مگر برنامه‌ی تلگرام آن‌ها را شناسایی کرده حذف کند، خرید ممبر برای کسانی مناسب است که فقط در نگاه اول می‌خواهند تعداد اعضای زیادی داشته باشند. و همچنین خرید ممبر جعلی ارزان‌ترین راه برای افزایش اعضای کانال تلگرام است. که می‌توانید از این روش برای افزایش تعداد ممبر خود استفاده کنید

دوست داری ممبر فیک تلگرام را بخری؟ منتظر چی هستی سری به مقاله خرید ممبر فیک تلگرام بزن

ممبر واقعی تلگرام

نمونه‌ای دیگر از ممبر‌ها ممبر واقعی می‌باشد که امروزه این روش افزایش می‌تواند بسیار پرطرفدار باشد و افراد زیادی نیز هستند که سعی می‌کنند از این روش تعداد ممبر‌های خود را بالا برده و اعتبار خیلی خوبی برای خود کسب کنند این ممبر‌ها می‌توانند به صورت اجباری باشد یعنی کاربر به اجبار وارد کانال شما خواهد شد و به همین دلیل می‌تواند ریزش بالایی نیز داشته باشد و اگر کانال جذابی داشته باشید این روش می‌تواند یک روش فوق‌العاده مفید برای شما باشد. و اگر قصد کردید از این چنین ممبری برای افزایش ممبر خود استفاده کنید باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید پست‌های جذابی در تلگرام بگذارید تا اگر کسی وارد کانال شما شد آن را ترک نکند.

میدونستی ممبر واقعی هم قابل خرید هست؟ بهتره سری به مقاله خرید ممبر واقعی بزنی

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم بهترین روش های ممکن برای افزایش ممبر را برای شما عزیزان بیان کنیم یکی از این روش ها با استفاده ازربات ممبر رایگان تلگرام است که میتوانید ممبر های خود را به صورت فیک و واقعی افزایش بدهید اما روش دیگر نیز وجود دارد که خرید ممبر میباشد که این روش میتواند بهتر از ربات باشد بنابر دلایلی که گفته شد اگر قصد دارید تعداد ممبر های خود را افزایش بدهید بهتر است از روش خرید استفاده کنید زیرا میتوانید موفق تر باشد و راهی که قرار است یک ماهه طی کنید را با استفاده از خرید ممبر میتوانید یک شبه طی کرده و به مقصد برسید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید، ممنونیم؛ همانطور که میدانید امروزه ربات های هوش مصنوعی زبان زد عام و خاص شده و کاربران زیادی هستند که از این ربات ها برای تولید محتوا استفاده میکنند، به همین پیشنهاد میکنم شما نیز فرصت را از دست ندهید و سری به مقاله ربات هوش مصنوعی تلگرام سایت ما بزنید تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

سوالات متداول

۱ – دلیل بالا بردن تعداد ممبر چیست ؟

قطعا با کسب و کار هایی که امروزه در تلگرام انجام میشود قطعا آشنا هستید ، تلگرام با داشتن قابلیت هایی همچنون کانال و گروه بهترین زمینه را برای کاربرانی که قصد دارند درامد زایی داشته باشند فراهم کرده است اما برای شروع یک کسب و کار در تلگرام به ممبر یا عضو هایی نیاز خواهید داشت تا بتوانید مصولات خود را از طریق تلگرام بفروشید به همین دلیل باید در ابتدا و در اولین قدم اقدام به افزایش ممبر کنید.

۲ – بهترین روش برای جذب ممبر کدام روش است ؟

راه و روش های بسیاری برای این کار وجود دارد که کاربران بتوانند ممبر های کانال خود را افزایش بدهند اما بهترین روش ممکن خرید ممبر است که در مدت زمان بسیار کمی یک کاربر میتواند تعداد زیادی ممبر را برای خود خریداری کرده و اعتبار کانال یا گروهی که دارد را چند برابر کند.

۳ – دلیل خرید ممبر چیست ؟

همانطور که در مقاله نیز ذکر شد راه و روش های بسیاری وجود دارد که هر کاربری قادر است ممبر های خود را افزایش دهد اما باید از بین روش ها بهترین روش ممکن را انتخاب کنیم ، خرید ممبر یکی از بهترین روش های ممکن برای افزایش ممبر است که همه ی کاربران تلگرام قادر به استفاده از آن هستند شما با این روش میتوانید راه یک ماهه را یک شله طی کرده و به مقصد برسید.

۴ – دلیل خرید ممبر از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۵ – آیا خرید ممبر خطر نخواهد داشت ؟

خیر ، شما با این روش میتوانید در عرض یکساعت ۱۰۰۰ ممبر خریداری کنید و هیچ گونه خطری نیز برای کانالی که دارید نخواهد داشت تنها عیب خرید ممبر ها ریزش ان ها میباشد که باید سعی کنید از ممبر هایی که ریزش به نسبت کمتری دارند استفاده کنید که دراین باره بهتر است از صفحه ی خرید ممبر بدون ریزش سایت ما دیدن کنید در این مقاله ممبر هایی قرار گرفته که ریزش کمتر دارند که برای خرید بهترین گزینه هستند.

۶ – نحوه ی خرید از سایت کارینا به چه صورت است ؟

  • سپس باید اطلاعاتی همچنون نام کانال خود را در قسمت مربوطه وارد و برای ما ارسال نمایید به یاد داشته باشید باید کانال شما حتما در حالت عمومی باشد.
  • سپس ثبت سفارش کنید و بین ۱ الی ۶ ساعت صبر کرده تا سفارش تکمیل شود.

.

.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اخرین سنگر سکوت است
اخرین سنگر سکوت است
1 سال قبل

سلام آیا ربات هایی که اشاره شد ربات افزایش ممبر واقعی هستند یا فیک؟

saeed
saeed
1 سال قبل

سلام، به جز ربات افزایش ممبر تلگرام چه راهکار هایی برای افزایش ممبر هست؟ آخه میگن ربات خطر داره

elnaz
elnaz
1 سال قبل

سلام آیا ربات member7bot بهترین ربات افزایش ممبر تلگرام هست؟

reza
reza
1 سال قبل

سلام، بهترین ربات افزایش ممبر تلگرام کدام مورد است ؟ آیا میتوان از ربات کارینا برای افزایش ممبر استفاده کرد؟

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا