کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


اینستاگرام یک برنامه ی بزرگ و پرطرفداری میباشد که بر پایه و اساس عکس و ویدیو ساخته شده است این برنامه ی جذاب حدود ۳۰ میلیون از کاربران ایرانی را جذب خود کرده اند به گونه ای که هیچ کس نمیتواند بدون برنامه ی اینستاگرام زندگی خود را بگذراند این برنامه اینقدر میتواند جذاب و هدفمند باشد همانطور که گفتیم این برنامه بر پایه ی عکس و ویدیو هایی میباشد که کاربران در آن منتشر میکنند وقتی یک کاربری در پیج خود پستی را منتشر میکند کاربران دیگری که این پست را میبینند میتوانند در زیر آن نظر خود را اعلام کنند اما کاربران زیادی هستند که دوست دارند وقتی پستشان را منتشر میکنند هیچ کس در مورد آن نظری ندهد به همین دلیل در این قسمت از مقاله ی خود شما را با نحوه بستن کامنت در اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا خواهیم کرد اگر شما نیز جز ان دسته از افراد هستید که علاقه ای ندارید برایتان کامنتی بگذارند باید جلوی آن را بگیرید که برای این کار باید روش و اصولی را طی کنید که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

کامنت اینستاگرام چیست

کامنت اینستاگرام یکی از قابلیت های جذاب و جدید اینستاگرام میباشد که برای افزایش تعامل یک پیج بسیار مفید و کارآمد است وقتی کاربران برای پست هایی که منتشر کرده اید کامنت میگذارند ینی پستتان جذاب بوده و برای آنان خوش آیند میباشد پس کامنت نشان دهنده ی جذابیت یک پست نیز میباشد ، کامنت ینی اظهار نظر کاربران به پست هایی که میگذارید اگر دوست دارید کامنت های بیشتری در اینستاگرام دریافت کنید باید پست هایی که میگذارید به قدری جذاب و پرطرفدار باشد که کاربران را وادار به ارسال کامنت بکنند همچنین برای افزایش تعداد کامنت های خود در اینستاگرام میتوانید از خرید کامنت فارسی سایت کارینا استفاده کنید شما با این روش به راحتی میتوانید کامنت های فارسی و واقعی که مرتبط به پستتان میباشد را به قیمت بسیار اندک دریافت کرده و کامنت پست هایتان را افزایش دهید.

پیشنهاد میکنیم حتما ببنید : بازیابی اکانت اینستاگرام

چرا پاسخ دادن به کامنت ها در اینستاگرام مهم است؟

تعامل با مخاطبان خود از طریق بخش کامنت پست های خود ، راهی عالی برای ایجاد ارتباط با بازار هدف شماست. پاسخ به کامنت ها همیشه باید یکی از عناصر اساسی استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد.اگر بتوانید به سرعت به مشتری کامنت مشتریان ناراضی را ارائه دهید ، نه تنها می توانید از دست دادن چنین مشتریانی جلوگیری کنید بلکه در نهایت به دست آوردن مشتریان جدید نیز می انجامید.اکنون فهمیدم که چرا پاسخ دادن اینقدر مهم است و اگر هنوز هم قصد دارید جلوی کامنت گذاری پیجتان را بگیرید لطفا همراه ما باشید تا به بستن کامنت در اینستاگرام بپردازیم.

نحوه بستن کامنت در اینستاگرام

همانطور که میدانید ممکن است کاربرانی در اینستاگرام وجود داشته باشند که دوست ندارند هیچ کاربری برایشان کامنتی بگذارند به همین دلیل تنها راه جلو گیری از این کار این میباشد که کامنت پست هایتان را ببندید برای این کار دو روش وجود دارد که قبل و بعد از انتشار پستتان میتوانید اقدام به بستن کامنت در اینستاگرام بکنید که در ادامه شما را با تک تک این روش ها آشنا خواهیم کرد.

۱ – بستن کامنت در اینستاگرام قبل از انتشار

همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد برای بستن کامنت ۲ روش وجود دارد ینی این که قصد دارید قبل از این که پستی را منتشر کنید کامنت هایش را ببندید یا این که بعد از منتشر پست ، که در این قسمت قصد داریم قبل از انتشار پست را برای شما آموزش دهیم که باید چه راهکار هایی را طی کنید که برای این منظور ابتدا باید :

  • ۱ – ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شده و اقدام به ارسال پست کنید.که اگر با اصول پست گذاری در اینستاگرام آشنا نیستید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم حتما دیدن کنید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۲ – سپس در این قسمت باید همانند تصویر زیر پستی را برای منتشر کردن انتخاب کنید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۳ – سپس در این قسمت باید تا مرحله ی اخر اشتراک گذاری پست بروید و در مرحله ی اخر باید گزینه ای با نام Advanced Settings که در پایین صفحه است وجود داشته باشد که باید آن را انتخاب کنید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۴ – سپس در صفحه ای که برایتان حاضر میشود باید گزینه ی Turn Off Commenting را فعال کنید ، شما به این صورت میتوانید کامنت های خود را در اینستاگرام ببندید تا هیچ کس برایتان نتواند کامنتی بگذارد.
بستن کامنت در اینستاگرام

۲ – بستن کامنت در اینستاگرام بعد از انتشار

اکنون رسیدیم به بخش دوم این مقاله ینی بستن کامنت در اینستاگرام بعد از انتشار پست در اینستاگرام ، ممکن است کاربرانی وجود داشته باشند که دوست ندارند کامنت همه ی پست هایشان بسته شود و فقط میخواهند که کامنت یکی از پست هایشان را ببندند تا هیچ کاربر دیگری قادر به کامنت گذاشتن نباشد که برای این کار ابتدا باید :

  • ۱ – ابتدا باید وارد پستی که میخواهید کامنت هایش را ببندید شوید و سپس ۳ نقطه که در سمت راست وجود دارد را بزنید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۲ – سپس در این مرحله باید گزینه ای با نام Turn Off Commenting وجود داشته باشد که با زدن آن جلوی کامنت گذاری هایتان گرفته میشود.
بستن کامنت در اینستاگرام

نکته مهم : با باستن کامنت های پستتان کامنت هایی که از قبل گذاشته شده است همگی حذف خواهند شد حتی با فعال سازی دوباره ی کامنت گذاری هیچ یک از کامنت ها باز نخواهند گشت پس قبل از بستن به این نکته نیز توجه داشته باشید.

آموزش فعالسازی مجدد ارسال کامنت

ممکن است که کسانی در اینستاگرام باشند که بعد از بستن کامنت هایشان پشیمان شده باشند به همین دلیل باید راهکاری نیز وجود داشته باشد که بتوانید کامنت گذاری را از نوع فعال کنید که برای این کار به راحتی میتوانید ابتدا پست مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از زدن گزینه ی ۳ نقطه وارد صفحه ی بعد خواهید شد که باید گزینه ی Turn On Commenting را فعال نمایید به این صورت کامنت گذاری از نوع فعال خواهد شد و کاربران نیز به راحتی میتوانند برایتان کامنت بگذارند البته همانطور ک گفته شد کامنت های قبلی را از دست خواهید داد.

فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام

با بالا رفتن آمار توهین کنندگان ، اینستاگرام قابلیت جدید دیگری را به اکانت ها اضافه کرد تا کاربران بتوانند هرکس را که د.وست دارند بگذارند برایشان کامنت بگذارند یا کسانی که از کامنت های توهین امیز استفاده میکنند دیگر قادر به کامنت گذاشتن نباشند این قابلیت جدید ک فیلتر کردن یک کامنت نیز نام گذاری شده به درد خیلی از کاربران اینستاگرام خورده است زیرا آنان به راحتی میتوانند اکانت خود را مدیریت کنند ما نیز در این قسمت از مقاله ی خود شما با با نحوه فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام به صورت کاملا جامع و حرفه ای آشنا خواهیم کرد.

  • ۱ – برای این منظور ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شده و با زدن سه خط در قسمت راست پیجتان و سپس گزینه ی تنظیمات وارد بخش Settings پیجتان شوید.
  • ۲ – سپس باید در این مرحله قسمتی با نام Privacy یا حریم خصوصی وجود داشته باشد که باید وارد آن شوید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۳ – در این قسمت شما باید وارد بخش نظرات یا Comments پیجتان بشوید تا بتوانید کامنت های توهین آمیز را فیلتر کنید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۴ – در این قسمت هر گونه اطلاعاتی که بخواهید در مورد کامنت وجود دارد شما باید برای فیلتر وارد بخش پایین صفحه Filters شده و از بین گزینه ها گزینه ی Hide Offensive Comments را انتخاب نمایید تا بتوانید به این صورت کامنت های توهین آمیزتان را فیلتر نمایید.همچنین موارد دیگر این صفحه نیز به شرح زیر میباشد.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • Allow Comments From (1): از این گزینه می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی می‌توانند زیر پست شما کامنت بگذارند.
  • Block Comments From (2): در این بخش می‌توانید دسترسی بعضی افراد را از کامنت گذاشتن محدود کنید و به اصطلاح آن‌ها صرفا از کامنت گذاشتن بلاک کنید. اگر افرادی که در این لیست وارد می‌کنید کامنت بگذارند، از دید دیگران مخفی خواهد بود و بقیه فالوورها نمی‌توانند کامنت آن شخص را ببینند.
  • Hide Offensive Comments (3): این گزینه بر اساس هوش مصنوعی اینستاگرام کار می‌کند و به طور خودکار هر کامنتی را که توهین آمیز یا اسپم تشخیص دهد پاک می‌کند.
  • Hide More Comments (4): این گزینه حساسیت هوش مصنوعی اینستاگرام را نسبت به کامنت‌های اسپم بیشتر می‌کند.
  • Manual Filter (5): در این بخش می‌توانید کلمات ممنوعه را به صورت دستی وارد کنید و اگر کامنتی دارای یکی از کلماتی که شما وارد کردید باشد، از پست حذف می‌شود.

بستن کامنت استوری اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت های جذاب اینستاگرام که کاربران با گذاشتن عکس و ویدیو میتوانند ان را فعال کنند بحث استوری میباشد که امروزه طرفدار زیادی نیز دارد به قدری که از پست گذاشتن نیز برای خیلی از کاربران جذاب شده است و همه از این قابلیت جدید و جذاب اینستاگرام استفاده میکنند به همین دلیل وقتی کاربری استوری ای میگذارد کاربران دیگر میتوانند به آن استوری پاسخ بدهند ولی متاسفانه این برای بعضی از کاربران زیاد خوش آیند نیست و به فکر بستن کامنت استوری اینستاگرام افتاده اند که در این مقاله قصد ما نیز آموزش بستن کامنت استوری اینستاگرام میباشد اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستدی پیشنهاد میکنیم این قسمت از مقاله را که بسیار نیز مهم میباشد هرگز از دست ندهید.

  • ۱ – برای این کار باید وارد بخش تنظیمات پیجتان بشوید که با زدن ۳ خط سمت راست پیجتان علامت چرخ دنده یا setting برای شما نمایش داده خواهد شد که با زدن آن میتوانید وارد بخش تنظیمات پیجتان شوید.
  • ۲ – پس از وارد شدن به بخش تنظیمات در بین گزینه هایی که نمایش داده میشود باید گزینه ای به نام Privacy وجود داشته باشد که با زدن آن وارد بخش بعدی این آموزشی خواهید شد.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۳ – پس از وارد شدن به صفحه ی بعد وارد بخش Interactions شده و سپس گزینه ی Story را انتخاب نمایید.
بستن کامنت در اینستاگرام
  • ۴ – پس از وارد شدن به قسمت استوری، گزینه های زیادی وجود دارد اما در وسط صفحه، همانطور که در تصویر اشاره کرده ایم، ۳ گزینه برایتان آماده می باشد اما برای اینکه دسترسی پیام دادن به استوری را ببندید باید تیک گزینه 《off》را فعال کنید.
بستن کامنت در اینستاگرام

در نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بستن کامنت در اینستاگرام همچنین فعال سازی دوباره ی آن به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته شد و همچنین برای شما آموزش داده شد که چگونه میتوانید کامنتی را حذف کنید حذف کردن کامنت بهترین راه برای جلوگیری از کامنت های بی ربط میباشد سعی کنید تا جایی که ممکن است کامنتی را نبندید و به جای بستن آن کامنت های بی ربط را حذف کنید اکنون مقاله به پایان رسیده امید واریم این مقاله تا حد ممکن برای شما عزیزان سود آور باشد و توانسته باشید از آن به خوبی استفاده نمایید اگر در زمینه ی بستن کامنت اینستاگرام مشکلی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان خواهیم بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا