کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


کلاب هاوس چیست

کلاب هاوس چیست و از کجا آمد

اگر در بین برنامه های شبکه اجتماعی گشت و گذار کرده باشید قطعا با بسیاری از برنامه ها از جمله اینستاگرام ، فیسبوک ، تلگرام ، توییتر و . . . قطعا آشنا شده اید شاید کمتر کسی وجود دارد که با این برنامه ها زیاد آشنا نمیباشد کلاب هاوس نیز یکی از برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که امروزه بسیار بر سر زبان ها افتاده است امروزه کاربران زیادی با این سوال که کلاب هاوس چیست و از کجا آمد روز های خود را می گذرانند کلاب هاوس یک پلتفرمی میباشد که به کاربران این امکان را میدهد تا به طور زنده باهم ارتباط برقرار کنند در این اپلیکیشن اجتماعی کاربران فقط میتوانند با صوت باهم ارتباط برقرار کنند ینی قادر به پیام نمیباشند البته این برنامه نیز طی چندین مدت بعد همانند اینستاگرام به روز رسانی خواهد شد و امکانات بیشتر و بهتری بر روی این برنامه قرار خواهد گرفت.

کلاب هاوس همانطور که گفتیم فقط ارتباط صوتی در آن صورت خواهد گرفت نحوه ی نصب فعالیت در آن نیز به این صورت میباشد که باید از سمت کاربری دعوت شوید تا راحت تر و بهتر بتوانید در این برنامه حضور داشته باشید ، کلاب هاوس در سال ۲۰۲۰ توسط پل دیویسون و روهان ساخته و در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفت ، یکی ئ از مهم ترین دلایلی که باعث شد این برنامه به این زودی جذاب شود و کاربران زیادی را نیز طی مدت کم جذب خود کند حضور افراد تأثیرگذاری نظیر ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، دریک و کوین هارت است که در این برنامه وجود دارد بنده در ادامه شما را با نحوه نصب کلاب هاوس نیز بهتر آشنا خواهیم کرد.

حتما ببنید : دی اکتیو کردن اینستاگرام

دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید

یکی از مورد های مهم مقاله ی کلاب هاوس چیست و از کجا آمد ، بحث دانلود برنامه اش میباشد که باید از کجا این برنامه را دانلود و سپس نصب کنیم دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید کار سخت و نشدنی نمیباشد فقط باید در لینکی که در ادامه برای شما قرار میدهیم کلیک کرده و سپس برنامه ی کلاب هاوس را برای گوشی اندروید خود دانلود کنید این برنامه نسبت به برنامه های دیگر مقداری متفاوت میباشد در ادامه شما را با نحوه نصب کلاب هوس و کار با این برنامه بیشتر آشنا خواهیم کرد فعلا در ابتدا برای دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید اقدام نمایید.

دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید

ویژگی های کلاب هاوس برای اندروید

برای کاربران برنامه ای منحصر به فرد میباشد.

با کاربران دیگر خیلی راحت میتوانید ارتباط برقرار کنید.

برنامه کاملا رایگان و بدون هزینه میباشد.

در این برنامه امکان پرسش و پاسخ فراهم شده است.

برای کسب اطلاعات در مورد موضوعی میتوانید کنفرانس برگزار کنید.

داشتن سرعت بالا در ارسال و دریافت پیام

این برنامه از امنیت بالایی برخوردار است.

نصب کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست و از کجا آمد

اولین کاری که هرکاربر باید انجام دهد این است که ابتدا برنامه ی کلاب هاوس را بتواند در گوشی خود نصب کند سپس از آن استفاده کند هملنطور که در بند گذشته نیز گفته شد باید از سمت کاربری که قبلا برنامه ی کلاب هاوس را داشته و در آن فعالیت میکند بخواهید برای شما درخواست نصب ارسال کند سپس پس از ارسال آن درخواست میتوانید برنامه ی کلاب هاوس را از لینک هایی که قرار داده شده است نصب و سپس فعالیت خود را در آن ادامه دهید باید گفت که این برنامه مانند اپلیکیشن های دیگر که با یک نام کاربری و رمز عبور میتوانستیم وارد شیم نیست باید حتما از سمت یک کاربر درخواست ارسال گردد وگرنه در غیر این صورت ممکن نخواهد بود نسخه ی رسمی کلاب هاوس برای گوشی های ios فعلا وجود دارد برای گوشی های اندروید نیز وجود دارد ولی غیر رسمی که طی مدتی بعد نسخه ی رسمی ان نیز برای گوشی های اندروید ساخته خواهید شد.

حتما ببنید : بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

نحوه استفاده از کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست و از کجا آمد

کلاب هاوس نیز مانند بقیه ی برنامه های شبکه اجتماعی بسیار ساده میباشد طوری که همه ی افراد میتوانند از آن استفاده کنند چه سن پایین چه سن مسن همه میتوانند از این برنامه ی جذاب استفاده کنند و لذت ببرند ، شما باید نام خود را در قسمت لیست انتظار قرار دهید تا وقتی از سمت یک کاربر برای شما دعوت نامه ارسال گردید بتوانید به راحتی وارد کلاب هاوس شوید ، بعد از آن که از سمت شخصی دعوت نامه ارسال شد و. وارد برنامه شدید باید وارد قسمت room شده و عضو شوید منوی اصلی در کلاب هاوس مشابه تصویر زیر است که در آن می‌توانید افراد، نام‌ها و کلمات کلیدی را جستجو کنید. همچنین امکان ارسال دعوت‌نامه، مشاهده رویدادها و اعلان‌ها و دسترسی به پروفایل از طریق این بخش انجام می‌گیرد.

کاربران ایرانی در کلاب هاوس

حدود یک سال است که از راه اندازی کلاب هاوس میگذرد ولی شاید تنها چند ماه میباشد که این کار بین کاربران ایرانی رونق گرفته ، هر روز در توییر کاربران زیادی وجود دارد که برای عضویت به این برنامه دنبال دعوت نامه هستند تا بتوانند وارد این برنامه شوند زیرا بدون داشتن دعوت نامه این کار ممکن نخواهد بود ،حضو.ر کاربران ایرانی در این برنامه به قدری در این چند ماه جذاب شد که کاربرانی که قصد داشتند در این برنامه حضور داشته باشند برای دعوت نامه حاضر بودند پول بدهند که این دعوت نامه بین کابران بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به فروش میرسید که همه ی اینان به جذابیت کلاب هاوس برمیگردد که قطعا در آینده قابلیت های بهتری به روز رسانی خواهد شد تا کاربران بتوانند راحت تر از این برنامه استفاده کنند دعوت کاربران ایرانی به کلاب هاوس یکی از گزینه های مهم میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع کلاب هاوس چیست و از کجا آمد به آن بپردازم در ادامه شما را با نحوه ی گرفتن دعوت نامه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

چطور می‌توانم دعوت نامه کلاب هاوس بگیرم

کلاب هاوس چیست و از کجا آمد

گرفتن دعوت نامه میتواند مهم ترین بش این برنامه باشد زیرا مانند برنامه های دیگر نیست که بتوانید به رمز وارد شوید بدون دعوت نامه ممکن نخواهد بود زمانی که وارد این برنامه شوید برای شما ۲ دعوت نامه وجود خواهد داشت که اگر به فعالیت خودتان ادامه دهید دعوت نامه های بیشتری نیز دریافت خواهید کرد که بتوانید کاربران بیشتری را وارد این برنامه کنید ، اگر دوستی را دارید که شماره ی شما در تلفن او ذخیره میباشد و همچنین در این برنامه برای خود دعوت نامه ای اختیار داشته باشد میتواند با انتخاب نام شما از بین مخاطبان کلاب هاوس شما را به این برنامه دعوت کند به این صورت میتوانید کاربری که هنوز در کلاب هاوس فعال نبوده را وارد این برنامه کنید.

نحوه ساخت پروفایل کلاب هاوس

سپس بعد از آن که از کاربری دعوت نامه گرفتید و وارد برنامه ی کلاب هاوس شدید وقت آن است که برای خود یک نام انتخاب کنید این برنامه نیز همانند اینستاگرام و تلگرام قابلیت این را دارد که بتوانید برای خود نام و عکس پروفایل انتخاب کنید زمانی که شما وارد این برنامه شدید کلاب هاوس از شما میخواهد که لینک اکانت خود در اینستاگرام و فیسبوک را قرار دهید این نشان دهنده ی این است که با رشد بقیه ی اپلیکیشن های شبکه ی اجتماعی هیچ مشکلی ندارد.

بعد از آن که وارد شدید نوبت عکس پروفایلتان میباشد که ابتدا برای آن یک عکسی در نظر بگیرید ، قسمت بعدی بخش بیو گرافی اکانتتان میباشد اگر قصد دارید فعالیت خود را در کلاب هاوس ادامه دهید پیشنهاد میکنم حتما این بخش را پر کنید زیرا برای کاربرانی که در کلاب هاوس فعالیت میکنند این بخش بسیار مهم است ۳ خط اول بیو گرافی برای جذب و دفع کاربران دیگر کلاب هاوس بسیار مهم است ینی اگر بیو گرافی جذاب تری نوشته باشید قطعا در جذب کاربر تاثیر خوبی خواهید دید دسترسی به بیو نیز کار مشکلی نمیباشد اگر روری چرخ دنده کلیک کنید که به معنی تنظیمات است میتوانید به بخش ویرایش بیو رفته و برای خود یک بیو گرافی جذاب بنویسید.

تنظیمات کلاب هاوس

اگر به صفحه ی پروفایل خود توجه کنید عکس چرخ دنده وجود دارد با کلیک روی آن میتوانید وارد بخش تنظیمات کلاب هاوس شوید با Frequency می‌توانید دفعات نمایش اعلان‌ها را تنظیم ‌کنید. در صورتی گزینه Include Trending Rooms را فعال کنید، اعلان‌های مربوط به روم‌های محبوب را دریافت می‌کنید؛ اگر می‌خواهید این اعلان‌ها را دریافت نکنید باید گزینه Pause Notifications را فعال کنید.

اگر در همان صفحه نیز توجه کنید گزینه ای وجود دارد با نام What’s New که برای شما فهرستی از آخرین به روزرسانی ها برای شما نشان داده خواهد شد برای دسترسی به سوالات متداول و ارتباط با کلاب هاوس می‌توانید از بخش FAQ/Contact us استفاده کنید. و همچنین با وارد شدن به بخش Community Guidelines میتوانید به بخش راهنمای کلاب هاوس مراجعه کنید.

روم در کلاب هاوس چیست

گزینه Hallway در کلاب هاوس برای دسترسی به بخش روم میباشد ، روم مهم ترین بخش کلاب هاوس میباشد روم یا اتاق در کنار ایکون سبز رنگی که در کلاب هاوس وجود دارد میباشد شما اگر وارد بخش روم شوید تعدادی گوینده را ملاحظه خواهید کرد که در حال صحبت میباشند کاربرانی که به تازگی عضو کلاب هاوس شده‌اند علامتی شبیه فشفشه کنار عکس پروفایل‌شان دیده می‌شود که بعد از یک هفته این علامت پاک می‌شود.وقتی وارد اتاقی می‌شوید و بعد می‌خواهید آنجا را ترک کنید، برای خروج باید دکمه Leave را لمس کنید، اما درصورتی که بخواهید در بحث‌ها شرکت کنید، لازم است روی آیکون «دست» بزنید تا درخواست شما برای مدیر فرستاده شود، پس از اینکه درخواست شما قبول شد، با لمس آیکون «میکروفون» می‌توانید شروع به صحبت کنید.

ساخت روم در کلاب هاوس

برای ساخت روم در کلاب هاوس باید پنجره ای که به رنگ سبز میباشد را لمس کنید و بین گزینه ها باید گزینه ی Add a Topic را انتخاب کنید تا بتوانید برای اتاق یا روم خود ابتدا یک موضوع انتخاب کنید زمانی که یک روم بسازید میتوانید کاربران زیادی را وارد ان اتاق کرده و در مورد موضوعاتی که شما تصمیم گرفته اید برایشان صحبت کنید همچنین میتوانید در مورد برند رویداد نیز صحبت کنید برای این کار لازم است تاریخ رویدادها را پیدا ‌کنید و امکان پیوستن به آن‌ها وجود دارد. برای تنظیم رویداد خودتان باید روی آیکون تقویم بزنید.با ضربه زدن روی کلید تقویم، می‌توانید عنوان، مهمانان و تاریخ و زمان رویداد مورد نظرتان را به همراه کلوپ میزبان و توضیحات رویداد ایجاد کنید. درصورتی‌که خودتان در کلاب هاوس صاحب یک کلوپ باشید نیز افراد عضو کلوپ از رویداد شما با خبر می‌شوند.

چه کسانی از کلاب هاوس استفاده میکنند

کلاب هاوس با افراد بزرگ و مشهور جهان میباشد در اطراف برنامه شناور باشید و ممکن است افرادی مانند اپرا ، کوین هارت ، دریک ، کریس راک یا اشتون کوچر را بشنوید. آنها حتی ممکن است میزبان چت باشند. از برخی جهات ، این بخشی از جذابیت کلابهاوس است. این فرصت را دارید که با افراد مشهور و قدرتمند مکالمات بدون لاک الکل را بشنوید و حتی در آنها شرکت کنید. Refinery29 شبکه سازی را دلیل اصلی محبوبیت روزافزون کلاب هاوس عنوان کرد به غیر از افراد مشهور ، این برنامه ظاهراً بر روی افرادی متمرکز شده است که آنها را یک مشتری نخبه می داند. این پس از راه اندازی سال گذشته به عنوان نمادی برای انواع سیلیکون ولی در آمد. ظاهراً کل موضوع فقط دعوت کاملاً جدی گرفته شده بود. اما اکنون در حال رشد است. تیلور لورنز برای نیویورک تایمز در ماه دسامبر گزارش داد که ۶۰۰۰۰۰ کاربر ثبت شده دارد و از تأثیرگذاران خواستگاری کرده است.

چگونه میتوانیم کلاب هاوس را حذف کنیم

کاربران بسیار زیادی وجود دارد که پس از آن که برنامه ای را نصب کردند قصد داشته باشند بنابر دلایلی آن را حذف کنند این کار میتواند دلایلی مختلفی داشته باشد برای مثال ” از آن برنامه لذت نبرده باشند یا طرز استفاده از آن را یاد نگرفته باشند و . . . کلاب هاوس نیز به این صورت میباشد ینی کاربران میتوانند بعد از مدتی اقدام به حذف کنند ولی باید گفت کلاب هاوس مانند تلگرام و اینستاگرام نمیباشد که بتوان از داخل خود برنامه آن را حذف کرد برای این کار باید مستقیماً با Clubhouse تماس بگیرید و از آنها بخواهید داده های شما را حذف کنند. در سیاست حفظ حریم خصوصی این برنامه آمده است: “لطفاً به حساب خود وارد شوید یا با ما (در support@alphaexplorationco.com) تماس بگیرید). همچنین میتوانید برای راحتی کار برنامه ی کلاب هاوس را از گوشی خود حذف کنید ، حذف کلاب هاوس یکی از گزینه های مهم میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع کلاب هاوس چیست و از کجا آمد به آن بپردازم امید وارم مورد پسند باشد.

چند نفر را میتوان در برنامه کلاب هوس دعوت کرد؟

یکی از مورد های مهم میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع کلاب هاوس چیست و از کجا آمد به آن بپردازم این است که چمد نفر را میتوانید به کلاب هاوس دعوت کنید ، کلاب هاوس مانند برنامه های دیگر شبکه های اجتماعی نمیباشد که هر چه تعداد دوست داشتید را دعوت کنید شاید یکی از بزرگ ترین عیب های کلاب هاوس این است که بیش از ۲ نفر را نمیتوانید به این برنامه دعوت کنید به همین دلیل هرکاربر فقط میتواند برای ۲ نفر تایید دعوت نامه را بگیرد و بیش از ۲ نفر ممکن نخواهد بود همچنین باید این را نیز بدانید که نمیتوانید کاربران غریبه را به این برنامه دعوت کنید زیرا یکی از قوانین مهم کلاب هاوس است که هرکس توسط دیگری بلاک شد از فضای این برنامه کلا اخراج خواهد شد پس باید خیلی مراقب باشید که کارهایی نکنید که منجر به ریپورت توسط دیگری شوید.

قوانین کلاب هاوس چیست

قوانین بخش مهمی از برنامه ی کلاب هاوس را تشکیل میدهد پیشنهاد میکنم اگر کاربری هستید که زیاد به قوانین اهمیت نمیدید سعی کنید دور کلاب هاوس را خط بکشید یکی از مهم ترین این قوانین این است که سعی کنید هیچ کاربری در مورد شما گزارش ارسال نکند اگر بر علیه شما گزارشی رد شود توسط کلاب هاوس ریپورت خواهید شد و دیگر هیچ گاه نمیتوانید وارد این برنامه شوید کلاب هاوس خیلی به این موضوع حساس میباشد ، قوانین دیگر کلاب هاوس این است که نمیتوانید صدای شخصی را در گوشی خود ضبط کنید اگر قصد داشته باشید این کار را انجام دهید خود کلاب هاوس به شما اخطار خواهد داد و نمیگذارد که صدایی را ذخیره کنید پس سعی کنید از این کار نیز دوری کرده تا برایتان درد سر ساز نشود یکی دیگر از قوانین مهم کلاب هاوس این است که نمیتوانید بیش از ۲ کاربر را به کلاب هاوس دعوت کنید اگر توجه کرده باشید در بند گذشته نیز به این مورد اشاراتی شد پس اگر دیدید نمیتوانید افراد زیادی را به برنامه دعوت دهید بدانید یکی از قوانین کلاب هاوس میباشد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه ی کار با کلاب هاوس آشنا کنیم و سوال اکثر کاربران ایرانی را که کلاب هاوس چیست و از کجا آمد را سعی کردیم به طور کامل و جامع پاسخ دهیم کلاب هاوس با بقیه ی برنامه ها شبکه های اجتماعی مقداری فرق دارد اگر قصد دارید برای خود یک برنامه ی کلاب هاوس داشته باشید پیشنهاد میکنم این مقاله را خوانده باشید و سپس برنامه ی کلاب هاوس را نصب کنید ، اگر در این ضمینه مشکلاتی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

حتما ببیند : آموزش جامع اینستاگرام

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا