کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید ۵۰۰ لایک خارجی

۷۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید 300 لایک خارجی

۴۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 2۰۰۰ لایک خارجی

۲۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید ۱۰۰۰ لایک خارجی

۱۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 4۰۰۰ لایک خارجی

۴۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید 3۰۰۰ لایک خارجی

۳۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table

خرید لایک با کیفیت خارجی

خرید لایک خارجی اینستاگرام

آیا در مورد خرید لایک تعجب میکنید ؟ آیا به دنبال این هستید که چگونه میتوانید لایک های خود را افزایش دهید ؟ اما نمیدانید چگونه باید این کارا انجام دهید اصلا جای نگرانی نیست زیرا تیم پشتیبانی کارینا از ۰ تا ۱۰۰ را برای شما عزیزان توضیح خواهد داد.

از آنجا که اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر داده است ، از مشاهده عکس ها به ترتیب زمانی گرفته تا مشاهده پست ها از کسانی که بیشترین تعامل را دارید. بسیاری از شرکت ها و اینفلوئنسرها از سختی جذب فالوور شکایت کرده اند.این دو گروه از کاربران برای ایجاد درآمد از این پلتفرم استفاده می کنند. طبیعی است که مردم نگران از دست رفتن دید پست های خود باشند.به عنوان تأثیرگذار ، بسیاری از آنها در ازای پست های اسپانسری که برای مخاطبانشان تنظیم شده است ، پول دریافت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جبران تأثیرگذار ، اینجا را کلیک کنید. این باعث ایجاد انگیزه در بیش از یک نفر می شود که می خواهد به اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شود.مسیر موفقیت به اندازه کافی ساده به نظر می رسد. شما فقط باید خود را در بین مخاطبان زیادی بشناسانید تا در مارک ها دیده شوید. سپس با آنها که بودجه لازم را برای بازاریابی تأثیرگذار دارند ، یک قرارداد تجاری منعقد کنید.

لایک چه کمکی به ما میکند ؟

برای تقویت نفوذ خود بر دیگران در رسانه های اجتماعی لایک های اینستاگرام بخرید. افزایش لایک در اینستاگرام ممکن است چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید، زیرا این امر مستلزم زمان، تلاش و سطحی از تعهد است که اکثر مردم تمایلی به اعمال آن ندارند. خوشبختانه، با این حال، ما یک راه ساده تر را به شما پیشنهاد می کنیم، میانبری که حضور شما را تقویت می کند. لایک‌های واقعی اینستاگرام که از کارینا خریداری می‌کنید، کلید ستاره شدن در رسانه‌های اجتماعی هستند.

توجه داشته باشید که تعاملات اجتماعی یکی و دیگری را تحریک می کند. علاقه‌مندی‌ها باعث کامنت‌ها می‌شوند، نظرات دنبال‌کنندگان را جذب می‌کنند، و فالوورها به نرخ تعامل بالاتری منجر می‌شوند، دقیقاً مانند یک خط دومینو یا یک گلوله برفی که از یک شیب می‌غلتد. اما لایک‌ها فقط از آسمان نمی‌افتند، اگرچه در کارینا این اتفاق می‌افتد، فقط با قیمت‌های متوسط. به عنوان فالوورهای اینستا، هدف ما ارائه بهترین خدمات به مشتریان است. ما در تلاش هستیم تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهیم. ناگفته نماند، خرید لایک از کارینا بسیار ساده است. ما آن را ساده، سریع و ۱۰۰% ایمن و ایمن کرده ایم. بسیاری از افراد می پرسند بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام چیست؟ ما فکر می کنیم پاسخ نهایی به این سوال کارینا است.لایک برای اینستاگرام بخرید تا نمایه خود را از طرق مختلف بهبود ببخشید، مانند برجسته شدن در صفحه کاوش و غیره. اگر می خواهید نرخ تعامل خود را در سریع ترین زمان ممکن افزایش دهید، می توانید سایر خدمات ما را برای اینستاگرام امتحان کنید. برای مثال می توانید فالوور اینستاگرام بخرید. اگر می خواهید بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

افزایش لایک اینستاگرام

امروزه اکثر کاربران ایرانی به دنبال راهی برای افزایش تعداد لایک پیج خود هستند تا بتوانند راهی برای افزایش اعتبار و افزایش فروش پیج خود پیدا کنند ما در این مقاله سعی میکنیم یکی از روش های ممکن که خرید لایک خارجی میباشد را برای شما عزیزان باز گو کنیم اما فقط این روش نیست زیرا همانطور که گفته شد راه و روش های بسیار زیادی برای این کار در نظر گرفته شده تا همه بتوانند لایک های خود را افزایش دهند حتی به صورت رایگان !!! که اگر قصد دارید در این باره بیشتر بدانید بهتر است وارد صفحه ی افزایش لایک اینستاگرام سایت ما شوید ما در این مقاله بهترین روش های ممکن برای افزایش لایک را برای شما عزیزان آموزش داده ایم که میتوانید لایک های رایگان برای خود دریافت کنید و از داشتن تعداد لایک بالا لذت ببرید

از راز اینستاگرامرهای موفق بهره مند شوید

خرید لایک خارجی اینستاگرام

شرکت های تاسیس شده در سراسر دنیا موفقیت خود را در شبکه های اجتماعی به یک اتفاق نمی سپارند. آنها برای افزایش آگاهی ، اعتبار و دسترسی خود برای برخی پست ها لایک های هدفمند خریداری می کنند. این استراتژی همچنین میزان دسترسی ارگانیک شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند دنبال کنندگان و مشتریان جدید بیشتری کسب کنید. اینستاگرام علاقه زیادی به پست های شما ثبت می کند و سپس اطمینان حاصل می کند که پست های شما برای مدت طولانی در موقعیت های برتر قرار دارند ، حتی تحت هشتگ های بسیار محبوب. به زبان ساده ، این برای شما به این معنی است: اگر می خواهید هنگام ارسال پست تحت هشتگ های ویژه محبوب ، یک شانس واقعی برای مشاهده در اینستاگرام داشته باشید ، تنها در صورت سرمایه گذاری مقداری موفق خواهید شد. خرید لایک خارجی اینستاگرام به شما یک مزیت رقابتی فوری و قاطع می دهد.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک الگوریتمی دارند که تعیین می کند کدام پست ها برای کدام گروه هدف جالب توجه هستند. هنگام محاسبه ، عواملی مانند محبوبیت یک پست یا تعداد دنبال کنندگان یک حساب مهم هستند. بر اساس این محاسبات ، الگوریتم سپس تعیین می کند که چه کسی به چه چیزی نشان داده شود. تعامل همیشه با طیف بیشتری پاداش می گیرد. این به نوبه خود به شما امکان دسترسی به چشم اندازهای بالقوه و مشتریانی را می دهد که به موارد دلخواه پیوستند و دسترسی ارگانیک محتوای شما را ارتقا دهند.

دلیل خرید لایک خارجی اینستاگرام

خرید لایک خارجی اینستاگرام

شما با خرید لایک خارجی اینستاگرام برای اکانت خودتان زمینه ای را فراهم کرده اید برای جذب مخاطبان بیشتر اینستاگرام که این نوع پیشنهاد برای شما یک امتیاز به حساب می اید شما میتوانید با خرید لایک خارجی ضمینه ی لازم فراهم کنید تا از هرجای ممکن برای شما بازدید کننده بیاید و امار لایک هایتان را تا حد ممکن افزایش دهد شما همچنین با خرید لایک خارجی اینستاگرام میتوانید کسب و کار بین المللی راه اندازی کزده و هیچ مشکلی برای فروش محصولاتتان نداشته باشید

مزایای خرید لایک خارجی

همه ما می دانیم که اینستاگرام همه چیز در مورد شناخت نام یا نام تجاری است. اگر نام خود را بیرون نبرید ، هیچ کس نمی داند شما کی هستید. شما ممکن است یک هدف ساده داشته باشید ، ابراز وجود ، نشان دادن سبک خود و پیروزی ارگانیک پیروان اینستاگرام. متأسفانه ، شما فقط با آن روش تا اینجا پیش خواهید رفت. در عوض ، باید تحت تأثیر قرار دادن بینندگان قرار بگیرید و آنها را برای شناسایی نام دنبال کنید. اینجاست که خرید لایک خارجی اینستاگرام مفید است. هنگام خرید لایک های اینستاگرام ، به راحتی می توانید یک کمپین تبلیغ کنید یا آگاهی از نام تجاری خود را از طریق رسانه های اجتماعی افزایش دهید و برای آنچه به نمایش می گذارید ، به رسمیت شناخته شوید. شما محبوبیت اینستاگرام را به دست خواهید آورد ، تأثیر ماندگاری بر جای می گذارید و نرخ پاسخ خود را به طرز چشمگیری افزایش می دهید. البته اینها فقط برخی از مزایای خارق العاده خرید IG مانند آن است. همچنین می توانید فالوورهای اینستاگرام را از karinacss خریداری کنید

تاثیر لایک خارجی بر کسب کار

تعداد بسیار کمی از حساب های اینستاگرام وجود دارد که بدون خرید لایک خارجی اینستاگرام شناخته شده اند. اگر برای کسب و کار خود حساب اینستاگرام دارید ، لازم است که به تعداد زیادی از افراد دسترسی داشته باشید تا امکان به دست آوردن مشتری جدید و فروش جدید را داشته باشید. به همین دلیل است که برای بازدید بیشتر از وب سایت خود ، باید برای بهبود دید صفحه اینستاگرام خود تا حد ممکن برجسته کنید. خرید مانند برای عکس نمایش مشخصات عمومیالبته نشان دهنده یک سرمایه گذاری است ، اما با توجه به نمایشی که علاقه مندان به نشریات شما می دهند ، سرمایه شما به سرعت نتیجه می دهد. افزودن لایک واقعی اینستاگرام یکی از سرمایه هایی است که به شما امکان می دهد ۱۰ یا حتی ۱۰۰ برابر مبلغ سرمایه گذاری شده را به لطف دیدی که به شما ارائه می شود ، کسب کنید. اگر وب سایتی دارید که محصولات فروشی ، فیزیکی یا مجازی در آن ارائه می دهید ، به لطف instagram می توانید به راحتی آنها را برجسته کنید

اینستاگرام اکنون بسیار بیشتر از یک شبکه اجتماعی ساده است ، این پلت فرم اکنون به یک بازار واقعی تبدیل شده است که می توانید محصولات خود را از طریق عکس در آن برجسته کنید ، برای برجسته کردن آنها می توانید مانند instagram ، نمایش instagram و بسیاری موارد دیگر خریداری کنید . با این حال ، هنگامی که هیچ جامعه یا دید در سیستم عامل ندارید ، قرار گرفتن در بالای نتایج جستجوی اینستاگرام آسان نیست. برای رفع این مشکل می توانید مانند instagram ارزان خرید کنید . مواردی که من دوست دارم وزن قابل توجهی در الگوریتم اینستاگرام خواهند داشت. افزودن لایک واقعی روشی است که اکثر افراد مشهور یا عوامل آنها از آن استفاده می کنند.

سوالات متداول

۱ – لایک های ایرانی هستند یا خارجی ؟

لایک های موجود در سایت ما به دو صورت بوده هم ایرانی و خارجی که بر عهده ی خود کاربر است چه نوع لایکی سفارش دهد و لایک های خارجی نیز دو صورت بوده خارجی ساده و خارجی با کیفیت که خارجی با کیفیت بهترین مورد میباشد برای این که پستتان به اکسپلور برود

۲آیا “لایک ها” از افراد واقعی حاصل می شود؟

بله. تمام افرادی که دوست دارند پروفایل های بسیار واقعی خواهند بود. ما از ربات ها ، پروکسی ها ، حساب های جعلی ، اسکریپت های خودکار یا هر روش سوال برانگیز دیگری برای تبلیغ محتوای مشتریان خود استفاده نمی کنیم. خدمات بازاریابی اینستاگرام ما در صنعت از بهترین خدمات است.

۳ – چرا باید “لایک” بخرم؟

تصاویری که از قبل حداقل “لایک” ندارند به همان اندازه “لایک” ندارند ، به همین سادگی است. اگر عکسی داشته باشید که قبلاً ده ها یا حتی صدها لایک داشته باشد ، این عکس خیلی راحت تر از یک عکس با تعامل کم دیگران را جذب می کند. پست هایی که “لایک” های زیادی دارند نه تنها تصویر مثبتی از نام تجاری شما ارائه می دهند ، بلکه به شما در ایجاد اقتدار نسبت به نمایه اینستاگرام خود نیز کمک می کنند. ما دیده ایم که پست های مشتری ما با ۱۰۰ پسندیدن شروع می شود و پس از مدت کوتاهی به هزاران پست می رسد. اثر گلوله برفی یک پدیده قدرتمند است.

۴ – کدام یک موثرتر است ، لایک یا فالوور؟

بدون دنبال کننده نمی توانید “لایک” بگیرید (در واقع می توانید ، اما نه به همان تعداد). فالوورهای اینستاگرام همیشه اولویت دارند و پس از آنها “پسندیدن” در پست های شما دنبال می شود. ترکیبی از محتوای ردیابی شده و محتوای “پسندیده شده” همان چیزی است که قابلیت مشاهده بالا در اینستاگرام را فراهم می کند.

۵ – دلیل خرید از کارینا چیست

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
3 سال قبل

سلام اگر من ۱۰ کا لایک بخوام بخرم برام تخفیفی ندارید ینی کسی که یکا بخره با کسی که ۱۰ کا بخواد بخره یکیه ؟؟؟

علی
علی
3 سال قبل

ببخشید لایک های خارجی واقعین ؟؟؟؟؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا