کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


آیا میدانستید بدون داشتن هیچ مقدار سرمایه ی اولیه میتوان یک کسب و کار پول سازی را راه اندازی کرد ؟ ایا به این فکر میکنید که بدون داشتن سرمایه نمیتوان به یک شغل پرداخت و از ان کسب درامد کرد ؟ امروزه کاربران زیادی با این که چون سرمایه ندارند نمیتوانند هم درامدی داشته باشند که این فکر و خیال کاملا اشتباه بوده و این فکر ها فقط اثر منفی بر کاربران وارد میکند . درست است که امروزه پیدا کردن یک شغل قدری سخت و مشکل میباشد کسب درآمد بدون سرمایه یکی از بهترین ایده و راهکار هایی میباشد که کاربرانی که بوجه ی کافی را ندارند در دست بگیرند و انان نی برای خود از اینترنت و جرا از اینترنت شغلی داشته باشند و از طریق ان به درامد میلیونی در ماه برسند.

امروزه وقتی صحبت از راه اندازی یک کسب وکار به وسط کشیده میشود بسیباری از افراد جامعه با حسرت به ان فکر میکنند انان فکر مکینند تتا سرمایه ای نداشته باشند قادر نخواهند بود به کسب درامدی برسند این فکر در بعضی موارد نیز حقیقت دراد ! ولی نه در هر نوع کسب وکاری امروزه کسب درآمد های زیادی وجود دارد که برخی از انان به درامدی زیادی نیز دارد تا ان کارشان صورت بگیرد و اما در برخی دیگر از کسب وکار ها بدون ان که به سرمایه ای نیاز داشته باشند صورت خواهد گرفت و جای هیچ نگرانی ای نیز وجود نخواهد داشت ما در ادامه ی مقاله ی خود شما را با انواع کسب درآمد بدون سرمایه اشما خواهیم کرد که بدون داشاتن هزینه بتوانید یک کسب در امدی پر سود را راه اندازی کنید و به درامد بالایی از ان نیز برسید.

شاید پیش خودتان با این موضوع که کسب درآمد بدون سرمایه به چه دردی میخورد کلنجار بروید با بالا رفتن مخارج زندگی و هزینه ی زیادی که برای رفع کردن زندگی خود باید پرداخت کنیم بسیار بالا میباشد که این امر افراد بسیاری را به فکر راه اندازی یک شغل دیگر انداخته است و در این میان به شغلی که خود طراح ان باشید مقداری وسوسه کننده میباشد و در همین حین نداشتن سرمایه ی اولی برای راه اندازی ان شغل مورد نظر باعث شده تا کاربران از انجام خیلی از کار ها نا امید شوند و به اجبار به شغل خود ادامه دهند و از همان کسب درآمد کنند باید گفت به همین جا ختم نمیشود زیرا شغل های زیادی وجود دارد که به هزینه نیازی ندارند فقط برای راه اندازی ان به یک ایده و پشتکار قوی نیاز است تا بتوان ان را راه اندازی کنیم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

تا الان مقالات زیادی در مورد انواع کسب درآمد برای شما عزیزان مطرح کرده ایم ولی با این حال افراد زیادی در مورد ایم که چگونه یک کسب درآمد بدون سرمایه راه اندازی کنیم و برای ان هیچ هزینه ای پرداخت نکنیم ؟ چگونه یک ایده ی پول ساز انتخاب کنیم که پشیمانی نداشته باشد و هم چنین چگونه از اینترنت به درامد خوبی برسیم و سوالات بسیار زیادی در این باره . در این مقاله اموزشی قصد دارم شما را با انواع کیسب درامد هایی که به هزینه نیاز نداشته باشند اشنا کنم اگر میخواهید یک کسب درآمد پول سازی داشته باشد و از طریق ان مخارج زندگی خود را در بیاورید پیشنهاد میکنم حتما ای مقاله را مطالعه کنید زیرا این مقاله یکی از کاملترین و جامع ترین مقاله ها در زمینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد. که شما را در این راه سخت راهنمایی خواهد کرد.

پیشنهاد میکنم کسب درآمد از طریق از طریق اینترنت را نیز مطالعه کنید

مزایا و معایب کسب درآمد بدون سرمایه

یادتان باشد برای ان که بتوانیم یک کسب و کاری را راه اندازی کنیم فقط داشتتن یک ایده کافی نیست زیرا باید هدف خاصی را داشته باشی م تا بتوانیم یک برنامه ریزی خوب و دقیق را نیز انجام دهیم همچنین باید به مزایا و معایب ان کسب و کار نیز توجه کافی کنیم که بنده در ادامه شما را با انواع مزایا و معایب کسب درامد اشنا خواهم کرد پس جای هیچ نگرانی نیست.

مزایا

در این نمونه از کسب درآمد همین که به سرمایه ی زیادی نیازی ندارد مزایای خوبی میباشد و این کار انگیزتان را برای برای ادامه ی کار افزایش خواهد داد بسیاری از کسب و کار های کوچک با ایده هیا فوق العاده ای که به کار میبرند میتوانند به درامد بسیار بالایی در ماه برسند در امد از این بهتر ؟ شما در این نمونه از کسب و کار بدون ان که رئیسی داشته باشید به راحتی میتوانید خود رئیس و مدیر خود باشید و افراد زیادی را جمع اوری کنید که برایتان شروع به کار کنند و شما رئیس انان باشید اینان همگی امتیازی بر چنین کسب و کاری هستند در این نوع از کسب وکار شما به هیچ وجه به حضور فیزیکی نیازی نخواهید داشت و در نتیجه شما انرژی و هزینه رفت ‌و‌آمدتان را نیز ذخیره می‌کنید در نتیجه دستتان بر ایده ها باز خواهد بود و میتوانید تلاش بیشتری در این نمونه کسب وکار انجام بدهید و درامدتان را نیز روز به روز افزایش دهید.

معایب

با وجود این که در بند های گذشته به مزایای چنین کسب و کاری بسیار اشاره کردیک و گفتیم یک راه ایده ال و فوق العاده میباشد ولی نمیتوان گفت عیب ندارد زیرا در این زمانه هیچ چیز بی عیب و نقص وجود ندارد در این نمونه کسب کار فروشنده و خریدار هیچ گاه همدیگر را نخواهد دید انگونه نیست که به طور فیزیکی باشد و کاربر برای خرید محصول به فوشنده رجوع کند این امر میتواند باعث به وجود امدن سوئه تفاهم شود اگر فروشنده هستید سعی کنید محصولاتی که سفارشس داده شده است را طبق نظر خریدار برایش تکمیل کنید در غیر این صورت اثر منفی برایتان خواهد داشت یکی دیگر از عیب های کسب درآمد بدون سرمایه بحث امنیت است زیرا خیلی از کاربران هنوز به پرداخت هیا انلاین و اینترنتی اشنا نیستند و اطمینان کافی را ندارند و ترجیح میدهند معاملات مهم را به صورت فیزیکی انجام دهند تا برایشان مشکلی وجود نداشته باشد پس برای ان که اعتماد کاربران را به دست اورید و بتوانید محصولات خود را ارئه بدهید ابتدا باید اعتماد ان را به دست اورید که پشنهاد میکنم ابتدا محصولی رایگان برای او ارائه بدهید تا به شما و کسب وکارتان بتوان اعتماد کند یا میتوانید مدرکی از محوصولات فروخته شده ی خو د برای انان ارسال نمایید . همانطور که گفته شد یک کسب درآمد انلان و اینترنتی که به سرمایه نیز نیازی نداشته باشد مانند مزایا هایش معایبی نیز خواهد داشت که تا حد ممکن به انان اشاراتی کردیم.

کسب و کار اینترنتی چیست

کسب درآمد بدون سرمایه

تقریبا محال است کسانی که از اینترنت استفاده میکنند عبارت پر جست و جوی کسب و کار اینترنتی چیست را ندیده باشند کسب و کار اینترنتی یکی از ترند های اینترنت ایران میباشد که طرفدار فوق العاده زیادی نیز دارد این کلمه ی پر معنی ماهانه بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سرچ در گوگل میخورد ینی میتوان به راحتی گفت امروزه کاربران بسیار زیادی وجود دارد که قصد دارند یک کسب و کار اینترنتی داشته باشند این کلمه بسیار مورد علاقه است زیرا همانطور که پیش بینی شده است در چندین سال اخیر همه ی کار های فیزیکی از روی زمین جمع خواهد شد و جای ان را کسب و کار اینترنتی خواهد گرفت و همه ی کاربران چه در ایران و چه سراسر جهان دیگر درامد خودشان را با اینترنت جمع اوری خواهند کرد در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی از افراد فکر میکنند که قرار است برای کسی کار کنند و از این روش از طریق اینترنت درآمدزایی داشته باشند ولی اصلاً اینطور نیست و در کسب و کاری که راه اندازی میکنید صاحب اصلی آن خودتان هستید و اصلا قرار نیست برای کسی کار کنید.

آیا واقعاً کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارد

اولین سوال برای کاربرانی که قصد دارند از اینترنت درامدی داشته باشند این است که آیا واقعاً کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارد یا فروشندگان چنین دروغ هایی را به ما میگویند تا بتوانند محصولات خود را به فروش بگذارند ؟ در جواب باید گفت بله . چنین چیزی عین حقیقت است از اینترنت میتوان به درامد بیش از ۱۰۰ میلیون در ماه رسید ولی باید پشتکار و ایده ی قوی داشته باشید درامد اینترنتی ان گونه نیست که به راحتی یک وب سایت طراحی کنید و شروع به درامد کنید شما وقتی یک وب سایت طراحی کردید ابتدا باید برای ان رتبه گوگل بدهید تا بازدید کننده های ان زیاد شود سپس اقدام به درآمد کنید که همین یک وب سایت ساده چند ماه از وقت شما را خواهد گرفت تا بالا بیاید و برایتان درامد کسب کند.

اکثر کاربرانی که در اینترنت مشغول به کار هستند درامد بسیار زیادی را در ماه دارند این نشان دهنده ی این است که چنین چیزی حقیقت دارد و دروغ نیست توجه کنید یک کسب و کاری که راه اندازی کرده اید قرار نیست در اول راه برای شما درامد بالایی داشته باشد باید برای ان تلاش کنبد اگر درامد شما از طریق یک وب سایت است ابتدا باید محتوا های زیاد و با کیفیتی را برای خود تولید کنید تا همانطور که گفته شد رتبه ی گوگل بگیرد پس این کار نیاز به تلاش شبانه روزی خواهد داشت اگر درامد بالا دوست دارید داشته باشید و مانند کاربرانی که از اینترنت درامد بالایی برداشت میکنند باشید باید پشتکار قوی داشته باشید در ابتدا ی کار کسب و کارتان با مشکلات زیادی برخورد خواهد کرد هیچ گاه نا امید نوشید و همیشه با تلاش بیشتر به کار خود ادامه دهید که قطعا فردی موفق در ضمینه ی کاریتان خواهید شد هیچ کاری بدون تلاش و زحمت امکان پذیر نیست.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه ضرورتی دارد

کسب و کار های سنتی (فیزیکی ) برای مدت طولانی تنها راه و بهترین راهی بود که از طریق ان کاربران میتوانستند محصولات خود را برای دیگران عرضه کنند و به درامد خوبی نیز برسد چنین کسب و کاری به گونه ای بود که هرکس به محصولی نیاز داشت باید به بازار میرفت تا بتواند محصول مورد نظر خود را بیابد و از ان خریدی داشته باشد که این کار بسیار وقت گیر بود ینی کاربران بسیاری از وقت خود را از دست میدادند تا بتوانند محصولی را خریداری کنند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و پدید امدن امکانات جدید و بزرگ تحولی در زندگی انسان رخ داد تا زندگی بشر کلا تغییر کند با پیشرفت تکنولوژی هم نیاز های جدید برای بشر به وجود امد و هم راه های جدید برای رفع نیاز های گذشته به وجود امد مثلا نیاز به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک و تلگرام، چیزی بود که قبل از اینترنت اصلا احساس نمی شد. اما با ساخته شدن فیسبوک این نیاز، یکی از اصلی ترین نیازهای جدید بشر تلقی می شود.

همچنین راه هی بسیار زیاد تر و پیشرفته تری برای انسان به وجود امد تا نیاز های کاربران اسان تر شوند برای مثال خدمات بانکی که دیگر امروزه لازم نیست کاربری برای انجام تراکنش های خود به بانک مراجعه کند فقط کافیست از اپلیکیشن هایی برای انجام تراکنش هایی مانند کارت به کارت . پرداخت قبوض و . .. بهره ببرند این کار ها موجب شدند تا نیاز به مراجعه به بانک برای کار ساده ای نظیر انتقال وجه به شیوه ای بسیار آسان برطرف شود. همچنین گفته شده است تا چند سال بعد تکنولوژی هایی به وجود خواهد امد که امروزه اصلا وجود ندارد و هیچ کس نیز در مورد انان چیزی نمیداند این نشان میدهد که کسب و کار ها با سرعت شدید به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده میشوند بنابر این باید این حقیقت را بپذیریم که در اینده ای نه چندان دور همه ی کسب وکار ها اینترنتی خواهد شد و دیگر هیچ کار سنی یا فیزیکی وجود نخواهد داشت این حقیقتی است که چه تلخ و چه شیرین، اجتناب ناپذیر است و به زودی، اینترنت و ابزارهایش اصلی ترین منبع کسب درآمد عمده مردم خواهند بود.

اصلا چرا کسب درآمد بدون سرمایه از اینترنت

زیرا کسب درآمد از اینتزنت یکی از بهترین شغل های دنیا میباشد که ازطریق ان در هر شرایطی میتوان به کسب درامد ادامه داد و یک درامد پایداری نیز برایتان خواهد داشت چه وضع اقتصادی بد باشد و چه خوب هیچ تاثیری بر کسب و کارتان نخواهد داشت چه گرانی باشد و چه ارزانی درامد شما سرجایش میباشد فقط باید محصولاتی که ارائه میدهید به درد بخور باشد ینی بگونه ای باشد که نیاز مردم باشد . در کسب و درامد های اینترنتی ظرفیت بسیار بالا میباشد ینی شما در عرض یک هفته میتوانید قدر حقوق یک ماه یک کارمند درامد داشته باشید فقط باید راه چاره ی این موضوع را به خوب یاد گرفته باشید و همچنین اعتماد بقیه ی کاربران را جذب کرده باشید تا در کارتان بتوانید به خوبی پیشرفت کنید تا به درادمتان بیشتر اضافه شود و روزی برسد که کاهانه بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون درامد کسب کنید زیر همانطور که گفته شد پتانسیل این کار بسیار بالا میباشد وه به راحتی با پشتکار قوی به درامد خواهید رسید شک نکنید.

امروزه متاسفانه کسب درامد بین جوانان چه ایرانی و چه خارجی بد جا افتاده است و فکر این را میکنند که از هر روش و راهکاری میتوان به درامد رسید و پس از مدتی که به نتیجه نمیرسند فکر میکنند هیچ چنین چیزی وجود ندارد و همه ی این صحبت ها در مورد کسب درآمد بدون سرمایه از اینترنت دروغ میباشد . در صورتی که چنین چیزی به هیچ وجه حقیقت نداشته فقط انان گول گول سایت های سودجویی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند را خورده اند و نامید شده اند ما در ادامه ی مقاله ی خود در مورد کسب درآمد بدون سرمایه شما را با روش هایی هایی اشنا خواهیم ساخت که اگر به طبق گفته های من عمل کنید و نکات را نکته به نکته رعایت کنید قطعا در کارتان موفق خواهید شد و جای هیچ نگرانی برای هزینه ی ان نیس زیرا شما را با روش هایی که اشنا میکنیم همگی بدون سرمایه هستند یا اگر به سرمایه نیاز دارند بسیار ناچیز است که دیگر هر کسب و کاری به چنین سرمایه ای نیاز خواهد داشت.

چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد؟

اگر به طور منظم در وب گشت و گذار می کنید ، احتمالاً برخی تبلیغات پاپ آپ را دریافت کرده اید که گزینه هایی برای کسب درآمد در وب را ارائه می دهند. کاری با تبلیغات دروغین که کلاهبرداری های آنلاین را پنهان می کنند ندارد. ما توصیه می کنیم که بسیار هوشیار باشید تا به دست کلاهبرداران کج نیفتید.حقیقت را بخاطر داشته باشم ، بسیاری از مشاغل آنلاین وجود دارد که به کاربران اینترنت امکان می دهد امرار معاش کنند. برای اطمینان از این موضوع ، دریافته ایم که میلیون ها نفر از وب به عنوان یک فضای کاری سرسبز استفاده می کنند.فقط برای اتصال به خانه و ایجاد سود قابل توجه باید اتصال اینترنتی خوبی داشته باشید. این به جدیت ، صداقت و پشتکار نیاز دارد. همچنین دانستن ابزارهای دیجیتالی جدید بسیار مهم خواهد بود. از آن به بعد ، می توانید به کسانی که در وب به آنها نیاز دارند خدمات ارائه دهید.

ایده های کسب درآمد بدون سرمایه

کسب درآمد بدون سرمایه

در ادامه ی مقاله (۱۵) روش بسیار کاربردی و پولساز را برای کسب درآمد از اینترنت که هیچ گونه سرمایه ای نیز نیاز نداشته باشد معرفی خواهم کرد همانطور که گفته شد ممکن است بعضی از روش ها به سرمایه ی اندک نیاز داشته باشد که چیز عادی ای است و بعضی دیگر نیز به هچ گونه سرمایه ای نیاز ندارند ینی شما با پرداخت ۰ ریال میتوانید صاحب یک کسب و کاری شوید که درامد ان بسیار بالا است پس با ما باشید تا به ایده ها ی کسب درآمد بدون سرمایه بپردازیم

۱ – کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مجازی امروزه گونه ای از رسانه های اجتماعی هستند که به جامعه ی انسانی شباهت زیادی نیز دارند که به یک فرد امکان بر قراری ارتباط در مکان دور میدهد بر اساس امار گرفته شد توسط سایت الکسا شبکه های اجتماعی جذابیت بیشتری دارند نسبت به اکثر سایت ها و با این که شبکه های اجتماعی زیادی در ایران فیلتر هستند ولی با همین وجود همیشه محبوب بوده و کاربران زیادی نیز جذب انان هستند شبکه های اجتماعی امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین فناوری تحت وب مورد استفاده ی کاربران زیادی قرار داده شده است . یک نمونه از شبکه ی اجتماعی ینی اینستاگرام که طبق امار گفته شده حدود ۱ میلیارد کاربر فعال دارد که حدود ۵۰۰ میلیون روزانه در اینستاگرام پست و استوری به اشتراک میگذارند اینستاگرام بعد از فیسبوک در رتبه ی پنجم شبکه های اجتماعی قرار دارد که این یک امار فوق العاده ای میباشد زیرا در زمان کمی کسب کرده است

قابلیت اصلی این برنامه اشتراک گذاری ویدیو و پست میباشد ولی با این وجود به دلیل ان که کاربران زیادی جذب این برنامه هستند بسیاری از افراد به فکر این افتتادند که چگونه بتوانند از طریق چنین برنامه ای به درامد برسند در امد از طریق چنین برنامه ای کار سختی نیست فقط باید تعداد زیادی فالوور داشته باشید تا بتوانید به کسب درامد بپردازید باید در چنین برنامه ای معروف و شناخته شده باشید امروزه کاربرانی که در اینستاگرام ۱ میلیون فالوور دارند برای هر تبلیغ در ۲۴ ساعت بین ۵۰۰ تا ۱ میلیون مبلغ دریافت میکنند که این یک درامد بسیار بالایی میباشد ینی اگر روزنه یک استوری بگذراند درامد ماهانه ی انان به ۳۰ میلیون خواهد رسید کدام شرکت یا اداره به کاربران خود چنین حقوقی را میدهند معلوم است که هیچ شرکتی . پس شما نیز میتوانید از این فرصت هایی که دارید بهره ببرید و مانند اینفلوئنسر ها پول پارو میکنند شما نیز درامد خوبی داشته باشید

جدا از اینستاگرام اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارد که مانند اینستاگرام در نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان بسیار معروف و دوست داشتنی میباشد این اپلیکیشن ها ایتا، بله و سروش هستند میتوانید با فروش محصول بدون پرداخت هزینه درآمد زایی کنید شما در ابتدا فقط باید به فکر بالا بردن اعتبار کانال خود باشید تا خریداران بتوانند به شما اعتماد کنند که این نیز میتواند از روش هایی مانند خرید ممبر ایتا، خرید ممبر بله و خرید ممبر سروش به دست آید.

۲ – به مشاغل آزاد رجوع کنید

یک نمونه ی دیگر از ایده های کسب درآمد بدون سرمایه مشاغل آزاد میباشد.اگر از کار در چندین پروژه لذت می برید ، فریلنسینگ گزینه بسیار خوبی است. تقریباً می توانید به هر مهارت – نویسندگی ، عکاسی ، طراحی گرافیک ، شخصیت شخصی ، توسعه دهنده – مستقل باشید و هرگز نیازی به متعهد شدن به یک پروژه واحد برای مدت طولانی ندارید. فریلنسینگ یک روش اثبات شده برای بدست آوردن پول اضافی است. اگر هدف شما این است که به عنوان یک فریلنسر زندگی خود را تأمین کنید ، باید همزمان چندین نمایش را تأمین کنید. یک قرارداد بندرت برای تأمین هزینه های زندگی به اندازه کافی پرداخت می شود. این بدان معنی است که شما باید نوعی سیستم برای یافتن لیدها ، یادگیری نحوه ساخت زمین های سرد و درک مکان های خارج از کانال های عادی یاد بگیرید.فریلنسر بودن به معنای این است که رئیس خود هستید. کسی نیست که به شما کار کند و به شما بگوید این کار را انجام دهید. شما باید ابتکار عمل را به عهده بگیرید. بخشی از این ابتکار شامل بازاریابی از طریق کانالهای مختلف است. بستگی دقیق به سیستم عامل های آزاد برای پیدا کردن مشاغل پردرآمد باعث کاهش آن نخواهد شد. مردم باید بدانند شما چه می کنید.

شبکه های اجتماعی یکی از اولین مکان هایی است که باید شروع کنید. اگر فقط به دوستان خود اطلاع دهید که چه نوع خدماتی را ارائه می دهید ، تعجب خواهید کرد که چه پاسخی دریافت خواهید کرد. ارسال پیام درباره آنچه شما انجام می دهید یک تاکتیک است. آنچه موثرتر است ، تهیه لیستی از دوستان شما است که فکر می کنید ممکن است به خدمات شما علاقه مند باشند یا شخصی را که ممکن است علاقه مند باشد می شناسید. برای این دوستان پیام شخصی ارسال کنید. آنها اولین مدافع شما خواهند شد.یکی دیگر از ابزارهای ارتقا که فریلنسرها از آن چشم پوشی می کنند ، مشارکت با آژانس ها است. ثبت نام در آژانس استخدام میزان تلاش شما برای یافتن راهنما را کاهش می دهد. آژانس ها معمولاً به چندین شرکت بزرگ متصل هستند که به دنبال جذب فریلنسر هستند. قرارداد با آژانس ها معمولاً بزرگتر است زیرا آنها نیز به قطع نیاز دارند.

۳ – یک کانال YouTube راه اندازی کنید

از بین تمام راه های کسب و کار اینترنتی ، این روش شاید جسورانه ترین باشد. شما نمی توانید از دوربین خجالتی باشید ، باید دانش فنی کافی داشته باشید و کاملاً باید سازگار باشید. با این اوصاف ، برخی از یوتیوب ها درآمد جدی کسب می کنند. و نیازی نیست که کاریزماتیک ترین شخصیت باشید تا به آنجا بروید.قبل از اینکه بیرون بروید و یک دوربین فانتزی و نورپردازی بخرید ، یک قدم عقب بروید. مهمترین مرحله در راه اندازی کانال YouTube فهمیدن دلیل آن است. نه اینکه چرا می خواهید YouTube را امتحان کنید ، اما چرا کسی باید آنچه را که شما تولید می کنید تماشا کند. این یکی از مهمترین دلایل موفقیت هر یوتیوب است ، همراه با اینکه فیلم های شما در چه زمینه ای ساخته می شوند و برای چه کسانی ساخته می شوند.

دلیل مهم بودن تعیین اینکه چرا کسی شما را تماشا می کند ساده است: YouTube یک بستر بسیار اشباع است. حتی اگر فکر می کنید فیلم های شما خوب نیستند ، به احتمال زیاد هزاران ویدیو از قبل در آن موضوع موجود است. به همین دلیل ، شما باید با یک تمایز دهنده شروع کنید. چه چیزی شما را متفاوت می کند؟برخی از مطالب در YouTube عملکرد بهتری نسبت به سایر مطالب دارند. فیلم های آموزشی ، فیلم های جعبه گشایی ، بازی ، کمدی و vlogs همه محبوب هستند. بررسی محصولات و فیلم های نحوه استفاده دو محبوب ترین هستند.این به هیچ وجه به این معنی نیست که باید به هر یک از این موارد پایبند باشید. با این حال ، این به شما یک اندازه گیری خوب از آنچه مردم مشاهده می کنند ، می دهد. اگر ایده شما به نوعی در زیر یکی از این چترها قرار بگیرد ، شما در یک رقابت سخت شرکت خواهید کرد اما همچنین در یک جریان محتوا با کره چشم های بالقوه زیادی خواهید بود.

چگونه می توان از طریق YouTube درآمد کسب کرد.

این سوالی است که بسیاری از مردم می خواهند از آن پاسخ بگیرند. متأسفانه دقیقاً رو به جلو نیست. Youtube براساس بازدید از تبلیغات و کلیک های تبلیغاتی به YouTube پرداخت می کند ، بنابراین پاسخ ساده این است که هرچه بیشتر بازدید کنید. درآمد بیشتر یوتیوب ها از ۱۰۰ هزار تا …. از هر ۱۰۰۰ بازدید درآمد دارد. که می تواند برای هر میلیون بازدید ۱۰ تا ۵۰ میلیون (تقریباً) کار کند.اولین قدم شما ایجاد یک حساب YouTube است (اگر Gmail دارید ، از قبل یک حساب YouTube دارید). پس از ایجاد یک حساب کاربری ، باید Ad Sense را روشن کنید. اینگونه حقوق شما را دریافت خواهید کرد.

۴ – کسب درآمد از بیت کوین

کسب درامد از بیت کوین یکی دیگر از ایده های کسب درآمد بدون سرمایه محسوب میشود همانطور که میدانید ارزش بیت کوین طی چندین سال اخیر بسیار بالا بوده و به مرور زمان نیز در حال افزایش است با توجه به این که طی این چند سال بیت کوین ارزش بسیار بالایی داشته کاربران زیادی قصد کردند از یا ن طریق به کسب درامد نیز بپردازند و برای خود درامدی داشته باشند اگر در ده سال گذشته ینی در سال ۲۰۱۰ ۱۰ میلیون در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بودید اینک بالای ده میلیارد سرمایه داشتید این نشان دهنده ی این است که ارزش بیت کوین بسیار بالا میباشد و روز به روز نیز از ارزشش کاسته نمیشود مطمعنم شما تا به حال اسم بیت کوین را زیاد شنیده اید ولی نمیدانید چیست و چه کاربردی دارد . اگر قصد راه اندازی یک کسب و کاری را دارید پیشنهاد میکنم از از طریق بیت کوین اعمال کنید زیرا کاربران زیادی در ان سرمایه گذاری کرده اند و اکثر انان به سود کلانی نیز رسیده اند

بیت کوین یک ارز دیجتال میباشد که دارای یک شبکه برای پرداخت مستقیم است که هیچ شخصی قادر نخواهد بود در ان دخالتی کند و بتواند مالکیت ان را بر عهده بگیرد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۶ به طور ناگهانی بسیار افزایش یافت و همین افزایش قیمت بیت کوین باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال استخراج بیت کوین و درآمدزایی از طریق بیت کوین باشند.همانطور که گفته شد هیچکس در ایجاد و تشکیل بیت کوین دخااتنی ندارد و نمیتوانند در امور ان دخالت کنند زیرا بیت کوین وابسته به یک شرکت نمیباشد بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال ۲۰۰۹ کشف شد که بدون هیچ واسطه توسط کاربران زیادی در حال انتقال است.

یکی از مهم ترین ویژگی بیت کوین غیر متمرکز بودن ان میباشد ینی همانطور که اشاره شد هیچ شخصی یا شرکتی نمیتواند بر ان نظارت داشته باشد تراکنش در سیستم بانکی قابل پیگیری میباشد ولی در حساب بیت کوین چنین چیزی وجود ندارد به همین دلیل از سال ۲۰۱۱ به بعد خلفکاران زیادی از بیت کوین برای انتقال حجم بالایی از دارایی خود استفاده کرده و می کنند به این صورت که پول های دزدیده شده خود را بیت کوین می خریدند و به راحتی بیت کوین ها را در حساب خود نگهداری می کردند بدون اینکه هیچ نهادی بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد و بلوک شان کند. دقیقا به همین خاطر است که خیلی از کشور و دولت ها بیت کوین را قبول نداشته و به ان نیز هیچ اعتماد ندارند و خرید فروش را در بیت کوین ممنوع و غیر قانونی لحاط کرده اند شما نیز اگر قصد کسب درامد از بیت کوین را دارید باید ابتدا در مورد ان تا میتوانید تحقیق کنید درامد حاصل از ان بسیار بالا بوده ولی باید خبرع باشید تا بتوانید به درامد خوبی در ماه برسید

۵ – کسب درآمد از طریق کامپیوتر

کسب درامد از طریق کامپیوتر یک نمونه ی دیگر از ایده های کسب درآمد بدون سرمایه میباشد که دغدغه ی کاربران امروزی میباشد که قصد دارند از کامپیوتر برای خود درامدی داشته باشند بسیاری از افراد تنبل هستند یا دوست ندارند درامد خوبی داشته باشند به همین دلیل فکر میکنند کسب درآمدهای اینترنتی همگی یا به سرمایه ی زیادی نیاز دارند یا به تخصص و مهارتی که هیچ کدام را ندارند و به این صورت امید خود را از دست میدهند و کلا بیخیال درامد میشوند در صورتی که چنین چیزی وجود ندارد و کسب درامد از طریق کامپیوتر به هیچ گونه مهارت نیازی ندارد شما نیز میتوانید با کمترین هزینه در کمترین زمان ممکن برای خود یک کسب و کاری در خانه و یا محل کار خود راه اندازی کنیدو به درامد خوبی که دارد بپردازید امروزه دیدگاه اشتباه زیادی در ضمینه ی کسب و ک ار های اینترنتی وجود دارد که باعث شده کاربران دست از کار خود بکشند و با نامیدی به کار پیشین خود ادامه دهند البته این نکته را نیز توجه داشته باشید اگر قصد دارید در منزل یک کسب درامد از طریق کامپیوتر راه اندازی کنید به مهارت هایی مانند بازاریابی یا طراحی وب سایت نیاتز خواهید داشت البته اگر در مورد انان اطلاعاتی ندارید جای نگرانی نیست زیرا همه ی این مهارت ها را میتوان در کمترین زمان ممکن بیاموزید و سپس اقدام به کسب درآمد از طریق کامپیوتر کنید

امروزه دیگر همه برای خود یک کامپیوتر را دارند اکثر شرکت ها نیز اگر رفته باشید در هر اتاق ۲ الی ۴ کامپیوتر وجود دارد این را نشان میدهد که خیلی از کار ها با گوشی انجام شدنی نیست و بسیار مشکل است . برای داشتن یک کسب و کار خوب و پر سود نیاز به یک کامپیوتر الزامی است سپس باید اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود کنید زیرا بدون داشتن سایت این روش سخت و نشدنی است اگر وب سایتی داشته باشید میتوانید برای خود تبلیغات کنید .محصولات دیگران را به فروش بگذارید یا حتی خودتان محصولی ایجاد کنید و سپس اقدام به فروش ان کنید اگر مهارت طراحی سایت را داشته باشید میتوانید برای کاربرانی که این مهارت را ندارند سایت طراحی کنید و به ازای کاری که انجام میدهدی پولی را دریافت کنید اگر بدانید امروزه کاربران زیادی در این ضمینه مشغول به کار هستند و درامد خوبی نیز دارند . پس دانیستم برای ان که یک کسب و کاری داشته باشیم به کمپیوتر و سپس به سایت نیاز خواهیم داشت

پیشنهاد میکنم از صفحه ی کسب درآمد از طریق کامپیوتر دیدن کنید

۶ – کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور بحث مشاغل اینترنتی و همینطور کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی بسیار قوت گرفته است . از رونق افتادن بازار فیزیکی و همینطور نیاز داشتن به سرمایه ی بالا بری ایجاد یک کسب و کار و همچنین استقبال خوب مردم از بازاریابی اینترنتی باعث شده که بازار های فیزیکی بسیار محدود شود و جای خودش را به کسب و کار های اینترنتی بدهد . با همین وجود طی چندین سال اخیر با افزایش رقابت در میان سایت های تجاری هزینه ی نگهداری و طراحی یک وب سایت بسیار افزایش یافته است اما این را نیز به یاد داشته باشید همه چیز به پول ختم نمیشود بخشی از این درامد زایی به مهارت و تخصصی که دارید ختم خواهد شد به طوری که امروزه افراد بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور با استفاده از وبلاگ های خود با هزینه ی بسیار کم به یک کسب درامد نسبتا خوبی مشغول هستند و از ان درامد زایی میکنند.

وبلاگ نویسی آنقدر جذاب است که اکثریت کسانی که با فضای اینترنت آشنا هستند، حداقل یکبار هم که شده آن را امتحان کرده اند و طعم آن را چشیده اند.وبلاگ نویسی دغدغه ی کاربران امروزی میباشد مخصوصا ان کسانی که قصد دارند یک کسب درامدی داشته باشند . کسب درامد از طریق وبلاگ قصه ی مرغ و تخم مرغ نیست زیرا تا زمانی که یک وبلاگ نداشته باشید خبری از درامد زایی نیز نخواهد بود در واقع ساختن یک وبلاگ مانند ساختن یک نمنه تخم مرغ میباشد که به تناهیی شما را به درامد نخواهد رساند بسیاری از افرادی که ایده ساخت یک وبلاگ به ذهنشان می‌رسد، پیش‌زمینه چندانی از مسائل تکنولوژیک مربوط به ساخت و اداره وبلاگ ندارند و تنها در زمینه تولید محتوا خبره هستند.

ساخت یک وبلاگ کار انچنان تخصصی نمیباشد روند کار به صورت است که ابتدا برای خود یک نمونه طاقچه در بازار انتخاب میکنیم که باید به ان علاقه داشته باشید سپس باید از طریق وردپس یک وبلاگ برای خود راه ا ندازی کنید که کاملا رایگان میباشد و بدون پرداخت هزینه ای برای خود میتوانید وبلاگی طراحی کنید سپس باید شروع به تولید محتوا کنید تا بتوانید وبلاگ خود را بالا بیاورید و به ان رتبه دهید باید توجه کنید اگر قصد دارید از طریق وبلاگ کسب درآمد کنید باید وبلاگتان رتبه گرفته باشد تا بازدید خوبی نیز داشته باشد وگرنه هیچ گاه موفق نخواهید شد مهم ترین اصول در وبلاگ نویسی تولید محتوای با کیفیت است که برای ان باید وقت زیادی بگذارید تا به یک وبلاگ حرفه ای تبدیل شود . یکی دیگر از ایده های کسب درآمد بدون سرمایه از طریق وبلاگ نویسی میباشد که امروزه طرفدار زیادی نیز داشته که بنده نیز سعی کردم تا حد ممکن شمارا با این روش اشنا کنم.

۷ – کسب درآمد از تولید محتوای اینستاگرام

زمانی که یک کاربر برای رشد کسب و کارش از اینسنتاگرام استفاه میکند باید مخاطب یا فالوور هایی داشته باشد که به او و برندش وفا دار بوده و به ان تعامل داشته باشد اما چگونه باید بفهمیم که مخاطبان پیجمان با پست هایی که گذاشته ایم ارتباط دارند ؟ جواب بسیار سادس از طریق محتوای با کیفیت اینستاگرام . تولید محتوا یکی از اساسی ترین المان های یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ میباشد که برندها در سال، میلیون ها دلار در دنیا برای آن هزینه می‌کنند.وقتی که از محتوا به عنوان اهرم در استراتژی دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنید، به چند هدف دست پیدا خواهید کرد

  • افزایش ارتباط و تعامل با مخاطب
  • ماندگاری برند و محصولات در ذهن مخاطب
  • ایجاد وفاداری به برند
  • افزایش فروش از طریق ایجاد ارزش برای مخاطب

یک نمونه ی دیگر از ایده های کسب درآمد بدون سرمایه کسب درامد از تولید محتوای اینستاگرام میباشد که امروزه کاربران بسیار زیادی مشغول به تولید محتوا در اینستاگرام هستند الان شاید بپرسید چرا تولید محتوا برای اینستاگرام ؟ در جواب باید گفت ایسنتاگرام یک اپلیکیشن بسیار محبوب میباشد که امروزه طرفداران میلیاردی در سراسر جهان دارد و کاربران از کوچک تا بزرگ همگی از ان استفاده میکنند امروزه در اینستاگرام پست های زیادی به منتشر میشود که اگر توجه کرده باشید اکثر انان پست های تکراری و بی کیفیت میباشد اگر تخصص تولید محتوای با کیفیت را داشته باشید به راحتی میتوانید از طریق اینستاگرام به کسب درآمد زیای برسید کافیست برای کاربران اینستاگرام پست هایبا کیفیت تولید کنید تا انان منتشر کنند دلیل تکراری بودن پست های اینستاگرام این است که انان هیچ مهارت و تخصصی در این ضمینه ندارند پس اگر مهارت دارید و از گرافیک و فتوشاپ چیز هایی سرتان میشود فرصت را از دست ندهید زیرا میتوانید به راحتی محتوا تولید کرده و به درامد زایی بپردازید

پیشنهاد میکنم از مقاله ی تولید محتوای اینستاگرام دیدن کنید

۸ – کسب درآمد از طریق تبلیغات

یکی دیگر از نمونه های پول ساز که به سرمایه ی زیادی نیز نیاز ندارد در امد زایی از طریق تبلبغ کردن میباشد امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی همه ی کار ها اینترنتی شده و برای ان که یک کار رونق بگیرد باید تبلیغ کرد اما شاید بپرسید چگونه باید تبلیغ کنیم و به درامد برسیم ؟ برای این که شروع به تبیلغات کنید ابتدا باید خودتان تلاش هایی کنید برای مثلا ابتدا باید یک نمونه سایت طراحی کنید سپس پس ان که که سایت خود را تاسیس کردید باید شروع به تولید محتوا کنید . شما باید حداقل چند ماه برای سایت خود محتوا بنویسید تا رتبه بگیرد زمانی که رتبه گرفت و سایت شما رتبه ی اول گوگل را در کلمه ی تبلیغات اینترنتی از خودش کرد ان گاه بازدید سایتتان افزایش خواهید یافت و میتوانید از برند های بقیه تبلیغات کنید و برای هر کلیک هزینه ای را دریافت کنید قیمت تبلیغات امروزه بسیار افزایش یافته اگر سایتتان بازدید روزنه ۱۰۰۰ نفر داشته باشد روزی ۱ تا ۲ میلیون حتی بیشتر به راحتی کاسب هستید

اگر تصمیم گرفتید تا از این روش کسب درآمد کنید باید سایت که طراحی کرده اید را سئو یا بهینه سازی کنید بیشتر سایت های این چنینی از طریق تولید محتوای حرفه ایشان توانستن مخاطبان و ترافیک زیادی را از گوگل دریافت کنند. مسلماً برای تولید محتوای حرفه ای باید چندین نویسنده را استخدام کنید تا به طور مداوم محتوا های حرفه‌ای برای سایتتان تولید کنند.یا اگر هزینه ی کافی برای این کار را نداشتید خودتان دست به کار شوید و شروع به تولید محتوا کنید زمانی که سایت خودتان اماده شد میتوانید مانند سایت زومیت توانسته است با این مدل کسب درامد اینترنتی به درامد بسیار زیادی در ماه دست پیدا کند اگر به دنبال یک کسب درامد هستد پیشنهاد میکنم از تبلیغات استفاده کنید امروزه کاربران برای معروف شدن برندشان پول های زیادی خرج مکینند شما نیز میتوانید از این فرصت ها بهره ببرید و برای خود شروع به درامد زایی کنید ولی این را نیز توجه کنید با این که درامد خوبی دارد ولی سخت و زمان بر است اگر مهارتش را دارید بهره ببرید و در غیر این صورت برای کاربران تازه وارد پیشنهاد نمیشود

۹ – کسب درآمد از بورس

سرمایه گذاری یا بهتر است بگوویم علم سرمایه گذاری به انواع روش هایی که بتوان از طریق ان با پول خود کار کرد را شامل میشود یکی از این روش های داغ که امروزه طرفدارن بسیار زیادی نیز دارد بازار بورس مباشد شاید برای ما نام بورس یک اسن خشک و مشکوک باشد طوری که به ان هیچ اعتمادی نداریم و همیشه میگوییم که اخر باخت است و هیچ سودی نخواهیم کرد . ولی این طرز فکر که ما داریم کاملا اشتباه است ابتدا به این بپردازیم که بورس چیست؟ برای شناخت و فهمیدن این موضوع که واقعا بورس چیست ؟ و آشنایی بیشتر با آن بهتر است از “بازار” و تعریف آن شروع کنیم. در یک تعریف ساده، می توان گفت که: بازار مکانی است که در آن خرید و فروش صورت می گیرد. ساده تر این است که بگوییم هرگاه شرایطی فراهم شود که بین خریدار و فروشنده رابطه برقرار شود و معامله ای صورت پذیرد بازار تشکیل شده است.

میزان درامد از بورس به عوامل زیادی مانند دانش و عمق مهارت بستگی دارد اگر به شکل حرفه ای شیوه ی معامله در بورس را یاد بگیریم و در این ضمینه با متخخصان مشورت داشته باشیم شاید میتوان گفن هیچ کسب و کاری مانند بورس درامد نخواهد داشت فقط باید دانش و تخصص کافی را داشته باشید تا در ان ضرر نکنید . برای شروع به سرمایه گذاری شما نگران سرمایه نباشید زیرا شما میتوانید با مبالغ بسیار کم شروع کنید تا اگر ضرر کردید پول زیادی را از دست نداده باشید و سپس پس از ان که حرفه ای شدید و تخصص کافی را در این ضمینه پیدا کردید میتوانید شروع به سرمایه گذاری با مبالغ زیاد تر کنید کسب درآمد از بورس همیشه با خاط های زیادی مواجه بوده و هیچ راهی وجود ندارد تا بتوانید انان را دور بزنید و اکثر کاربرانی که وارد بورس شده اند نگرانی هایی را مانند این که ایا امکانش هست یک شبه تمام سرمایه ام را از دست بدهم را دارند در حقیقت، بورس ایران محدودیتی معقول برای افزایش و کاهش قیمت در نظر گرفته است. یعنی اگر شما امروز سهمی را بخرید به هیچ وجه، قیمت آن سهم در روز بعدی نصف یا دو برابر نمی‌­شود. تمام سهم­‌ها در بازار بورس، یک دامنه نوسان دارند.

۱۰ – با تدریس راه دور کسب درآمد کنید

به واسطه ی دنیا ی اینترنت یادگیری زبان هم بسیار اسان شده و از طرفی افراد از فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف علاقه‌مند یادگیری زبان دیگر کشورها هستند و گاهی اوقات مدرسان زبان به راحتی از راه دور، شاگردان خود را می‌یابند ما قصد داریم شما را با وب سایت (italki) اشنا کنیم و بگوییم چه نوع سایتی است و به چه دردی نیز میخورد . این سایت در ضمینه ی اموزش اکثر زبان ها در سراسر دنیا فعالیت میکند شما میتوانید در این وب سایت یک اموزنده باشید وه به ازای کاری که انجام میدهید هزینه دریافت کنید این به این معنا میباشد اگر تخصص زبان خصوصی را داشته باشید میتوانید در این سایت ثبت نام کنید و به تدریس ربان خصوصی بپردازید خوبی این سایت این است که برای کاراموز نیز امکانش هست هم زبان یاد بگیرد و هم تا جایی که در توانش هسن تدریس کند . خوبی چنین کسب درآمدی این است که بر خلاف تدریس سنتی که به مکان و اجاره نیاز دارد این روش چنین چیزهایی را از شما نخواهد خواست و به صورت انلاین و اینترنتی به تدریس ادامه خواهید داد تدرس از راه دور یکی دیگر از ایده های کسب درآمد بدون سرمایه که به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد ولی باید تخصص ان را داشته باشید تا بتوانید موفق شوید

۱۱ – با طراحی سایت درآمد کسب کنید

همه صاحبان کسب‌وکار در فناوری اطلاعات ندارند، اما نیاز روز این است که یک وب‌سایت مخصوص به خود داشته باشند. کسانی که در فناوری همه چیز، به ویژه مربوط به وب سایت ها مهارت دارند، می توانند به مشاغل کوچک کمک کنند تا وب سایت های خود را راه اندازی کنند و از آن درآمد کسب کنند. کدنویسی و طراحی وب از اجزای ضروری در راه اندازی وب سایت ها هستند. علاوه بر این، وب سایت ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و ممکن است به به روز رسانی های مکرر نیاز داشته باشند، که ممکن است به درآمد فرد اضافه کند.اصلا به این مورد که در زمینه ی طراحی سایت اطلاعاتی ندارید نگران نباشید زیرا به راحی و با آموزش کوتاه میتوانید یک طراح سایت حرفه ای باشید و از آن درآمد کسب کنید پس اصلا نگران این موضوع که هیچ گونه اطلاعاتی در این باره ندارید نباشید و تمام تلاشتان را رویس این موضوع متمرکز کنید.

۱۲ – کسب درآمد از طریق آمازون

آمازون یک نمونه ی دیگراز روش های کسب درآمد بدون سرمایه میباشد.آمازون به بازاری تبدیل شده است که از کارآفرینان تجارت الکترونیک جدید استقبال می کند. ثبت نام برای یک حساب کاربری چند دقیقه و چند دقیقه دیگر طول می کشد تا لیست محصولات بصورت زنده ثبت شود.این پلتفرم مخاطبان گسترده ای دارد ، یک بازار جهانی است و برای کشف و تحقیق در مورد یک محصول اصلی است. بهینه سازی لیست می تواند محصولات شما را پیدا کرده و فرصت های جدید را باز کند. و تبلیغات درون برنامه ای آمازون می تواند قابلیت مشاهده برند شما را برای مخاطبان بسیار هدفمند افزایش دهد.با این حال ، برخی از کارآفرینان تجارت الکترونیک پایداری طولانی مدت فروش در آمازون را زیر سوال می برند. اگرچه این بازار برای کمک به خریداران در ارائه محصولات مورد نظر عالی است ، اما توجه فروشندگان برای فروشندگان چالش برانگیز است. آمازون فروشندگان بسیاری از محصولات مشابهی را که ممکن است ارائه دهید جذب می کند. هزینه ها را بپذیرید و سعی کنید مارک خود را از یکدیگر متمایز کنید و در نهایت ممکن است برای تولید فروش بیشتر کار کنید اما درآمد اصلی خود را رشد ندهید.

اگرچه فروش در آمازون یک روش خوب برای کسب درآمد بدون سرمایه (کسب و کار اینترنتی) است ، اما باید با توجه به این موارد نکاتی را رعایت کنید:

  • ۱ – آمازون قوانینی را برای بازار خود تعیین می کند. ما می دانیم که آمازون در زمینه جمع آوری و استفاده از داده های مشتری برای ایجاد تجارب بهتر خرید پیشرو است ، اما این اطلاعات با شما به اشتراک گذاشته نمی شود. اگر با محصولی متعلق به آمازون سر به سر رقابت کنید ، فروش آن سخت خواهد بود. خرده فروشی آمازون تمایل دارد تا مزیت Buy Box را بدست آورد.
  • ۲ – آمازون فروشندگان را به استفاده از Fulfillment توسط آمازون (FBA) ترجیح می دهد. FBA برنامه تحقق آمازون است که به فروشندگان ارائه می شود. هنگامی که محصولی را در مراکز تحقق آن قرار دادید و مشتری آن را سفارش داد ، آمازون این سفارش را انجام می دهد. شما باید از FBA استفاده کنید تا واجد شرایط Amazon Prime و Amazon Super Saver Shipping شوید ، دو روش برای کمک به خرده فروشان برای بهبود نرخ تبدیل و کسب درآمد اضافی.
  • ۳ – آمازون صاحب روابط مشتری است. فروشندگان نمی توانند مشتریان آمازون را به CRM اضافه کنند یا پس از فروش مجدداً به آنها بازاریابی کنند.
  • ۴ – گفته شد ، آمازون یک کانال فروش اضافی عالی برای تجارت Shopify شما است. مشابه Etsy ، می توانید با استفاده از آمازون محصولات خود را در معرض دید مخاطبان داخلی قرار دهید ، کشف شوید و از وب سایت تجارت الکترونیک خود به عنوان کانال اصلی فروش استفاده کنید. حتی می توانید Shopify را با آمازون ادغام کنید تا لیست ها را مدیریت کرده و موجودی را همگام سازی کنید سریعتر و راحت تر انجام دهید.

۱۳ – از طریق مترجمی درآمد کسب کنید

انگلیسی یکی از محبوب ترین زبان ها در اینترنت است ، اما صحبت کردن به زبان دوم برای همه راحت نیست و این به این معنی است که افراد می توانند از دانمارکی به انگلیسی و بالعکس ترجمه کنند . صحبت آلمانی یا اسپانیایی فقط یک مزیت دیگر است. اما در واقع ، هر زبانی که در آن مهارت داشته باشید می تواند به شما مانند زبان های اروپایی ، ژاپنی یا حتی چینی شغلی بدهد. مترجمی یک شغل پردرامدی میباشد که امروزه سر زبان ها افتاده است اگر مهارت این کار را دارید نه تنها به صورت فیزیکی میتوانید کسب درامد کنید بلکه با گسترده شدن فضای اینترنت میتوانید از این طریق نیز درآمد کسب کنید.

چقدر می توانم درآمد کسب کنم؟

اولاً همه اینها به تعداد نمایشهایی که افراد سفارش می دهند بستگی دارد و ثانیا زمان و کار شما برای این کار بستگی دارد. اگر به عنوان مثال ، شما در انگلیسی یا آلمانی تبحر دارید و نویسنده سریع هستید ، می توانید پول خوبی کسب کنید. همانطور که گفته شد میتوانید هم به صورت فیزیکی هم از طریق اینترنت کسب درآمد کنید برای این منظور برای کار به صورت فیزیکی باید برای خود یک کلاس داشته باشید تا بتوانید در کارتان پیشرفت داشته باشید ولی اگر قصد دارید به صورت انلاین و اینترنتی این کار را انجام دهید باید ابتدا به فکر این باشید که مقداری شناخته بشوید که از طریق شبکه های اجتماعی این کار برایتان ممکن خواهد بود زبان انگلیسی یک زبان بین المللی میباشد با یادگیری این زبان پول دراوردن برایتان اسان خواهد بود.

۱۴ – یک بازاریاب وابسته شوید

کسی وجود نخواهد داشت که هرگز نام بازاریابی وابسته را نشنیده باشد.همانطور که احتمالاً می دانید ، بازاریابی سهامداران برای افرادی در نظر گرفته شده است که مایل به ارائه محصولات هستند ، اما نمی خواهند وب شاپ خود را داشته باشند.این دقیقاً چگونه است؟ با Affiliate Marketing شما به عنوان یک شرکت وابسته شروع به کار خواهید کرد.شما همانطور که هستید شخصی هستید که کالای خاصی را تبلیغ می کند.این شما هستید که یک محصول یا خدمات خاص را به بازار عرضه می کنید.برای این کار نیازی به وب سایت ندارید ، زیرا فقط به وب سایت تولید کننده پیوند می دهید.در عوض ، شما در مورد تعداد فروش هایی که موفق به انجام آن می شوید کمیسیون مشخصی دریافت می کنید.مزیت بازاریابی شرکت های وابسته البته این است که دیگر لازم نیست خودتان با تدارکات کنار بیایید ، فقط باید پیوند خود را ادامه دهید.

اگر یک حساب اینستاگرام با فالوورهای زیادی دارید ، می توانید از قبل با Affiliate Marketing شروع کنید.اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید ، توصیه می کنیم یک دوره تخصصی مانند انقلاب بازاریابی وابسته را دنبال کنید.در اینجا به شما واقعا همه چیز مرحله به مرحله توضیح داده می شود و به تدریج کار روی امپراتوری خود را شروع می کنید.این به نظر شما چیزی شبیه است؟ سپس حتماً بررسی گسترده انقلاب انقلابی بازاریابی سهامداران درباره این دوره کامل را بخوانید.

۱۵ – دستیار مجازی شوید

انجام تمام کارهای شرکتی از خانه، کاری است که یک دستیار مجازی انجام می دهد. دستیار مجازی ها اساساً از راه دور با مشتریان خود کار می کنند و جنبه هایی از کسب و کار خود را مدیریت می کنند که آنها بیش از حد مشغول هستند که نمی توانند از عهده آنها برآیند. وقتی به عنوان دستیار مجازی کار می کنید، می توانید انتخاب کنید که به عنوان کارمند کار کنید یا می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.این دستیار ها متخصصان ماهر و مستقر در خانه هستند که به شرکت ها، مشاغل و کارآفرینان پشتیبانی اداری ارائه می دهند. برخی از زمینه های اصلی کاری شامل برقراری تماس تلفنی، مکاتبات ایمیلی، تحقیقات اینترنتی، ورود داده ها، برنامه ریزی قرار ملاقات، ویرایش، نوشتن، نگهداری کتاب، بازاریابی، مدیریت وبلاگ، تصحیح، مدیریت پروژه، طراحی گرافیک، پشتیبانی فنی، خدمات مشتری، برنامه ریزی رویداد و مدیریت رسانه های اجتماعی

نتیجه گیری

اگر با توجه به تحصیلات خود با مدرک لیسانس یا فوق لیسانس هنوز جویای کارهستید میتوانید کار افرین یک شغل پر درامد و بدون سرمایه را داشته باشید کافی است با اعتماد به نفس بالایی که دارید اقدام به خواندن ایده های کسب درآمد بدون سرمایه کنید اگر در این ضمینه تخصص و مهارتی داشته باشید قطعا زودتر موفق خواهید شد اگر در هیچ ضمینه ای تخصصی ندارید هم جای هیچ نگرانی نیست زیرا ما برای شما روش هایی را بازگو کردیم نه تنها بدون هزینه هستند بلکه به هیچ تخصصی نیز نیاز نخواهند داشت و به راحتی میتوانید در کسب وکارتان موفق شوید ایده هایی که در این صفحه برای شما بازگو کردیم از بین ۱۰۰ ها ایده های مختلف میباشد این ۱۰ ایده ۱۰۰% واقعی میباشند و جی هیچ نگرانی نیست و به هرچه سریع تر یک ایده را برای کسب درآمد خود انتخاب کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا