کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از بهترین و پر طرفدار ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که کاربران زیادی هستند به خاطر قابلیت های زیادی که دارد سعی میکنند از این برنامه استفاده کنند یکی از این قابلیت و ویژگی ها آرشیو پست در اینستاگرام میباشد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته و همه سعی میکنند از آن استفاده کنند که ما در این مقاله قصد داریم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث بپردازیم ابتدا قبل از هرکاری باید بدانیم آرشیو پست در اینستاگرام چیست و چه مزیت هایی میتواند برای کاربران داشته باشد پس برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه تیم کارینا باشید.

آرشیو پست در اینستاگرام چیست ؟

آرشیو پست در اینستاگرام چیست ؟

ممکن است تا به حال بار ها برای شما پیش آمده باشد پس از ارسال یک پست قصد حذف آن را داشته باشید اما در مورد حذف پست مردد باشید به همین دلیل اینستاگرام قابلیتی را فراهم کرد تا کاربران بتوانند پست مورد نظر را حذف کرده و سپس در صورت لزوم آن را دوباره بازیابی کند و این قابلیت آرشیو نام گذاری شده است تا اگر کاربری قصد دارد پست یا حتی استوری خود را مخفی کند دیگر آن را حذف نکند و در قسمت آرشیو پیج خود قرار بدهد به این صورت آن شخص هر موقع که قصد داشت میتواند پست را بازگرداند و این بهترین گزینه به جای حذف پست است که کاربران بهتر است از آن استفاده کنند اکنون که دانستیم آرشیو پست در اینستاگرام چیست بهتر است در ممورد مزیت هایی که دارد نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهدیم.

مزیت آرشیو پست در اینستاگرام

مزیت آرشیو پست در اینستاگرام

مدیریت محتوای موثر در اینستاگرام نیازمند خلاقیت برای تولید محتوا و مهارت های تحلیلی (برای تجزیه و تحلیل معیارها، کارایی تعامل و غیره) است. به عبارت ساده، دانستن اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی مفید نیست، بخش مهمی از یک استراتژی کلی محتوای اینستاگرام است که هدف آن دستیابی به رشد مداوم و پایدار حساب است.گزینه بایگانی و از حالت آرشیو کردن پست ها و استوری ها در اینستاگرام راهی عالی برای بازسازی فید نمایه شما است، شاید برای اهداف زیبایی شناختی یا پنهان کردن محتوای قدیمی، نامربوط یا حساس. برخی از پست‌ها وجود دارند که ممکن است ناگهان در مورد آن‌ها قرار نگیرید زیرا ممکن است به خوبی با پیام‌های کلی حساب یا هویت برند شما مطابقت نداشته باشند، یا ممکن است بخواهید دسترسی به رشته نظرات یک پست را محدود کنید.

دلیل شما هر چه باشد، می‌توانید به سادگی یک پست یا داستان را بایگانی کنید تا بتوانید هر زمان که بخواهید به عنوان مرجع یا بازیابی آن در فید خود به آن دسترسی داشته باشید. وقتی پست‌ها و داستان‌ها را بایگانی می‌کنید، در بخش جداگانه‌ای نگهداری می‌شوند که فقط شما می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. دنبال کنندگان شما نمی توانند محتوای آرشیو شده شما را مشاهده کنند.به همان اندازه مهم، بایگانی کردن پست‌ها و داستان‌ها به شما امکان می‌دهد معیارهای تعامل آن‌ها را حفظ کنید – که مخصوصاً زمانی که پست‌های بایگانی شده معیارهای عالی ارائه می‌دهند بسیار مهم است. بایگانی یا لغو بایگانی بر معیارهای کلی حساب شما تأثیری نخواهد داشت.

آموزش آرشیو کردن پست در اینستاگرام

ما در بند های گذشته سعی کردیم آرشیو پست در اینستاگرام را به صورت کامل بیان کنیم همچنین به مزیت هایی که این روش دارد پرداخته شد اکنون قصد آموزش ۰ تا ۱۰۰ را دارید اگپر در این باره سوال یا مشکلی دارید بهتر است در ادامه همراه ما باشید که برای آرشیو پست در اینستاگرام بهتر است ابتدا :

  • ۱ – ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شوید که اگر در باره مشکلی دارید بهتر است از صفحه ی ورود به اینستاگرام سایت ما دیدن کنید.
  • ۲ – سپس اکنون پس از وارد شدن به اکانت خود پست مد نظر را که قصد دارید راهی آرشیو کنید انتخاب کنید.
آرشیو پست در اینستاگرام
  • ۳ – در کنار پست ۳ نقطه وجود خواهد داشت که باید برای آرشیو کرده آن را زده و سپس از بین گزینه ها گزینه ی آرشیو یا Archive را بزنید.
آرشیو پست در اینستاگرام
  • ۴ – به همین سادگی پست مورد نظر مخفی یا آرشیو می‌شود.

مشاهده ی پست های آرشیو شده

مشاهده ی پست های آرشیو شده

ما در بند گذسته سعی کردیم شما را کامل با آرشیو کردن پست در اینستاگرام آشنا کنیم اکنون قصد بیان مشاهده ی پست های آرشیو را داریم که برای این کار باید ابتدا :

  • ۱ – برنامه ی اینستاگرام را باز کرده و وارد آن شوید.
  • ۲ – باید اکنون به قسمت Profile بروید.
  • ۳ – در این صفحه یک ایکون تایمر وجود دارد که باید برای مشاهده ی پست های آرشیو روی آن کلیک کنید.
  • ۴ – به این صورت لیستی از پست های آرشیو شده اینستاگرامتان نمایان می‌شوند.

توصیه هایی هنگام آرشیو پست در اینستاگرام

در طول عمر حساب اینستاگرام شما، سبک بصری و زیبایی‌شناسی و پیام‌رسانی کلی آن، به‌ویژه برای برندها، باید با روندها و ترجیحات مخاطبان در حال تغییر تغییر کند. شما باید یاد بگیرید که چگونه به سرعت با این تغییرات سازگار شوید تا به طور مداوم به نتایج مثبتی مانند افزایش تعداد فالوورها و افزایش نرخ تعامل خود برسید.شما باید یک بازبینی منظم از تمام محتوای پست شده خود و همچنین تجزیه و تحلیل خود را برنامه ریزی کنید تا مشخص کنید کدام پست ها هنوز مرتبط و/یا با زیبایی شناسی، هویت و پیام های حساب شما سازگار هستند. انجام این کار به طور منظم – بسیار شبیه یک بررسی تعمیر و نگهداری معمولی – به شما کمک می کند تا کار را به طور موثرتری انجام دهید زیرا تعداد پست هایی که باید طی کنید در طول زمان افزایش می یابد.

هر چند وقت یکبار تغییر ضرب المثلی به جدول زمانی حساب خود نیز کمک می کند تا آن را تازه و جالب نگه دارید. این نکات را هنگام بایگانی و/یا حذف پست ها در نظر داشته باشید.

  • ۱ – آرشیو کردن همیشه به حذف پست ها ارجحیت دارد. زمانی که پست را بایگانی می‌کنید، معیارهای تعامل را حفظ خواهید کرد و می‌توانید هر زمان که بخواهید به پست بایگانی شده خود مراجعه کنید یا آن را در فید خبری خود بازیابی کنید.
  • ۲ – تمام پست های آرشیو شده شما از فالوورهای شما و سایر کاربران اینستاگرام مخفی می ماند. آنها در یک بخش جداگانه جمع آوری می شوند که فقط برای شما قابل دسترسی است.
  • ۳ – پست های آرشیو شده شما به صورت زمانی ذخیره می شوند.
  • ۴ – هنگامی که یک پست را از حالت آرشیو خارج می کنید، به جای اصلی خود در جدول زمانی شما بازگردانده می شود.
  • ۵ – یک بازبینی منظم از فید محتوای خود را برنامه ریزی کنید تا حساب خود را تازه، مرتبط و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر نگه دارید.

در نتیجه

حذف پست در اینستاگرام به معنای از دست دادن دائمی محتوا و همه لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری های آن است. تمام معیارهای تعامل ایجاد شده توسط پست نیز از معیارهای کلی حساب شما حذف خواهد شد.آرشیو کردن یک پست گزینه بهتری است. شما تمام معیارهای تعامل مرتبط با پست را حفظ خواهید کرد و می توانید هر زمان که بخواهید پست بایگانی شده را بازیابی کنید. آرشیو پست در اینستاگرام راه خوبی برای طراحی مجدد زیبایی‌شناسی خط زمانی شما و حفظ مرتبط و جالب محتوای شما است. که ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این مبحث بپردازیم تا هیچ کاربری دیگر در اینستاگرام دغدغه ی حذف یا بایگانی پست های خود را نداشته باشد.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد میکنیم سری به مقاله فونت نستعلیق آنلاین برای بیو بزنید تا اطلاعاتی در این باره نیز کسب کنید.

سوالات متداول

۱ – دلیل آرشیو پست در اینستاگرام چیست ؟

اگر قصد داشته باشید یک پست را از دید یک کاربر مخفی کنید باید آن را حذف کنید و این میتواند برای کاربران ناراضی کننده باشد به همین دلیل با استفاده از قابلیت آرشیو دیگر چنین چیزی ممکن نیست و به راحتی یک کاربر میتواند پست های خود را از دید بقیه ی کاربران مخفی کند بدون ان که ان را حذف کند.

۲ – آیا فالوورها می توانند پست های آرشیو شده را ببینند؟

خیر. تمام محتوای آرشیو شده شما از دید فالوورها و سایر کاربران اینستاگرام مخفی خواهد شد.

۳ – آیا پست های آرشیو شده پس از یک دوره مشخص دوباره ظاهر می شوند؟

نه. شما کنترل کامل زمان بازیابی یک پست بایگانی شده را دارید. می توانید پست ها را به مدت نامحدود بایگانی نگه دارید.

۴ – چگونه پخش زنده یا لایو را در اینستاگرام بایگانی کنم؟

تمام پخش های زنده به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام به طور خودکار در بایگانی زنده شما بایگانی می شوند. می توانید این ویژگی را در تنظیمات استوری خود خاموش کنید. به خاطر داشته باشید که پخش زنده بایگانی شده پس از ۳۰ روز حذف می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا