کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


اینستاگرام چیست

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یک بستر رسانه های اجتماعی است که کاربران بر روی آن تصاویر منتشر می کنند. این تصاویر سپس با نظرات و هشتگ ها ارائه می شود تا کاربران دیگر بتوانند آنها را پیدا کنند. این کاربران سپس فرصت دارند تصاویر را لایک یا نظر دهند و سپس آنها را دوباره به اشتراک بگذارند. همچنین این امکان وجود دارد که در حساب های دیگر مشترک شوید و از این رو همیشه در مورد فعالیت های کاربران خاص به روز باشید. میزان تعامل کل پورتال نسبت به توییتر یا فیس بوک بسیار بیشتر است و این نکته برای شرکت ها بلکه برای افراد شغل بسیار جالب است.پس پیشنهاد میکنم با آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همراه ما باشید.

چرا اینستاگرام اینقدر محبوب است؟

روزانه بیش از ۶۰ میلیون تصویر در اینستاگرام بارگذاری و لایک می شود. این پلت فرم بسیار محبوب است زیرا هر کسی می تواند از آن استفاده کند. تصاویر می توانند به سرعت با اینستاگرام ویرایش و بارگذاری شوند و کیفیت تصاویر معمولاً به دلیل دوربین های در حال پیشرفت در گوشی های هوشمند ، بسیار عالی است.ستاره ها و ستاره های کوچک می توانند طرفداران خود را در جریان زندگی یا عادت های غذایی خود قرار دهند و جامعه را در مورد پروژه ها یا تاریخ های فعلی آگاه کنند. وبلاگ نویسان مد می توانند با استفاده از این پلتفرم پیروان خود را در جریان جدیدترین روندها قرار دهند و وبلاگ نویسان مواد غذایی این فرصت را دارند تا خلاقیت های خود را از طریق اینستاگرام به تمام جهان نشان دهند علاوه بر این ، اینستاگرام همچنین در بین عکاسانی که می توانند نمونه کارهای خود را برای عموم مردم قابل دسترسی کنند بسیار محبوب است.اینستاگرام همچنین فرصتی برای افراد خوداشتغالی یا مربیانی است که اکنون بستری رایگان برای بازاریابی خود و محصولاتشان دارند و اینستاگرام نیز به دلیل سهولت استفاده در بین نسل قدیمی ۵۵+ محبوبیت بیشتری پیدا می کند.در ادامه ، شما را با آموزش کسب درآمد از اینستاگرام اشنا خواهیم کرد با ما باشید . . . !

اینستاگرام فرصت شغلی مناسب

درست مثل هر شغل و حرفه ای ، قانون اساسی در اینستاگرام این است که اگر می خواهید پول خوبی بدست آورید ، باید وقت بگذارید و صبر کنید. بهترین راه برای این کار تعیین اهداف کوچکی است که به طور منظم بررسی می کنید. اگر متوجه شدید که استراتژی شما کار نمی کند ، همیشه می توانید در برنامه خود تغییراتی ایجاد کنید. بهترین روش این است که فقط روی پست های خود تمرکز نکنید ، بلکه به نمایه خود نیز نگاهی بیندازید و سعی کنید با کاربران و دنبال کنندگان تعامل داشته باشید. با این حال ، هرگز نباید فراموش کنید که اگر قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید و حتی ممکن است به صورت آنلاین سود کسب کنید ، برخی قوانین و تعهدات قانونی نیز وجود دارد که باید هرچه زودتر خود را از آنها آگاه کنید.

آیا باید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

اعداد و ارقام پشت اینستاگرام حیرت انگیز است و این سیستم عامل با رشد فیس بوک روبرو می شود.در حالی که فیس بوک ماهانه ۲.۰۷ میلیارد کاربر فعال دارد ، رشد Instagram در طی ۹ سال از سال ۲۰۱۹ از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۰ به ۱ میلیارد کاربر رسیده است.با محبوبیت مداوم اینستاگرام ، تعجب آور نیست که اینستاگرامرها به یک نیروی مهار ناپذیر تبدیل می شوند. آنها راه های کسب درآمد در اینستاگرام و پول انداختن در عکس هایی را که گرفته اند کشف کرده اند.

اگر می خواهید با اینستاگرام درآمد کسب کنید ، این آمارهای ذهن برانگیز را بررسی کنید:

  • ۱) ماهانه ۱ میلیارد کاربر فعال هستند. این تقریباً سه برابر جمعیت ایالات متحده است.
  • ۲) ۵۰۰ میلیون کاربر هر روز فعال هستند. تقریبا دو برابر جمعیت ایالات متحده است.
  • ۳) در سال ۲۰۱۷ ، ۷۰.۷ درصد از مشاغل ایالات متحده (۲۱ میلیون نفر) از اینستاگرام استفاده می کنند. با ۳۰ میلیون کسب و کار (کوچک و بزرگ) در ایالات متحده آمریکا.
  • ۴) ۵۰ درصد از کاربران اینستاگرام (۵۰۰ میلیون نفر) حداقل یک حساب کاربری را دنبال می کنند.
  • ۵) ماهانه ۲ میلیون تبلیغ کننده اینستاگرام وجود دارد.
  • ۶) زمان صرف شده در اینستاگرام هر ساله ۸۰ درصد افزایش می یابد.
  • ۷) ۵۰۰ میلیون حساب Instagram هر روز از Instagram Stories استفاده می کنند.

آیا می توانید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

پاسخ این سوال (yes) مثبت است – شما قطعاً می توانید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید. تا زمانی که تجارت می تواند بصری و خلاقانه برای اهداف بازاریابی بیان شود ، می توان از میلیون ها کاربر اینستاگرام بهره مند شد. اکنون احتمالاً سوال بعدی را از خود می پرسید: چگونه می توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید و برای این کار چه کاری باید انجام دهید؟

برای شروع ، در اینجا چند روش برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است:

  • می توانید تمرکز خود را روی پست های اسپانسر شده برای مارک هایی بگذارید که می خواهند مخاطبان شما را هدف قرار دهند ، که به نوبه خود شما را به یک رسانه مناسب برای انجام این کار تبدیل می کند.
  • شما می توانید به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید و با فروش محصولات از مارک های دیگر یا ارائه دهندگان خدمات درآمد کسب کنید.
  • شما همچنین می توانید محصولات خود را بفروشید. این می تواند یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی یا حتی یک سرویس باشد. اساساً ، شما می توانید مانند هر محیط تجارت الکترونیکی دیگر ، خدمات و محصولات خود را در اینستاگرام بفروشید.
  • می توانید عکاسی خود را بفروشید.
  • علاقه مندان به این بستر رسانه های اجتماعی همیشه در جستجوی روش های جدید کسب درآمد در اینستاگرام هستند.
  • نگران نباشید ، در این پست ما به جزئیات نحوه درآمد مردم در اینستاگرام و نحوه انجام این کار نیز خواهیم پرداخت. ما همچنین سه داستان موفقیت جالب ارائه خواهیم کرد پس با ما باشید تا به آموزش کسب درآمد از اینستاگرام ۰ تا ۱۰۰ بپردازیم.

کسب درآمد از اینستاگرام بدون فالوور !!!!

خیلی ها از ما میپرسند که آیا میتوان بدون داشتن فالوور در اینستاگرام یک کسب و کار جدید راه اندازی کرد و از آن درآمد کسب کرد ؟ باید در جواب این سوال گفت با تعداد فالوور کم میتوان ولی بدون فالوور ممکن نیست ! مهم ترین قسمت درامد زایی از اینستاگرام بخش اعتبار یک وب سایت میباشد ینی با نبودن اعتبار هیچ کسب و کاری وجود نخواهد داشت حتی بیرون از شبکه ی اجتماعی برای کسب اعتبار نیز باید از فالوور و دنبال کنند هایی استفاده کنیم که به این زمینه علاقه ای داشته باشند برای شروع کسب و کار جدید حداقل باید ۱۰ هزار کاربر در اکانتتان داشته باشید تا هرکس وارد اکانتتان شد بتواند به کاری که انجام میدهید اعتماد کند.برای بالا بردن آمار فالوور و کسب اعتبار پیشنهاد میکنم از خرید فالوور ایرانی سایت کارینا استفاده کنید پس اکنون دانستیم مهم ترین بخش درآمد زایی از اینستاگرام میتواند بحث اعتماد سازی باشد که سعی کردیم در مقاله ی آموزش کسب درآمد از اینستاگرام به آم بپردازیم

آموزش کسب و کار در اینستاگرام

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

این یک نمونه سوالی است که خیلی از کاربران با ان درگیری دارند که چکونه میتوانبم از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم قبل از اموزش کسب و کار در اینستاگرام باید بدانیم درآمد ان چقدر است که ایا ارزش دارد ما کسب و کار اینترنتی راه بینداریم ایا این کسب درآمد از اینستاگرام که صحبت ان در خیلی از پیج ها میشود ایا حقیقت دارد ما آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را از ۰ تا ۱۰۰ برای کاربران عزیز خواهیم یاد داد که چگونه از اینستاگرام قادر خواهند بود درامد میلیونی داشته باشند

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که کاربران زیادی در آن فعالیت می‌کنند. در ایران نیز اینستاگرام به عنوان برترین شبکه‌ اجتماعی در میان کاربران شناخته می‌شود و بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال دارد. باتوجه به تعداد کاربران فعال ایرانی، اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌هایی است که پتانسیل بالایی برای کسب درامد دارد. کسب درامد در اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و کاربران زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. اگر فردی هستید که قصد کسب درامد از اینستاگرام را دارید، ابتدا باید روش‌های آن را بشناسید. پس از شناخت روش‌های کسب درامد از اینستاگرام به راحتی می‌توانید یک یا چند روش را انتخاب کنید و از طریق آن درامد خوبی کسب کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی آموزش کسب درآمد از اینستاگرام بپردازیم و از جوانب مختلف آن را بررسی کنیم که برای کسب وکار در اینستاگرام چه روش هایی وجود دارد که در ادامه بیشتر در مورد ان توضیح داده خواهد شد

روش‌های کسب‌ درآمد از اینستاگرام چیست؟

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام برای هر فرد فرق می‌کند اما به صورت کلی چند روش کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد:

۱ – کسب درآمد از طریق تولد محتوا

اولین روش برای درآمد زایی از اینستاگرام که بحث فوق العاده جذابی نیز میباشد بحث تولید محتوا است که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع آموزش کسب درآمد از اینستاگرام به آن بپردازم ، خیلی از کاربران در اینستاگرام هستند که به دلیل مشغله ی زیاد کاری قادر نیستند پستی در اینستاگرام منتشر کنند یا حتی محتوای جذابی که بازخورد خوبی داشته باشد تولید کنند که شما میتوانید از این فرصت استفاده کرده و استاد تولید محتوا شوید و برای چنین افرادی که قادر به پست گذاشتن نیستند پست و استوری درست کرده و در اینستاگرام منتشر کنید اما چگونه باید محتوا تولید کنید ؟ که در این باره پیشنهاد میکنیم از مقاله ی آموزش تولید محتوا در اینستاگرام صفحه ی دیگر سایت ما ینی کارینا دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به مبحث محتوا پرداخته شده که به راحتی میتوانید برای خود یک استاد شده و از آن درآمد کسب کند.

۲ – فروش مستقیم کالا یا خدمات

دومین روش در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام فروش محصولات میباشد که بسیاری از شرکت‌ها، برندها و افراد از اینستاگرام به عنوان یک شبکه بازاریابی بسیار عالی استفاده می‌کنند. در واقع چنین افراد یا کسب‌وکارهایی از پتانسیل بسیار بالای اینستاگرام برای معرفی محصول یا خدمات بهره می‌برند و آنها را به کاربران دیگر معرفی می‌کنند. افراد در این روش از اینستاگرام به صورت مستقیم درآمد ندارند اما با معرفی محصول و خدمات، کاربران را به سایت یا مغازه دعوت می‌کنند و کاربر خرید انجام می‌دهد. البته افرادی وجود دارند که بدون داشتن سایت، محصول یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام به فروش می‌رسانند؛ مثلاً فردی که لباس می‌فروشد، لباس‌های خود را در اینستاگرام قرار می‌دهد و اگر کاربری قصد سفارش داشته باشد، می‌تواند با استفاده از تلگرام یا تماس محصول خود را سفارش دهد و هزینه آن را به صورت مستقیم برای فروشنده واریز کند. از طرفی باید دقت داشته باشید که باتوجه به مشکلات داخلی و خارجی، کمی ریسک است! اگر اینستاگرام فیلتر شود، دیگر راهی برای برای فروش محصول از طریق اینستاگرام وجود ندارد و فروشنده باید به دنبال راه ‌حل دیگری باشد.

حال فرض کنید همین کسب‌وکار یک وب‌سایت راه‌اندازی کند؛ حتی اگر اینستاگرام فیلتر شود یا برای کاربران ایرانی تحریم شود، مشتریان شما به راحتی از طریق سایت محصول موردنظر را سفارش می‌دهند و با وجود کاهش درآمد شما، برند شما برای همیشه پایدار باقی می‌ماند. همچنین در صورت فیلتر شدن می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی دیگری که کاربران بیشتری نسبت به بقیه دارند، برای معرفی محصولات و خدمات استفاده کنید. درآمد حاصل از این روش نیز فوق‌العاده است! فرض کنید فروشنده لوازم ارایشی هستید؛ اگر تنها ۱K فالوور فعال داشته باشید و در روز بتوانید تعدادی لوازم ارایشی بفروشید، در ماه چندین میلیون درآمد نصیب شما می‌شود. حال اگر تعداد فالوورهای فعال صفحه شما بیشتر باشند، سفارش‌ها نیز افزایش می‌یابند و درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

۳ – اشتراک گیری از سایت های دیگ

یکی دیگر از روش‌های بسیار پرطرفدار در آموزش کسب وکار در اینستاگرام ، اشتراک‌گذاری لینک سایت‌ها در صفحه خود است! اگر در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، حتماً تاکنون سایت‌های پیش‌بینی فوتبال را دیده‌اید که صفحات زیادی آنها را تبلیغ می‌کنند. جالب است بدانید بابت قرار دادن لینک‌ چنین سایت‌هایی درآمدهای بسیار بالایی دارند که البته این روش را می‌توان با روش اول کسب درآمد از اینستاگرام (فروش تبلیغات صفحه برای برندهای دیگر) یکی دانست اما گاهی کاربران لینک‌هایی نظیر همکاری در فروش قرار می‌دهند! این روش به این صورت است که فروشگاه‌های اینترنتی به کاربرانی که قصد کسب درآمد دارند، یک لینک اختصاصی ارائه می‌دهند که اگر مشتریان با استفاده از آن آدرس وارد سایت شوند و خرید انجام دهند، درصدی از فروش به آن کاربر تعلق می‌گیرد.

۴ – فروش محصولات فیزیکی خود در اینستاگرام

شما می توانید هر کالای فیزیکی را که خودتان درست می کنید یا از تأمین کنندگان خریداری کنید ، بفروشید. این تجارت رایج تجارت الکترونیکی معمولاً شما را ملزم به نگهداری و ذخیره موجودی می کند. این به نوبه خود به این معنی است که شما باید سرمایه اولیه را در دست بگیرید . شما همچنین به مکانی برای ذخیره محصولات نیاز دارید (به عنوان مثال یک اتاق خالی در آپارتمان یا یک انبار کوچک). به عنوان مثال ، اگر موجودی کالا را از یک تامین کننده مستقر در چین خریداری می کنید ، باید قبل از سفارش مشتری آن را در جایی قرار دهید و سپس آن را ارسال کنید . از سال ۲۰۱۸ می توانید از طریق پست ها و استوری های اینستاگرام مستقیماً محصولات را در اینستاگرام بفروشید. با برچسب گذاری ساده محصولات در تصاویر اینستاگرام خود ، می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به صفحات محصول خود هدایت کنید ، جایی که آنها می توانند به راحتی و به راحتی محصولات را خریداری کنند.

۵ – کسب درآمد از طریق فروش لایک و فالوور

کسب درآمد از فروش لایک و فالوور !!! آیا ممکن است ؟ این سوال خیلی از کاربران اینستاگرام میباشد که قصد دارند از طریق اینستاگرام به درآمد برسند ولی راه و روش آن را نمیدانند باید گفت کسب درآمد از طریق فروش خدمات اینستاگرام از جمله : فالوور ، لایک ، بازدید ، کامنت و . . . یکی از پر سود ترین کارهایی میباشد که میتوان به واسطه ی اینستاگرام از آن استفاده کرد اگر نگاهی به گوگل کنید خواهید دید که وب سایت های زیادی وجود دارد که از طریق همین روش کسب درآمد میکنند و درآمد خوبی نیز دارند کاربران در ایران ماهانه بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بار کلمه ی خرید فالوور را در گوگل سرچ میکنند که اگر بتوانید برای خود یک وب سایت داشته باشید و از طریق آن کسب درآمد خود را شروع کنید باید گفت که قطعا در این راه موفق خواهید شد البته راه های بسیاری نیز وجود دارد که میتوان از این راه ها استفاده کنید برای مثال میتوانید از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی دیگر همچنون تلگرام استفاده کنید و به راحتی لایک و فالوور بفروشید و درآمد خوبی که در مورد آن صحبت میشود را کسب کنید.

۶ – خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه دهید.

یکی از روش های مفید که در آموزش کسب درآمد از اینستاگرام که به آن خواهیم پرداخت خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام میباشد.هیچ رازی نیست که اینستاگرام پتانسیل فروش بالایی داشته باشد ، بنابراین مارک های بیشتری می خواهند از این بستر برای تبلیغ محصولات ، ارتباط با مخاطبان هدف و افزایش فروش استفاده کنند. طبق کسب و کار اینستاگرام ، بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار و ۲ میلیون تبلیغ دهنده در این سیستم عامل هستند.رقابت در حال افزایش است ، بنابراین مارک ها اگر می خواهند سر و صدا را کاهش دهند به کمک حرفه ای نیاز دارند.

به عبارت دیگر ، خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی تقاضای زیادی دارند.جین هرمان یک متخصص اینستاگرام است که تخصص خود را به خوبی اثبات کرده است – او برای Social Media Examiner می نویسد و با مارک های بزرگی کار کرده است. امروز ، جن هرمان خدمات بسیار متنوعی از جمله راهکارهای شبکه های اجتماعی ، مشاوره و آموزش را ارائه می دهد. حدس بزن چی شده؟ جن از اینستاگرام برای تبلیغ خدمات بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کند:مارک ها تمایل به خدمات مختلف بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند – از آموزش و راهنمایی گرفته تا پشتیبانی ماهانه. این بدان معناست که کارشناسان شبکه های اجتماعی فرصت های زیادی برای یافتن کنسرت های مستقل و حداکثر استفاده از دانش خود در اینستاگرام دارند.

۷ – با انتشار پست های تبلیغاتی از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید

برای کسب درآمد ازاینستاگرام ، می توانید پست های اسپانسری را برای مارک هایی که می خواهند به مخاطبان شما برسند نیز ارسال کنید. اگر بتوانید خود را به عنوان یک تأثیرگذار معرفی کنید ، پیدا کردن مارک هایی برای همکاری با شما آسان تر خواهد بود.توجه داشته باشید که اینفلوئنسرها رهبر عقاید محسوب می شوند و بنابراین به راحتی می توانند پیروان خود را جذب کنند. در آنجا همیشه برند و اندازه و تعهد مخاطبان شما مورد توجه قرار نمی گیرند ، بلکه اعتمادی که آنها به شما دارند نیز مورد توجه قرار می گیرد. تأثیر شما بر دیگران بسیار مهم است ، به خصوص از آنجا که امروزه ، بازاریابی تأثیرگذار یکی از محبوب ترین استراتژی های مارک ها برای تبلیغ محصولات خود است. برای اینکه به اعتبار الکترونیکی خود لطمه ای وارد نشود ، حتما مارک هایی را انتخاب کنید که قصد دارید با آنها همکاری کنید و از اینستاگرام خود درآمد کسب کنید .پس از ایجاد حساب کاربری اینستاگرام و انجمن خود ، بدنامیتان را برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار ایجاد کنید و ایجاد مشارکت برای شما آسان تر خواهد بود.

۸ – فروش محصولات دیجیتال

این اصلا جای تعجب نیست که اگر محصولات فیزیکی را در اینستاگرام میتوان فروخت محصولات دیجیتالی را نیز امکان فروشش بسیار است و خیلی از کاربران مشتاق به خرید این نمونه از محصولات هستند اینستاگرام به چنین دستگاه فروش قدرتمندی تبدیل شده است. آیا کتاب الکترونیکی دارید که اخیراً نوشتن آن را به پایان رسانده اید؟ یک دوره آنلاین؟ آیا شما یک طراح گرافیک با الگوهای عالی طراحی هستید؟ شما می توانید این محصولات و موارد دیگر را در اینستاگرام بفروشید.حساب کسب و کار دارای ویژگی های مفیدی مانند دکمه فروشگاه ، اعلام حضور در برنامه و برچسب های محصول است تا خرید محصولات شما را برای مشتریان آسان کند.

اگرچه تبلیغ محصولات و فروش در اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه تر است ، اما افزایش فروش می تواند چالش برانگیز باشد.مارک های بزرگ اغلب فروشگاه های آنلاین خود را در سیستم عامل هایی مانند Shopify دارند و سپس برای تبلیغ محصولات خود از اینستاگرام استفاده می کنند. این استراتژی به خوبی کار می کند زیرا همانطور که قبلاً نیز برجسته شدیم ، اینستاگرام کاربران زیادی دارد که همه ی آنان دنبال چنین کارهایی هستند بنده پیشنهاد میکنم اگر قصد دارید در اینستاگرام به درآمد زایی بپردازید و پول کسب کنید این روش را نیز حتما امتحان کنید زیرا با شلوغی و پر طرفدار بودن اینستاگرام قطعا این روش جواب گو خواهد بود.

۹ – برای کسب درآمد از اینستاگرام از استوری استفاده کنید

نهمین ایده ی کسب درآمد از اینستاگرام استوری هایی میباشد که برای کاربران اینستاگرام منتشر کنید ، اگر در درآمد زایی از اینستاگرام محکم هستید نباید هرگز استوری های اینستاگرام را دست کم گرفته و از دست بدهید به یاد داشته باشید اگر قصد کسب درآمد داشتید باید دیگر پیجتان را به چشم یک اکانت تجاری ببنید که از آن کسب درآمد میشود و دائم محتوایی تولید کنید که به درد کاربران اینستاگرام خورده و بتوانند از آن استفاده هایی ببرند Instagram Stories برای رقابت با Snapchat ایجاد شده است. این شامل تصاویر است که فقط ۲۴ ساعت طول می کشد و سپس ناپدید می شوند. اگرچه آنها در حافظه حساب شما باقی می مانند و می توانید مواردی را که دوست دارید در بالای نمایه خود برجسته کنید.

برخی از ایده های استوری اینستاگرام شامل انتشار تخفیف ، بررسی محصولات ، به اشتراک گذاری اخبار شخصی ، برجسته کردن فعالیت های روزانه یا به اشتراک گذاری رویدادهایی است که در آن شرکت می کنید. این محتوا به همان اندازه آنچه در فید عادی خود ارسال می کنید مهم است و می تواند گاه به گاه باشد.پس دانستیم مهم ترین قسمت آموزش کسب درآمد از اینستاگرام میتواند بخش ریشه ی اینستاگرام ینی استوری باشد اما باید برای رونق کسب و کارتان استوری هایی که میگذارید بازدید داشته باشند به همین دلیل پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش بازدید استوری وب سایت ما حتما دیدن کنید در این مقاله راهکار هایی را برای شما عزیزان گفته ایم که به راحتی قادر خواهید بود بازدید استوری هایتان را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید.

۱۰ – دستیار مجازی یک اینفلوئنسر شوید

اگر ترجیح می دهید پشت صحنه کار کنید، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید.بسیاری از اینفلوئنسرها در آنجا به کمک نیاز دارند – با فیلتر کردن درخواست های حمایت مالی، اجرای تبلیغات، شناسایی دنبال کنندگان فیک و موارد دیگر. می توانید پیشنهاد دهید که VA آنها باشید و ساعتی هزینه خدمات خود را دریافت کنید.به‌عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام، شما در قبال بسیاری از چیزها مانند مدیریت DM، زمان‌بندی پست‌ها و پاسخ دادن به نظرات پاسخگو خواهید بود. همچنین، اینفلوئنسر ممکن است از شما بخواهد که ایده های محتوا را برای رشد برند شخصی خود به اشتراک بگذارید.بنابراین اگر همیشه می‌خواستید مهارت‌های بازاریابی اینستاگرام خود را بدون اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید، تمرین کنید، این مکان عالی برای شروع است.

موارد بسیار مهمی که باید در کسب ‌درآمد از اینستاگرام باید به آن توجه کنید

۱ – هرگز از ربات لایک و فالوور خریداری نکنید :

اینستاگرام با ربات به طور جدی مخالف است ینی اگر بفهمد کاربری از ربات فالوور یا لایکی خریداری کرده است اون پیجا تا مدتی بلاک و مسدود میکند پس توصیه بنده برای کاربرانی که قصد ایجاد کسب و کار را در اینستاگرام دارند بهترین روش برای بالا بردن فالوور های پیج خرید فالوور میباشد که میتوانید با چنین روشی یک شبه فالوور های پیجتان را بالا ببرید و اعتبار خوبی برای پیج خود کسب کنید

۲ – از انتشار محتوا ی احساس جلوگیری کنید :

کشور ما مانند سایر کشورهای جهان همواره با چالش‌‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و مدیریتی روبروست. از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارت‌های بزرگ کمتر در این‌گونه مسائل  دخالت می‌کنند مگر این که در حوزه تخصص آن‌ها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند.

۳ – از طریق مدیریت پیج اینستاگرام، کسب درآمد کنید 

بعضی از افراد یا کسانی که در ضمینه ی کسب و کار فعالیت میکنند مهارت کافی برای کار کردن روی پیج اینستاگرام خود را ندارند چنین افرادی اگر از پیج خود کسب و کاری انجام میدهند صد در صد مدیریت پیج خود را به کسانی دیگر واگذار میکنند چون خودشان از پسشان بر نمی ایند . اگر مهارت مدیریت پیج اینستاگرام را دارید ان را به یک منبع در امد خوب تبدیل کنید و از ان برای کسب و کار استفاده کنید

۴ – از طریق تولید و استراتژی محتوا درآمد خوبی داشته باشید

این روش کسب درآمد یکی از بهترین روشها شناخته شده است اتفاقا در امد خوبیم تا به حال داشته است در اینستاگرام هر پیج موفق که میبینیم قطعا محتوای خوبی داشته و برنامه ریزی شده بوده است تولید محتوای حرفه‌ای و داشتن برنامۀ مشخص، یک بخش جدایی ناپذیر برای کسب درآمد از اینستاگرام است. انجام چنین کسب و کاری به مهارت کافی نیاز داشته و اگر شما بتوانید در تولید محتوا نتیجه ی خوبی بگیرید صد در صد در امد بالایی نیز کاسب خواهید شد اگر مهارت کافی برای تولید محتوا داشته باشید میتوانید اموززش دهید و پول بگیرید

چگونه درآمد صفحات اینستاگرام را افزایش دهیم

برای افزایش درامد در اینستاگرام فقط یک راه وجود داره اونم افزایش فالوور اینستاگرام ینی شما اگر فالوور های زیادی داشته باشید قطعا تو فروش شما تاثیر فوق العاده ای داره فالوور بخش مهم در یک پیج اینستاگرامیه ینی اگر تعداد فالوور های یه پیج بیشتر باشه هم لایکش بیشتره و هم بازدیدش پس در چنین پیج هایی که فالوور های زیادی دارن کسب و کار بهتره و در امدش بیشتره ما برای شما سای Karinacss معرفی میکنیم این سایت دارای فالوور های فعال و هدفمندیه و قیمت و کیفیت فوق العادهای داره برای خرید فالوور من پیشنهاد میکنم به بخش خرید فالوور واقعی سر بزنید تا از قیمت های شگفت انگیز اون برخوردار بشید

نکات مهم در کسب و کار در اینستاگرام

۱ – از نرم افزار یا برنامه جانبی و خرید لایک استفاده نکنید

 ‌این برنامه‌ها نیز نوعی ربات هستد که در نهایت اگر منجر به مسدود شدن حساب شما نشود، فالورهای غیر ایرانی و غیر واقعی به سمت صفحه شما هدایت می‌کند. اگر برخی از صفحات را بررسی کنید، خواهید دید که بیش از ۱۰ هزار فالور دارند اما هر تصویر۱۰۰ لایک هم نمی‌خورد یا ۵۰ نفر کامنت نمی‌گیرد. دلیل این امر جعلی بودن فالورهاست.

۲ –  در آمد غیر مستقیم را ترجیح دهید

سعی کنید بازخورد گرفته شده از اینستاگرام را به سمت یک برند، وب‌سایت و یا فروشگاه سوق دهید و از آنجا کسب‌درآمد کنید. به این صورت مشتری برند، همیشه مشتری باقی خواهد ماند. اکثر کاربرانی که امروز مشتاقانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند دو سال پیش فقط در فیسبوک بودند، همینطور که اکثر کاربران تلگرام در ایران، سال گذشته در وایبر و واتساپ بودند و معلوم نیست سال بعد کجا باشند! به همین دلیل برندسازی از فروش مستقیم ارزشمندتر است.

۳ – از انتشار محتوای احساسی و جوگیر خودداری کنید

کشور ما مانند سایر کشورهای جهان همواره با چالش‌‌های اجتماعی، زیست‌محیطی و مدیریتی روبروست. از مشارکت و انتشار اخبار اجتماعی با بار منفی، موارد حساس، کم اهمیت و اخباری که منبع موثق برای تأیید آن وجود ندارد پرهیز کنید. دقت کنید برندها و تجارت‌های بزرگ کمتر در این‌گونه مسائل  دخالت می‌کنند مگر این که در حوزه تخصص آن‌ها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند.

۴ – برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

پست هایی که به اشتراک میگذارید باید طوری باشند که نظر مخاطب را به شما و پستی که میگذارید جلب کند ینی شما باید برای پست هایی ک میگذارید وقت کافی بگذارید این کار حتی باعث میشود که فالوور های شما به فالوور های همیشگی تبدیل شوند طوری باید باشد که طرف مقابل از پستی ک گذاشتید خوشش بیاید سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد. یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

۵ – تعامل با فالوورها

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

۶ – استفاده از هشتگ های مناسب

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.

۷ – تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود

بسیاری از افراد فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.

نتیجه گیری

اینستاگرام یک روش بسیار خوب برای تبلیغ فعالیت های خود در اینترنت است. حتی افرادی که مشاغل شخصی خود را ندارند با استفاده از تبلیغات می توانند به راحتی با اینستاگرام درآمد کسب کنند. آنچه مهم است ، سرگرم کننده بودن اینستاگرام است. اگر حساب خود را صرفاً به دلایل پولی اداره کنید ، در طولانی مدت نمی توانید هیچ موفقیتی با آن کسب کنید و بنابراین نمی توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید. اصالت در جامعه بسیار مهم است و حسابی بدون ارزش افزوده ، که فقط حاوی پیوندهای تبلیغاتی و تبلیغاتی است ، توسط انجمن رد می شود و در نهایت هیچ گونه وجهی به همراه ندارد.پس پیشنهاد میشود مقاله ی آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را با دقت مطالعه کنید و بری خود یک کسب وکار پر رونقی راه اندازی کنید اگر در زمینه ی آموزش کسب درآمد از اینستاگرام به مشکلی برخوردید از طریق نظرات همان صفحه ما با در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
reza
reza
3 سال قبل

سلام . میشه منا راهنمایی کنید که چطور میتونم از اینستاکرام درامد کسب کنم ؟ ممنون

محمدرضایی
محمدرضایی
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من میخوام در اینستا گرام تبلیغات انجام بدم کسی خواست بهم خبر بده

مریم محمدی
مریم محمدی
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر . من یه راهنمایی از شما میخواستم که چگونه از اینستاگرام درامد کسب کنم.شما توضیخ دادین ولی من کمی متوجه شدم ممنون میشم اگه بیشتر در این باره راهنماییم کنید

trackback
3 سال قبل

[…] اموزش کسب درامد از اینستاگرام(۱۰۰ %واقعی) […]

trackback
3 سال قبل

[…] اموزش کسب درامد از اینستاگرام(۱۰۰ %واقعی) […]

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا