کارینا

KARINA

افزایش لایک فیس بوک

facebook با بیش از دو میلیارد کاربر، مخاطبان بالقوه زیادی را برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد. اما با بیش از ۶۰ میلیون صفحه تجاری فعال فیس بوک در شبکه، رقابت زیادی نیز برای آن لایک‌های بسیار مهم وجود دارد. افزایش لایک فیس بوک بخش مهمی از استراتژی بازاریابی فیس بوک شما است. اما نمی‌توانید آنقدر روی لایک‌ها تمرکز کنید که اصلاً مفهوم فیس‌بوک را از دست بدهید. دریافت لایک بیشتر مستلزم آن است که محتوایی را به اشتراک بگذارید که واقعاً دوست‌داشتنی است – و همچنین در راه‌هایی مشارکت کنید که برند شما را دوست‌داشتنی می‌کند. در این پست هیچ ترفندی پیدا نخواهید کرد. این در مورد به دست آوردن لایک بیشتر از طریق شهروند خوب فیس بوک و تلاش برای ایجاد محتوایی است که ارزش واقعی برای مخاطبان داشته باشد که در ازای آن ارزش زیادی برای برند شما ایجاد کند.

\”لایک\” در صفحه فیس بوک شما فقط یک معیار بیهوده نیست. این نشان می‌دهد که یک شخص واقعی به تجارت شما علاقه نشان می‌دهد. آن شخص یک کانال ارتباطی ۲۴ ساعته و ۷ روز در هفته با شما باز کرده است. بنابراین بله، این یک چیز بسیار قدرتمند در بازاریابی آنلاین است. ما امروز در این مقاله قصد داریم در مورد خرید لایک و نحوه‌ی افزایش لایک فیس بوک اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم باید بدانیم چرا لایک اینقدر برای کاربران فیس بوکی مهم است و از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد پس برای کسب این اطلاعات بهتر است در این مقاله همراه ما باشید تا باهم به این موارد بپردازیم.

خرید لایک بهترین روش برای افزایش لایک فیس بوک

افزایش لایک فیس بوک

نمی‌دانم تا چه حدی در مورد خرید لایک اطلاعات دارید ولی باید بدانید یکی از بهترین روش‌های ممکن می‌باشد که به راحتی می‌توانید تعداد لایک‌های پست صفحه‌ی خود را افزایش بدهید این روش ممکن است برای شما هزینه بر باشد ولی در عوض بسیار می‌تواند در وقت به نفع شما باشد زیرا با استفاده از خرید لایک می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی لایک را برای پست خود سفارش بدهید و به این صورت می‌توانید اعتبار خوبی نیز برای خود کسب کنید اگر قصد خرید دارید بهتر است ابتدا قبل از هر کاری در مورد کیفیت و همچنین قیمت اطلاعاتی کسب کنید که برای این کار پیشنهاد می‌کنم از صفحه‌ی خرید لایک فیس بوک سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده که می‌توانید ابتدا اطلاعاتی کسب کرده سپس در تعداد دلخواه برای خودتان لایک سفارش دهید.

چگونه لایک صفحه فیس بوک خود را افزایش دهیم

افزایش لایک فیس بوک

راه و روش‌های بسیاری وجود دارد که همه‌ی کاربران به راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کرده و تعداد لایک‌های خود را افزایش بدهند که در این باره قصد داریم بهترین روش‌ها برای شما عزیزان آموزش بدهیم تا به راحتی بتوانید میزان لایک پست خود را بالا برده و از داشتن لایک زیاد لذت ببرید پس در ادامه‌ی این مقاله همراه باشید تا به این موارد برای جذب لایک واقعی بپردازیم.

۱ – سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید

از تصاویر قوی حرفه‌ای، واضح، جالب و مرتبط استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر لباس می‌فروشید، مطمئن شوید که اقلامی را که می‌فروشید در تصویر بگنجانید، تصاویر را حرفه‌ای جلوه دهید، و اجناس را به شیوه‌ای جذاب به تصویر بکشید، مثلاً به مدلی که محصول شما را می‌پوشد آموزش دهید تا به شکلی ژست بگیرد. که لباس را جذاب می‌کند

شما می‌خواهید تصاویر را در تمام پست‌های صفحه فیس بوک خود قرار دهید زیرا کاربران بیشتر جذب تصاویر می‌شوند که جذاب‌تر از متن ساده هستند. هر چه پست‌های بیشتری کاربران را مجذوب خود کنید، احتمال اینکه صفحه لایک دریافت کنید بیشتر می‌شود.

۲ – تعداد فالوور خود را افزایش بدهید

یکی دیگر از بهترین روش‌های ممکن برای افزایش لایک فیس بوک، افزایش تعداد فالوور می‌باشد این موضوع بدیعی است که هرچه تعداد فالوور بیشتری داشته باشید قطعاً تعداد لایک بیشتری نیز خواهید داشت فالوور می‌تواند بسیار مهم باشد و برای اعتبار یک اکانت بسیار تأثیر دارد اگر تعداد فالوور‌های پیجتان کم است پس توقع نداشته باشید تعداد لایک‌های پیجتان نیز زیاد باشد پس ابتدا قبل از هر کاری اقدام به افزایش فالوور فیس بوک بکنید که در این باره بنده برای شما عزیزان خرید فالوور فیس بوک را پیشنهاد می‌کنم که به این صورت می‌توانید در کمترین زمان ممکن فالوور‌های زیادی را به صورت فیک و واقعی برای خود خریداری کنید و از داشتن تعداد بالا لذت ببرید به این صورت پست‌هایی که منتشر کرده‌اید برای کاربران بیشتر نیز به نمایش در خواهد آمد و می‌توانید افزایش لایک خوبی داشته باشید.

۳ – با صفحات دیگر تعامل داشته باشید

صفحاتی را با طاقچه های مشابه شما دنبال کنید. برای مثال، اگر عکاس هستید، با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌های آن‌ها از طریق حساب صفحه فیسبوک خود، با سایر صفحات عکاسی تعامل داشته باشید. با این حال، مراقب باشید که نظرات نامربوط را که ممکن است به اشتباه به عنوان هرزنامه خوانده شوند، مانند کامنت‌هایی که دارای هشتگ‌ها یا لینک‌ها هستند، نگذارید.

تعامل با صفحات دیگر، قرار گرفتن در معرض دید شما را افزایش می دهد، و همچنین به فیس بوک اطلاع می دهد که صفحه شما در مورد چه چیزی است، و باعث می شود فیس بوک صفحه شما را به کاربرانی که قبلاً صفحات مشابه شما را دنبال می کنند پیشنهاد دهد.

۴ – مطالب مرتبط و با کیفیت را ارسال کنید

فیس‌بوک توصیه می‌کند برای جلب توجه، «تصاویر کوتاه، خواندنی و جالب و چشم‌نواز» را به اشتراک بگذارید. در عمل چگونه به نظر می رسد؟ این استراتژی‌ها را برای ایجاد پست‌هایی که ذاتاً دوست‌داشتنی هستند، ترکیب کنید.پست های دارای عکس به طور قابل توجهی لایک های فیس بوک بیشتری نسبت به پست های متنی دریافت می کنند. اگر شما یک کتابخانه عکس ندارید، تعداد زیادی سایت عکس رایگان وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک اینفوگرافیک منحصربه‌فرد ایجاد کنید که اطلاعات ارزشمند مرتبط با موقعیت شغلی شما را منتقل می‌کند

سعی کنید تیترهای عالی بنویسید ، از عنوان خود برای ایجاد انتظارات مناسب در مورد محتوای پست استفاده کنید تیتر نوشته شده باید واضح و دقیق باشد و البته سعی کنید زیاد تبلیغاتی نباشید

۵ – از ویدیو استفاده کنید

اگر دوست دارید در فیس بوک لایک بیشتری دریافت کنید بهتر است از ویدیو استفاده کنید ویدیو بیشتر در دید کاربران قرار میگیرد و اگر کاربران چندین ثانیه روی آن ویدیو مکس کند میتواند بر تعاملی که پجتان داد تاثیر بگذارد ولی عکس به به این صورت نیست و کاربر پس از دیدن آن به راحتی از آن میگذرد و حتی ممکن آن را نپسندد پس سعی کنید از ویدیو بیشتر استفاده کنید تا بتوانید لایک بیشتر نیز جذب کنید.

۶ – از الگوریتم فیس بوک به نفع خود استفاده کنید

درک الگوریتم فیس بوک برای افزایش دسترسی ارگانیک شما کلیدی است – به عبارت دیگر، قرار دادن صفحه و پست های خود در مقابل افراد بیشتری که به طور بالقوه می توانند به شما لایک کنند. در هسته خود، الگوریتم فیس بوک انواع محتوایی را که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ایم اولویت بندی می کند: محتوای با کیفیتی که بیش از حد تبلیغاتی نیست.

این واقعاً نباید تعجب آور باشد. فیس‌بوک از مردم می‌خواهد که از مرور فیدهای خبری خود لذت ببرند، به این معنی که می‌خواهد بهترین محتوا را در بالای صفحه نمایش دهد. برای تولید پست‌های ارزشمند وقت بگذارید و از هرزنامه نباشید. فیس‌بوک به‌طور خاص پست‌های معتبری را برجسته می‌کند که اطلاعات و سرگرمی‌شان را به‌عنوان ارزشی که توسط الگوریتم تشخیص داده می‌شود، نشان می‌دهد.

یک راه دیگر برای استفاده از الگوریتم فیس بوک این است که ویدیوی زنده را امتحان کنید. این الگوریتم پخش زنده را در اولویت قرار می دهد و آنها را در فید خبری بالاتر می برد. اگر رویداد یا ارائه‌ای دارید که به صورت زنده کار می‌کند، آن را امتحان کنید.

۷ – از تبلیغات استفاده کنید

فیس بوک هدف گذاری تبلیغاتی بسیار دقیقی را ارائه می دهد، بنابراین می توانید تلاش های تبلیغاتی خود را با لیزر متمرکز کنید و از هزینه تبلیغات خود نهایت استفاده را ببرید. قرار دادن نام تجاری خود در مقابل مخاطبان ایده آل خود یک راه عالی برای افزایش لایک فیس بوک است. دو نوع مختلف از تبلیغات فیس بوک وجود دارد: پست های تقویت شده و کمپین های تبلیغاتی.

یک پست را تقویت کنید

با تقویت یک پست، می توانید مخاطبان را فراتر از افرادی که قبلاً صفحه شما را دوست دارند گسترش دهید. این می تواند یک گزینه عالی برای پستی باشد که قبلاً با آوردن تعداد زیادی لایک فیس بوک از افرادی که قبلاً صفحه شما را دنبال می کنند، قانع کننده است.

یک کمپین راه اندازی کنید

فیس بوک اهداف کمپین مربوط به هر نوع کسب و کاری را ارائه می دهد. از آنجایی که این پست در مورد نحوه بدست آوردن لایک فیس بوک است، ما بر روی هدف Engagement تمرکز می کنیم، هدفی که برای نمایش تبلیغات شما در معرض مخاطبان گسترده برای افزایش تعداد پست ها یا لایک های صفحه طراحی شده است

۸ – در فیس بوک یک مسابقه راه اندازی کنید

مسابقات فیس بوک ساده ترین راه برای هیجان زده کردن مردم و جذب کاربران جدید به عنوان طرفداران است. جذابیت یک جایزه بزرگ (که مربوط به بازار هدف خاص شما است) باعث می‌شود تا مشتریان هدفتان به راحتی صفحه شما را لایک کنند و طرفدار شما شوند.

چگونه یک مسابقه باعث می شود مردم صفحه فیس بوک شما را لایک کنند و طرفدار شوند؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که بدون ویژگی Like-gating (که در سال ۲۰۱۵ منسوخ شد)، مسابقات دیگر برای ایجاد لایک مفید نیستند، اما این درست نیست. یک مسابقه همچنان کاربران را درگیر می کند، آنها را در مورد نام تجاری شما آموزش می دهد، و آنها را وادار می کند که دسترسی داشته باشند تا جوایز ارزشمندتری را در این مسیر بدست آورند.

این واقعیت که یک کاربر در صفحه شما حضور دارد نشان می دهد که آنها به برند شما علاقه مند هستند. اگر آنها مایل به پر کردن یک فرم هستند، آنها کسی هستند که می خواهید با او رابطه برقرار کنید.

یک پنجره بازشو “مانند” راه حل ما برای انقراض اخیر مانند دروازه است. این شامل یک پنجره بازشو ساده است که وقتی کاربر به برگه مسابقه صفحه فیس بوک شما می رسد در صفحه ظاهر می شود. پنجره بازشو مودبانه از کاربران می خواهد که صفحه شما را “لایک” کنند تا بتوانند در آینده در ارتباط باشند. دیگر الزامی برای شرکت در مسابقه نیست، اما اگر کاربران واقعاً به برند شما علاقه مند باشند، بله گفتن یک تصمیم آسان خواهد بود.

۹ – بخش “درباره” خود را بهینه کنید

درقسمت اکانت فیس بوک درباره من وجود دارد که اگر در زمینه ی درآمد زایی از طریق فیس بوک فعالیت دارید بهتر است برای کسب اعتبار بیشتر نزد مشتری های خود آن قسمت را تکمیل کنید ، سعی کنید از کار و سابقه هایی که دارید استفاده کرده تا کاربران بیشتر سمت اکانت شما بیاییند اگر فالوور یا دنیال کننده های بیشتری داشته باشید به صورت خودکار لایک پست هایتان نیز بالا خواهد رفتپ

۱۰ – سعی کنید پست آموزشی منشتر کنید

پست هایی که در فیس بوک میگذارید سعی کنید آموزشی باشد ، پست های آموزشی بازخورد بسیار بالا تری خواهند داشت اگر در زمینه ی خاصب مهارت هایی را دارید بهتر است در مورد آن پست هایی را آماده کرده و در فیس بوک منشتر کنید این پست گذاری باعث میشود کاربرانی که به این رشته نیازمند هستند سمت شما بیایند و در نتیجه به این صورت میتوانید لایک واقعی دریافت کنید هرچه پست گذاری جذاب تر باشد کاربر بیشتری جذب اکانت شما خواهد شد.

در نتیجه

لایک در فیس بوک می‌تواند بسیار مهم باشد به همین دلیل کاربران بسیار زیادی هستند که نمی‌دانند چگونه تعداد لایک‌های خود را افزایش بدهند که ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش‌های ممکن برای افزایش لایک فیس بوک را برای شما عزیزان آموزش دهیم که یکی از بهترین روش‌ها می‌تواند خرید لایک فیس بوک باشد که می‌توانید با استفاده از این روش در مدت زمان بسیار کمی تعداد زیادی لایک را برای خود خریداری کنید که در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل به این موارد بپردازیم، اکنون این مقاله به پایان رسیده‌امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سؤالی داشتید می‌توانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

سؤالات متداول

۱ – بهترین روش در میان این راهکار‌ها برای افزایش لایک فیس بوک کدام روش است؟

بهترین روش خرید لایک می‌باشد که با استفاده از این روش می‌توانید در کمترین زمان ممکن لایک‌های زیادی را برای خود خریداری کنید، و راه یک ماهه را یک شبه طی کنید.

۲ – دلیل خرید لایک از کارینا چیست؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۳ – آیا می‌توانیم ۲۰۰۰ لایک نیز سفارش بدهیم؟

قطعاً بله، فقط کافیست برای این کار روی خرید ۲۰۰۰ لایک فیس بوک سایت ما کلیک کنید به این صورت می‌توانید ۲۰۰۰ لایک برای خود خریداری کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا