کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

اگر شما نیز برنامه ی اینستاگرام را روی گوشی خود داشته باشید قطعا از جذابیت بالایی که این برنامه دارد آگاه هستید و میدانید که اینستاگرام یکی از بزرگ ترین برنامه ی شبکه ی اجتماعی میباشد که بر پای عکس و ویدیو میباشد که کاربران بسیار زیادی را جذب خود کرده است اینستاگرام قوانین بسیار زیادی را برای خود و کاربرانی که از این برنامه استفاده میکنند اعمال کرده است که یکی از این قوانین عدم دسترسی کاربر به اکانتی است که حذف شده است میباشد این به این معنی میباشد که اگر اکانتی حذف شد هیچ کاربری بدون صاحب اصلی آن نتواند وارد آن شود این یکی از قوانین جالب اینستاگرام است که به درد خیلی از کاربران خورده است که ماد ر این مقاله قصد داریم به بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام بپردازیم و برای شما عزیزان بازگو کنیم اگر اکانتی حذف شد چگونه میتوانید آن را بازیابی کنید که یک وقت اکانتتان از دست نرود.

اگر اکانت اینستاگرام خود حذف شده است یا به هرنحوی آن را از دست داده اید اصلا جای نگرانی نیست زیرا با داشتن اطلاعات کافی در مورد اکانتتان میتوانید به راحتی آن را بازیابی کنید و دوباره فعالیت خود را ادامه بدهید برای بازیابی اکانت حذف شده ی خود راه و روش های بسیاری وجود دارد که یکی از آنان بازیابی از طریق پیامک میباشد شما درد این روش با استفاده از شماره ای که قبلا به اینستاگرام خود داده اید میتوانید اکانتتان را برگردانید اگر در مورد این نمونه روش هیچ گونه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنم از از صفحه ی بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله به ۰ تا ۱۰۰ این موضوع پرداخته ایم و به راحتی با خواندن این مقاله میتوانید اکانت خود را که حذف شده است را بازگردانید.

آیا می توانم یک حساب حذف شده اینستاگرام را پس بگیرم؟

اگر شما یا شخصی با اطلاعات ورود به سیستم حساب اینستاگرام خود را حذف کرده باشید ، دیگر نمی توانید آن را بازیابی کنید. به همین دلیل ، باید در به اشتراک گذاشتن اطلاعات ورود به سیستم با دوستان و خانواده خود بسیار مراقب باشید. و اگر ایمیلی درباره فعالیت مشکوک دریافت کردید ، آن را بسیار جدی بگیرید و رمز ورود خود را تغییر دهید.اگرچه نمی توانید یک حساب اینستاگرام حذف شده را پس بگیرید ، اما می توانید با استفاده از همان آدرس ایمیل یا شماره تلفن حساب جدید ایجاد کنید. شما قادر به استفاده از نام کاربری یکسان نخواهید بود و همچنین نمی توانید پیروان یا تصاویر ارسال شده را بازیابی کنید.

بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

اینستاگرام برای کاربرانی که اکانت خود را حذف کرده اند فرصت هایی میدهند ولی نه کاربری که اکانت خود را برای همیشه حذف کرده باشد زیر در این صورت دیگر بازیابی آن ممکن نیست ولی اگر کاربر اکانت خود را دی اکتیو یا غیر فعال کرده باشد راهکاره ایی وجود دارد که بتواند آن را بازگرداند و فعالیت خود را در آن ادامه دهد ، بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام یک نمونه ی دیگر از بازیابی های اینستاگرام میباشد که در این مقاله به آن پرداخته ایم اکانت دی اکتیو شده ینی اکانتی که کاربر آن را برای مدتی غیر فعال کرده باشد و هر موقع که دوست داشته باشد میتواند آن را بازگرداند در این باره اگر اطلاعات شما کافی نمیباشد پیشنهاد میکنم از صفحه ی دی اکتیو کردن اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت کاملا جامع و حرفه ای برای شما گفته ایم که چگونه میتوانیم یک اکانت را غیر فعال و سپس فعالش کنید اگذ به دنبال دی اکتیو. و اکتیو یک اکانت اینستاگرام هستید هرگز این مقاله را از دست ندهید.

ساده ترین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

در بند های گذشته شما را با اینستاگرام و بازیابی آن تا حدودی آشنا کردیم برای شما در مورد اکتیو و دی اکتیو کردن اینستاگرام مطالبی را آوردیم ولی اکنون به قصد داریم به ساده ترین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام بپردازیم در ادامه شما را با روش هایی آشنا خواهیم کرد که اگر اکانتتان در گذشته حذف شده باشد بتوانید آن را دوباره فعال کنید و فعالیتتان را در آن ادامه بدهید لطفا همراه ما باشید تا به موضوع مهم بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام بپردازیم. برای این منظور ابتدا :

  • ۱ – ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شوید.
  • ۲ – باید در این قسمت اطلاعات خود را وارد کنید برای مثال اطلاعات شما حاوی نام کاربری و رمز میشود که با وارد کردن این نمونه اطلاعات میتوانید وارد اکانت خود در اینستاگرام شده و از آن استفاده کنید.

نکته : این دو مرحله برای کاربرانی میباشد که رمز و نام کاربری خود را به یاد دارند ولی اگر جز ان دسته از افراد هستید که رمز خود را به یاد ندارید و فراموش کرده اید کمی کار سخت تر میشود که برای آسان کردن آن پیشنهاد میکنم از مقاله ی فرامش کردن رمز اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله آموزش داده شده است که اگر کاربری رمز خود را فراموش کرده بود باید چه مراحلی را طی کند تا بتواند آن را بازگرداند.

  • ۳ – اکنون اگر رمز خود را به یاد ندارید باید گزینه ی Forget your password? Get help signing in را بزنید این گزینه به این معنی میباش که شما رمز خود را به یاد ندارید و قصد بازگردانی آن را دارید که با زدن این گزینه به صفحه ی به خصوص بازیابی انتقال پیدا خواهید کرد.
  • ۴ – در این قسمت اینستاگرام برای شما چند روش را اورده است که هر کدام را که دوست دارید میتوانید از آن طریق اکانت خود را بازگردانید این موارد عبارت اند از :

روش اول : از طریق ایمیل شما ( use user name and email )

روش دوم : از طریق حساب فیس بوک شما ( log in with facebook )

روش سوم : از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن شما ( Send an SMS )

نکته : حتما باید اطلاعاتی از پجتان داشته باشید تا به اینستاگرام ثابت شود صاحل اصلی آن پیج هستید اگر اطلاعاتی ندارید از مقاله ی بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن دیدن کنید در این مقاله گفته دشه است که در مواقعی که اطلاعاتی نداشتید باید چه راهکاری را طی کنید تا بتوانید به اینستاگرام ثابت کنید که صاحب اصلی پیج هستید.

بازگردانی اکانت دیسیبل شده ی اینستاگرام

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

اینستاگرام قوانینی را برای خودش تعیین کرده است و اگر کاربری سعی کند این قوانین را دور بزند از سمت اینستاگرام بلاک خواهد شد و این بلاکی ممکن است منجر به از دست دادن پیجش شود ، اگر یگ اکانت توسط خود اینستاگرام مسدود شود آن کاربر خود به خود از پیجش خارج خواهد شد و دیگر قادر به انجام فعالیت نخواهد بود و حتی اسم آن پیج نیز به INSTAGRAMER تغییر پیدا خواهد کرد ممکن است شما به دنبال یکی از دوستان خود در اینستاگرام باشید که میبینید نام او به Instagrammer تغییر پیدا کرده است، این بدان معنی است که حساب اینستاگرام فرد مورد نظر غیرفعال و یا برای همیشه حذف شده است. حال اگر حساب خود شما به Instagrammer تغییر پیدا کند، قطعا حساب شما به دلایلی مختلفی مانند نقض قوانین اینستاگرام دیسیبل شده است.

که برای بازگردانی اکانت دیسیبل شده ی اینستاگرام ابتدا باید به اینستاگرام ثابت شود که اکانت شما به اشتباه غیر فعال شده است در این صورت به راحتی میتوانید دوباره وارد اکانتتان شوید اما چگونه باید به اینستاگرام ثابت کنیم ؟ ما مقاله در مورد همین موضوع داریم که پبیشنهاد میکنم حتما از مقاله ی بازگردانی اکانت دیسیبل شده اینستاگرام وب سایت ما دیدن کنید در این مقاله آموزش داده شده است که چگونه میتوانید به اینستاگرام ایمیل بزنید و تایید هویت شوید و پس از تایید هویت از سمت اینستاگرام برای شما ایمیلی خواهد امد که اکانت شما فعال شده و میتوانید وارد آن شوید این گونه اکانتتان باز خواهد گشت.همچنین در ادامه شما را با بعضی از این قوانین سر سخت اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

  • ۱ – قرار دادن پست های غیر اخلاقی و یا تشویق به خشونت
  • ۲ – فروش و معامله حساب کاربری اینستاگرام
  • ۳ – خرید و فروش فالوور فیک
  • ۴ – تهدید و آزار و اذیت کاربران اینستاگرام
  • ۵ – ساخت ربات اینستاگرام مخصوصا ربات هایی که فالوور فیک افزایش میدهند
  • ۶ – استفاده زیاد از برنامه های مکمل اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام

خیلی از کاربران اینستاگرام هستند که پس از مدتی از اینستاگرام خسته میشوند و قصد دارند که آن را پاک کنند اما باید به این نکته توجه داشته باشند اگر اکانت اینستاگرام خود را حذف دائم کنند دیگر قادر بازگشت آن اکانت نخواهد بود شما نیز اگر جز چنین دسته از افراد هستید و قصد دارید از اینستاگرام حذافظی کنید بهتر است آن را حذف موقت کنید سپس پس از مدتی اگر پشیمان نشدید آن را برای همیشه حذف کنید در حذف موقت هیچ گونه اطلاعاتی اعم از فالوور تعداد پیام های دایرکت و . . . حذف نخواهند شد و هیچ گونه اطلاعاتی از اکانتتان از بین نمیرود در کل به شما به عنوان کاربر اینستا توصیه می شود که از روش دیلیت موقت، استفاده کنید تا بتوانید به راحتی پیج دیلیت شده اینستا را در صورت پشیمانی بازیابی کنید. اگر در این مورد هیچ گونه اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی آموزش حذف اکانت اینستاگرام دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل و جامع به حذف دائم و موقت پرداخته شده است حذف اکانت اینستاگرام یکی از مباحث مهمی بود که در مقاله ی بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام سعی کردیم تا حدودی به آن بپردازیم اگر اطلاعات شما کافی نیست حتما از صفحه ی ذکر شده دیدن کنید

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل و حرفه ای به بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام بپردازیم ، اگر از اینستاگرام خسته شده اید و قصد ترک آن را دارید بهتر است آن را غیر فعال کنید یا به صورت موقت حذفش کنید تا اگر یک زمانی پشیمان شدید و قصد داشتید از نوع آن را نصب کنید به مشکل بر نخورید همچنین همیشه سعی کنید رمز پیج خود را جایی یاد داشت کنید زیرا اگر رمز از یاد برود بازیابی آن مقداری سخت و دشوار است امید واریم مقاله ی بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام برای شما کامل باشد و نیاز هایتان را بر طرف کرده باشد اگر در این زمینه مشکلی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا