کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

یکی از دلایل محبوبیت تلگرام، امنیت این برنامه است که در این برنامه همه ی کاربران بدون ترس از دادن اطلاعات شخصی خودشان میتوانند به کار خود ادامه دهند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این برنامه نصب تلگرام برای آیفون است که ما امروز در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم؛ البته شما را با دانلود تلگرام برای آیفون ❤️ نیز آشنا خواهیم کرد که به صورت مستقیم بتوانید تلگرام را دانلود و سپس نصب نمایید.

سوالی که از بند بار ها پرسیده شده، نصب تلگرام بدون کد تایید است، که میخواهیم ابتدا به این موضوع بپردازیم آیا میتوان بدون دریافت کد تایید وارد تلگرام شدو یک حساب کابری ایجاد کرد یا خیر پس در ادامه برای گرفتن جواب این سوال با ما باشید.

نصب تلگرام بدون کد تایید

همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد بحث امنیت تلگرام یکی از قابلیت های این برنامه است که باعث شده کاربران زیادی به سمت این برنامه بیاینند، پس با این وجود نصب بدون کد تایید ممکن نیست و حتما برای ورود به تلگرام باید کد تایید داشته باشید، اما اگر قصد دارید از شماره های خوداستفاده نکنید میتوانید برای ورود به تلگرام از شماره مجازی استفاده کنید

❤️ سوپرایزی به یاد ماندنی برای محصولات کارینا، تخفیف خرید ممبر تلگرام تا سقف ۱۰۰ هزارتومان کد تخفیف : karina-discount ❤️

❤️ برای خرید ممبر تلگرام کلیک کنید ❤️

دانلود تلگرام برای آیفون بسیار کارامد و مفید است همانطور که گفته شد این برنامه نیز کاربران بسیار جذاب میباشد که توانسته طی چندین سال اخیر ۴۰۰ میلیون کاربر را برای خودش جذب کند وقتی صحبت از یک پیام رسان قوی و هوشمند میشود همه ی ما به تلگرام همچنین تلگرام برای آیفون فکر میکنیم با دانلود و نصب تلگرام برای آیفون میتوانید به این موضوع جذاب پی ببرید که بهترین برنامه ی شبکه ی اجتماعی کدام یک میتواند باشد و همچنین دلیل این که این برنامه یعنی تلگرام اینقدر نزد کاربرانش محبوب است چیست اگر همراه ما باشید با نصب تلگرام در آیفون به جواب همه ی این سوالاتتان خواهید رسید.

آموزش نصب تلگرام برای ایفون

آموزش نصب تلگرام برای ایفون

با نصب تلگرام برای ایفون متوجه خواهید شد که این برنامه چقدر میتواند سرعت بالایی داشته باشد همچنین یکی دیگر از قابلیت های جذاب این برنامه بحث رایگان بودن ان میباشد ینی هیچ کاربری در قبال دانلود و نصب آن لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمیباشد اکنون ما برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد که چگونه باید این برنامه را برای نسخه ایفون آن دانلود و سپس نصب کنید ما در این مقاله به صورت گام به گام نصب تلگرام در ایفون را برای شما آموزش خواهیم داد برا این منظور باید ابتدا :

  • در اولین مرحله باید نسخه ی آیفونی برنامه ی تلگرام را دانلود کنید که برای دانلود میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.
  • در دومین مرحله پس از دانلود برنامه باید آن را اجرا کنید و سپس گزینه ی Start Messaging ر ابزنید.
شروع نصب تلگرام برای ایفون
  • در این مرحله باید یک شماره تلفن معتبر که همچنین فعال باشد وارد نمایید و سپس گزینه ی Next ر ابزنید .به یاد داشته باشید این شماره تلفن باید روشن باشد تا بتوانید کد ارسالی را در برنامه وارد نمایید.
وارد کردن شماره برای نصب تلگرام برای ایفون
  • اکنون باید گوشی خودتان را چک کنید کدی که برای شما ارسال شده است را کپی و در قسمت مشخص شده وارد نمایید و پس از آن گزینه ی Next را بزنید.
وارد کردن کد ارسالی برای نصب تلگرام برای ایفون
  • در صورتی که قبلا ثبت نامی نداشته اید و برای بار اول میباشد باید برای تلگرام خودتان یک نام انتخاب نمایید. پس از انتخاب نام باید گزینه ی Next را بزنید تا بتوانید وارد مرحله ی بعدی شوید.
پس از نصب تلگرام برای ایفون انتخاب نام  مناسب برای اکانت مورد نظر
  • نصب تلگرام برای ایفون به اتمام رسیده است اکنون وارد بخش اصلی تلگرامتان شده اید چون قبلا چتی نداشته اید صفحه برای شما خالی به نظر خواهد رسید برای ایجاد چت باید وارد بخش Contacts شده و یکی از مخاطبینتان را انتخاب کرده و با او شروع به چت کردن کنید.
  • همچنین اگر مشاهده کنید در این صفحه گزینه ای با نام setting وجود دارد که با استفاده از بخش میتوانید وارد بخش تنظیمات اکانتتان شوید.
ایجاد چت با مخاطبین در تلگرام

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کاملا جامع دانلود و نصب تلگرام برای آیفون را برای شما عزیزان آموزش دهیم همانطور که گفته شد نصب روی ایفون یکی از بهترین قابلیت هایی می‌باشد که این برنامه میتواند داشته باشد زیرا کاربران زیادی وجود دارد که گوشی آنان ایفون است اگر چنین قابلیتی وجود نداشت شاید این برنامه اکنون اینقدر محبوب و کاربر پسند نبود.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر در ایتا نیز همچون تلگرام دارای کانال و گروئه هستید بنده پیشنهاد دارم با خرید ممبر ایتا تعداد ممبر های خود را چند برابر کرده و نزد رقیبان خود اعتبار بی نظیر کسب کنید.

سوالات متداول

برای نصب تلگرام درآیفون ایفون خود به اپ استور بروید، جستجوی تلگرام را انجام داده و در ابتدا اقدام به دانلود تلگرام برای آیفون کنید و سپس طبق آموزشی که داده شد تلگرام را برای خود نصب کنید.

بله، شما برای استفاده از تلگرام باید شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

نصب تلگرام در ایفون رایگان است و بدون هیچ گونه هزینه اضافی قابل دسترسی است.

بله، برای استفاده از تلگرام در آیفون باید دستگاه خود را به اینترنت وصل کرده باشید.

خیر، برای نصب تلگرام در آیفون به حداقل ۲۰۰ مگابایت حافظه خالی نیاز دارید. بنابراین، حافظه دستگاه خود را قبل از نصب بررسی کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
مهسا
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید برای نصب تلگرام کد ارسالی برای من اس ام اس نمیشه باید چیکار کنم؟

حسین میرزایی
حسین میرزایی
1 سال قبل

سلام خسته نباشید، نصب تلگرام برای ایفون با اندروید یکیه؟ یا فرق دارن؟

alireza
alireza
1 سال قبل

سلام برای، نصب تلگرام برای ایفون به فیلتر شکن نیاز هست ولی من دسترسی ندارم میشه کمک کنید

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا