کارینا

KARINA

ایتا یکی از پیام رسان های ایرانی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده و این مورد را به قابلیت هایی مانند کانال و همچنین گروه مدیون است، امروزه کاربرانی که در ایتا صاحب یک کسب و کار هستند به دنبال راه هایی برای افزایش ممبر ایتا می‌باشند؛ نمونه ای از این روش ها بحث تبلیغات است.

تبلیغات بهترین روش برای افزایش ممبر نیست، اما روش خوبی برای این کار است؛ دلیل این که برخی از کاربران از این روش برای بالا بردن ممبرهای خود استفاده میکنند، بحث جذب ممبر واقعی است، و بر عکس کاربرانی که این روش را برای روش خوبی برای افزایش ممبر نمیدانند به خاطر بحث هزینه است چرا که این مورد نه تنها در ایتا بلکه در کل شبکه‌های اجتماعی بسیار هزینه بر است.

با این وجود ما در این مقاله قصد داریم در مورد محاسبه هزینه تبلیغات در ایتا بر اساس ممبر بپردازیم، باید بدانیم برای جذب حداقل ۱۰۰۰ ممبر باید چه میزان هزینه ای صرف این کار شود؟

همانطور که در بندهای قبل نیز گفته شد، بحث تبلیغات بسیار هزینه بر است؛ و آماری که بنده به دست آورده ام طبق شرح زیر است:

اگر بخواهید کانال خود را به کانال یا سایت‌ها بسپارید برای شما بسیار هزینه بر خواهد بود، بنده پیشنهاد میکنم اگر قصد دارید ممبرهای خود را با تبلیغ افزایش دهید، بهتر است از تبلیغات خود ایتا استفاده کنید، به همین دلیل بهتر است سری به مقاله چگونه در ایتا کانال خود را تبلیغ کنیم بزنید.

آیا صاحب کسب و کاری در ایتا هستید و به دنبال راهی سریع برای افزایش فالوور و رسیدن به موفقیت هستید؟ خرید ممبر برای ایتا راه حل مناسبی برای شماست!همانطور که دیدید تبلیغات بسیار هزینه بر است و روش خوبی برای بالا بردن تعداد ممبرهای ایتا نیست بنده پیشنهاد میکنم از روش خرید ممبر ایتا استفاده کنید.

با خرید ممبر ایتا می توانید:

  • ممبرهای خود را به سرعت افزایش دهید.
  • اعتبار خود را در ایتا افزایش دهید.
  • به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.
  • فروش خود را افزایش دهید.

ممکن است از خود بپرسید چرا باید ممبر ایتا بخریم؟ اگر به تازگی کسب و کاری را در ایتا راه اندازی کرده اید، مخاطبان بسیار کمی دارید. این بدان معناست که محصولات یا خدمات شما توسط افراد زیادی دیده و خریداری نمی شود. حتی اگر افرادی شما را در جستجوی جهانی پیدا کنند یا محتوای شما را در جایی ببینند و از کانال یا گروه شما بازدید کنند، به دلیل تعداد اعضای کم به آن ملحق نمی شوند. بله، تعداد اعضا اعتبار کانال یا گروه شما است. اعضای بیشتر به معنای اعتبار و اثبات اجتماعی بیشتر است. اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان واقعی را تحت تاثیر قرار دهید، باید ممبر ارزان ایتا را بخرید. در ابتدا ما خرید ممبر ایتا حدود ۱۰۰۰ عدد را توصیه می‌کنیم. سپس شروع به تولید محتوا به تبلیغات کنید.

 در حال حاضر بسیاری از سایت‌ها خدمات خرید ممبر واقعی ایتا را ارائه می‌دهند. اما یافتن بهترین سایت خرید ممبر ایتا می‌تواند دلهره آور باشد؛ زیرا ممکن است سایتی انتخاب کنید که ممبر بی کیفیت به شما تحویل دهد.

ما سایت کارینا را به عنوان بهترین سایت خرید ممبر برای ایتا  پیشنهاد می‌کنیم؛ کارینا با تجربه و سابقه طولانی خود در زمینه خرید و فروش ممبر ایتا، تضمین می‌کند که ممبرهای با کیفیت و فعال را به شما تحویل دهد.

در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت که چرا وبسایت کارینا بهترین سایت برای خرید ممبر ایتا است.

  • قیمت ارزان: قیمت ممبر در سایت ما ارزانتر از تمامی وبسایت های موجود در این زمینه می‌باشد، لذا می‌توانید برای تهیه سرویس در بخش بالای صفحه اقدام کنید.
  • افزایش سریع: مدت زمان اعمال سفارش ممبر ایتا حداکثر چهار ساعت طول می‌کشد، در واقع برای افزایش ۱۰۰۰ ممبر ایتا ۶ ساعت کافی است.
  • امنیت و محرمانگی: برای خرید نیازی نیست کلمه عبور خود را به ما بفرستید، کافی است خودتان فقط لینک و یا آی دی کانال خود را وارد کرده و پرداخت کنید.
  • انجام سفارشات اتوماتیک: خدمات کارینا به صورت کاملا اتوماتیک اعمال می‌شوند و مهم نیست در ساعت ۴ نصف شب سفارش دهید یا ۱۰ صبح.
  • دریافت هدیه: شما در هر سفارش ۱۰ تا ۵۰ درصد هدیه دریافت خواهید کرد.

و در پایان

بنده پیشنهاد میکنم از روش خرید ممبر ایتا برای بالا بردن تعدادممبرهای خود استفاده کنید، این روش نسبت به بحث هزینه تبلیغات بسیار از هزینه کمتری برخوردار است همچنین میتوانید در بازه زمانی بسیار کم برای مثال در ۶ ساعت به ۱۰۰۰ ممبر برسید.

البته همانطور که در مقاله آیا رشد کانال تنها با خرید ممبر ایتا امکان‌ پذیر است؟ بیان شد، خرید ممبر تنها روش نیست اما میتواند بهترین روش برای افزایش ممبر ایتا باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همانطور که میدانید ایتا یکی از پیام رسان های معروف و پرطرفدار ایرانی است که امروزه کاربران زیادی به خاطر […]

با توجه به اینکه اینترنت کشور به سمت طرح صیانت سوق داده می‌شود، اکثر کسب و کارهای آنلاین به سمت […]

ایتا یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران است که به دلیل امنیت و امکانات زیاد مانند داشتن کانال و گروه، […]

پردازنده CPU  یکی از حیاتی‌ترین اجزای هر سیستم کامپیوتری است. عملکرد صحیح پردازنده برای اجرای روان و سریع برنامه‌ها و […]

ایتا یکی از پیام رسان های ایرانی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده و این مورد را به قابلیت هایی […]

ایتا یک پیام‌رسان ایرانی محبوب است که به دلیل رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، مورد استقبال بسیاری از کاربران […]

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا