کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید  ۱۰۰۰فالوور  خارجی

۳۰۰۰۰

خرید  فالوور با کیفیت خارجی  

ریزش طبیعی و بسیار کم

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴  ساعته 

خرید  ۵۰۰ فالوور  خارجی

۱۵۰۰۰

خرید  فالوور با کیفیت خارجی  

ریزش طبیعی و بسیار کم

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴  ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید  ۳۰۰۰ فالوور  خارجی

۸۵۰۰۰

خرید  فالوور با کیفیت خارجی  

ریزش طبیعی و بسیار کم

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴  ساعته 

خرید 2000 فالوور  خارجی

۵۵۰۰۰

خرید  فالوور با کیفیت خارجی  

ریزش طبیعی و بسیار کم

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴  ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید  ۵۰۰۰ فالوور  خارجی

۱۴۰۰۰۰

خرید  فالوور با کیفیت خارجی  

ریزش طبیعی و بسیار کم

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴  ساعته 

خرید  4۰۰۰ فالوور  خارجی

۱۱۵۰۰۰

خرید  فالوور با کیفیت خارجی  

ریزش طبیعی و بسیار کم

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴  ساعته 

Pricing Table

خرید فالوور ارزان

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

اینستاگرام این روزها به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی در دسترس همگان شناخته می شود. که تقریبا بیش از ۷۰۰ میلیون اکانت فعال در این شبکه اجتماعی وجود دارد و روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون پست در این شبکه اجتماعی انتشار داده می شود.که فالوور های اینستاگرام دراین ضمینه حرف اول میزنند برای افزایش فالوور های اینستاگرام بهترین راه ان خرید فالوور میباشد فالوور هابر اساس کیفیت ان ها به چندین قیمت تقسیم بندی شده اند که ما در این بخش به خرید فالوور ارزان خواهیم پرداخت که چرا به این فالوور ها فالوور های ارزان گفته میشود.

بسیاری ازکار افرینان و وب لاگ نویسان که از اینستاگرام به خوبی استفاده کرده اند و در ان نیز به موفقیت خوبی رسیده اند میدانند که ظاهر یک پیج اینستاگرام چقدر مهم میباشد و از ارزش زیادی نیز برخوردار است نه تنها تصاویر کامل مهم است بلکه هشتک نیز تاثیر فوق العاده زیادی دارد.و اولین سوالی که با ما رو به رو است و کاربران بسیار زیادی درگیران هستند این است که ایا باید اقدام به خرید فالوور ارزان کنیم؟

صادقانه بگویم بسیاری از اینستاگرام ها ارزش پیروان خریداری شده را دست کم گرفته اند یا حتی کسب ان را نیز محکوم میکنند.اما یک چیزدرحال حاضر در واقعیت است برای ان که به پروفایل یا اکانت خود در اینستاگرام اعتبار ببخشید حتما باید از فالوور های خریداری شده استفاده کنید زیرا به راحتی نمیتوان فالوور های زیادی جمع کرد تا به پیج اعتبار بخشیده شود . چه دنبال کننده ای را بخرید و چه به صورت طبیعی دنبال کند هردو یکی هستن و وظیفه دارند به اکانت اعتبار نیز ببخشند پس باید گفت که فالوورهایی برای خریدن بسیار ضروری است که بنده در این باره پیشنهاد میکنم از خرید فالوور ارزان اینستاگرام استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید فالوور های پیج خود را تا سقف بی نهایت افزایش دهید این یک قانون است که میگوید هرچه دنبال کننده بیشتر باشد اعتبار یک پیج نیز بیشتر است.

۱۰۰٪ بدون خطر

بسیاری از ارائه دهندگان قیمت های خود را برای فروش حساب های جعلی (بدون عکس ، محتوا و غیره) به فروش می رسانند و در نتیجه باعث می شوند که خطر تعلیق قابل ملاحظه ای را بپذیرید (این مورد در همه شبکه های اجتماعی اعمال می شود).در karinacss ، با رعایت قوانین این شبکه های اجتماعی ، سفارشات را با حساب های واقعی و انسانی پردازش می کنیم: توجه داشته باشید که شما به هیچ وجه خطر تعلیق ، یا محرمانه سازی از حساب / صفحه اجتماعی خود را ندارید و این برای همه خدمات ما معتبر است!

۱۰۰٪ ایمن

ما حریم خصوصی را بسیار جدی می گیریم. سفارشات karinacss شما خصوصی و ناشناس است. توجه داشته باشید که ما هرگز اطلاعات شما را با افراد خارج از شبکه و شرکای خصوصی خود به اشتراک نمی گذاریم.بنابراین سفارش شما بدون توجه به اینکه کیست محرمانه باقی می ماند. این همان چیزی است که امروز به ما امکان می دهد هم با افراد / متخصصان ، هم با شخصیت های مختلفی که به یک اندازه مشهور هستند کار کنیم.

چرا مردم فالوور اینستاگرام را میخرند

چرا مردم فالوور اینستاگرام را میخرند

اولین قدم برای درک اینکه چرا خرید فالوور اینستاگرام بسیار محبوب است ، یادگیری این است که چرا افرادی که آنها را خریداری می کنند ، در وهله اول می خواهند این کار را انجام دهند. اگر تا به حال به این فکر کرده اید که در حال حاضر چند نفر از اینستاگرام استفاده می کنند ، تعداد آنها بسیار زیاد است. قطعاً کافی است رشد یک پیج اینستاگرام به تنهایی چالش برانگیز باشد ، زیرا محتوای بسیار زیادی برای رقابت در آن قسمت دارید که تقریباً غیرممکن است همه کارها را به صورت دستی انجام دهید.وقتی تعداد زیادی فالوور موجود در پیج اینستاگرام خود داشته باشید ، محتوای شما در برابر الگوریتم اینستاگرام عملکرد بهتری خواهد داشت ، این بدان معناست که بدون داشتن کاری که در آخر کار دارید ، دسترسی ارگانیک بیشتری خواهید داشت. بسیاری از مردم فکر می کنند که برای تسریع این روند می توانند اقدام به خرید فالوور ارزان اینستاگرام کنند ، اما در واقع این کار دشوارتر از آن است که شما فکر می کنید.

نکته اصلی هنگام فکر کردن در مورد خرید فالوور ارزان این است که اگر واقعاً ساده و ساده است همانطور که شرکت ها شما را به باور سوق می دهند ، پس چرا همه این کار را نمی کنند؟ این بدان دلیل است که اکثر شرکت های خارج از کشور که پیروان اینستاگرام را می فروشند فقط در سود خود قرار دارند.واقعیت این است که شما برای انجام کارهای خوب در اینستاگرام به چیزهایی بیش از این نیاز دارید. اینستاگرام همیشه به دنبال نامزدی ساختگی است ، بنابراین اگر تصمیم دارید این خطر را برای کانال خود بپذیرید ، ممکن است در نهایت تعلیق یا ممنوع شوید.

مزایای خرید فالوور ارزان اینستاگرام

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

۱ – مشارکت بهتر و دید بالا

وقتی فالوورهای خود را به سرعت افزایش دهید ، از مزایای افزایش دید همزمان خود برخوردار خواهید شد. این فرایند می تواند فرصتی برای گسترش بیشتر حلقه طرفداران شما با حضور در فیدهای خبری دیگران و ظاهر شدن به عنوان صفحه پیشنهادی یا تماس متقابل با سایر دنبال کنندگان ایجاد کند.

۲ – بهبود اعتبار و شهرت

هرچه افراد بیشتری شما را دنبال کنند ، شهرت شما بیشتر می شود. همچنین متوجه خواهید شد که مردم واقعاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، خواه محتوای جالب ، نام تجاری ، محصول یا خدمات باشد. هنگامی که در اینستاگرام به عنوان یک شرکت یا مارک “بررسی شده” درآمد کسب کردید ، شهرت مثبتی کسب خواهید کرد و شهرت شما بیشتر افزایش می یابد.

۳ -افزایش محبوبیت

فالوور زیاد محبوبیت شما را افزایش می دهد ، و این احتمال بیشتر زمانی وجود دارد که فالوورها و لایک های اینستاگرام را با خیال راحت دریافت کنید. در حالی که خرید آگهی برای یک پست یا کمپین خاص به شما در خرید بازدید از اینستاگرام کمک می کند ، ممکن است به مرور زمان موفقیت یکسانی را در دنبال کنندگان مشاهده نکنید.

۴ – حامیان مالی و کسب درآمد

اگر از طرفداران زیادی برخوردار شوید ، ممکن است توجه مارک های اصلی و مروج را جلب کنید که ممکن است برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ، ویدئوها ، پست ها و سایر محتواهای صفحه شما را حمایت کنند. این فرصت یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی و به دست آوردن فالوورهای بیشتر ، بازدید از اینستاگرام و لایک در یک دوره کوتاه است.

معایب خرید فالوور ارزان اینستاگرام

هنگام خرید لایک برای اینستاگرام و فالوورها ، اشکالاتی نیز وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید. یکی از نگرانی های اصلی کاربران اینستاگرام در مورد خرید فالوور تورم ناگهانی افرادی است که به حساب متصل شده اند اما واقعاً علاقه ای نشان نمی دهند یا با نمایه یا صفحه شما ارتباط برقرار نمی کنند.

۱ – نتایج مثبت کوتاه مدت است

در ابتدا ، تعداد زیادی از دنبال کنندگان جدید امیدوار کننده به نظر می رسند ، به خصوص اگر فعالیت بیشتری در حساب کاربری خود ، نظرات مثبت و “پسندیدن” مشاهده کنید. متأسفانه ، وقتی فالوئرهای اینستاگرام را خریداری می کنید ، ممکن است متوجه کاهش این تعداد در طول زمان شوید وقتی افراد علاقه خود را از دست می دهند یا تصمیم می گیرند صفحه شما دیگر آنها را سرگرم نمی کند.

۲ – خطر حساب های جعلی

یکی از خطرات قابل توجه خرید فالوورهای اینستاگرام جذب حساب های جعلی است که منجر به ممنوعیت “سایه” می شود. این امر به این دلیل رخ می دهد که فقط حساب هایی با طرفداران مناسب و دنبال کنندگان واقعی پاداش جمع می کنند ، در حالی که یک اقدام واحد که به طور منظم از حساب های متعدد انجام می شود ممکن است منجر به گزارش شخصی یا صفحه شما شود.

چرا فالوورهای اینستاگرام مهم هستند؟

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

خرید فالوور ارزان اینستاگرام به حساب شما کمک می کند تا بیشتر به چشم بیاید زیرا اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. شکی نیست که امروزه یک پلتفرم بسیار ارجح است زیرا رابط کاربری بسیار کاربر پسندی را ارائه می دهد. اگرچه به عنوان کپی Snapchat معروف در روز شناخته می شد ، اینستاگرام به سرعت خود را توسعه داد. این ویژگی آنقدر ویژگی را ارائه می دهد که مردم حتی نمی توانند از استفاده از آنها دوری کنند. علاوه بر این ، اینستاگرام با ویژگی های خلاقانه بسیاری روبرو شد که مورد توجه فیس بوک قرار گرفتند. به همین دلیل است که آنها آن را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرده اند و اکنون یک شرکت فرعی از فیس بوک است. در واقع این یک سرمایه گذاری هوشمندانه بود. همانطور که دیدیم ، فیس بوک با سیستم عامل های مختلفی مانند اینستاگرام و واتس اپ همچنان موفق به حفظ محبوبیت خود است.

پس از خرید فیس بوک از اینستاگرام ، این برنامه حتی بهتر شد. اینستاگرام ویژگی های زیادی را ارائه می دهد و رابط کاربر پسند آن باعث محبوبیت این برنامه شده است. در واقع ، محبوب ترین. با این حال ، ویژگی ها و رابط تنها دلیل محبوبیت این برنامه نیست. همچنین این فرصت را به مردم داد تا مشهور شوند. به همین دلیل فالوورهای اینستاگرام بسیار مهم هستند. بدون مخاطب ، شخصیت های محبوب اینستاگرام وجود نخواهد داشت. این دلیل عقب افتادن افرادی است که مایل به خرید فالوور ارزان اینستاگرام هستند.

تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام مهم است ، دقیقاً مانند هر پلت فرم رسانه های اجتماعی دیگر. اگر حساب شما فالوورهای زیادی داشته باشد ، به مرور می توان تعداد فالوور بیشتری را به صورت تدریجی دریافت کرد. البته می توانید به روش های طبیعی تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید. توصیه ها و روش های زیادی برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام وجود دارد. اگرچه آنها درست هستند ، اما شما ممکن است وقت کافی برای کسب تجربه در شبکه های اجتماعی خود را نداشته باشید. به همین دلیل است که در نظر گرفتن خرید فالوور ارزان اینستاگرام ایده خوبی است و به عنوان یک افزایش سریع در تعداد فالوورهای مورد نظر شما در نظر گرفته می شود.

چگونه میتوان فالوور ارزان قیمت خریداری کرد؟

خرید فالوور ارزان اینستاگرام عموما مورد پسند جامعه قرار گرفته است و طرفداران زیادی نیز دارد م به خاطر قیمت و هم به خاطر کیفیت ان اگر قصد خرید فالوور ارزان اینستاگرام را داشتید میتوانید این کار را به راحتی در karinacss انجامش دهید و تنها ۳ کار ساده را باید انجام دهید تا بتوانید فالووری را خریداری کنید .

  • ۱ – ابتدا باید جزئیاتی از اکانت خود وارد کنید مانند ( نام کاربری ) سایت ما هیچ گونه نیازی به پسوورد شما ندارد و تنها با با یک نام کاربری میتواند فالوور های با تعداد دلخواه خودتان براتان ثبت کند
  • ۲ – سپس در مرحله ی بعد فالوور های خود ا انتخواب کنید که دوست دارید از چه نوع فالووری باشد برای مثال :

خرید فالوور فعال ایرانی

خرید فالوور فعال خارجی

  • ۳ – و در مرحله ی اخر پرداخت انجام دهید به دلیل این که برای پرداخت نیاز به رمز دوم است کاربرانی که رمز دوم ندارند به راحتی میتوانند به قسمت پشتیبانی رفته و با بنده همانگ کنند تا مبلغ را صورت کارت به کار واریز کنند در ان صورت سفارش شما بلافاصه پس از خریدتان انجام خواهد شد و اصلا جای نگرانی وجود ندارد

ارزان ترین سایت برای خرید فالوور ارزان

ارزان ترین سایت برای خرید فالوور ارزان

شاید شما هم جزع آن دسته از ادمین هایی هستید که به دلیل بودجه محدودی که در اختیار شماست به دنبال یافتن ارزان ترین سایت خرید فالوور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود در راستای جذب فالوور واقعی و فعال هستید.ما به خوبی با دغدغه شما ادمین گرامی آشنا هستیم و خودمان این دغدغه ها را تک به تک تجربه و پشت سر گذاشته ایم. از زمانی که بعنوان یک استارت آپ شروع کردیم تا همین حالا که چالش های سختی را پشت سر گذاشته ایم.همیشه بودجه محدود، موانعی را بر سر راه ما قرار می داد که مجبورمان می کرد تا با چاره اندیشی بتوانیم از پس این چالش ها برآمده و پخته تر شویم تا امروز توانسته ایم به یک ثبات نسبی در کسب و کار خود برسانیم

برای ما هم یافتن ارزان ترین سرویس های مناسب با فعالیتی که انجام می دهیم، اهمیت بسیاری دارد. اما نکته مهمی که در انتخاب یک سرویس ارزان به آن توجه ویژه ای داریم، خدمات و محصولات با کیفیت است.
نمی توان با قطعیت مهر تاییدی بر اینکه سایت ما ارزان ترین سایت خرید فالوور است زد. اما قطعا جزو ارزان ترینهاست و علاوه بر این، کیفیت فالوورهایی که برای افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج مشتریان خود استفاده می کند

دلیل مهم بودن فالوور اینستاگرام

با بیش از یک میلیارد کاربر در سرار جهان اینستاگرام بکی از محبوب ترین سیستم عامل شبکه های اجتماعی به حساب می اید شکی در ان وجود ندارد که این بستر کاملا دلخواه بوده و کاربران طبق خواسته ی خودشان در ان حضور دارند اینستاگرام خود را به خوبی توسعه داد و ویژگی های خلاقانه ای نیز در خودش جای داد که شبکه های اجتماعی های دیگری مانند فیسبوک را به خودش جلب کرد به همین دلیل در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را برای خود خریداری کرد و اکنون یکی از شرکت های فرعی Facebook شناخته شد و زمانی که اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد این برنامه خیلی بهتر و پیشرفته تر شد اینستاگرام ویژگی های زیادی را ارئه داد و این امر باعث شد اینستاگرام در میان کاربرانش بسیار محبوب شود

به این صورت نه تنها اینستاگرام معروش شد بلکه فالوور و دنبال کننده های ان نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفتند اگر یک پیج اینستاگرام مخاطبی نداشته باشد هیچ وقت محبوب نخواهد شد پس به این نتیجه رسیدیم ک ه فالوور چقدر میتواند مهم باشد . سوال اکثر کاربران این اسن که چقدر فالوور داری ؟ شما میتوانید فالوور های پیپ خود را به صورت طبیعی افزایش دهید ولی این کار بسیار زمان گیر است حتی ممکن است پشیملن شوید و کلا نظرتان عوض شود پس برای این که چنین اتفاقاتی رخ ندهد پیشنهاد میکنم از خرید فالوور ارزان اینستاگرام بهره ببرید در این صورت به راحتی و مثل اب خوردن در کمترین زمان ممکن میتوانید فالوور های زیادی را داشته باشید.

ویژگی های خدمات خرید فالوور از سایت کارینا

ارزان ترین سایت خرید فالوور

یکی از مهم ترین نیاز های کسب و کار ها خرید فالوور در تعداد بالا و با قیمت بسیار کمی میباشد همین امر باعث می شود که گاها به دنبال سایت هایی باشند که در مسیر آنها دام پهن کرده اند برای خرید فالوور ارزان نیز درست است قیمت پایینی دارد ولی باید به کیفیت ان نیز دقت زیادی داشته باشید سایت ما فالوور هاای را در اختیار کاربران قرار میدهند که کیفیت خوبی نسبت به قیمتشان دارند و ان گونه نیست که بگوییم چون ارزان است باید فالوور بی کیفیت پر کنیم که اصلا چنین چیزی وجود ندارد و فالوور ها بر اساس قیمت هایشان از کیفیت کافی برخوردار هستند

 به یاد داشته باشید که قیمت ارزان بودن فقط به این مفهوم نیست که نباید خدمات و پشتیبانی لازمی وجود نداشته باشد و باید حتی فالوور ارزان قیمت نیز به خوبی پشتیبانی داشته باشند.

یکی از ویژگی های خوب سایت ما ثبت سریع سفارشات میباشد ینی شما پس از سفارش سفارش شما ثبت خواهد شد و بعد از چند دقیقه سفارشتان پر میشود پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز یکی از بهترین ویژگی های سایت ما مباشد شما در هرساعت که بخواهید میتوانید از خدمات بهره مند شوید یا اگر بخواهید پیش از خرید در مورد نحوه خرید و پکیج های ما سوالی داشته باشید، می توانید از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ما استفاده نمایید

زمانی که به دنبال فالوور ارزان هستنید باید به نکاتی زیر توجه داشته باشید

  • ۱ – فالوور های ارزان به پشتیبانی نیاز دارند باید یک پشتیبانی تمام وقت ان را پشتیبانی کند.
  • ۲ – برای خرید فالوور ارزان یک سایتی انتخواب کنید که از سرور های مخصوص فالوور استفاده میکنند.
  • ۳ – فالوور های ارزان نسبت به قیمت هایشان کیفیت کافی را دارند که ممکن است ریزش نیز داشته باشند.
  • ۴ – تیم پشتیبانی باید کاملا انلاین باشد و سربع پاسخ کاربران را بدهد.
  • ۵ – زمانی که شما فالووری را خریداری میکنید نباید انتظار داشته باشید که فالوورها فعال باشند ولی این را تضمین میکنیم که فالوور های سفارش داده شده به اکانت شما اضافه شوند.
  • ۶ – خرید فالوور ارزان قیمت نباید به قیمت ریسک و خطر برای پیج شما باشد و باید سایت فروشنده فالوور ارزان قیمت به صورت کاملا حساب شده و دقیق فالوور ها را با ایمنی بالا به پیج اضافه کند تا هیچ وقت دچار مشکل نشوید.

چگونه می توانم هزینه فالوورهای اینستاگرام را پرداخت کنم؟

برای ساده نگه داشتن کارها و حفظ امنیت شما ، از زرین پال برای همه پرداخت های خود استفاده می کنیم. طبق تجربه ما ، این امن ترین گزینه برای پرداخت آنلاین است. ما اطلاعات شما را ذخیره نمی کنیم و هیچ اطلاعات کارتی دریافت نمی کنیم. با پرداخت فوری ، به محض سفارش شما می توانیم پیروان شما را بدست آوریم.با سفارشات فوری و پاسخ سریع ، فقط در عرض ۱۰ دقیقه می توانید پیروان جدیدی کسب کنید. منتظر چی هستی؟ حساب کاربری اینستاگرام خود را امروز شروع کنید و در راه ستاره شدن اینستاگرام خود هستید. با بسته های قدرتمند ، آسان برای استفاده و رقابتی ، پشتیبانی استثنایی و خدمات مشتری پسند ، همه چیزهایی را که شما برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام خود بلافاصله نیاز دارید ، در اختیار شما قرار می دهیم. چه به چند پیرو یا هزار نفر احتیاج داشته باشید ، تحویل سریع و پشتیبانی بی نظیر ما به نتایج دلخواه شما می رسد ، بنابراین امروز دنبال کنندگان را بخرید.

در نتیجه

اگر قصد دارید از اینستاگرام برای درامد زایی و همچنین فروش محصولات خود استفاده کنید بهتر است ابتدا در اولین قدم فالوور های خود را بالا ببرید تا بتوانید در اینستاگرام برای خود اعتبار خوبی کسب کنید که بنده برای شما عزیزان خرید فالوور را پیشنهاد میکنم زیرا با استفاده از این روش میتوانید فالوور هایی با تعداد بالا را برای خود خریداری کرده و از داشتن فالوور زیاد لذت ببرید اگر قصد خرید دارید بهتر است از خرید فالوور ارزان اینستاگرام استفاده کنید زیرا با ۳۵ هزار تومن میتوانید ۱۰۰۰ فالوور برای خود خریداری کرده و به کسب و کار خود در اینستاگرام اعتبار ببخشید.

اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سوالات متداول

۱ – دلیل خرید فالوور چیست ؟

یکی از بهترین روش های ممکن برای بالا بردن تعداد فالوور اینستاگرام خرید فالوور است که شما میتوانید در تعداد دلخواه فالوور برای خود سفارش داده و شاهد افزایش فالوور باشید اگر قصد دارید فالوور های زیادی در یک مدت زمان کوتاه باشید بهتر است برای خرید فالوور فورا اقدام نمایید.

۲ – آیا خرید فالوور امن است ؟

قطعا بله !!! شما با استفاده از این روش فقط فالوور های خود را افزایش خواهید داد و کاملا نیز امن بوده و هیچ گونه مشکلی همچنون بلاک شدن وجود نخواهد داشت .

۳ – دلیل خرید فالوور ارزان اینستاگرام از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

25 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریممم
مریممم
3 سال قبل

سلام فالوور هایی که میزنید همشون فیک هستند ؟

الناز قاسمی
الناز قاسمی
3 سال قبل

سلام وقت بخیر من از جاهای دیگ فالوور زیاد خریدم ولی همشون ریزش داشتن خواستم بدونم ریزش فالوور هاتون تا چند درصده ممنون میشم راهنماییم کنید.

rezaeslam panah
rezaeslam panah
3 سال قبل

واقعا عالیه خدایی کسی فالوور کایی ۳۰ تومن نمیده اونم با این کیفیت من خودم ۱۰ کا خریدم پیشنهاد میکنم شما هم بخرید

مریم قاصدی
مریم قاصدی
3 سال قبل

قیمت های خوبی دارید باید ممنون شد

۱۰۰۰ فالوور با این قیمت واقعا خوبه هنوز هدیه هم میزنید درسته فیکن ولی باز هم قیمت مناسبی دارن ممنونم

محمد
محمد
3 سال قبل

کایی ۳۰ واقعا عالیه درسته فیک هستند ولی با کیفیت و ایرانی
و هیچ فرقی با فالوور های واقعی دارن پیشنهاد میکنم هرکس قصد خرید فالوور داره بخره

حتی ممنونم از صفحه های خوبتون همگی جامع

محمد
محمد
3 سال قبل

اقای احمدی ممکنه با خرید فالوور پیجم توسط اینستاگرام بسته شه ؟

محمد محمد زاده
محمد محمد زاده
3 سال قبل

سلام ریزششون تا چه حده ؟

رضا سلیمی
رضا سلیمی
3 سال قبل

خسته نباشید

اقای احمدی فالوور هایی که تو این صفحه برای فروش گذاشته اید همگی فیک بوده و هیچ فالوور واقعی داخلش نیست ؟

سعیده سلیمی
سعیده سلیمی
3 سال قبل

واقعا ممنونم از مقاله های زیبایی که در مورد فالوور و خدمات اینستاگرام نوشته اید من تک تک مقاله هاتونا خوندم همگی کامل و جامع هستن واقعا ممنونم

مریم ناصر زاده
مریم ناصر زاده
3 سال قبل

سلام ممنونم از مقاله ی خوبتون کاش ممکن بود قیمت فالوور هارا یک مقداری کم میکردید

رضا
رضا
3 سال قبل

سایتی با قالب زیبا و مطالبی کامل و جامع

محمد
محمد
3 سال قبل

بسیار عالی

Donya
Donya
پاسخ به  محمد
3 سال قبل

👌👌عااالیییی

25
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا