کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم

هر کسب و کاری که در فضای مجازی صورت میگیرد باید شناخته شده باشد و میان کاربران قرار بگیرد تا به راحتی یک کاربر بتواند از طریق ان کسب درامد کنید مهم ترین بخش اینستاگرام نیز بخش اکسپلور میباشد که کاربران زیادی در ان وجود دارد و از ان طریق یک پیج نه تنها میتواند به راحتی دیده شود بلکه فالوور های زیادی به سمت ان روانه خواهد شد و به راحتی میتواند فالوور های خود را افزایش دهد اما سوال اینجاست که چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟ ما درادامه ی بحث خود شما را با روش و راهکار هایی اشنا خواهیم کرد که به راحتی بتوانید پست منشتر شده ی خود را در اکسپلور ببنید و اگر در ضمینه ی کسب درامد از طریق اینستاگرام فعالیت میکنید شاهد زیاد شدن فروش خود باشید پس پیشنهاد میکنم این مقاله را تا اخر بخوانید

اکسپلور اینستاگرام چیست

اکسپلور اینستاگرام از ویدیو . عکس . داستان (استوری ) هایی ساخته شده که هرکس طبق ان چه فالو کرده باشد برایش به نمایش در می اید به عبارت دیگر ، این یک طومار بی پایان از حساب است که ممکن است بخواهید دنبال کنید ، پست هایی که ممکن است بخواهید دوست داشته باشید و محصولاتی که ممکن است بخواهید بخرید.یسش از نیمی از کاربران اینستاگرام از صفحه ی اکسپلور اینستاگرام دیدن میکنند طبق اخرین امار گرفته شده در سال ۱۳۹۹ اینستاگرام دارای ۸۰۰ میلیون کاربر فعال میباشد که روزانه بر تعداد انان نیز افزوده میشود پس طبق این امار باید بدانیم این صفحه چقدر مهم است که نیمی از این کاربران از ان بهره میبرند

در سال ۲۰۱۹ اینستاگرام صفحه ی اکسپلور را بازبینی کرد تا کاربران ان چه را که علاقه دارند راحت تر پیدا کنند و برای جست و جو کردن یک عبارت هیچ مشکلی نداشته باشند . صفحه ی اکسپلور هرکس با دیگری متفاوت است ینی هیچ گاه چنین صفحه هاتی مشابه نخواهند بود زیرا این صفحه بر اساس علاقه ی هر کاربر بخش بندی شده است هرکس هرچه را بیشتر سرچ داشته باشد و علاقه ی خاصی به ان داشته باشد برایش بیشتر به نمایش خواهد امد برای مثال اگر کاربری از هشتک فوتبال استفاده کند اینستاگرام متوجه خواهد شد این کاربر به پست های فوتبالی بیشتر علاقه داردر و صفحه ی اکسپلور ان را مشابه با فوتبال میسازد این نیز یکی از مزایای صفحه ی اکپسلور میباشد

با خرید بازدید برای پیج خود شانس خود را برای ر فتن به اکسپلور چند برابر کنید

تاریخچه اکسپلور اینستاگرام

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم

در گذشته، بجای تب اکسپلور ، تب پاپیولار یا محبوب وجود داشت که تبلیغات بسیار زیادی از ان انجام میشد باید گفت این دو تفاوت بسیار زیادی نیز باهم دارند که بمده سعی کرده ام در ادامه ی مقاله ی خود با موضوع (چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم) به ان اشاراتی نیز داشته باشم

در پاپیولار اینستاگرام، همانطور که از نام ان پیداست یک صفحه ی جهانی میباشد که پست های چه ایرانی و چه خارجی که لایک و بازدید زیادی دارند در ان نمایش داده میشود این یک مشکل اساسی بود که اینستاگرام سعی کرد ان را اصلاح کند به همین منظور در اپدیت های بعدی تب اکسپلور را معرفی کرد تا هرکس طبق علاقه ای که به پست ها دارد برایش نمایش داده شود و ان گونه نباشد که صفحه ی هر کاربر پست های به درد نخوری باشد که کاربر پسند نباشد این کار اینستاگرام باعث شد علاقه مندان به ان چند برابر شوند تنها مشکل این روش این بود که سلنا گومز خواننده معروف امریکایی (که بیشترین فالوورها را در دنیا دارد) همیشه در صدر بود و از این طریق لایک بیشتری نیز می گرفت و هیچگاه پایین نمی آمد!

چرا اکسپلور اینستاگرام برای نام تجاری شما مهم است

چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم

به زبان ساده ، صفحه Instagram Explore دقیقاً همان چیزی را که شرکت شما هنگام ثبت نام در بازاریابی شبکه های اجتماعی در وهله اول –به رسمیت شناختن نام تجاری خود) می خواست ، ارائه می دهد.

اگر می توانید حضور خود را در Instagram Explore به صورت استراتژیک تقویت کنید ، پس می توانید پسندیدن و تعامل بیشتری برای شرکت خود ایجاد کنید ، در حالی که فرصت خود را برای فروش محصولات جدید ، خرید مشتری های جدید و ارتباط با مخاطبان بیشتر افزایش می دهید.

در نهایت ، هک کردن صفحه کاوش به معنای کشف چگونگی صحبت با مخاطب خود به روش صحیح است. از این گذشته ، محتوایی که در این برگه ظاهر می شود به نحوه تعامل مشتری هدف شما با برنامه بستگی دارد. از آنجا که اینستاگرام هر روز حدود ۹۵ میلیون عکس داده مصرف کننده برای کشف دارد ، دقیقاً می داند چگونه مارک های مناسب را به افراد مناسب متصل کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد الگوریتم شوید.

مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام

به طور کلی باید گفت که رفتن یک پست به اکسپلور یا (صفحه ی جهانی) مزیت های زیادی را به همراه دارد که مهم ترین ان این است که محتوای شما در میان هزران کاربر قرار میگرد و گار در ضمینه ی کسب درامد فعالیت داشته باشید این یک امتیاز مثبت میباشد ولی خیلی از کاربران در این سوال که چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم مانده اند پس با ما باشید تا بپردازیم به این موارد مهم …!

۱ – جذب فالوور

مهم ترین مزیت اکسپلور این است که به راحتی قادر خواهید بود فالوور های زیادی را جذب پیج اینستاگرام خود کنید فکر میکنید انان که چندین میلیون فالوور دارند همه ی انان بازیگر یا فوتبالیست هستند که به خاطر معروفیتشان انان را فالو کرده باشند که باید گفت کاکلا در اشتباه هستید زیرا خیلی از کاربران اینستاگرام که اینک چندین میلیون فالوور دارند نه بازیگر هستند و نه فوتبالیست بلکه محتوایی که تولید میکنند به قدری با کیفیت است که اینستاگرام پست انان را در اکسپلور نشان میدهد و این امر باعث شده که فالوور های زیادی جذب شود پس مهم تریت مزیت ان جذب فالوور میباشد

پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام دیدن کنید

۲ – اینگیجمنت بیشتر

زمانی که شما یک پستی را منتشر میکنید ابتدا برای ۱۰ درصد از فالوور هایتان نمایش داده میشود سپس اگر استقبال خوبی از ان شد پستتان به اکسپلور میرود سپس خواهید دید که افراد زیادی پست شما لایک میکنند و بازدید ان نیز چند برابر میشود در صورتی که هیچ یک از انان جز فالوور شما نمیباشد در این صورت اینگیجمنت پیج شما بالا رفته و اینستاگرام پست های دیگر شما را نیز در اکسپلور قرار خواهد داد

۳ – فروش بیشتر

یکی دیگر از مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام این که به راحتی قادر خواهید بود محصولات خود را به فروش برسانید همانطور که میدانید اینستاگرام یک بستر بسیار مناسب میباشد برای درامد زایی و کاربران زیادی نیز از این فرصت استفاده مکینند و به محصولاتی که دارند را به فروش میگذارند وقتی شما یک پست تبلیغاتی داشته باشید و مثلا از فروش فالوور و لایک تبلیغ کنید وقتی این پستتان بین ۱۰ هزار نفر اینستاگرامن به اشتراک گذاشته شود ایا درامدتان چند برابر نخواهد شد ؟ قطعا خواهد شد . اینستاگرام با ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان طرفداران فوق العاده زیادی دارد شما نیز اگر در ضمینه ی کسب درامد فعالیت میکنید اینستاگرام بهترین فرصت برای شما میباشد پست خود را به اکسپور ببرید و درامدتان را چند برابر کنید

از صفحه ی راهکار افزایش فروش در اینستاگرام دیدن کنید

نحوه ی ورود به صفحه ی اکسپلور

این سوالی خیلی از کاربران چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم را شما نیز دارید و دوست دارید بدانید که چگونه میتوانید در اکسپلور دیده شوید ما در ادامه شما را با نحوه ی ورود به صفحه ی اکسپلور اشنا خواهیم کرد . صفحه ی اکسپلور اینستاگرام یک ویژگی فوق العاده ای برای اکثر مارک ها میباشد برای کمک به مشاغل و پروفایل ها طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از ان استفاده کنند اینستاگرام سخت تلاش کرده تا بتواند صفحه ی اکسپلور اینستاگرام را برای هرکاربر جداگانه طراحی کند تا پست های هرکاربر با دیگری تکراری نباشد ما در ادامه شما را با ویژگی های اکسپلور اینستاگرام اشنا خواهیم کرد پس با ما باشید …

۱ – زمانی که کاربران فعال هستند پست بگذارید

مهم ترین قسمت نحوه ی ورود به صفحه ی اکسپلور اینستاگرام این است که بدانید چه زمانی برای پست گذاشتن مناسب تر است زیرا یکی از بهترین نکاتی که در اینستاگرام خواهید شنید ارسال پست در زمان فعال ترین دنبال کنندگان است. این یک توصیه عالی است زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از فاکتورهای مشاهده پست اولویت می دهد.معنی این امر این است که اگر پست شما کاملاً جدید باشد ، در فید دنبال کنندگان نشان داده می شود. و اگر می توانید پست های خود را به بیشتر فعال بودن دنبال کنندگان خود اختصاص دهید ، احتمالاً مشارکت بالاتری خواهید داشت ، این کلید ورود پست های شما به صفحه کاوش است.و خوشبختانه ، فهمیدن زمان فعال بودن پیروان شما کار دشواری نیست. اگر حساب کسب و کار اینستاگرام دارید ، می توانید به بخش مخاطب در برگه بینش بروید ، و می توانید ببینید فعالیت فالوورهای شما چه ساعت و چه روز بیشتر است.همچنین می توانید از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده کنید که این تجزیه و تحلیل ها را برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال Zoho Social می تواند از داده های نامزدی گذشته برای نام تجاری شما استفاده کند و سپس بهترین زمان برای ارسال پست بعدی خود را همراه با درصد دنبال کنندگان خود که احتمالاً در آن زمان آنلاین هستند ، پیش بینی کند.

۲ – بفهمید مخاطبان شما چه نوع پست هایی را دوست دارند

برای ایجاد یک پست موفقیت آمیز ، کافی نیست که فقط وقتی مخاطبان آنلاین هستید پست می گذارید. همچنین باید مطمئن شوید که محتوای جالب و مفیدی را نیز ارسال می کنید. این زمانی است که شما می توانید بیشترین تعامل را داشته باشید ، بنابراین به احتمال زیاد پست شما در صفحه ی اکسپلور اینستاگرام برجسته خواهد شد به نوع پستی که به اشتراک میگذارید بیشتر توجه کنید برای مثال ببینید مخاطبان شما پست های خنده را بیشتر دوست دارند یا پست هایی مانند فاز غمگین و … را سپس اقدام به تولید محتوا کنید

ابزار تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام این کار را بسیار راحت تر می کند. در بخش «پست ها» در «بینش» ، شما می توانید بهترین بازده ها / داستان ها را بر اساس معیارهای مختلف – تعامل ، دسترسی ، نمایش ها و غیره مرتب کنید. الگویی را مشاهده می کنید؟ عالی! اکنون می توانید با استفاده از این اطلاعات پست های بهتری را برای برند خود طراحی کنید.

۳ – از قالب IGTV استفاده کنید

اگر قبلاً ایجاد محتوای IGTV را شروع نکرده اید ، منتظر چه چیزی هستید؟با اضافه شدن یک بخش اختصاصی IGTV در صفحه اکسپلور اینستاگرام ، فیلم های شما می توانند در مقابل چشم بسیاری از دنبال کنندگان پرسپکتیو قرار بگیرند.و نکته قابل توجه در مورد IGTV این است که به دلیل اینکه فیلم ها برای بارگذاری در کانال باید بیش از ۶۰ ثانیه باشند ، فرصتی درخشان برای بینندگان جدید است تا شما و برند شما را بشناسند.

در مقایسه با ویدئوهای پست خوراک (که باید کمتر از یک دقیقه طول بکشد) ، شما واقعاً می توانید محصولات و مارک های خود را به نمایش بگذارید!اگر فیلم های با کیفیت عالی IGTV تولید می کنید ، این احتمال وجود دارد که اگر یک بیننده را از آنچه در صفحه اکسپلور اینستاگرام مشاهده می کنند دوست دارد ، به یک دنبال کننده تبدیل کنید.آیا می خواهید درباره IGTV و نحوه ایجاد محتوای ویدئویی عمودی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ راهنمای نهایی ما برای IGTV را برای همه مواردی که برای شروع باید بدانید بررسی کنید.

۴ – استفاده ی درست از هشتک

مهم ترین گزینه ای که باید برای رفتن به اکسپلور توجه کافی داشت استفاده ی درست و به موقع از هشتک های معروف میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم به آن بپردازم.خواه آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، قدرت هشتگ را نمی توان انکار کرد.پست هایی که حداقل یک هشتگ اینستاگرام دارند ، به طور متوسط ​​۱۲.۶٪ بیشتر از پست های بدون هشتگ تعامل دارند ، بنابراین اگر می خواهید تعداد بیشتری لایک در اینستاگرام داشته باشید و به صفحه کاوش اینستاگرام بروید ، هشتگ ها ضروری است.هشتگ ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در صفحه کاوش سایر افرادی که از هشتگهایی استفاده می کنند و با آنها تعامل دارند ، دیده شوید!

بنابراین به سادگی با استفاده از هشتگ های مناسب برای موضوع پست و مشاغل خود ، برای سایر کاربران که از هشتگ های مشابه استفاده می کنند و استفاده می کنند ، برجسته می شوید.فراموش نکنید که از هشتگ در پست Instagram Stories خود نیز استفاده کنید زیرا این امر واقعاً به شما کمک می کند تا Stories بیشتر در معرض نمایش قرار گرفته و به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید.دسترسی بیشتر به معنای تعامل بیشتر است ، و تعامل بیشتر بدان معنی است که الگوریتم اینستاگرام فکر می کند این یک مطلب جالب برای به اشتراک گذاشتن با سایر کاربران است.بهتر است به جای استفاده از محبوب ترین هشتگ های اینستاگرام ، انتخابی باشید ، و هشتگ های برتر اینستاگرام را برای صنعت خود که دارای جامعه جذاب هستند و مخصوص مخاطبان شما هستند ، برای صنعت خود انجام دهید.

۵ – کار کردن با اینفلوئنسرها

بازاریابی اینفلوئنسر می تواند با بهره گیری از قدرت مخاطبی که قبلاً پرورش یافته است ، راهی برای تقویت دسترسی و تعامل شما باشد. پیروان اینفلوئنسرها اغلب با پست های خود درگیر می شوند و به توصیه های مارک خود اعتماد می کنند. با تبلیغات متقابل با پست هایی که برند شما را هم در خبرمایه و هم در تأثیرگذار نشان می دهد ، با مخاطبان جدیدی دید و تعامل بیشتری خواهید داشت.دقیقاً مانند همه تاکتیک های برتر برای ورود به صفحه کاوش Instagram ، شما می خواهید مطمئن شوید که ارتباط خود را با یک موضوع یا طرحی خاص مشخص می کنید. مشارکت با اینفلوئنسر که هیچ ارتباطی با مخاطب معمولی شما ندارد فقط به این دلیل که اسم بزرگی است هیچ فایده ای ندارد. اینفلوئنسرهای خرد و نانو را در مخاطب خود در نظر بگیرید که مخاطبان کمی اما با انگیزه بالایی را هدف قرار می دهند و احتمالاً با پست های شما درگیر می شوند و حتی به خرید مشتری تبدیل می شوند.اینفلوئنسرها به برند شما قدرت نام تجاری فوری می دهند ، ایده آل برای زمانی که می خواهید موقعیت خود را در رسانه های اجتماعی تقویت کنید.

۶ – تولید محتوای با کیفیت

یک گزینه ی مهم دیگر برای ان که به اکسپلور بروید تولید محتوای با کیفیت میباشد شما سعی داشته باشید محتوایی تولید کنید که نیاز کاربر را برطرف سازد اگر در حال حاضر حساب هایی را دنبال میکنید که ضمینه ی کاری انان با شما مشابه است سعی کنید از انان بیشتر یاد بگیرید و زمانی پستی را به اشتراک بگذارید که از انان کامل تر باشد در این صورت مورد تشویق کاربران قرار خواهد گرف و اگر اینستاگرام این را ببیند قطعا پست شما را وارد اکسپلور خواهد کرد

منظور ما از توید محتوا ینی ساختن یک ویدیو و یا عکسه غیر کپی که از جایی کپی نباشد این کار را باید به صورت هدفمند دنبال کنید زیرا این کار باعث رفتن پست شما به اکسپلور میشود و سپس نه تنها باعث جذب مخاطب میشود بلکه سبب گسترشتان میشود پس برای محتواهایی که قصد ارسال انان را دارید وقت بگذارید تا نتیجه ی خوبی نیز بگیرید

منظور از محتوای با کیفیت چیست

منظور ما از این حرف ینی باید پستی که به اشتراک میگذارید به قدری جذاب باشد که کاربر پس از ان که ان را دید روی ان مکث کند و سپس برای لایک و کامنت بگذارد حتی ان را بین دوستان خود به اشتراک بگذارد زمانی که چنین اتفاقی برای چندین پست شما بیفتد اینستاگرام فکر پست های شما را تک به تک بین افراد زیادی به اشتراک میگذارد که این امر باعث میشود برند شما رتبه بگیرد باید سعی کنید بفهمید که کاربرانتان چه پست هایی را بیشتر دوست دارند تا طبق خواسته ی انان پستی را طراحی کنید تا بازخورد خوبی داشته باشد به هیچ وجه سعی نکنید از دیگری پستی را کپی کرده باشید سعی کنید خودتان طراح پستتان باشید

پیشنهاد میکنم از صفحه ی تولید محتوا برای اینستاگرام دیدن کنید

۷ – استفاده از لوکیشن

یکی از مواردی که کمک شایانی می کند که پست های شما به اکسپلور اینستاگرام برود همین بحث استفاده از لوکیشن است که کمتر به آن پرداخته شده است.نکته مهمی که وجود دارد این هست که اگر پست شما مربوط به یک موقعیت و لوکیشن خاص هست، حتما لوکیشن آن را در پست درج کنید.چرا که خیلی از جست و جو ها توسط کاربران توسط همین لوکیشن هست.و از این طریق شما می توانید پستتان را جلوی آن دسته از افرادی ببرید که دنبال پست هایی هستند که توی آن لوکیشن مخصوص منتشر شده است، پس حتما اگر پستتان مربوط به یک لوکیشن خاص هست آن را ذکر کنید.

۸ – از پست های با عملکرد بالا که در صفحه اکسپلور اینستاگرام مشاهده می کنید ، بیاموزید

اگر قبلاً حساب های مرتبط با صنعت و مخاطبان خود را دنبال می کنید ، صفحه اکسپلور اینستاگرام خود باید اطلاعات زیادی در مورد آنچه الگوریتم متوجه می شود برای شما داشته باشد. و آنچه مخاطبان احتمالی شما دوست دارند.زیرا ، حتی اگر اینستاگرام دیگر مانند شمارش نشان داده نشود ، شما فقط با دیدن آنچه الگوریتم تبلیغ می کند ، می توانید درک کنید که چه چیزی برای مارک های دیگر کار می کند. به عبارت دیگر: اگر پستی در صفحه اکسپلور اینستاگرام شما نشان داده شود که هیچ ارتباطی با علایق شما ندارد ، احتمالاً می توانید شرط بندی کنید که این امر درگیری قاتل داشته باشد.بنابراین پیش بروید و برخی از تنظیمات کم حرف یا شنیدن حرفهای مهم اجتماعی را برای شکستن مضامین ، زیبایی شناسی ، قالب ها و ارزش های پیشنهادی پست هایی که می خواهید پست کنید ، انجام دهید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم سوال (چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم) اکثر کاربران اینستاگرام را پاسخ دهیم ان چه در مورد اکسپلور وجود داشت را به صورت ۰ تا ۱۰۰ توضیح دادیم مهم ترین گزینه برای ان که یک پستی در اکسپلور قرار بگیرد داشتن فالور های هدفمند میباشد که با پیج و پست شما تعامل بر قرار کنند در این باره پیشنهاد بنده خرید فالوور هدفمند میباشد که به راحتی قادر خواهید بود فالوور های خود را افزایش داده و امار پست خود را چند برابر کنید بهتر است اینطور بگوییم که اگر یکی از پست‌های شما را یک پیج ۴۰ هزار نفری لایک کند ، پست شما در صفحه اکسپلور ۴۰هزار دنبال کننده منتشر خواهد شد و هر شخصی از این تعداد پست شما را لایک کنند در صفحه اکسپلور دنبال کنندگان آن شخص نیز نمایش داده خواهد شد پس باید دقت داشته باشید و اگر دوست دارید پستی که در اینستاگرام ارسال میکنید بازخورد خوبی داشته باشد پیشنهاد میکنم این مقاله را چند بار مطالعه کنید تا نتیجه ی خوبی نیز بگیرید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا