کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 2۰۰۰ ممبر فیک کانال

۸۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید ۱۰۰۰ ممبر فیک کانال

۴۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 4۰۰۰ ممبر فیک کانال

۱۶۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 3۰۰۰ ممبر فیک کانال

۱۲۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید 6۰۰۰ ممبر فیک کانال

۲۳۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

خرید 5۰۰۰ ممبر فیک کانال

۲۰۰۰۰۰

خرید ممبر  فیک کانال

ریزش  10 الی ۲۰ درصد 

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت  بازگشت  وجه 

پشتیبانی  24  ساعته 

Pricing Table

تلگرام و دغدغه افزایش ممبر رایگان تلگرام

شبکه‌های اجتماعی در طی سال‌های اخیر توانسته است نقش زیادی را در زندگی انسان‌ها ایفا کند؛ فضای مجازی و شبکه‌های پرکاربرد علاوه بر این که عامل ایجاد سرگرمی هستند تبدیل به یکی از روش‌های کسب درآمد و تبلیغات مشاغل مختلفی هستند؛ در مقاله تلگرام و دغدغه افزایش ممبر نکاتی را پیرامون شبکه اجتماعی تلگرام و افزایش ممبر کانال‌های تلگرامی خواهیم گفت؛ پس در ادامه با ما با خرید ممبر تلگرام همراه باشید.

مانعی به نام فیلتر در شبکه اجتماعی تلگرام

این روزها با وجود فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام در ایران، باز هم افراد زیادی هستند که با وجود فیلتر بودن این شبکه اجتماعی از آن استفاده می‌کنند. در واقع این محدودیت ایجاد شده توسط ارگان‌های دولتی مانع از ایجاد کسب درآمد از این شبکه نشده است.

یادگیری جذب ممبر واقعی تلگرام

ممبر رایگان تلگرام
ممبر رایگان تلگرام

 این روزها افراد زیادی هستند که همچنان به دنبال روش‌هایی جهت افزایش کاربرد یا افزایش ممبر تلگرام داخل کانال تلگرامی یا گروه تلگرام خود هستند. در سال‌های گذشته افزایش فالورهای فیک در شبکه اجتماعی که توسط ادمین‌های بی تجربه انجام می‌شد عامل بی اعتمادی مردم و صاحبان مشاغل به افراد باتجربه جهت معرفی روش‌های کارآمد افزایش ممبر تلگرام شد، اما اینک فراموش نکنید که یادگیری چندین روش جهت افزایش فالورهای شبکه اجتماعی می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

علت جذب ممبر فعال در کانال تلگرام

ممبر فعال و واقعی در واقع ارتباطی نزدیک با نوع محتوای ساخته شده توسط ادمین‌ها و صاحبان مشاغل دارد، مفهوم ممبر فعال و واقعی در تلگرام در واقع وجود افرادی هستند که از محتوای کانال یا گروه ما استفاده کرده و لذت می‌برند

برخلاف تصور آدمین‌های بی تجربه پیام‌رسان تلگرام قابلیت‌هایی را ایجاد کرده است تا افراد نتوانند از طریق تبلیغات پاپ آپ ممیر یا افراد را به کانال‌های حوزه‌های مختلف اضافه کنند، ما جهت بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود به اقدامات لازم جهت جذب ممبر فعال در تلگرام نیاز داریم؛ این اقدامات تنها با استفاده از روش‌های کاربردی که در بخش‌های بعدی آموزش می‌دهیم امکان پذیر است.

صحیح‌ ترین روش‌ها در افزایش رایگان ممبر واقعی کانال‌ تلگرام

ممبر رایگان تلگرام
ممبر رایگان تلگرام

هدف شناسی در روند کسب و کار تلگرامی

هدف شناسی یکی از اصول مهم و کاربردی انسان‌ها در هر کسب و کاری است،

شما با ایجاد بخشی از کسب و کار خود در شبکه تلگرام باید جهت افزایش ممبر ارزان و واقعی اهدافی را به طور مرتب و روتین دنبال کنید؛ تنها ساخت محتوا برای اشتراک در کانال تلگرام یا گروه تلگرام کافی نیست بلکه ساخت محتوایی هدفمند به همراه استمرار آن در ساخت و مرور هدفی که در پشت آن است می‌تواند یک روش تضمینی افزایش اعضای کانال تلگرام شما باشد.

تعامل با کاربرد در اشتراک محتوای کانال تلگرام

خوشبختانه یکی دیگر از روش‌های افزایش ممبر اد اجباری تلگرام که البته آسان‌ ترین روش‌هاست، افزایش قدرت تعامل با کاربر تلگرام است، این روزها با وجود امکانات فوق العاده‌ای که تلگرام دارد می‌توانید تعامل با مخاطب را پس از ساخت و اشتراک محتوایی مفید و جذاب در قالب نظرسنجی، تماس‌های کنفرانسی با اعضای کانال بررسی واکنش اعضا در گروه تلگرامی با استفاده از قابلیت Post Reaction در تلگرام و سایر امکانات دیگر انجام دهید.

تولید محتوای هدفمند در کانال تلگرام

ابتدا برای انجام این کار حوزه فعالیت خود را جهت افزایش ممبر بررسی کنید و میزان علاقمندی و نیاز محتوایی کاربران تلگرام را در حوزه خود در نظر بگیرید، در واقع شناخت نیاز ممبر تلگرام یک امر ضروری است؛ زمانی که شما خوراک روح مخاطب را در کانال یا گروه خود مهیا کنید جای پای کاربر را سفت کرده و بازخورد خوبی را برای تبلیغات خود تضمین می‌کنید، شما می‌توانید با استفاده از عکس نوشته، ویس، فیلم و سایر فرمت‌های محتوا از استراتژی‌ هدفمند خود خروجی بگیرید.

خرید ممبر کانال تلگرام بهترین روش ممکن!!!!!

قطعاً در مورد خرید ممبر تلگرام اطلاعات کافی را برای خود دارید و لازم به توضیح اضافه نیست ولی باید بدانید یکی از بهترین روش‌های ممکن است که می‌توانید تعداد ممبر‌های کانال و همچنین گروه خود را افزایش بدهید شما با استفاده ا خرید ممبر می‌توانید اقدام به افزایش ممبر به صورت فیک و همچنین کاملاً فعال و واقعی بکنید خرید ممبر بهترین روش ممکن است که امروزه کاربران بسیار زیادی هستند که ممبر‌های زیادی را برای کانال و گروه خود خریداری می‌کنند شما نیز می‌توانید جز این دسته از افراد باشید و تعداد زیادی ممبر را برای خود خریداری کنید.

شما با استفاده از خرید ممبر می‌توانید اعتبار بی‌نظیری برای کانال خود کسب کنید و راه چند ماهه را فقط در چندین ساعت طی کرده و به مقصد برسید زیرا همانطور که می‌دانید جذب ممبر بدون خرید نشدنی و بسیار سخت است که می‌توانید هر چه تعداد که قصد خرید دارید را از سایت کارینا برای خود خریداری کنید اما چرا کارینا؟ در ادامه برای شما عزیزان باز گو خواهیم کرد که چرا باید کارینا را مرکز خرید خود انتخاب کنید پس برای کسب این اطلاعات در ادامه‌ی این مقاله همراه ما باشید.

شبکه سازی در کانال یا گروه تلگرام

منظور از شبکه سازی در تلگرام در واقع به معنی پیدا کردن و عضو شدن در گروه، کانال و سوپر گروه تلگرامی است؛ تا به امروز چقدر به طور ناخودآگاه شبکه سازی کردید؟! تا چه حد اطلاعات مفید و جامع جهت شبکه سازی تلگرامی دارید؟! سعی کنید گروه و سوپرگروه یا حتی کانال‌هایی که متناسب با حوزه فعالیت خودتان هستند را دریابید و از محتوا و استراتژی‌ ادمین‌ها جهت ساخت محتوا و افزایش ممبر رایگان تلگرام کانال خود استفاده کنید، شما می‌توانید اگر در حوزه‌های مختلفی اطلاعات کافی دارید و حتی می‌توانید متناسب با کسب و کار خودتان در گروه و سوپر گروه‌های تلگرامی با اجازه ادمین‌ها به نوعی بازارگرمی کسب و کار خود را شروع کنید.

لینک سازی کانال تلگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی مختلفی در بستر فضای مجازی وجود دارد، این روزها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که ترندترین موضوعات در این شبکه منتشر می‌شود، شما می‌توانید با ساخت محتوایی هدفمند و خلاق در فضای اینستاگرام مخاطب را با ایجاد کنجکاوی و خلاقیت به فضای تلگرام بکشانید و با عضویت افراد در کانال یا گروه تلگرام به افزایش ممبر رایگان و واقعی خود کمک کنید، توجه داشته باشید قبل از هرگونه اقدامی آدرس کانال تلگرام خود را در بیو پیج قرار دهید و اقدامات لینک سازی را انجام دهید.

دنیای اسپانسری و افزایش ممبر تلگرام

از دنیای اسپانسری خبر دارید؟! یکی از موثرترین روش‌ها در جذب ممبر واقعی تلگرام، اقدامات اسپانسری است، آیا می‌دانید اسپانسر بودن در کانال تلگرام چقدر می‌تواند موثر باشد؟! استفاده از این روش تبلیغاتی در حالی که کم هزینه است حتی سختی و دردسرهای تولید محتوا را ندارد، شما جهت اسپانسری باید مطلبی را در کانال یا گروه خود پین کنید و یکی از محتواهای ساخته شده خود را اسپانسر کنید.

امیدواریم که از مطالب درج شده نهایت استفاده را داشته باشید و با افزایش ممبرهای واقعی و رایگان از خرید هرگونه کلاهبرداری‌های مجازی در حوزه خرید و فروش ممبر فیک جلوگیری کنید، این تنها بخشی از روش‌های افزایش ممبر رایگان تلگرام در فضای مجازی بود، اگر تمایل دارید با سایر روش‌ها آشنا بشوید حتما در قسمت دیدگاه‌ها، نظر خود و میزان مفید بودن مطلب را بنویسید.

در نتیجه

اگر قصد جذب ممبر رایگان تلگرام را دارید فقط باید از برنامه هایی همچنون ممبر بگیر استفاده کنید این برنامه ها نیز میتوانند عیب داشته باشند برای مثال ممبر هایی که از این طریق جذب میشوند همگی فیک بوده و فقطذ برای اعتبار یک کانال میتوانند مناسب باشند اما اگر سعی کند از خرید ممبر تلگرام استفاده کنید نه تنها میتوانید ممبر واقعی برای خود جذب کنید بلکه قادر خواهید بود در مدت زمان بسیار کمی تعداد ممبر زیادی را برای خود داشته و از داشتن ممبر زیاد در کانال و گرو خود لذت ببرید با این وجود بنده برای شما عزیزان خبر ممبر را پیشنهاد میکنمئ و سعی کند به هیچ وجه از برنامه هایی همچنون ممبر گیر استفاده نکنید !!!! اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سوالات متداول

۱ – آیا ممبر های خریداری شده واقعی خواهند بود ؟

بله قطعا اگر سعی کنید از ممبر واقعی سایت کارینا استفاده کنید ممبر های اضافه شده نیز واقعی خواهند بود و میتوانید نه تنها برای اعتبار کانال خود از آن ها استفاده کنید بلکه قادر خواهید بود بازدید کانالتان را چند برابر کنید .

۲ – دلیل خرید ممبر چیست ؟

شما با استفاده از ان روش میتوانید بهترین روش برای افزایش ممبر را انتخاب کنید زیرا با خرید ممبر میتوانید تعداد ممبر زیادی را در مدت زمان بسیار کم برای خود خریداری کرده و از داشتن ممبر زیاد در کانال لذت ببرید.

۳ – غیر از خرید چه راه هایی را پیشنهاد میکنید ؟

برای بالا بردن تعداد ممبر های خود راه و روش های بسیاری وجود دارد که از با استفاده از این روش ها میتوانید تعداد ممبر های خود را افزایش بدهید اگر قصد دارید در مورد این روش ها بیشتر بدانید بهتر است از صفحه ی افزایش ممبر تلگرام سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع پرداخته شده است.

۴ – دلیل خرید از ما چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام و تلگرام میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته توانسته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل و واقعی بودن ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینستاگرام و تلگرام مرتفع کند.

۵ – آیا با خرید ممبر کانال من حذف نخواهد شد ؟

غیر چنین چیزی ممکن نیست شما به راحتی میتوانید ممبر های خود را خریداری کرده و از اعتباری که برای کانال شما به ارمغان می اورد تمام استفاده را ببرید ، پس اگر قصد دارید در مدت زمان بسیار کمی ۱۰۰۰ ممبر به دست آورید فرصت خرید را از دست ندهید.

۶ – غیر از خرید بهتر است برای افزایش ممبر چه راهکاری را طی کنیم ؟

راه های زیادی وجود دارد اما ممکن برای شما بسیار هزینه بر باشد شما میتوانید با استفاده از تبلیغات ممبر های واقعی دریافت کنید اما تبیلغات بسیار هزینه بر است و باید برای ۱۰۰۰ ممبر چندین میلیون هزینه کنید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا