کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 2۰۰۰ ممبر فیک کانال

۸۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید ۱۰۰۰ ممبر فیک کانال

۴۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 4۰۰۰ ممبر فیک کانال

۱۶۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 3۰۰۰ ممبر فیک کانال

۱۲۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 6۰۰۰ ممبر فیک کانال

۲۳۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 5۰۰۰ ممبر فیک کانال

۲۰۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table

اگر کسب و کار نوپایی دارید باید تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقا و افزایش فروش کانال خود انجام دهید امروزه با توجه به شکل گرفتن بسترهای آنلاین اکثر افراد به فکر استفاده از این بسترها برای رسیدن به سرمایه‌ی مورد نظر خود هستند تلگرام نیز بستر بسیار مفید و پر طرفدار بوده است که امروزه کاربران زیادی از ان استقبال میکنند و طرفدار بی چون و چرای ان هستند شما میتوانید برای شروع و افزایش فروش و اعتبار کانال خود از خرید ممبر بدون ریزش استفاده کنید.

این روش بسیار روش پرکاربرد و مفید میباشد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند چنین ممبر هایی برای کانال های تازه تاسیس بسیار مفید بوده انان برای افزایش رتبه ی خود باید از خرید ممبر ایتا استفاده کنند به دلیل هزینه ی کمی که دارند کاربران زیادی از ان استقبال داشته اند ما نیز در ادامه در مورد تلگرام و کانال و ممبر های ان توضیحات بیشتری را خواهیم داد

کانال تلگرام چیست ؟

چرا به ممبر تلگرام نیاز دارید

هرکسی که برای اهداف ساده ارتباط شخصی از تلگرام استفاده کند ، از سیگنال های اجتماعی سود زیادی نخواهد برد. در مقابل ، کسانی که می خواهند در میان مردم متمایز شوند و حضور خود را در تلگرام مشخص کنند ، به همه کمکی که می توانند داشته باشند نیاز دارند.در حال حاضر ، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از ده ها کشور از تلگرام به صورت روزانه استفاده می کنند ، و بیش از ۱۵ میلیارد پیام را هر ۲۴ ساعت به اشتراک می گذارند. کافی است بگویم ، ایستادن در میان جمعیت و به صدا درآوردن صدای خود با این نوع رقابت آسان نیست.با این حال ، این دقیقاً همان جایی است که علائم اجتماعی مانند ممبر تلگرام می توانند به شما کمک کنند.

هرچه تعداد ممبر واقعی تلگرام شما بیشتر باشد ، به احتمال زیاد برجسته می شوید و جدی گرفته می شوید. شما اعضای گروه تلگرام یا اعضای کانال را خریداری می کنید ، خود را محبوب معرفی می کنید و اعتبار شما گام در مسیر درست دارد.هرچه ممبر تلگرام را به حساب خود اضافه کنید ، احتمال جلب توجه مخاطبان خود بیشتر است. فقط این است که وقتی اعضای تلگرام را خریداری می کنید ، از روند انتظار ماه ها یا حتی سالها برای اینکه آنها به روشی قدیمی جمع شوند ، صرف نظر می کنید.

خرید ممبر بدون ریزش

خرید ممبر بدون ریزش یا ممبره واقعی یکی از اصولی ترین مبحث برای ایجاد یک کانال میباشد زیرا افزایش ممبر کانال تلگرام بر رونق و رشد تلگرام تاثیر فوق العاده ای دارد و همچنین خرید ممبر تلگرام و افزایش ممبر کانال تلگرام تاثیر فراوانی در رشد انواع کسب و کار دارد از ان جایی که تلگرام قابلیت های بی شماری در نرم افزار خود اضافه کرده است و حتی روز به روز نیز به این قابلیت ها اضافه میشود هر شخصی که در ضمینه ی کسب و کار فعالیت دارد میتواند از ان برای معرفی محصولات خود به کاربران دیگر استفاده کند و فروش خود را چند برابر کند تمرکز در جذب مخاطب تلگرام یک مزیت بزرگ میباشد . راههای زیادی برای افزایش این مخاطبین وجود دارد یکی از سریعترین و مطمئن ترین آنها خرید ممبر بدون ریزش میباشد

خرید ممبر واقعی یا فیک ؟

تنها چیزی که برای یک کانال مهم است اعتبار ان کانال در میان کاربرانش است ینی اگر کانالی اعتباری نداشته باشد خیلی سخت است بتواند محصولات خود را به فروش بگذارد پس زیاد ممبر های واقعی را سخت نگیرید ان چنان نیز مهم نیست که همه ی کاربران واقعی باشند فقط شما باید بتوانید برای کانال خود اعتبار کسب کنید.

شما با خرید ممبر های فیک میتوانید تعداد ممبر های کانال خود را افزایش دهید و کاربرانی که وارد کانال شما میشوند با دیدن تعداد ممبر های شما اعتماد میکنند و کانال شما را لفت نمیدهد شما باید سعی کنید ممبر هایی که اضافه میکنید هیج گونه ریزشی نداشته باشند شما با خرید ممبر بدون ریزش از سایت ما میتوانید ممبر های با تعداد بالا برای خود سفارش دهید و هیچ ریزشی از انان نبینید .

ممبر های واقعی دونمونه بوده ممبر اد اجباری و ممبر پاپ اپ ممبر های اد اجباری به دلیل این که به اجبار وارد یک وارد یک کانال میشوند ممکن است از موضوع ان خوششان نیاید و سریع لفت بدهند زیرا دست شما نیست که چنین کاربرانی را در کانال نگه دارید فقط میتوانید با تولید محتوای با کیفیت از ریزشش جلوگیری کنید ممبر ها پاپ اپ نیز به دلیل این که کیفیت فوق العاده ای دارند قیمت بسیار بالایی نیز دارند اگر قصد هزینه کردن دارید پیشنهاد میکنم ممبر پاپ اپ خریداری کنید تا به کانال خود ممبرهای واقعی و فعالی اضافه کرده باشید

بعد از خرید ممبر بدون ریزش چه اقداماتی باید انجام داد؟

buy member telegram

کمی پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که برای رسیدن به ممبرهای واقعی باید صبور باشید و در طی زمان برای کانال مورد نظر خود با برنامه پیش رفته و سعی کنید به انجام فعالیت‌هایی بپردازید که کانال شما را از نظر بازدید و اعضا تقویت می‌کند. خریدن ممبر فیک یا همان خرید ممبر بدون ریزش در ابتدا برای کسب و کارهای نوپا بسیار کمک کننده خواهد بود ولی باید بر روی این موضوع تمرکز کنید که تا فرصت دارید اقداماتی را انجام دهید که کانال شما دارای ارزش شود.

۱ – کیفیت محتوا را در اولویت قرار دهید

بعد از خرید ممبر واقعی فراموش نکنید که کیفیت محتواهای تولید شده از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید در تولید محتوا خودتمام ویژگی محصولاتتان را شرح دهید. کاربر باید بداند به چه علت باید از محصولات و خدمات شما استفاده کند. آیا این محصولات خدمات پس از فروش خواهد داشت؟ مشتریان علاقمند هستند همه چیز برای آن‌ها واضح باشد؛ بنابراین از توضیحات کامل غافل نشوید و سعی کنید همه آن چیزی را که منجر به خرید خواهد شد برای مشتری خود به طور کامل شرح دهید.

۲ – از نظرات و انتقادات مشتریان خود استفاده کنید

علاوه بر این سعی کنید با مشتریان خود در تعامل باشید و از آن ها فاصله نگیرید. شما می‌توانید با استفاده از نظرسنجی‌های مختلف و فراهم آوردن بستری برای فروش به شرکت خود نیز کمک کنید تا با انتقادها و پیشنهاداتی که از سمت مشتری می‌شود پیشرفت کرده و از نظر سودآوری به سطح دلخواه خود دست یابد.

۳ – تبلیغات را فراموش نکنید

حتما در این بازه زمانی سعی کنید که کانال خود را به دیگران معرفی کنید. شما می‌توانید از طریق کانال‌های پر بازدیدی که در تلگرام هستند این کار را انجام دهید. دقت کنید برای انجام تبلیغات کانال خود از شرکت‌های معتبر مانند کارینا کمک بگیرید. پکیج هایی مانند تبلیغات گسترده بازدید تلگرام. بسیاری از کانال‌های تلگرمی وجود دارند که به علت داشتن ممبرهای فیک و بازدید‌های فیک تبلیغات شما را انجام می‌دهند و هیچ بازخورد مثبتی را برای شما رقم نمی‌زنند؛ در نتیجه باید در انتخاب خود برای خرید ممبر بدون ریزش دقت فراوانی داشته باشید.

نتیجه گیری

برای رشد کسب و کارتان در تلگرام حتما باید ممبر های خود را افزایش دهید تا بتوانید به این صورت به موفقیت دست پیدا کنید افزایش ممبر راهکار های زیادی دارد این مهم است که شما کدام راه را برای افزایش ممبر استفاده کنید شما میتوانید با خرید ممبر بدون ریزش صاحب ممبر های فیکی شوید که از انان ریزشی نبینید یا اگر قصد افزایش ممبر ها به صورت واقعی دارید میتوانید از ممبر های اد اجباری و پاپ اپ استفاده کنید این ممبر ها با داشتن اکانت های واقعی راه شما را برای موفق شدن اسان میکنند پیشنهاد میکنم از این روش استفاده کنید

سوالات متداول

۱ – آیا خرید ممبر برای کانال های فروشگاهی مناسب است ؟

در جواب گفت برای ان که یک کانال چه فروشگاهی باشد چه یک کانال ساده باید با خرید ممبر بای ان کانال اعتبار کسب کنید تا کسانی که وارد کانال شدند اطمینان کنند و اگر محصولی نیز خریداری کردند پشیمان نشوند و مشتری ثابت شما شوند شما با خرید ممبر فیک ,خرید ممبر بدون ریزش , خرید ممبر اد اجباری , و… میتوانید برای کانال خود اعتبار نیز خریداری کنید و فروشتان را چند برابر کنید.

۲ – منظور خرید ممبر بدون ریزش چیست ؟

منظور ما ممبر هایی هستند که ریزشی ندارند ما دو نمونه ممبر داریم ممبر های واقعی و فیک ممبر واقعی ریزشش بستگی به عملکرد کانال دارد ینی اگر خوب باشدو نیاز کاربر را برطرف کند ریزشی نخواهد داشت ولی اگر کاربر خوشش نیاید لفت میدهد و شاید همه ی ممبر های اضفافه شده طی یک شب ریزش کنند ولی ممبر های فیک هیچ ریزشی در انان وجود ندارد ینی کاربر پس خرید ان نه تنها به کانال خود اعتبار بخشیده است بلکه ممبر هایی خریده است که دیگر لازم نیست نگزان ریزش انان باشد

۳ – دلیل خرید ممبر چیست ؟

اگر قصد دارید ممبر های کانال یا حتی گروه خود را افزایش بدهید برای این کار روش های بسیاری در نظر گرفته شده است که میتوانید اقدام به افزایش ممبر خود کنید اما بهترین روش ممکن خرید ممبر است که ش ما با این روش میتوانید در مدت زمان بسیار کمی تعداد ممبر بسیار زیادی را برای خود خریداری کرده و با افزایش اعتبار رو به رو شوید را و روش های دیگر نیز وجود دارد اما همگهبه زمان بسیار زیادی نیاز خواهند داشت.

۴ – دلیل خرید ممبر از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۵ – آیا پس از خرید ممبر باید بازدید نیز خیداری کنیم ؟

شما با خرید ممبر فقط تعداد اعضای کانال خود افزایش میدهید اما اکنون هنوز اعتبار کانال کامل نشده و باید برای کسب اعتبار بیشتر ویو نیز خریداری کنید تا نزد کاربرانتان از اعتبار برخوردار باشید به همین دلیل برای این کار پیشنهاد میکنم از صفحه ی خرید بازدید برای پست تلگرام سایت ما دیدن کنید در این صفحه شما میتوانید برای پست های کانال خود بازدید خریداری کنید.

۶ – آیا میتواند ممبر بدون ریزش برای گروه نیز سفارش دهم؟

بله قطعا این قابلیت برای شما عزیزان فراهم شده تا بتوانید ممبر برای گروه تلگرام خود نیز سفارش دهید اگر قصد خرید ممبر بدون ریزش برای گروه دارید بهتر است از صفحه ی خرید ممبر گروه تگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده که میتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده و ممبر با کیفیت برای خود خریداری نمایید.

۷ – چگونه میتوانیم ثبت سفارش کنیم ؟

۱ – ابتدا باید بسته ی مورد نظر را انتخاب کنید برای مثال : خرید ۱۰۰۰ ممبر تلگرام

۲ – اکنون در این مرحله باید نام کاربری کانال خود را برای ما ارسال کنید به یاد داشته باشید کانال باید در حالت عمومی باشد!

۳ – باید پرداخت را انجام بدهید که از طریق زرین پال میتوانید یک پرداخت امن انجام بدهید

۴ – به این صورت اطلاعات شماا برای ما ارسال خواهد شد و ما نیز در کمترین زمان ممکن سفارش شما را تکمیل خواهیم کرد.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali
ali
2 سال قبل

ممبر فیک رو میخواین با ماشین بفرستید هزینه حمل و نقل هم میگیرید؟😂😂

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا