کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

افزایش لایک اینستاگرام

همانطور که میدانید امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگ ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی تبدیل شده است که واقعا کاربران نیز از آن راضی بوده اند و روز به روز به تعداد طرفداران آن اضافه میشود خیلی از کاربران حاضر در اینستاگرام از این برنامه برای درامد زایی استفاده میکنند و این برنامه را یک منبع درآمد میشناسند اما باید گفت کسب درآمد از این برنامه به این راحتی هم نیست و این گونه نیست که هرکس دوست داشت میتواند از این برنامه استفاده کند زیرا اصول و قوانینی را دارد که باید به صورت ۰ تا ۱۰۰ رعایت شود برای مثال مهم ترین این اصول بحث لایک و بازدید پست میباشد ینی هرچه لایکه بیشتر برابر است با مشتری بیشتر بدیعی است که اگر یگ پست اینستاگرامی بازدید خوبی نداشته باشد و در میان دید ها قرار نگرفته باشد باید توقعی افزایش مشتری را نیز نداشته باشد اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله راهکار هایی را برای شما عزیزان آموزش خواهیم داد که بتوانید از طریق این روش ها اقدام به افزایش لایک اینستاگرام خود کنید و شاهد بالا رفتن آمار پیجتان شوید پس پیشنهاد میکنم تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

اینستاگرام چه چیزی را دوست دارد و چرا اهمیت دارد؟

لایک های اینستاگرام ، شاید بدیهی است که دیگران به شما می گویند از محتوای شما خوششان می آید. و ، اعتراف کنید ، خوب است که پلت فرم را باز کنید و همه آن اعلان های کوچک زیبا را مشاهده کنید که به شما اطلاع می دهد محتوای شما با مردم هم صدا شده است ، اینطور نیست؟ البته ، در حالی که دریافت لایک در پست های شما بسیار خوب است ، این قلب های کوچک تا حد زیادی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که امیدوارند دسترسی و اقتدار خود را در این پلت فرم افزایش دهند ، اهمیت زیادی دارد. لایک اینستاگرام یکی از روش هایی است که الگوریتم اینستاگرام تعیین می کند کدام محتوا به مخاطبان بیشتری منتقل شود و کدام سازندگان راحت تر مطالب خود را به اشتراک بگذارند. آنها را به عنوان سیگنال های رتبه بندی مشابه موتورهای جستجو در هنگام تعیین نحوه فهرست بندی و رتبه بندی وب سایت ها در نظر بگیرید.

و فقط به این دلیل که اینستاگرام در حال پنهان کردن تعداد لایک هایی است که یک پست دریافت می کند ، فکر نکنید آنها اهمیت چندانی ندارند. حتی اگر تعداد لایک ها عمومی نباشد ، تعداد لایک ها همچنان یک سیگنال تأثیرگذار مهم برای این پلتفرم است ، بنابراین بسیار مهم است که شما یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ایجاد کنید که برای به دست آوردن لایک بیشتر و جذب محتوای شما طراحی شده باشد. برای کسب لایک بیشتر نکات ما را بخوانید!

راهکار افزایش لایک اینستاگرام

افزایش لایک اینستاگرام

اکنون رسیده ایم به بخش مهم ینی اقدام به افزایش لایک اینستاگرام در این قسمت قصد داریم برای شما بهترین روش هایی ممکن را که میتواند برای شما کمک کند تا لایک های خود را افزایش دهید را بیان کنیم لطفا تا اخر این مقاله همراه ما باشید تا به این چند موارد مهم رسیدگی کنیم.

۱ – خرید لایک اینستاگرام

یکی از اصولی ترین روش ها برای افزایش لایک اینستاگرام این است که اقدام به خرید لایک کنید در این روش شما به راحتی و مانند آب خوردن میتوانید در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی لایک را برای پست های خود سفارش دهید و شاهد بالا رفتن تعداد لایک های خود باشید شما در این قسمت میتوانید از خرید لایک ایرانی وب سایت کارینا استفاده کنید در این روش پس از ثبت سفارش لایک اینستاگرام برای شما لایک های ایرانی کاملا واقعی اضافه خواهد شد لایک هایی که برای شما عزیزان زده میشود به هیچ وجه فیک نبوده و تمامی لایک ها دارای پیج های واقعی هستند که میتوانید لایک های خود را افزایش دهید و در میان فالوور های خود اعتبار بی نظیری را کسب کنید.

۲ – از هشتگ استفاده کنید

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید لایک های بیشتری در اینستاگرام بدست آورید؟ از هشتگ های راست استفاده کنید! این نه تنها برای افزایش لایک ها بلکه برای کل استراتژی اینستاگرام شما بسیار مهم است. اگر از هشتگ های اشتباه استفاده کنید ، میزان زیادی از مشارکت را از دست خواهید داد و آنچه به دست می آورید احتمالاً از ربات ها ، رقبا یا حساب هایی است که بخشی از مخاطبان هدف شما نیستند.

برای به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام ، مطمئن شوید که از ۳۰ هشتگ هدفمند استفاده می کنید که در هر پست ، حساب یا مخاطبان مورد نظر شما را توصیف می کند. همچنین از استفاده از هشتگ هایی که بیش از حد محبوب هستند (بیش از ۱ میلیون پست) خودداری کنید زیرا تصویر شما در عرض چند دقیقه محو می شود. هنگامی که برچسب های مناسب را انتخاب کرده اید ، می توانید میزان مشارکت پست ها و بازدید از فید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید!که در باره میتوانید برای به دست آوردن بهترین هشتگ های اینستاگرام از مقاله ی پر بازدید ترین هشتگ اینستاگرام سایت ما حتما دیدن کنید در این مقاله به بهترین هشتگ و پر بازدید ترین انان پرداخته شده است که میتوانید برای افزایش لایک های خود از آنان استفاده نمایید.

۳ – عکس های با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید

این باید چندان مهم نباشد ، اما اغلب افراد توجه می کنند که داشتن عکس های با کیفیت چقدر مهم است. اگر عکس شما تار ، پیکسلی یا خیلی تیره است ، لایک زیادی نخواهید داشت! همین امر در مورد گرافیک نیز صدق می کند – اگر از فونت های بسیار زیاد استفاده می کنید یا سعی می کنید یک تن متن و تصاویر را در یک مربع کوچک جمع کنید ، برای دنبال کنندگان شما چندان خوب نخواهد بود.

برای این کار نیازی نیست عکاس یا طراح گرافیک حرفه ای باشید. فقط بر افزایش کیفیت پست خود تمرکز کنید ، از طریق ارتقاء دوربین ، نشستن کنار پنجره برای نور بهتر و یا در نظر گرفتن ترکیب بندی بیشتر. همه اینها در نحوه دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام نقش دارد!حتی میتوانید برای این کار از برنامه های مختلف استفاده نمایید تا بتوانید کیفیت عکس خود را افزایش دهید.

۴ – نوشتن کپشن جذاب را فراموش نکنید

در حالی که ارسال تصاویر با کیفیت بسیار مهم است ، اما کاملاً کافی نیست-عنوان شما باید به همان اندازه جالب ، جذاب یا پر ارزش باشد. از زیرنویس های یک کلمه ای یا تک جمله ای اجتناب کنید و در عوض سعی کنید با بیان یک داستان ، به اشتراک گذاشتن یک عبارت آسیب پذیر ، ارائه نکات کاربردی یا برانگیختن احساس از طریق طنز ، نوستالژی یا الهام ، احساسات را برانگیخته و برانگیخته کنید. نکته کلیدی این است که بتوان ارتباط برقرار کرد – وقتی مخاطبان شما بتوانند با پست شما ارتباط برقرار کنند ، به احتمال زیاد آنها لایک یا نظری خواهند گذاشت.

از بودن خود نترسید و همه چیز را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید زیرا این عامل بزرگی است که به شما کمک می کند تا اقدام به افزایش لایک اینستاگرام پیج خود کنید به یاد داشته باشید : “عنوان کامل” برای همه متفاوت خواهد بود ، بنابراین چند گزینه را در فید خود آزمایش کنید و ببینید مخاطبان شما به کدام گزینه ها پاسخ می دهند. وقتی کار مورد نظر را پیدا کردید ، این کار را ادامه دهید!

۵ – از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

استوری اینستاگرام یکی از گرایش های بازاریابی اینستاگرام است که همچنان در حال افزایش است. آنها به برندها و اینفلوئنسرها فرصتی برای صادق بودن و اصالت بیشتر ارائه می دهند. برای این محتوای محبوب اینستاگرام نیازی به تولید ویدئو ندارید. اکنون می توانید استوری هایی را که می خواهید بیشتر از ۲۴ ساعت استاندارد در دسترس نگه دارید ، برجسته کنید تا بتوانید انان را برای خود نگه دارید استوری های اینستاگرام تاثیر زیادی بر تعداد لایک خواهد داشت شما اگر بتوانید استوری های جذاب بگذارید و کاربران را به سمت پیجتان بکشانید کاربران به صورت خودکار وارد پیجتان خواهند شد و پست هایی که میگذارید را لایک خواهند گرد سعی کنید از استوری تعداد زیادی استفاده کنید ینی هر شب سعی کنید بین ۱ تا ۱۰ استوری را به شاتراک بگذارید به این صورت از نظر اینستاگرام کاربر فعالی خواهید بود و به این صورت استوری هایتان برای افراد ییشتر به نمایش داده خواهد شد.

۶ – پیج اینستاگرام خود را به فیس بوک متصل کنید

شما با متصل کردن اکانت اینستاگرام خود به فیسبوک میتوانید مخاطبان بیشتری را برای خودتان جذب کنید شما با استفاده از این روش میتوانید پستی را که در اینستاگرام گذاشته اید را در فیسبوک تبلیغ کنید تا کاربرانی که در فیسبوک جز فالوور های شما هستند پست شما را لایک کنند تبدیل اکانت یا متصل اکانتتان به فیسبوک اصلا کار سختی نیست این روش از طریق تنظیمات پیجتان امکان پذیر است اگر در این باره هیج اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنم از مقاله ی تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ و کاملا جامع و حرفه به این مورد مهم و کلیدی پرداخته شده است که با مراجعه به این صفحه میتوانید اکانت خود را به فیسبوگ تبدیل نمایید و شاهده بالا رفتن تعداد بازدید کننده و همچنین لایک پیجتان باشید.

۷ – به صورت مداوم پست منتشر کنید

برای افزایش لایک اینستاگرام ، داشتن یک برنامه ارسال منظم مهم است. رشد در اینستاگرام به داشتن لایک در پست ها و دنبال کنندگان در حساب های شما بستگی دارد. کاربران اینستاگرام به طیف گسترده ای از سازندگان دسترسی دارند. هنگامی که کاربران می توانند محتوای با کیفیت ثابت را به آنها ارائه دهند ، از یک سازنده پیروی می کنند. ثبات کلید دستیابی و حفظ پیروان است. شما باید تعداد زیادی پست روزانه بدون هیچ گونه شکاف محتوا داشته باشید. مطالعات نشان داده است که حدود ۲ پست در روز میزان ایده آل محتوا برای اکثر حساب ها است. اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید سعی کنید مقادیر مختلف محتوا را در یک روز ارسال کنید تا مناسب ترین مقدار را برای مخاطبان خود ببینید.

زمان پست ها باید مطابق با مخاطب شما باشد. با این حال ، شما باید سعی کنید محدوده کمی از زمان ارسال را حفظ کنید. سعی کنید زمان هایی را که در آن پست ارسال می کنید تصادفی نکنید. شما باید تعادل خوبی را حفظ کنید زیرا پست های زیاد ممکن است منجر به از دست دادن دنبال کنندگان شود. میزان محتوایی که ارسال می کنید را در طول زمان تنظیم کنید. استفاده از زمانبندی اینستاگرام برای این منظور ایده آل است. با استفاده از یک برنامه زمانی می توانید پست ها را برای انتشار در اینستاگرام برنامه ریزی کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا بر روی پلت فرم ثابت بمانید.

۸ – به پستتان موقعیت مکانی اضافه کنید

افزودن مکان به پست شما به افزایش مشارکت و لایک محلی شما در اینستاگرام کمک می کند. می توانید این کار را با افزودن هشتگ های محلی همانطور که در راهنمایی های قبلی ما گفته شد انجام دهید یا می توانید یک مکان جغرافیایی به پست خود اضافه کنید.همچنین می توانید موقعیت مکانی خود را با برچسب استوری اینستاگرام نیز اضافه کنید. این به داستان های شما کمک می کند تا در فید کشف افراد نزدیک یا در آن مکان دقیق ظاهر شوند.نشان کردن مکان در عکس های شما به افراد منطقه شما اجازه می دهد عکس های شما را راحت تر ببینند. برچسب زدن یک مکان کلی (مانند “مرکز شهر تهران به جای یک رستوران خاص) شانس دیدن آن را در افراد افزایش می دهد. افرادی که به دنبال عکس هایی در نزدیکی خود هستند به احتمال زیاد با آنها درگیر می شوند ، به این معنی که شما شانس خوبی برای دریافت لایک بیشتر در عکس های خود دارید.

۹ – یک مسابقه راه اندازی کنید

برخی از جذاب‌ترین محتوای اینستاگرام حول محور فروش و هدایا هستند. مردم دوست دارند در مسابقات شرکت کنند و هرچه راحت تر شرکت کنند، مشارکت بیشتری دریافت خواهید کرد.برای اجرای یک مسابقه عکس مبتنی بر لایک، به یکی از شرایط ورود نیاز دارید که آنها باید پست را لایک کنند. معمولاً دو شرط دیگر شامل دنبال کردن حساب کاربری و تگ کردن یک یا دو دوست است. لایک کردن یک پست برای یک ورودی آنقدر مانع کم است که مطمئناً مشارکت بسیار زیادی دریافت خواهید کرد.

در این مثال، سوما با همکاری با یک برند دیگر و تأثیرگذاران متعدد در فضای سلامت و تندرستی، پیش از این مسابقه را ارتقا داد. این مسابقه به نفع همه آنها از نظر قرار گرفتن در معرض نام تجاری است و تعداد لایک اینستاگرام نیز افزایش می یابد.

۱۰ – از تگ استفاده کنید

در جایی که اعتبار دارد اعتبار بدهید. در صورت لزوم، پست‌ها را تگ کنید و آن‌هایی را که با آن‌ها کار می‌کنید در زیرنویس تگ کنید. به عنوان مثال، اگر محصولات یا افراد برجسته ای در عکس خود دارید، آنها را در پست تگ کنید. زمان کمی می گیرد و به سازندگان اعتبار می دهد. اغلب اوقات، این برچسب ها باعث می شود که مارک ها پست شما را دوست داشته باشند و روی آنها نظر بگذارند.

CB2 اغلب عکس‌های مشتریان خود را بازنشر می‌کند یا درباره افرادی که در طراحی یک فضا نقش داشته‌اند صحبت می‌کند. در این پست خاص، آنها طراحان، محصول و محل برگزاری را تگ کرده اند. برای شرکت، برچسب زدن طراحان و فضاهایی که از محصولات آنها استفاده می کنند، وفاداری مشتری را افزایش می دهد و کار آنها را تایید می کند. این یک موقعیت برد-برد برای همه افراد درگیر است.

در نتیجه

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش و راهکار های موجود را برای افزایش لایک اینستاگرام برای شما عزیزان بازگو کنیم همانطور که میدانید تعداد بازدید کننده و لایک یک پست اینستاگرامی بسیار مهم است مخصوصا برای کسانی که قصد دارند از اینستاگرام برای کسب درامد استفاده کنند بسیار مهم است زیرا برای اعتماد سازی کاربران باید پست هایی که میگذارند بازدید کننده ی زیادی داشته باشد روش هایی که در این مقاله گفته شد از میان صد ها روش است زیرا همه ی این راهکار ها تست شده و مطمئن هستند امید واریم بتوانید با استفاده از این روش ها لایک های خود را افزایش دهید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

سوالات متداول

۱ – بهترین روش برای افزایش لایک کدام روش است ؟

یکی از بهترین روش های ممکن خرید لایک است شما با استفاده از این روش میتوانید در مدت زمان بسیار کمی تعداد لایک زیادی برای خود داشته باشید و از داشتن آن ها لذت ببرید این روش میتواند هزینه بر باشد اما یکی از بهترین روش ها برای افزایش لایک اینستاگرام است.شما میتوانید تعداد لایک زیادی را از کارینا خریداری کرده و این تعداد را برای خود داشته باشید.

۲ – دلیل خرید لایک از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۳ – غیر از خرید لایک روشی وجود نخواهد داشت ؟

همانطور که گفته شد راه های بسیار زیادی وجو دارد که ما نیز در این مقاله سعی کردیم بهترین آن ها را استفاده کنیم یک نمونه روش دیگر برای افزایش لایک با استفاده از تبلیغات میباشد اما این روش میتواند بسیار هزینه بر باشد

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا