کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید ۵۰۰ لایک خارجی

۷۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید 300 لایک خارجی

۴۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 2۰۰۰ لایک خارجی

۲۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید ۱۰۰۰ لایک خارجی

۱۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 4۰۰۰ لایک خارجی

۴۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید 3۰۰۰ لایک خارجی

۳۵۰۰۰

خرید لایک با کیفیت خارجی

ریزش بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table

لایک ارزان اینستاگرام

خرید لایک ارزان اینستاگرام
karinacss

امروز قصد داریم که شما را با یکی دیگر از لایک اینستاگرام که به اسم خرید لایک ارزان اینستاگرام شناخته شده است اشنایتان کنیم که یکی از پرطرفدار ترین لایک های اینستاگرام میباشد اینک دوست داریم که شما را بیشتر با این نوع از لایک اشنا کنیم در اینستاگرام که یک بستر بسیار مهم کسب و کاری میباشد لایک بسیار مهم بوده و ارزش لایک بسیار بالا میباشد به این منظور که وقتی کاربری وارد اکانت اینستاگرام شما میشود اولین چیزی که به چشمش خواهد رسید لایک و بازدید پیج شما میباشد و حتی در صفحه جهانی وقتی شما پستی را با هشتگ جست جو میکنید به لایک های ان توجه میکنید که چه تعداد لایک دارد و شما نیز میتوانید همین کار را با خرید لایک ارزان اینستاگرام سایت ما انجام دهید و هیچ گاه جای نگرانی برای شما به وجود نخواهد آمد پس هیچ وقت نگران لایک نباشید.

زمانی که شما پستی را اشتراک میگذارید حالا اگر یک پست معمولی باشد یا یک پست در مورد فروش محصولات شما اگر میخواهید محصولاتتان در اینستاگرام بیشتر به فروش برسد باید پیج شما لایک زیادی داشته باشد تا اگر کاربر های زیادی تمایل داشته باشند تا از محصولات شما خریداری کنند و این مطلب برای کاربران گوش زد خواهد شد که پیج شما دارای طرفداران زیادی بوده و هیچ گاه پیج شما را ترک نخواهند کرد که پیشنهاد بنده خرید لایک ارزان اینستاگرام میباشد به دلیل ارزان بودن قیمت ان تا به امروز فروش فوق العاده ای داشته که شما نیز میتوانید چنین سرویسی را امتحان کنید.

افزایش لایک اینستاگرام

لایک در اینستاگرام برای اعتبار دهی بسیار مناسب است به همین دلیل است که کاربران اینستاگرامی سعی میکنند برای افزایش لایک از روش هایی همچنون خرید لایک استفاده کنند زیرا این روش میتواند بهترین روش ممکن باشد با استفاده از خرید لایک کاربران اینستاگرام میتوانند در مدت زمان بسیار کم تعداد زیادی لایک را برای خود خریداری کنند و از داشتن تعداد زیاد لایک لذت ببرند اما به این نکته توجه کافی داشته باشید که خرید لایک ممکن است بهترین روش باشد اما تنها روش افزایش لایک نیست !!!! زیرا روش های بسیار زیادی وجود دارد که کاربران میتوانند حتی به صورت رایگان تعداد زیادی لایک را برای خود خریداری کنند اما این روش ها میتواند معیبی نیز داشته باشد برای مثال بسیار زمان بر خواهد بود اگر قصد دارید در مورد این روش ها بیشتر بدانید میتوانید از صفحه ی افزایش لایک اینستاگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شدهاست.

چرا مردم در اینستاگرام لایک می خرند؟

خوب ، در این مرحله ، ما باید دقیقاً برعکس آن را بپرسیم. چرا لایک نمی خرید؟ هیچ جواب منطقی برای این سوال وجود ندارد زیرا شما به غیر از مقداری پول که اساساً چند دلار است ، چیزی برای از دست دادن ندارید.بنابراین ، ما به شما پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید لایک ارزان اینستاگرام با بهترین قیمت و کیفیت کنید و نتایج را خودتان ببینید. در اینجا برخی از حقایق در مورد پسندیدن بیشتر آورده شده است:

  • ۱ – کاربران یا شرکت های فردی که مشاغل را اداره می کنند از Instagram برای تجارت استفاده می کنند. به همین دلیل خرید لایک برای محبوب جلوه دادن پروفایل اینستاگرام آنها امری حیاتی است.
  • ۲ – وقتی بازدیدکنندگان متوجه می شوند پست های اینستاگرام شما مورد پسند زیادی قرار می گیرد ، تمایل بیشتری به ماندن در نمایه شما و پسندیدن پست های شما دارند.
  • ۳ – هرچه تعداد کاربران بیشتری به نمایه خود برسید ، پتانسیل دستیابی شما بیشتر شده و میزان تعامل شما افزایش می یابد. شما فقط با خرید لایک های اینستاگرام از رقابت پیشی می گیرید.

چگونه کارینا می تواند به من در خرید لایک اینستاگرام کمک کند؟

اگر یک اینفلوئنسر جدید امیدوار هستید، یک کسب‌وکار تازه وارد در رسانه‌های اجتماعی یا فردی در این بین هستید، کارینا می‌تواند به شما کمک کند فالوورهای جدیدی پیدا کنید که دوست دارند پیامی را که پست می‌کنید را ببینند. کارینا کیفیت و ارتقای بسیار موفق حساب اینستاگرام شما را تضمین می کند. ما لایک های اینستاگرام را از کاربران معتبر با بهترین نرخ در بازار ارائه خواهیم کرد. ما بهترین ارزش را برای پول شما داریم و بالاترین استانداردهای کیفیت را در صنعت داریم. کارینا بسته‌های انعطاف‌پذیری دارد تا نیازهای فردی شما را برآورده کند، و ما پشتیبانی حرفه‌ای از مشتری را ۲۴/۷ ارائه می‌دهیم تا به شما در حل هر گونه سؤال یا نگرانی کمک کند. ما همچنین گزینه ای برای تقسیم سفارش لایک های ig بین چند پست اینستاگرام ارائه می دهیم.

دلیل خرید لایک ارزان

خیلی از کاربران اینستاگرام این را میدانند و تمام تلاش خود را میکنند تا بتوانند یک پست کامل و پر محتوایی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند  شما یک عکس نفس گیر می گیرید ، هشتگ های خوبی اضافه می کنید و تمام دوستان خود را علامت گذاری می کنید و هنوز هم عکس به سختی مورد پسند واقع می شود. با داشتن بیش از ۳ میلیون تصویر در هر ساعت در اینستاگرام ، جای تعجب نیست. با این وجود می توانید با خرید لایک ارزان اینستاگرام به راحتی به خود کمک کنید.

خرید لایک اینستاگرام نه تنها باعث افزایش قابل مشاهده بودن و محبوبیت پست شما می شود ، بلکه باعث افزایش رتبه نیز می شود. به عنوان مثال ، پستی با بیش از ۱۰،۰۰۰ پسندیدن در صفحه “Discover” بسیار بیشتر از یک پست با کمتر از ۱۰ پسندیدن به نظر می رسد. ظاهر شدن در صفحه “کشف” اینستاگرام به نوبه خود میزان دسترسی آلی را افزایش می دهد ، به این معنی که پست شما به کاربران بیشتری می رسد و محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر ، بزرگترین شبکه اجتماعی زمان ما است و تقریباً در هر صنعت ، به ویژه در مناطق اروپا و آمریکای شمالی ، یکی از مهمترین کانالهای رسانه ای و بازاریابی است. نه تنها افراد خصوصی که فعالیت های روزمره و بهترین سلفی های خود را ارسال می کنند ، علاقه زیادی به بستر رسانه های اجتماعی دارند. شرکت ها همچنین پتانسیل عظیم خدمات را تشخیص داده و از آن برای جلب توجه به محصولات یا رویدادهای جدید به منظور مخاطب قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده می کنند

چرا پست های لایک بسیار مهم هستند و چگونه می توانید به راحتی تعداد آنها را افزایش دهید

خرید لایک ارزان اینستاگرام

سیستم عامل های موفقی مانند فیس بوک یا اینستاگرام محصولی نمی فروشند ، حتی برای آنها مانند مذاکره کننده یا واسطه عمل نمی کنند. آنها فقط بستری را فراهم می کنند که کاربران و شرکت های خصوصی می توانند از طریق بازاریابی اینستاگرام با یکدیگر ملاقات کنند. برای اینکه بتوانند بیشترین سود ممکن را به هر دو طرف ارائه دهند ، آنها داده ها را جمع آوری می کنند و بی وقفه محاسبه می کنند که کدام حساب ها برای چه کسی ارزش ویژه ای دارد. برای محاسبه الگوریتم هایی که به برخی فعل و انفعالات واکنش نشان می دهند لازم است. چه کسی بیشترین دنبال کننده را دارد؟ چند پست لایک می گیرد؟ کجای تفسیر زیاد است؟ چه کسی به چه کسی واکنش نشان می دهد؟ چه کسی داستانهای مهیج را بارگذاری می کند – و موارد مشابه. به این ترتیب ، الگوریتم برای هر نمایه اینستاگرام مقادیری بدست می آورد که می توان از آن استفاده کرد

به همین دلیل تنها ، شما و همسایه خود می توانید خبرهای خبری کاملاً متفاوتی دریافت کنید ، حتی اگر همزمان به اینترنت بروید و علایق مشابهی داشته باشید. با خرید لایک های اینستاگرام ، بر این اساس الگوریتم را تحت تأثیر قرار می دهید. پس از آن نیز مهم است که لایک های شما از کجا ناشی می شوند – چه شما لایک های اینستاگرام خارجی را بخرید ، چه لایک های اینستاگرام ایرانی را بخرید یا لایک های اینستاگرام را از ما بخرید. حتی اگر می خواهید خود را با حساب خود در بازار ایران زبان تاسیس کنید ، حتی بیشتر. شما به سادگی می توانید تعداد مناسب لایک اینستاگرام ایرانی را به صورت آنلاین از ما خریداری کنید – سفارش ارزان و سریع است و ما بلافاصله تحت پست های مشخص شده ارسال لایک های شما را شروع می کنیم.

لایک ها در اینستاگرام نشان دهنده چه چیزی هستند؟ و چرا افزایش لایک در اینستاگرام اهمیت دارد؟

خرید لایک ارزان اینستاگرام
karinacss

این یک سوال بسیار مهم میباشد که اکثر کاربران در آن مشکل دارند و همه ی کاربرانی که جواب این سوال را گرفته اند مشکل انان حل شده و اینک یک فرد موفق در زمینه ی اینستاگرام میباشند شما نیز میتوانید چنین شخصی باشید حتی بهتر …!
مانند هر پلتفرم دیگری، در اینستاگرام نیز با کلیک کردن آیکون قلب شما فرد دیگری را اصطلاحا ” لایک ” می کنید. البته بر خلاف اپلیکیشن های دیگر، در اینستاگرام برای لایک کردن نیازی نیست فرد موردنظر را فالو کنید.
لایک ها از آن نظر اهمیت دارند که به طور معمول، اولین ارتباط یک فالوور جدید و احتمالی با برند شما از طریق لایک کردن صورت می گیرد. این کار باعث می شود همه کاربران از محتوای شما استفاده کنند

واقعیت لایک در شبکه های اجتماعی

همانطور که همه میدانید لایک ینی پسندیدن و چیزی را دوست داشتن و کاربردی که از ان در اینستاگرام میشود را نیز اکثر کاربران اطلاع دارند اما این را باید بدانید که فقط این نیست خیلی ها در حوضه ی اینستاگرام تعداد زیادی فالوور یا لایک دارند اما شاید هیچ یک از ان ها را نشناسند و هیچ شناختی از انها نداشته باشند چرا که لایک کردن امروزه به یک بده بستان تبدیل شده است و دیگران شما را لایک می کنند تا لایک شوند بسیاری از افراد، فقط دیگران را لایک می کنند تا به خودخواهی متهم نشوند و خیلی از پست هایی که لایک می شوند، اصلا خوانده یا حتی دیده نمیشوند فقط ان هارا لایک میکنند و به پست بعدی میروند که این یک افکار غلط امیزی میباشد که خیلی از کاربران دچار ان شده اند

پیشنهاد میکنم برای پست IGTV خود نیز سفارش لایک IGTV بدهیدو اعتبار پیج خود را چندین و چند برابر کنید.!

آیا خرید لایک اینستاگرام مزایایی دارد؟

همه ما می دانیم که اینستاگرام همه چیز در مورد شناخت نام یا برند است. اگر نام خود را بیرون نیاورید، هیچ کس نمی داند شما کی هستید. شما ممکن است یک هدف ساده داشته باشید، بیان خود، نشان دادن سبک خود و جذب فالوورهای اینستاگرام به صورت ارگانیک. متأسفانه، شما فقط با آن روش پیش خواهید رفت. در عوض، باید شروع به تحت تاثیر قرار دادن بینندگان و تعقیب آنها برای تشخیص نام کنید. اینجاست که خرید لایک ارزان اینستاگرام مفید است. وقتی لایک اینستاگرام می‌خرید، می‌توانید به راحتی یک کمپین تبلیغاتی کنید یا آگاهی از برند خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید و به طور گسترده برای آنچه که به نمایش می‌گذارید به رسمیت شناخته شوید. محبوبیت اینستاگرام را به دست خواهید آورد، تأثیر ماندگاری از خود به جا خواهید گذاشت و نرخ پاسخگویی خود را به طرز چشمگیری افزایش خواهید داد. البته، اینها تنها بخشی از مزایای فوق العاده خرید لایک های اینستاگرام هستند. همچنین می توانید فالوور اینستاگرام را از سایت کارینا خریداری کنید.

کیفیت خرید لایک ارزان اینستاگرام

وقتی ما در مورد کیفیت صحبت میکنیم منظورمون چیه ؟ به چه چیزی میگیم کیفیت خوب؟کیفیت لایک ها بستگی به چه چیزی داره ؟ما هرچه بگیم شاید کسی باورش نشه چون چیزی با حرف ثابت نمیشه ولی ما میتونیم در عمل ثابت کنیم ولی در ادامه توضیح مختصری در مورد کیفیت لایک ها خواهیم داد که ما باشید

۱ – اکانت های لایک کننده

در خرید لایک های ارزان اینستاگرام واقعی و فعال بودن اکانت ها امری بسیار مهم و ضروریست چرا که همانطور که در قبل توضیح دادیم اینستاگرام پیج های فیک و غیر عادی را میبندد پس نباید از لایک های فیک و خارجی خریداری کنیم و وقت خود را روی لایک ایرانی بگذاریم که قیمت بسیبار پایین و کیفیت بسیار بالایی دارد که اما شاید الان خیلی از کاربران بپرسند چگونه میتونیم لایک واقعی تشخیص بدیم این یک سوال مهمی میباشد که جواب ان نیز نزد من است لایک های فعال و واقعی ایرانی دارای اکانت های فعالی هستند ینی این اکانت هاد درای پست هستند پست هایشان دارای لایک میباشند و کلیپ هایشان نیز دارای بازدید این بهترین راه برای تشخیص لایک های واقعی و فعال

۲ – گارانتی پکیج های لایک

همکاران عزیز بنده برای کاربران عزیز گارانتی قرار داده اند که اگر از لایک ها ناراضی بودند وجه برداختی را به صورت کامل و تمام در اختیار شما قرار بدهند اما این را باید بدانید که لایک های سایت ما کاملا واقعی بوده و هیچ شکی در ان نیست لایک های سایت ما بدون ریزش و مطمعن هستند پس هیچ گاه نگران غیر واقعی بودن لایک ها نباشید

۳ – لایک های سایت ما بهترین راه برای معروف شدن ورفتن به سمت اکسپلور اینستاگرام

همانطور که گفته شده لایک در اینستاگرام یک امر بسیار مهم است اعتبار یک پیج بستگی به لایک های ان دارد پس باید دقت زیادی برای لایک داشته باشید کیفیت لایک های سایت ما به قدری بالا میباشد و ابنقدر منححصر به فرد و طبیعی میباشد که دوستانی که از ان خریداری کرده بودند گزارش داده اند که پست هایشان به سمت اکسپلور راهی شده و لایک های ان نیز چندین برابر شده است بله کیفیت خوب شاد هرچیز غیر ممکن ممکن خواهد شد

چگونه میتوانیم لایک سفارش دهیم ؟

  • ۱ – ابتدا با ضربه زدن روی لینک زیر به صفحه ی خرید بروید
  • خرید لایک
  • ۲ – یک نوع سفارش را برای خود انتخاب کنید برای مثال خرید ۱۰۰۰ لایک اینستاگرام . سپس لینک عکس خود را از پیجتان کپی کنید و در قسمت مربوطه کپی کنید باید مراقب باشید که به اشتباه وارد نکنید زیرا ما در این باره هیچ مسئولیتی نخواهیم داشت
  • ۳ – سفارش شما دریافت شد . تأیید سفارش را از طریق ایمیل دریافت کنید. پسندیدن ها ، دنبال کنندگان ، نظرات یا بازدیدها در عرض ۲۴ ساعت به صورت دستی به حساب شما ارسال می شوند.

بدون نیاز پسورد شما

شما میتوانید هر چند لایک و حتی فالووری که دوست داشتید با تعداد بالا خریداری کنید ما هیچ گونه نیازی به پسوورد شما نداریم و حفظ حریم خصوصی شما یک احترامیست که برگردان ما قرار دارد از این رو همیشه در تلاشیم این حریم شخصی را رعایت نماییم سایت ما برای هیچگونه خدماتی از شما رمز عبور درخواست نخواهد کرد. فقط هنگام سفارش لینک پست خود را وارد می کنید و پس از چند دقیقه لایک های خود را دریافت می کنید. از این رو شما می توانید با افزایش لایک اینستاگرام در سایت ما بهترین تجربه را در این زمینه کسب کنید. ما نیز با بهترین سرویس ها در کنار شما هستیم

در نتیجه

افزایش لایک اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام میباشد که ما در این مقاله سعی کردیم بهترین روش ممکن را که خرید لایک خارجی میباشد را برای شما عزیزان بیان کنیم شما با استفاده از این روش میتوانید لایک های خارجی با بهترین قیمت را برای خود خریداری کنید که ما سعی کردیم در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم و مزیت و معایب خرید لایک را برای شما عزیزان بیان کنیم.

اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

سوالات متداول

۱ – دلیل خرید لایک چیست ؟

اگر تا به حال لایکی خریداری کرده باشید قطعا میدانید در عرض یک ساعت میتوان چندین هزار لایک دریافت کرد اگر قصد دارید در مدت زمان بسیار کمی برای خود لایک زیادی دریافت کنید بهترین روش ممکن خرید لایک است که بتوانید با استفاده از این روش اعتبار اکانت خود را چند برابر کنید

۲ – دلیل خرید لایک از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۳ – آیا لایک های خریداری شده فیک هستند ؟

قیمت هایی در این صفحه قرار داده شده بسیار پایین هستند و با این وجود میتوانند فیک باشند اگر قصد دارید لایک واقعی دریافت کنید بهتر است از لایک ایرانی که در سایت نیز قرار دارد استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا