کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

با پرطرفدار شدن برنامه ای همچون اینستاگرام باعث شده تا کاربران از این برنامه برای تجارت یا کسب و کار های اینترنتی خود استفاده کنند برای این که بتوانید در اینستاگرام بازدید بیشتر بگیرید باید بتوانید تعامل آن را حفظ کنید برای مثال باید بدانید بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه رمانی میباشد یا باید بدانید برای مثال مخاطبان شما از چه پست هایی خوششان می آید و شما باید همان را طراحی کنید شما به این صورت میتواند تعامل پیجتان را بالا ببرید و در نهایت شاهد افزایش بازدید و لایک و همچنین افزایش فالوور های پیجتان خواهید بود ما در این قسمت از مقاله قصد داریم زمان پست گذاری را برای شما بگوییم که چه زمانی بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام میباشد اگر قصد دارید بهترین زمان را شناسایی کنید لطفا تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

آیا بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد؟

هر برندی ممکن است نقطه شیرین کمی متفاوتی برای پست کردن در اینستاگرام داشته باشد – زیرا هر برندی با الگوهای رفتاری منحصربه‌فرد در رسانه‌های اجتماعی، مخاطبان منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد. اما، همانطور که گفته شد، بهترین روش‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید از آنها پیروی کنید و نتایج عالی را در سراسر جهان به همراه داشته باشند.به طور کلی، ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است، زیرا الگوریتم اینستاگرام به تازگی اولویت دارد. این بدان معناست که اگر همه چیز برابر باشد، پست جدیدتر نسبت به پست های قدیمی بالاتر در فید خبری نمایش داده می شود.

وقتی صحبت از بهینه سازی یک پست برای موفقیت به میان می آید، واقعاً تازگی یکی از سریع ترین و آسان ترین بردها است. (اگرچه ما نکات زیادی در مورد دریافت لایک رایگان اینستاگرام داریم، اگر علاقه دارید).اما فراتر از آن، همچنین مهم است که بدانید دقیقاً اهداف شما برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما چیست. آیا اهداف خاصی در مورد ایجاد آگاهی، تعامل بیشتر یا رانندگی در ترافیک دارید؟ موفقیت از نظر شما چگونه به نظر می رسد و پست های شما در گذشته چه زمانی به این موفقیت دست یافته اند؟ موفقیت‌های گذشته شما یک دستورالعمل کلیدی برای اینکه چه زمانی باید پست بگذارید، به طور کلی است.

دلیل اهمیت زمان انتشار پست

همانظور که گفته شد در اینستاگرام تعامل بسیار مهم است برای افزایش بازدید و همچنین افزایش لایک ما به تعامل یک پیج نیزا مبرمی داریم همچنین باید بها نی نکته نیز توجه کنید که برای بالا بردن تعامل باید به زمان پست گذاری توجه کافی داشته باشیم و هیچ پستی را بدون زمانبندی در اینستاگرام منتشر نکنیم اگر شما به زمان پست گذاری توجه کافی بکنید بازدید و لایک پست هایتان چند برابر خواهد شد زیرا پستتان را زمانی منتشر میکنید که فالوور هایتان در اینستاگرام فعال هستند و به این صورت پستی که به اشتراک گذاشته اید در بین افراد بیشتر قرار خواهد گرفت در نتیجه بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت همچنین باعث با کیفیت شدن پیجتان خواهد شد پس سعی کنید حتما به زمانبندی پست هایتان بیشتر دقت کنید در ادامه شما را در مورد این موضوع بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بهترین راه برای شناسایی زمان پست گذاری در اینستاگرام

در اینستاگرام ابزاری با نام insight وجود دارد که همه ی کاربران به راحتی میتوانند با استفاده از این ابزار زمان پست گذاری پیج خودشان را مشخص کنند شما با استفاده از ابزار insight میتوانند ه نمونه اطلاعات در مورد فالوور های خود را به دست بیاورید و اطلاعات خودتان را در این باره تکمیل نمایید شما باید با استفاده از ابزار insight مشخص کنید که فالوور هایتان بیشتر در چه ساعتی در اینستاگرام فعال هستند و به این صورت میتوانید پستتان را منتشر نمایید تا تعامل بیشتری کسب نماید برای این کار باید به insight و بخش Audiance بروید. در قسمت فالوورها در هر روز از هفته بیشترین زمان فعالیت کاربران را می‌بینید.البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر دوست دارید ابزار insight برای شما نمایش داده شود باید پیجتان را در حالت تجاری یا بیزینسی قرار بدهید که در این باره پیشنهاد میکنم از مقاله ی تبدیل اینستاگرام به اکانت بیزینس سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث مهم و کلیدی پرداخته شده است.

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

ما در بند گذشته ابزاری را برای شما عزیزان معرفی کردیم که بتوانید بهترین زمان پست گذاری را پیدا کنید اما ابزار insight که گفته شد باید پیج در حالت بیزینسی باشد تا دقیق برای شما مشخص کند اما اگر پیجی در حالت شخصی بود چه ؟ اصلا جای نگرانی نیست زیرا با تحقیقاتی که بنده در این زمینه انجام دادم ساعت پست گذاری هایی را پیا کرده ام که اکثر کاربران اینستاگرام در این مدت زمان در اینستاگرام حضور دارند که اگر در این مدت زمان پست بگذارید قطعا تعامل بیشتری خواهد داشت که این بازه زمانی ها عبارت اند از :

  • ۱ – بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح : این بازه زمانی بستگی دارد به پیج شما ینی اگر فالوور هایی که دارید محصل یا همچنین شاغل هستند قطعا صبح زود بیدار خواهند شد که پست گذاشتن در این مدت زمان میتواند با لایک و بازدید خیلی خوبی به همراه باشد که در این صورت تعامل پیجتان بالا میرود و باعث میشود پستتان در اکسپلور بماند.
  • ۲ – بازه زمانی ۴ تا ۶ بعد از ظهر : در این نوع بازه زمانی که همه ی افراد چه از دانشگاه چه از مدرسه یا سرکار دیگر به خانه امده اند و اکنون قطعا اینستاگرام خود را چک خواهند کرد که میتوانید در این بازه زمانی پستی منتشر کنید و تعامل آن را برسی نمایید گه میتواند برای شما بازخورد خوبی داشته باشد و منجر به افزایش بازدید خواهد شد.
  • ۳ – بازه زمانی ۸ تا ۱۰ شب : بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام شب میباشد ینی بین ۸ تا ۱۰ شب . این بازه زمانی اکثر افراد دیگر در خانه هستند و بیشتر وقت میکنند تا وارد اینستاگرام شوند به همین دلیل بهترین بازه زمانی برای منتشر پست میباشد اگر قصد دارید بازدید خوبی از فالوور هایتان داشته باشید پیشنهاد میکنیم پست هایتان را در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ شب به اشتراک بگذارید.

چگونه روی بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برنامه ریزی کنیم

اکنون که می‌دانید چه زمانی مخاطبان اینستاگرام شما بیشتر فعال هستند و چگونه بر اساس فعالیت مخاطبان خود بیشترین تعامل را داشته باشید، آخرین مرحله این است که پست‌های اینستاگرام خود را برای بهترین زمان‌های شخصی‌شده برای پست کردن در اینستاگرام برنامه‌ریزی کنید.دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید پست های اینستاگرام را در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی کنید، اما مهمترین آنها؟ثبات. برنامه ریزی محتوا از قبل تضمین می کند که در زمان های بهینه در اینستاگرام پست می گذارید.

شما فقط باید یک بار زمان ارسال خود را انتخاب کنید، و سپس می توانید پست ها را روی تقویم خود بکشید و رها کنید، که سپس به طور خودکار برنامه ریزی می شود. آسان است، درست است؟اینستاگرام کانالی باورنکردنی برای کسب‌وکارها است تا به اهداف بازاریابی خود دست یابند، اما در سال ۲۰۲۱، هر زمان که دوست داشتید، فقط پست کردن محتوا کافی نیست.با استفاده از بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام و برنامه ریزی از قبل، می توانید تعامل را افزایش دهید، فالوورهای جدیدی به دست آورید و حتی ترافیک را افزایش دهید!

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم به بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام بپردازیم ساعت هایی را برای شما عزیزان گفته ایم که اگر بتوانید در این مدت زمان در اینستاگرام پستی به اشتراک بگذارید شاهد افزایش بازدید و لایک هایتان خواهید بود پست گذاری در اینستاگرام بسیار مهم میباشد که اگر در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنیم از صفحه ی آموزش گذاشتن پست در اینستاگرام وب سایت ما حتما دیدن کنید در این مثاله به صورت جامع به اصول پست گذاری در اینستاگرام پرداخته شده است ، اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم تا حد ممکن به درد شما خورده باشد اگر در زمینه ی پست گذاری سوالاتی داشتید میتوانید با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا