کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده

اینستاگرام یکی از بهترین و پر جمعیت ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که به خاطر این شلوغی و جذاب بودن این برنامه خیلی از کاربران به فکر هک افتاده اند و برای خود هکر شده اند اگر مدتی در اینستاگرام حضور داشته اید قطعا با استوری هایی که قبلا پیج مرا هک کرده اند لطفا پیج جدید مرا فالو کنید مواجه شده اید این مشکلات از جایی شروع شد که هیچ کس برای امنیت پیج خود تلاشی نکرد به همین دلیل به راحتی پیج های خود را از دست دادند ، حال سوال این است که از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده یا دارد هک میشود ؟ بهترین روش برای شناسایی این که آیا هک شده اید یا خیر قابلیت login activity میباشد که کار با این قابلیت برای همه ی کاربران یکسان بوده که از این طریق به راحتی هرکاربر میتواند بفهمد چه کسانی در پیجشان حضور دارند که در ادامه شمارا با این موضوع بیشتر آشنا خواهیم کرد.

چرا اینستاگرام را هک میکنند

دلیل هک اینستاگرام چیست ؟ یکی از سوالات تکراری کهاز خود میپرسیم این است که چرا کاربرانی در اینستاگرام هستند که اقدام به هک یک پیج میکنند بهترین دلیل که میتوان برا این موضوع آورد بحث جمع آوری اطلاعات میباشد ینی کاربری قصد دارد از یک شخصی اطلاعات کسب کند به این صورت بهترین راه هک اکانت اینستاگرام او میباشد زیرا امروزه کمتر کسی است که از این برنامه استفاده نکند و حرف هایی را نیز در آن نزند پس این برنامه میتواند منبع اطلاعات شخصی باشد که اگر کاربری اکانت ما را هک کند میتواند به اطلاعت زیادی از ما برسد پس باید در اولین فرصت از هک شدن جلوگیری کنیم و مهم تر از آن چگونه بفهمیم اینستا هک شده که در ادامه به صورت کاملا حرفه ای به این موضوع پرداخته شده است.

حتما ببینید : بهترین ربات اینستاگرام برای جذب فالوور هدفمند

نشانه هایی که اینستاگرام شما هک شده است

اگر پیجتان را از دست دادید یا به نحوی توسط هکر های اینستاگرام هک شدید نشانه های وجود دارد که به راحتی میتوانید بفهمید که آیا پیجتان هک شده یا خیر این نشانه ها عبارت اند از :

کاربری به شما بگوید

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در اینستاگرام فالوور داشته باشید، ممکن است متوجه تغییرات غیرمنتظره در فعالیت شما در اینستاگرام شوند و به شما اطلاع دهند. اینستاگرام همچنین ممکن است ایمیلی مبنی بر وجود فعالیت مشکوک در حساب شما برای شما ارسال کند.

پست های غیر قابل توضیح

اگر پیجتان هک شود ، هکر یا شخصی که پیجتان در دسترسی او میباشد قطعا افرادی را در اینستاگرام دنبال خواهند کرد و این افراد پست های غیر منتظره ای را منتشر میکنند که از این طریق میتوانید بفهمید که آیا پیجتان هک شده است یا خیر

احراز هویت رمز عبور

مدام یک هشدار گذرواژه نادرست دریافت می کنید یا از شما خواسته می شود تغییر رمز عبور را تأیید کنید.اینها می‌توانند برخی از نشانه‌هایی باشند که اینستاگرام شما هک شده است، اما شما بهتر از هر کسی حساب خود را می‌شناسید و باید مراقب هرگونه تغییر در فعالیت حساب خود باشید.

وارد نشدن به حساب اینستاگرام

یکی از بارز ترین روش ها میتوان آن را به عنوان نشانه نام برد این میباشد که دیگر قادر نخواهید بود وارد اکانت خود شوید یا حتی ممکن است اگر در پیجتان حضور دارید شما را log off کند و از اکانت خارج شوید ، همچنین اگر پیجتان هک شده باشد شما هنگام ورود به مشکل برخورد خواهید بود و خطای این که روز ورود اشتباه اس ترا مشاهده خواهید کرد زیر هکر در اولین فرصت رمز ورود به پیجتان را تغییر خواهد داد تا دیگر نتوانید وارد شوید.

چگونه بفهمیم اینستا هک شده

سوال اکثر کاربرا که میپرسند از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده ؟ اگر بند های گذشته را همراه ما بوده باشید برخی از نشانه های اکانت هک شده را برای شما عزیزان بازگو کردیم اما مهم ترین آن قابلیت Login Activity میباشد که به صورت دقیق مشخص میکند چه افرادی وارد پپیجشان شده اند این افراد با چه تلفن همراهی وارد شده اند یا همینطور مشخص میکند که در چه مکانی هستد در صورتی که تنها دستگاه موجود در بخش دستگاه های متصل به حساب، فقط گوشی خودتان است، به این معنی است که اکانت شما هک نشده است. همچنین اگر در نشست های فعال پیجتان بیش از یک اکانت وجود داشت این به معنی هک شدن پیجتان میباشد که برای خارج باید آن اکانت را حذف کنید اما چگونه به قابلیت Login Activity دسترسی پیدا کنیم ؟

Login Activity کجای پیجتان قرار دارد

همانطور که گفته شد بهترین قابلیت برای این که بفهمید آیا پیجتان هک شده است یا خیر استفاده از قابلیت Login Activity میباشد ، که برای دانستن این موضوع باید وارد قسمت نشست های فعال پیجتان شوید برای مراجعه به بخش نشست های فعال یا Login Activity مراحل زیر را می‌توانید دنبال کنید.

  • ۱ – در ابتدا وارد برنامه ی اینستاگرام شده و بخش home page رفته و گزینه ی ۳ خط که در سمت راست پیج قرار دارد را بزنید.
  • ۲ – اکنون باید گزینه ی تنظیمات را انتخاب کرده تا بتوانید وارد بخش نشست های فعال پیجتان شوید.
از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده
  • ۳ – سپس باید از بین گزینه های موجود وارد بخش Security یا امنیت پیجتان شوید.
از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده
  • ۴ – از بین گزینه ها باید گزینه ی Login Activity را انتخاب نمایید.
از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده
  • ۵ – پس از وارد شدن به بخش Login Activity اگر بیش از یک نشست روی پیجتان فعال است قطعا کاربران دیگر نیز وارد اکانت شما شده اند به موقعیت مکانی همچنین مدل های تلفن همراه آنان توجه داشته باشید اگر این اطلاعات شامل اطلاعات تلفن همراه و موقعیت مکانی شما نمیباشد باید آنان را حذف و سپس اقدام به تغییر رمز اینستاگرام کنید برای حذف کافیست روی یکی از آن نشست ها کلیک کرده و نگه دارید و سپس گزینه ی حذف یا غیر فعال را انتخاب نمایید.به این صورت میتوانید تمام نشست های فعال را حذف و از پیجتان خارج نمایید.
از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده
از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده
  • ۶ – سپس اکنون با زدن گزینه ی تغییر رمز میتوانید رمز جدید برای پیج خود انتخاب کرده و آن نشست های فعال را از پیجتان خارج نمایید.
از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده

اگر هک شدید چه کاری باید انجام دهید

اما اگر ندانستیم از قابلیت login activity استفاده کنیم چه ، اگر از این قابلیت استفاده نکردید و پیجتان هک شد برای بازیابی آن راه و روش هایی وجود دارد برای مثال ایمیل زدن به پشتیبانی اینستاگرام کهاین ها روش و اصولی دارد که برای اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد میکنیم از مقاله ی بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت جامع و حرفه ای به این مبحث پرداخته شده که به راحتی میتوانید از این مقاله استفاده کرده و اگر پیجتان را از دست داده اید برگردانید

نکات مهم جهت جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام

یکی از مبحث های مهم مقاله ی از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام میباشد زیرا روش هایی وجود دارد که اگر این روش ها را رعایت کنید هرگز پیجتان را از دست نخواهید داد و به صورت مداوم میتوانید از اکانتتان استفاده نماییداین روش ها عبارت اند از :

  • ۱ – تایید دو مرحله ی پیجتان را فعال نمایید.
  • ۲ – از رمز یا پسورد قوی استفاده نمایید.
  • نکته : رمز باید تشکیل شده از حروف و اعداد باشد
  • ۳ – به طور مدام دستگاه های متصل به اکانت خود را از طریق login activity چک کنید.
  • ۴ – از برنامه هایی همچون فالور بگیر که اطلاعات شما را میخواهند استفاده نکنید.
  • ۵ – اگر فعالیت مشکوکی دید فوری رمز پیجتان را تغییر دهید.
  • ۶ – در تنظیمات نمایه ی پیجتان حتما شماره و ایمیل معتبر وارد نمایید.

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به سوال اکثر کاربران اینستاگرام که از کجا بفهمیم اینستاگرام هک شده است میباشد پاسخ بدهیم و قابلیت login activity را معرفی کنیم ، این قابلیت یکی از بهترین مواردی میباشد که کار با آن بسیار ساده بوده و همه ی کاربران از این طریق میتوانند بفهمند که آیا هک شده اند یا خیر ، اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید از این مقاله به خوبی استفاده کرده و جلوی هک شدنتان را بگیرید اگر در این زمینه سوالاتی داشتید پیشنهاد میکنیم از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا