کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


مدیریت پیج اینستاگرام

اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام محل بسیار مناسب برای کسب و کار و مدیریت اینستاگرام میباشد از طرف دیگر مدیر صفحه اینستاگرام باید دانش و علم کافی را برای مدیریت یک صفحه اینستاگرامی داشته باشد و حتی توانایی این اموزش را نیز داشته باشد در غیر این صورت به مشکل برخورد خواهد کرد و یک شخص به تنهایی نمیتواند این مدیریت را به دوش کشیده و ادامه دهد پس باید ان ها یک تیم یا گروه باشند تا بتوانند یک صفحه ی اینستاگرامی را مدیریت کنند که ما در ادامه با اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام همراه شما هستیم تا مشخص کنیم یک مدیر کیست و چه ویژگی هایی میتواند داشته باشد

دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین استراتژی محتوای مناسب و تولید محتوای جذاب می باشد. در عین حال جذب مخاطب فالوور واقعی برای کسب و کار شما نیازمند تخصص های لازم می باشد. همچنین تحلیل آماری اینستاگرام هم امری بسیار حیاتی می باشد.مدیریت اینستاگرام که یکی از اصولی ترین مباحث در اینستاگرام میباشد که خیلی از کاربران به دلیل اشنا نبودن با چنین مبحثی به مشکل برخورده و نامید میشوند که در ادامه ما بیشتر در مورد چنین مدیریت اینستاگرام بیشتر توضیح خواهیم داد تا دیگر مشکلی در اینستاگرام نداشته باشید پس با اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام همراه باشید

هملنطور که گفته شد یک شخص به تنهایی نمیتوانید مدیریت پیج اینستاگرام انجام دهد و نیاز به شخص دیگر دارد یا باید در این ضمینه مهارت کافی را داشته باشد ما بتوانیک یک صفحه ی خوبی را بارگزاری کنیم و به راحتی ان را مدیریت کنیم ما در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه یک ضفحه ی اینستاگرام را به خوبی مدیریت کنیم

چه چیزی اینستاگرام را خاص می کند؟

اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و هر روز بیش از ۶۰ میلیون عکس به اشتراک گذاشته می شود. این یکی از محبوب ترین و تأثیرگذارترین شبکه های اجتماعی است. محبوبیت و تقاضای آن به طور فزاینده ای باعث جذب مارک هایی می شود که تصمیم گرفته اند در این سیستم عامل بازاریابی انجام دهند.این بی اهمیت نیست ، مخصوصاً اگر می خواهید به نسل های جدید برسید. هزاره ها (نسل Y) در شبکه های اجتماعی زندگی می کنند ، که بخشی جدایی ناپذیر از زندگی آنها است: آنها از همه ماجراهای خود و زندگی روزمره خود (و گاهی زنده) می گویند. آنها حتی برای یک روز قادر به قطع اتصال نیستند تا از آنچه در اطراف آنها می گذرد آگاه شوند.چگونه اینستاگرام توانست این عمق مخاطب را پیدا کند؟ آن موفقیت است که عمدتا به دلیل سادگی آن . هم اکنون انواع خدمات را ارائه می دهد و شامل ابزارهایی برای سهولت استفاده می باشد. چگونه او قبلاً این کار را انجام داده بود؟ در ابتدا ، اینستاگرام کاملاً محدود بود ، که منجر به ظهور برنامه های مکمل بی شماری برای ، از جمله موارد دیگر ، روتوش تصاویر ، یکپارچه سازی حاشیه ها یا استفاده از فیلترها شد.اگر دوست دارید در مورد اینستاگرام و مدیریت صحیح آن بیشتر بدانید پیشنهاد میکنم مقاله ی اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام را دقیق بخوانید.

مدیریت پیج اینستاگرام چه اهمیت دارد

اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام

طبق آمار پرفته شده حدود یک سوم جمعیت کشورمان ازاینستاگرام استفاده میکنند ینی اگر کشور ما ۹۰ میلیون جمعیت داشته باشد حدود ۳۰ میلیون از آنان از اینستاگرام استفاده میکنند و این یک آمار فوق العاده ای میباشد کنار برنامه های دیگر ینی فیسبوک و توییتر پس مدیریت پیج اینستاگرام در میان این جمعیت حاضر در اینستاگرام میتواند به خوبی بر کسب و کار ها و فروش بسیار کمک کند شما اگر بتوانید پیج اینستاگرام خود و همچنین بقیه ی کاربران را به خوبی مدیریت کنید ینی کار هایی کنید باعث افزایش فالورر شود یا از روش هایی برای افزایش لایک و بازدید استفاده کنید بسیار خواهید توانست در کار خود موفق باشید در ادامه شما را بیشتر در مورد این بحث آشنا خواهیم کرد بهتر است با ماباشید تا به مدیریت صفحه اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ بپردازیم

مدیریت صفحه اینستاگرام شامل موارد زیر خواهد بود :

  • ۱ – استراتژی بازاریابی و اهداف اینستاگرام
  • ۲ – پیکربندی و بهینه سازی حساب
  • ۳ – ایجاد محتوا
  • ۴ – نوشتن مطالب تبلیغاتی و نوشتن در اینستاگرام
  • ۵ – مدیریت جامعه اینستاگرام: مدیریت جامعه
  • ۶ – گزارش های ماهانه تجزیه و تحلیل
  • ۷ – به روز رسانی هفتگی و ارتباطات نامحدود از طریق ایمیل
  • ۸ – بهینه سازی هشتگ ها ، داستان ها ، IGTV شما …

چگونه میتوانیم مدیریت صفحه اینستاگرام خوبی داشته باشیم

در حال حاضر اینستاگرام روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر دارد و در مجموع تعداد کاربران فعال اینستاگرام بیش از ۸۰۰ میلیون نفر است و سهم ایران از ان در حدود ۲۰ میلیون کاربر فعال است.

نسبت کاربران اینستاگرام از هر سه نفر یک کاربر مرد و دو کاربرد زن است که ماهیانه این افراد در معرض بیش از یک میلیون تبلیغ اینستاگرامی قرار می‌گیرند.

مدیریت صفحه اینستاگرام خود را با Statigr.am بهبود دهید

Statigr.am یک پلتفرم مبتنی بر وب است که ما در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام از ۰ تا ۱۰۰ آن را خواهیم گفت و این ابزار به شما کمک می کند تا خود یا نام تجاری خود را در آن به فروش برسانید. ابزار مدیریت صفحه اینستاگرام، علاوه بر ارائه تجزیه و تحلیل دقیق، آن را به یک راه سریع و بهتر برای تعامل با بسیاری از محتوا ها در اینستاگرام تبدیل می کند. البته شما می توانید از مرورگر وب اینستاگرام استفاده کنید، اما این ابزار قابلیت های مفیدتری را ارائه می دهد.

ادمین یا مدیر پیج اینستاگرام به چه کسی گفته میشود

به طور کلی به فردی که تمام امور مدیریت اینستاگرام از جمله ( لایک کردن . فالوو کردن . کامنت گذاشتن . استوری گذاشتن و …) را بر عهده میگیرد شغل ادمین در اینستاگرام که به تازگی فضای مجازی بسیار گسترش یافته شغل او نیز یکی از پر در امد ترین شغل ها به حساب می اید .

فرد در یک محیط کاری اگر مهارت های کافی داشته باشد میتواند کار های یک پیج را خودش انجام دهد در اینستاگرام مدیر یک پیج اینستاگرام میتواند یک نفر باشد باشد و یا حتی بیشتر شما میتوانید مدیریت پیج اینستاگرام خود را خود بر عهده بگیرید یا برای ان مدیری انتخواب کنید اینان بستگی به خود شخص دارد

مدیر پیج اینستاگرام باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

اگر صفحه ی اینستاگرام شما مربوط به حوضه ی کاری شما میباشد مدیر نقش بسیار مهمی را میتواند داشته باشد از این رو بهتر است در استخدام مدیر برای پیج اینستاگرام خود دقت داشته باشید که او دارای چه ویژگی هایی است برخی از مهارت هایی که یک ادمین برای مدیریت اینستاگرام باید بداند را در صفحه ی اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام گفته ایم که در ادامه به ان خواهیم پرداخت .

تسلط به نرم افزار مربوطه : یک ادمین حرفه ای برای این که بتواند یک عکس یا ویدیو ای را برای این که به اشتراک بگذارد ان را ویزایش کند برای این منظور باید به نرم افزار هایی از قبیل فوتوشاپ تسلط داشته باشد و بتواند به راحتی با انان کار کند

توانایی تولید محتوا ی با کیفیت : محتوا در اینستاگرام بسیار مهم بوده ینی برای جذب فالوورهای بیشتر محتوا تاثیر بسیار بالایی دارد پس یک مدیر باید تسط داشته باشد تا محتوایی که تولید میکند از بقیه کاربران بهتر بوده این امر باعث مبشود مخاطبان زیادی جذب او شوند

چه ویژگی هایی برای مدیریت اینستاگرام باید در نظر بگیریم

  • بیننده :به شما امکان می دهد که فید خود و افرادی را که به آن متصل شده اید، به روش های مختلف مشاهده کنید. این ویژگی مدیریت صفحه اینستاگرام را آسان می کند: حرکت از طریق تصاویر / فیلم ها و مانند آن، نظر، به اشتراک گذاری و یا توزیع آنها. شما همچنین می توانید فالوور های جدید را اضافه  و یا حذف کنید در این قسمت سعی میشود فالوور های فعال اضافه شود
  • آمار : نمایش آمار در حساب کاربری خود: مثل محبوب ترین مطالب، افزایش فالوور ها و نحوه جذب محتوای شما است امار تعداد فالوور ها تعداد کاربران تعداد لایک ها را برای شما مشخص میکند
  • Snapshots: مجموعه تصاویری که آمار شما را در مدیریت پیج اینستاگرام برجسته می کنند، بنابراین شما می توانید آنها را با مخاطبین اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
  • مدیریت :تعامل با آخرین نظرات در پست های اینستاگرام خود را دریافت کنید که مهم ترین ویزگی نیز به حساب می اید

اجازه می دهد که افرادی که حساب اینستاگرام ندارند تمام عکس ها و نظر خود را از طریق فیس بوک (به عنوان مثال، statigr.am/razorsocial) در نظر بگیرند.

  • تبلیغ : یکی دیگر از ویزگی ها محسوب میشود که به شما این کمک را میکند تا مطالب خود را بهتر به اشتراک بگذارید و بازدید کننده ی بیشتری داشته باشید

نحوه مدیریت صفحه اینستاگرام

اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام چالش برانگیز است ، به ویژه اگر شما آشنایی ندارید یا در زمینه مدیریت مناسب حساب خود آگاهی ندارید. شما فقط می توانید با استفاده کامل از حساب خود ، از رقابت پیروز شوید و از آن برای تبلیغ و تبلیغ خدمات / محصولات خود استفاده کنید. این دیگر یک نگرانی بزرگ نیست زیرا اکنون می توانید با کمک خدمات مدیریت حساب اینستاگرام با آرامش کسب و کار خود را در دستان خوب قرار دهید و حساب خود را به سطح بعدی برسانید. این نوع خدمات می تواند از تأثیر قرار گرفتن در حساب شما به طور موثر استفاده کند. پسندیدن های واقعی را به دست خواهید آورد و پیروان خود را در کمترین زمان رشد خواهید داد.

نکات مهم برای مدیریت پیج اینستاگرام

۱ -محتوای جذاب مدیریت بهتر

یکی دیگراز ویژگی های مهم برای مدیریت پیج اینستاگرام به صورت صحیح و کار درست که در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کنیم بحث محتوا ی اینستاگرام میباشد مهمترین وظیفه یک مدیراینستاگرام این است که بتواند محتوای مرتبط با فعالیت صفحه تولید و منتشرکند. محتوا باید از نظر ذهنی بودن ، کیفیت و تناسب بین تصاویر و حق چاپ از نظر حرفه ای و کاربر پسند باشد.ما با استفاده از نرم افزار ویژه و بالاترین هشتگ های اینستاگرام از تکنیک های کلمات کلیدی هدفمند استفاده می کنیم تا بازدید صفحه شما در اینستاگرام را افزایش دهیم.

karinacss بهترین میزبان برای مدیر اینستاگرام شما است و در کمتر از ۵ دقیقه مدیریت صفحه شما را شروع خواهیم کرد.

karinacss کار شما را آسان تر کرده است و بهترین و خبره ترین مدیر حساب اینستاگرام را گرد هم آورده تا بهترین نتایج را برای صفحه شما بدست آورد.

شرح وظایف مدیران karinacss مطابق برنامه ها معرفی شده است و بدون هیچ نقصی در زمان تعیین شده انجام می شود.

برای شروع یک تجارت موفق در اینستاگرام ، ابتدا باید یک صفحه حرفه ای در اینستاگرام داشته باشید ، و این امکان پذیر نیست مگر اینکه یک مدیر کاملا حرفه ای و متخصص داشته باشید ، اگر نمی خواهید از رقبا خیلی عقب باشید بهتر است یک مدیر حساب اینستاگرام.

karinacss اکنون حالت آزمایشی شگفت انگیز خود را برای هر طرح فقط با ۱ دلار نشان می دهد. با این حال ، این سرویس فقط برای یک هفته است و پس از آن ، شما باید بسته خود را خریداری کنید. چه فایده ای دارد؟ هدف این است که بیمه و ایمنی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. مردم حق دارند بدانند که وقتی مقداری پول درگیر شود ، به چه نتیجه ای می رسند. بنابراین ، با استفاده از این فرصت ، می توانید karinacss را تست کنید و سپس مطمئن شوید که برای شما مناسب است بسته آن را خریداری کنید.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش تولید محتوا در اینستاگرام حتما دیدن کنید.

۲ – افزایش فالوورهای هدفمند

یکی دیگر از نکاتی که در مدیریت صفحه اینستاگرام باید به ان اشاره کنیم فالوور های فعال و هدفمند هستند ینی شما برای مدیریت صفحه ی اینستاگرام به کاربران زیادی نیاز دارید و این کاربران اگر فعال و هدفمند باشند تاثیر فوق العاده ای در مدیریت صفحه ی اینستاگرام خواهند گذاشت ینی هرچه فالوور هدفمند تر بازدید بیشتر و مدیریت بهتر پس به این نکته نیز توجه کنید که یکی از مهم ترین قسمت ها در مدیریت صفحه ی اینستاگرام خرید فالوور های هدفمند میباشد تعداد زیاد فالوور و حتی لایک و کامنت نیز همینطور تاثیر فوق العاده زیادی در فروش شما در اینستاگرام نیز خواهد گذاشت زیرا این مسئله نمایان گر اعتبار شما در این ضمینه میباشد پس میتوان به ان به عنوان یک کلید اصلی توجه کرد

همانطور که میدانید اینستاگرام دارای بیش از ۲۰ میلیون کاربر اینستاگرام میباشد ما در بند گذشته به شما گفتیم که فالوور چه تاثیری بر مدیریت اینستاگرام دارد ولی اکنون راه افزایش ان را نیز خواهم گفت تا دیگر کسی مشکل فالوور نداشته باشد پس با ما همراه باشید

راه های افزیش فالوور اینستاگرام

برای ان که بتوانیم یک صفحه ی اینستاگرام را مدیریت کنیم به تعدادی فالوور نیاز داریم برای این کار ابتدا باید یک اکانت اینستاگرام بسازیم سپس با استفاده از روش های زیر میتوانید فالوور های پیج خود را روز به روز افزایش دهید همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه افزایش فالووراینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید

  • تولید محتوای جذاب : اولین روشی که باید برای بالا بردن مخاطبان اینستاگرام اقدام کرد محتوا میباشد ینی پست هایی که شما به اشتراک میگذارید باید کیفیت فوق العاده بالایی داشته باشد منظور از کیفیت این است سعی کنید پستی را که به اشتراک میگذارید برای ان وقت گذاشته و خلاقیت به کار ببرید تا کاربران زیادی به پیج شما مراجعه کنند همچنین اگر در ضمینه ی کسب و کار فعالیتی دارید میتوانید در قسمت بیو اینستاگرام نوشته ای کوتاه از کسب و کار خود را در ان شرح دهید تا کاربران با خواندن ان شما را دنبال کنند.
  • خرید فالوور : بهترین را برای بالا بردن فالوور ها خرید فالوور میباشد زیرا شما میتوانید با خرید فالوور راه یک ماهه یا حتی بیشتر را یک شبه طی کنید و وقتتان را برای کار های دیگر بگذارید شما میتوانید با خرید فالوور های واقعی از کارینا دیگر هیچ وقت مشکل فالوور نداشته باشید پس بهترین راه بدون درد سر خرید فالوور میباشد.
  • افزایش از طریق ربات کارینا : سومین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات افزایش فالوور کارینا میباشد این روش یک روش فوق العاده برای جذب فالوور های کاملا واقعی و هدفمند میباشد در این ربات با استفاده از مدت زمانی که به آن داده مشود شروع به جذف فالوور خواهد کرد فالوور های جذب شده همانطور که گفته شده واقعی هستند برای اطلاعات بیشنر و همچنین خرید ربات وارد صفحه ی بهترین ربات اینستاگرام سایت ما شوید.

۳ – تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات افراد معروف و تاثیرگذار

سومین نکته در مدیریت صفحه اینستاگرام تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات افراد معروف و تاثیرگذار مانند( خواننده ها . بازیگران و…) میباشد شما برای مدیریت بهتر باید تبلیغات انجام بدید حالا بعضی ها میپرسن که منظور از تبلیغات چیست ینی شما افراد معروف اینستاگرام پیدا کنید با اونا یه مشورتی انجام بدید تا پیج شما را تبلیغ کند افراد زیادی در این ضمینه فعالیت دارند شما کافیست برای این کار فقط یک سرچ کوتاه انجام دهید س همانطور که گفتیم برای مدیریت صفحه ی اینستاگرام تبلیغات بسیار مهم است

۴ – استفاده درست و حرفه ای از هشتگ

چهارمین نکته ی مهم برای مدیریت صفحه اینستاگرام استفاده ی درست از هشتک های معروف می باشد هشتک در اینستاگرام بسیار مهم است برای پیدا کردن افراد یا پیدا کردن انچه در ذهن دارید از هشتک بایداستفاده کرد هشتک ها انواع یا نمونه های زیادی دارند مثلا برای هر مطلب که به اشتراک گذاشته میشود برای ان از۳۰ هشتک میتوان اسفاده کرد فقط این رابه یاد داشته باشید که باید در رابطه با موضوع خود هشتک بگذارید هشتک ها رابط خوبی اند برای ارتباط با کاربران دیگر پس تا میتوان از ان ها استفاده کنید

۵ – مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست ها

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای مدیریت صحیح اینستاگرام که در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کنیم زمان انتشار پست ها میباشد باور کنید یا نه ، ارسال پست در شبکه های اجتماعی – به طور خاص ، اینستاگرام – یک هنر است عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اگر جدی هستید که بتوانید افراد قابل توجهی را جمع کنید ، نمی توانید هر زمان که خواستید ارسال کنید برخی از فاکتورها واضح هستند ، مانند ارسال تصاویر متفکرانه ، مرتبط و درگیر شدن با این حال ، فقط به این دلیل که محتوای عالی ارسال می کنید ، به این معنا نیست که اگر به زمان ارسال پست در اینستاگرام توجه نکنید ، به این زودی ها مشهور خواهید شد زمان مهمترین عاملی است که باید در نظر بگیرید تا موارد زیر را ایجاد کنید.

شما را رعایت موارد گفته شد در مورد ارسال پست در بهترین زمان میتوانید به راحتی پیج اینستاگرام خود را مدیریت کنید و در بالا رفتن بازدید خور ان نیز موفق شوید کافیست موارد زیر را رعیات کنید

مخاطبان خود را بشناسید

قبل از اینکه به جزئیات خاص بپردازیم ، باید اهمیت شناخت مخاطبان خود را قبل از ارسال در اینستاگرام بحث کنیم این بدان معناست که شما باید بدانید آنها در کجای دنیا هستند ، چه زمانی بیشتر فعال هستند و به احتمال زیاد به چه چیزی پاسخ می دهند.همچنین خوب است بدانید چه نوع محتوایی بیشترین جذابیت را ایجاد می کند ارسال عکس برای گرفتن تعداد زیادی پسندیدن از تعداد زیادی فالوور یا از هشتگهایی که استفاده می کنید جالب است اما بزرگترین و پرطرفدارترین صفحات همیشه احساس می کنند کاملاً از دنیای واقعی جدا شده اند و تصاویری با حمایت مالی واضح ارسال می کنند و به مخاطبان خود پاسخ نمی دهند کلید موفقیت در ارسال پست در اینستاگرام این است که همیشه فالوورها را در ذهن داشته باشید وقتی توجه می کنید که مخاطبتان در کجا واقع شده است ، محتوای مربوطه را ارسال می کنید و محتوایی را که مشارکت را ترغیب می کند پست می کنید ، مردم با گفتن دیگران به دنبال صفحه شما ، پاسخ مثبت می دهند.

بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

ما به طور خلاصه ذکر کردیم که چگونه برنامه ریزی پست ها برای منطقه زمانی شما برای ارسال موفقیت آمیز در اینستاگرام مهم است ینی به قدری که زمان برای اشتراک پست مهم است شاید هیچ چیز دیگری نباشد که مهم ترین اصول در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام که باید اشاره شود زمان پست گذاری میباشد که سعی کنید دقت بیشتری به ان داشته باشید

۶ – پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای مدیریت درست اینستاگرام که در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت شود تعامل داشتن و برقراری ارتباط خوب با فالووران و کاربران میباشد که مهم ترین بخش این ارتباط پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت میباشد شما سعی کنید برای کاربران دیگر کامنت بگذارید و ان ها نیز در این صورت همین کار را خواهند کرد و برای شما کامنت خواهند گذاشت و این یک راه خوب برای برقراری ارتباط است راه دیگر جواب دادن به دایرکت است سعی نکیند پاسخهای دایرکت را به پشت گوش بیندازید هرچه شما این را نشان دهید که فعال هستید برای شما بسیار مفید و سود اور است پس سعی کنید کامنت بگذارید و بخواهید که کامنت بگذارند و جواب دایرکت را سریع دهید

۷ – از پروفایل و بیوی با جذاب استفاده کنید

تصویر پروفایل شما این به شما این امکان را می دهد اولین ایده راجع به اینکه چه کسی هستید ، ارائه دهید. این عکس بسته به مارک تجاری (لوگو) یا شخص (پرتره) متفاوت خواهد بود همچنین برای پیج خود یک نام مناسب انتخاب کنید باید جذاب و مطابق با جهان نمایه شما باشد. نام حساب شما باید با نام خانوادگی شما متفاوت باشد میتوانید در بیو ی اینستاگرام خود ادرس وب سایتی را نیز اگر دارید وارد کنید اطلاع رسانی به وب سایت خود را فراموش نکنید. این تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام است. همچنین برای زنده ماندن آن با به روزرسانی منظم ، جهت ارجاع مشترکان خود به صفحه خاصی از وب سایت ، جالب خواهد بود همچنین می توانید با استفاده از عنوان خود فالوور خود را فریب دهید تا روی پیوند شما کلیک کند.

۸ – استوری (داستان) اینستاگران را فراموش نکنید

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای مدیریت صحیح اینستاگرام که در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کنیم بحث استوری های اینستاگرام میباشد برای جلب مخاطبان بیشتر ، یک مدیر اینستاگرام گاهی استوری مربوط به فعالیت صفحه را به اشتراک می گذارد. انجام این کار برای شما یا مدیر نمایه اینستاگرام شما ممکن است زمانبر باشد ، پس چرا آنها را برنامه ریزی نمی کنید؟یک مدیر حساب دقیق برنامه شما را با استفاده از ابزاری مانند AiGrow تنظیم می کند ، اینستاگرام تمرکز خود را بیشتر به سمت استوری ها معطوف کرده است ، بنابراین مطمئن شوید که مدیر حساب اینستاگرام شما نیز به این وظیفه عمل می کند!

چگونه می توان چند حساب کاربری داشت؟

قبل از سال ۲۰۱۷ میلادی اینستاگرام امکاناتی مانند اضافه کردن یک حساب کاربری را نداشت ینی فقط میشد یک صفحه ی اینستاگرام را با یک پیج مدیریت کرد و اگر کسی خاستار این بود که بیش از یک اکانت داشته باشد باید اکانت قبلی را حذف کرده تا بتواند اکانت جدید را نصب و سپس مدیریت کند ولی با گذشت زمان و ابدیت هایی که شد این امکان برای کاربران ایجاد شد و اینک کافیست مانند زیر عمل کرده تا بتوانید از دو اکانت استفاده کنید

  • ۱ – به بخش پروفایل اکانتی که قصد حرف آن را دارید بروید.
  • ۲ – در دستگاه‌های آی او اسی، آیکون خورشید موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. در دستگاه‌های اندرویدی باید آیکون سه نقطه موجود را لمس نمایید.
  • ۳ – حال گزینه Log Out of username را انتخاب کنید.

چگونه پروفایل اینستاگرام شخصی و تجاری خود را مدیریت کنم؟

بسیاری از افراد به تازگی با کلمه به نام دیجیتال مارکتینگ اشنا شده اند ولی نمیدانند که چیست و کاربرد ان در کجا میباشد برای مثال نمیدانند یک پیج شخصی که دارند را از پیج تجاری خود جدا کنند یا چگونه هر دوی ان هارا باهم نگه داری کرده و ان هارا بتوانند مدیریت کنند

بسیاری از افراد تصور می کنند مدیریت ۲ حساب کاربری همزمان با هم کار بسیار پیچیده ای است. اما نه تنها مدیریت ۲ پروفایل اینستاگرام بلکه صفحات کاربری چند شبکه اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و … کاری ندارد البته اگر شما روش آن را بدانید! در ادامه ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا با نحوه مدیریت چند اکانت با هم آشنا شوید.این روش هایی که گفته میشود برای من و کارکنان دیگر جواب گو بوده است به شما نیز پیشنهاد میشود این روش هارا امتحان کنید ضرر ندارد

۱ – برنامه ریزی کنید

بسیاری از بلاگر ها برای موفقیت خود در زمینه تولید محتوا و … از برنامه ریزی استفاده می کنند چرا که در موفقیت آن ها بسیار موثر است. برای موفیقت در  شبکه اجتماعی اینستاگرام شما باید تولید محتوای خود را به صورت منظم انجام دهید. برای این کار می توانید از یکی از ابزار های مخصوص این کار به نام Hootsuite استفاده کنید. البته ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که بتوانید محتوای بهتر ایجاد کنید ولی بستگی به کار شما دارد که چگونه از ان استفاده کرده و برنامه را پیش ببرید

با استفاده از این ابزار من پست و محتواهایی که قرار است برای صفحه کاربری تجاری اینستاگرام خود استفاده کنم را زمان بندی می کنم. به این ترتیب به راحتی می توانم به تعداد فالوور و لایک های خود اضافه کنم چرا که آن ها را در ارتباط با خود نگه می دارم. اما توجه داشته باشید که انجام این کار برای صفحات تجاری ضروری است و نه شخصی.پس اگر فحه شما شخصی است زیاد درگیر ان نشوید

۲ – تم(قالب) پست شما

تم یا قالب پست شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است پس شما اگر ساختار زیبایی را برای قالب پست های خود انتخواب کنید بی شک در نتیجه شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت اگر قالب پست شما زیبا باشد تاثیر زیادی حتی بر فالوور های شما دارد ینی فالوور های زیاد تری جذب شما خواهند شد ابزار های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که شما میتوانید از انان برای زیبایی قالب خود استفاده کنید نه تنها اینستاگرام این امکان را به شما خواهد داد بلکه برنامه های اندروید زیادی وجود دارد که در این ضمینه فعالیت میکنند

۳ – هشتگ

هشتک یکی از اساسی ترین قسمت در اینستاگرام میباشد برای معرفی شما به کاربران دیگر از این نوع اصول استفاده میشود باید توجه داشته باشد که باید از هشتک درست استفاده کنید ینی استفاده ی نادرست است موجب بلاک و شادوبن شدن پیج شما خواهد شد پس باید دقت فرمایید استفاده ی صحیح از ان امر بسیار مهم است در اینستاگرام

۴ – محتوا 

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که محتوایی که برای وب سایت خود تولید می کنید را نمی توانید به طور مستقیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود قرار دهید. اینستاگرام بیشتر با محتوای عکس و ویدئو سر و کار دارد پس بهتر است به صورت بهینه به این دو فرم محتوای خود را در اختیار کاربر قرار دهید. خوشبختانه در این قسمت هم پروفایل شخصی اینستاگرام محدودیتی برای شما ندارد.

۵ – استوری

یکی دیگر از راه هایی که وجود دارد برای ارتباط شما با کاربران خود در اینستاگرام استوری است استوری بستگی به فالوور های پیج شمادارد ینی اگرفالوور های زیاد تر داشته باشید بازدید کننده های استوری شما زیاد در خواهد بود و یک ارتباط بهتر با کاربران پس استوری روش خوبی برای برقراری ارتباط با کاربران است

مهمترین ابزار برای مدیریت صفحه اینستاگرام

۱ – Statigr.am

یک ابزار در اموزش مدیریت صفحه اینستاگرام است که مبتنی بر وب کار می کند. با استفاده از این ابزار و امکانات محتلفی که در اختیار شما قرار میدهد مدیریت محتوای این شبکه بسیار آسان تر می شود و کسانی که در این باره فعالیتی نکرده اند به راحتی از ان استفاده کنند علاوه بر اینکه می توانید گزارش از روند پیشرفت خود دریافت کنید در ادامه به چندین گزینه از Statigr.am اشاره خواهیم کرد

ویژگی های ابزارStatigr.am

  • ۱ – صفحه اصلی این ابزار این امکان را به شما می دهد تا به راحتی محتواهای خود را بررسی کرده، لایک و کامنت ها را آنالیز کنید و فالوور های بهتر را جذب و فالوور هایی که فیک هستن یا فعالیتی ندارند را پاک کنید
  • ۲ – این ابزار آماری در رابطه با میزان رشد شما در فالوور های پیج اینستاگرامی خود و میزان محبوبیت پستهایی که به اشتراک گذاشته اید و … را در اختیار شما قرار می دهد.
  • ۳ – اسنپشات، عکسی را در اختیار شما قرار می دهد که نمایانگر میزان محبوبیت پست های شماست که می توانید آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.
  • ۴ – با استفاده از گزینه ارتقا می توانید پست های خود را با افرادی که اینستاگرام ندارند در فیسبوک توییتر و… به اشتراک بگذارید و با انان ارتباط برقرار کنید

۲- Postso

یکی از مهم ترین ابزار ها برای مدیریت پیج اینستاگرام زمان بندی مناسب است با استفاده از این ابزار می توانید پست های خود را زمان بندی کنید. در ابتدا این ابزار تنها برای مدیریت پیج اینستاگرام ایجاد شد ولی بعد از آن برای سایر شبکه های اجتماعی نیز ارتقا پیدا کرد. برای استفاده از این ابزار تنها نیاز است که در آن ثبت نام کرده و آن را با اینستاگرام خود لینک دهید.

۳- Justunfollow :

همانطور که گفته شد این ابزار مبتنی بر وب کار می کند و امکان مدیریت فالوورها ینی فالو کردن انفالو کردن لایک کردن و … را به شما می دهد. به عنوان مثال شما می توانید انتخاب کنید تنها با کسانی در ارتباط باشید که شما را دنبال کرده و در واقع مخاطب وفادار شما هستند.

۴- Twtrland 

در مبحث دیجیتال مارکتینگ چیزی که از اهمیت بسیار زیادی برخورار است این است که شما از میزان فعالیت رقبای خود به خوبی آگاه باشید. این ابزار ابتدا تنها برای توییتر کارآمد بود ولی بعدا مدیریت اینستاگرام و فیسبوک نیز به آن اضافه شد. شما می توانید اسم رقیب خود را در این ابزار وارد کرده و گزارشی از نحوه فعالیت آن دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا