کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

اینستاگرام با قابلیت هایی که اخیرا برای کاربرانش فراهم کرده توانسته جز بهترین ها باشد و کاربران زیادی از ان استفاده کنند ، یکی از قابلیت ها امکان کپی کردن لینک میباشد که برای کاربران میتواند با مزیت های بسیاری همراه باشد شما با استفاده از این ویزگی میتواند عکس و ویدیو هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته میشوند را کپی و برای خود ذخیره نمایید که اگر قصد دارید در مورد دانلود ویدیو های اینستاگرام بیشتر بدانید بهتر است از صفحه ی دانلود ویدیو از اینستاگرام سایت کارینا دیدن کنید ، ما در این مقاله قصد داریم بدانیم که چگونه لینک اینستاگرام را کپی کنیم و سپس آن را دانلود کنیم امروزه کاربران لینک را کپی میکنند تا بتوانند آن را برای خود دانلود کنند که در ادامه به این مبحث به صورت ۰ تا ۱۰۰ خواهیم پرداخت.

اینستاگرام به گونه ای طراحی شده که برای هر عکس یا ویدیو ای که در آن منتشر میشود یک لینک مجزا و کاملا متفاوت دارد تا به راحتی بتوان آن را کپی کرد ، اکون باید بدانیم لینک اینستاگرام کجاست و چگونه لینک اینستاگرام را کپی کنیم پس برای درک این مطلب بهتر است ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

لینک اینستاگرام کجاست

همانطور که قطعا میدانید و بار ها نیز گفته شده است اینستاگرام بر پای عکس و ویدیو است و بر هر عکس یک لینک قرار دارد کاربرانی در اینستاگرام هستند که دوست دارند این لینک ها را کپی کنند اما راهکاری برای آن نمیدانند ما در این جا قصد داریم این راه و روش را برای شما عزیزان آموزش دهیم پس برای این کار ابتدا :

لینک اینستاگرام کجاست
  • ۱ – ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شوید که اگر در باره مشکلی دارید بهتر است از صفحه ی ورود به اینستاگرام سایت ما دیدن کنید.
  • ۲ – پست مورد نظر که قصد دارید لینکش را کپی کنید باید انتخاب کرده و روی ۳ نقطه که در کنار سمت راست قرار دارد کلیک کنید.
  • ۳ – اکنون باید از بین گزینه هایی که برای شما نمایش داده میشود باید گزینه ی copy Link را بزنید.
  • ۴ – اکنون لینک مورد نظر شما در کلیپ‌بورد گوشی کپی شده و میتوانید با یک pase ساده آن را در جاهای مختلف درج نمایید.

کپی کردن ای دی اینستاگرام

در بند گذشته سعی کردیم سوال پر تکرار کاربران اینستاگرام را که چگونه لینک اینستاگرام را کپی کنیم میباشد پاسخ بدهیم و آموزش دهیم چگونه میتوان در عرض یک دقیقه لینک پست را کپی کرد اکنون قصد داریم کپی کردن ای دی اینستاگرام را برای شما اموزش دهیم اگر قصد کپی کردن ای دی اینستاگرام را دارید بهتر است ابتدا :

  • ۱ – وارد اینستاگرام شوید.
  • ۲ – اکانت مورد نظر را که قصد کپی کردن آی دی آن را دارید بشوید.
کپی کردن ای دی اینستاگرام
  • ۳ – نقطه که در کنار اکانت قرار دارد را باید بزنید و گزینه ی copy Link را بزنید تا ای دی مورد نظر کپی شود.
کپی کردن ای دی اینستاگرام
  • ۴ – به این صورت میتوانید ای دی اینستاگرام یک شخص را کپی کرده و برای دیگران ارسال نمایید.

در نتیجه

چگونه لینک اینستاگرام را کپی کنیم !!! یکی از سوالات پر تکرار کاربران امروزی میباشد که جز بهترین های اینستاگرام هستند ، ممکن است کاربری قصد داشته باشد یک ویدیو یا یک عکس را برای خود دانلود کند و به لینک آن پست نیاز خواهد داشت که در این صورت باید بتواند لینک آن را کپی کند که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث بپردازیم در این مقاله به صورت کامل کپی کردن لینک را آموزش دادیم تا کاربران بتوانند به سهولت آن را برای خود کپی کنند .

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله فونت نستعلیق آنلاین برای بیو بزنید تا اطلاعاتی در این باره نیز کسب کنید.

سوالات متداول

۱ – لینک اینستاگرام کجاست ؟

پپبدا کردن لینک اینستاگرام بسیار ساده است باید وارد اکانت خود شوید سپس پست مورد نظر را انتخاب و ۳ نقطه را بزنید و از بین گزینه ها باید گزینه ی کپی کردن لینک را انتخاب کنید .

۲ – آیا راه کار پیدا کردن لینک یک ویدیو با تصویر متفاوت است ؟

خیر شما برای کپی کردن فقط از روشی که در این صفحه قید شده است میتوانید استفاده کنید.

۳ – چگونه لینک کپی شده را در تلگرام منتشر کنیم ؟

این کار بسیار ساده است فقط برای این کار باید وارد اکانت شخصی که قصد ارسال دارید شوید سپس باید لینک مورد نظر را pase و گزینه ی ارسال را بزنید این یکی از پر تکرار ترین سوالات میباشد که سعی کردیم به آن پاسخ بدهیم

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا