کارینا

KARINA

راه های افزایش فروش در ایتا

بازاریابی یعنی پیدا کردن یک مشتری و ساختن یک بازار هدف یک برند برای آن که بتواند به خوبی ساخته شود و جذب کاربر شود تا به فروش برسد باید ملاک ساخت و ارائه محصول و خدمت خود را برپایه درخواست، نیازی مشتری والزامات بازار قرار دهد. زیرا همه چی بستگی به نظر مشتری دارد که یک محصول به فروش برسد یا خیر . پس ان که مرحله ی بازاریابی را پست سر گذاشتیم اینک به فروش محصولات و راه های افزایش فروش در ایتا خواهیم رسید که برای این کار روش‌های گوناگونی وجود دارد که در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

کسب درآمد از ایتا

محبوب ترین مدل ها بر اساس این واقعیت است که کانال ها تبلیغات را از یکدیگر خریداری می کنند. امروزه این مدل اصلی ترین روش کسب درآمد از ایتا برای اکثریت قریب به اتفاق کانال‌های موجود است. با این حال ، ایتا با ماهانه حدود ۵۰۰۰ کاربر در حال رشد است.

مدیران کانال فقط در این کانال ها سرمایه گذاری می کنند. اما تبلیغ کنندگان در این سیستم هیچ بازخوردی دریافت نمی کنند – آنچه از تبلیغات کانال شخص دیگری دریافت کرده اید صرف تبلیغ کانال شما خواهد شد.

اگر در کانال ۵۰۰۰ کاربر وجود داشته باشد ، متوسط ​​قیمت یک تبلیغ در حدود۲۰ هزار تومن خواهد بود البته همه چی به ممبر برنمیگردد زیرا کانال مورد نظر باید بازدید خوبی نیز داشته باشندکه کاربران بهتر بتوانند اعتماد کنند. اما با این وجود تعداد ممبر بسیار مهم است به همین دلیل بهتر است به فکر افزایش ممبر ایتا باشید.

اگر این مورد را با رسانه های اجتماعی مقایسه کنیم، رقم غیر قابل تصوری به نظر می رسد. در ایتا، مخاطبان زنده و درگیرتر هستند، بنابراین قیمت ها بسیار بالاتر است. بنابراین ، اخیراً ویژگی ایتا سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

پیشنهاد ویژه: فقط با ۱۷ هزار تومن برای کانالت اعتبار بخر؛ خرید ممبر ایتا

راه های برای افزایش فروش در ایتا

راه و روش های بسیار زیادی جود دارد که با استفاده از آن ها میتوانید اعتبار کانال خود را بالا برده به این صورت در فروشتان نیز تاثیر بسیار زیادی نیز خواهد داشت پس همراه ما باشید تا این موارد را باهم بررسی کنیم:

راه های افزایش فروش در ایتا

۱- تولید محتوای جذاب و باکیفیت

یکی از مهم ترین راه های افزایش فروش در ایتا محتوا است زیرا کاربر به خاطر محتوا در یک کانال میماند و سپس اقدام به خرید می‌کنند همواره در هنگام نگارش محتوا به این نکته توجه کنید که این محتوای تولید شده می بایست کاربردی باشد.

برای نوشتن یک محتوا شما باید وقت صرف کنید، مطالعه کنید، از کپی کردن مقالات دیگر سایت ها خودداری کنید و برای نوشته خود ارزش قائل شوید تا تکراری نباشد، و نیاز مخاطب را به هر نوعی که می‌باشد برطرف کند سعی کنید همیشه محتوایی که تولید می‌کنید به روز باشد یک زمان بندی برای آن در نظر بگیرید و طبق آن زمان بندی محتوا های خود را به روز کنید محتواهای تولید شده به قدری با کیفیت باشد که کاربر را به سمت خرید بکشاند فرقی نمی کند که محتوا شما در چه زمینه ای باشد.

۲ – ایجاد کانال برای فروش بیشتر

کانال در ایتا از ارزش زیادی برخوردار است و اکثر کاربران امروزه نفری یکی کانال را برای خودشان دارند کسانی که قصد کسب درآمد از ایتا را داشته اند برای خودشان یک کانال تاسیس کرده اند تا بتوانند محصولات خودشان با بهتر به اشتراک بگذارند مهم ترین راه های افزایش فروش در ایتا کانال است.

زیرا کانال میتواند کاربران به دور خود جمع کند و اگر کاربری قصد خرید داشته باشد بهتر میتواند هم خریدی انجام دهد و هم بهتر اعتماد کند که پیشنهاد بنده برای ان که هم یک کسب و کار خوبی داشته باشید و هم بتوانید محصولاتتان را بهتر به فروش بگذارید تاسیس یک کانال است.

۳ – انتشار محتوای ویدیویی در کانال

همانطور که می دانید در کانال‌هایی مانند متن، عکس و فیلم محتوای متفاوتی وجود دارد. محتوای متن طولانی می تواند برای کاربران شما خسته کننده باشد و اثرات منفی بر کانال بگذارد و به عبارت دیگر “زمان” بسیار مهم است و سرعت زندگی افزایش یافته است تا افراد وقت زیادی برای خواندن مطالب متن طولانی نداشته باشند. سعی کنید از عکس استفاده کنید و متن ها و فیلم های کوتاه نیز می توانند جذاب ترین نوع محتوا باشند که می توانید در کانال تجاری منتشر کنید.

۴ – با اعضای خود صادق باشید.

در یک کانال ایتا طرز برخورد و و اخلاق ادمین تاثیر زیادی بر رشد کانال و فروش محصولات خواهد داشت آنچه منتشر می کنید و چگونه با مشتریان و اعضای کانال رفتار می کنید می تواند روز به روز بر محبوبیت شما بیفزاید یا محبوبیت خود را نزد کاربران کاهش دهد.

اگر با احترام به مشتریان خود رفتار کنید و خدمات مفیدی را ارائه دهید، نظرات خوبی خواهید گرفت و مشتری های جدیدی پیدا خواهید کرد.سعی داشته باشید با کاربران خود رو راست باشید اگر محصول مورد نظرتان عیب و کاستی دارد ان را با کاربر در میان بگذارید به این صورت نه تنها قابل اعتماد خواهید شد بلکه به خاطر صداقتتان مشتری های ثابتی خواهید داشت پس همانگونه که گفتیم صادق بودن نیز یکی دیگر از راه های افزایش فروش در ایتا است.

۵ – کانالتان را به شبکه‌های اجتماعی دیگر معرفی کنید

اگر در شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام . فیسبوک و . .. فعالیت دارید پس فرصت را از دست ندهید و لینک کانال خودتان را در انجا منتشر کنید شاید بنظرتان بی فایده باشد و تاثیر انچنانی نداشته باشد ولی کاملا در اشتباه هستید شاید کاربری ایتا نداشته باشد و به محصولاتی که شما ارائه می‌دهید نیاز داشته باشد در این صورت آن کاربر به راحتی جذب شما خواهد شد.

۶ – ایجاد چالش

زمانی که درمورد این مقاله تحقیق میکردم که یک مطلب کامل و بدون نقص را تهیه کنم متوجه شدم که این تاکیتک یعنی ایجاد چالش یک روش فوق العاده برای فروش بیشتر محصولات ایتا است زیرا کسانی که در چنین چالش‌هایی شرکت میکنند انگیزه ی به خصوصی دارند آنها از ایده‌های شما استقبال می‌کنند، احتمالا محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند و ممکن است از محصولات شما خرید کنند، یا دست‌کم خاطره‌ای به‌یادماندنی و شخصی از برند شما کسب کنند پس برای فروش بیشترتان از چالش هایی استفاده کنید که کاربران را به سمت کانال و بحث شما بکشاند تا بتوانید بیشتر بفروشید

۷ – برگزاری مسابقه

برگزاری مسابقه نیز یک نمونه راه های افزایش فروش در ایتا است سعی کنید در کانال خود مسابقه برگزار کنید که به شیوه های برگزاری مسابقه را نیز در ادامه خواهیم پرداخت ؟

  • برای مسابقه ی خود هشتک خاص بنوبسید
  • برای اعلام مسابقه سعی کنید از یک تصویر یا ویدیو استفاده کنید
  • پست هایی طراحی کنید که کاربر پسند باشد
  • قوانین خاصی را برای مسابقه در نظر بگیردید
  • هدایا و جایزه های را برای کاربران در نظر بگیرید

۸– داشتن نماد اعتماد الکترونیکی

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یک امر واجب برای کسب و کار شما میباشد مراحل دریافت نماد اعتماد سخت نیست و ممکن فقط مقداری از وقت شما را بگیرد. در گرفتن نماد اعتماد غفلت نکنید به دلیل رشد سایت های جعلی و کاغذی دیگر کاربران به کسانی که نماد الکترونیکی ندارند اعتماد نمیکنند پس برای ان که یک کسب و کار خوبی داشته باشید و فروشتان را در ان زیاد کنید داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یک امر واجب برای اعتماد کاربران است.

۹ در کنار ایتا یک سایت نیز طراحی کنید

با وجود گوشی‌های هوشمند و آسان بودن استفاده از این گوشی‌ها باعث شده که اکثر مردم برای خرید از گوشی استفاده کنند. پس شما باید سایتی را طراحی کنید که در تمامی پلتفرم‌ها به درستی نشان داده شود و در گوشی یا تبلت بهم نریزد تا کاربر به راحتی خرید کند.

اگر در کنار کانال ایتا خود یک سایت نیز داشته باشید انگونه کاربران بهتر اعتماد خواهند کرد اگر در کانال خود از محصولی تبلیغ کردید اگر سایتی نیز وجود داشته باشد ان را در زیر برگ محتوایتان خواهید نوشت سپس به اشتراک بگذارید این گونه خریدار ابتدا به سایت مراجعه میکند تا اعتمادش بیشتر شود سپس اقدام به خرید محصولی از شما میکند که اخرین مورد از راه های افزایش فروش در ایتا که طرفدار زیادی نیز داشته است داشتن یک سایت در کنار ایتا است

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم بهترین راه های افزایش فروش در ایتا را برای شما عیزان بیان کنیم.

بعد از فیلتر شدن برنامه هایی مانند اینستاگرام کاربران زیادی به سمت این برنامه روی آوردند بهترین فرصت است اگر کسب و کار اینترنتی دارید کسب و کارتان را گسترش بدهید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همانطور که میدانید ایتا یکی از پیام رسان های معروف و پرطرفدار ایرانی است که امروزه کاربران زیادی به خاطر […]

با توجه به اینکه اینترنت کشور به سمت طرح صیانت سوق داده می‌شود، اکثر کسب و کارهای آنلاین به سمت […]

ایتا یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران است که به دلیل امنیت و امکانات زیاد مانند داشتن کانال و گروه، […]

پردازنده CPU  یکی از حیاتی‌ترین اجزای هر سیستم کامپیوتری است. عملکرد صحیح پردازنده برای اجرای روان و سریع برنامه‌ها و […]

ایتا یکی از پیام رسان های ایرانی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده و این مورد را به قابلیت هایی […]

ایتا یک پیام‌رسان ایرانی محبوب است که به دلیل رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، مورد استقبال بسیاری از کاربران […]

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا