کارینا

KARINA

افزایش فالوور توییتر

توییتر نیز همچنون اینستاگرام، فیسک بوک و تلگرام یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال را در خو جای داده است دنبال‌کننده و فالوور یکی بهترین ویژگی‌هایی این برنامه می‌باشد که این ویژگی باعث شده این برنامه نیز مورد محبوب بسیاری از افراد قرار بگیرد که برای افزایش فالوور توییتر راه و روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که همه می‌توانند به خوبی از آن روش‌ها استفاده کرده و تعداد فالوور‌های خود را بالا ببرند که یکی از بهترین روش‌های ممکن خرید فالوور توییتر می‌باشد که در ادامه بیشتر در این باره آشنا خواهیم شد پس برای کسب اطلاعات بیشتر و افزایش فالوور توییر خود بهتر است ادامه‌ی این مقاله را هرگز از دست ندهید.

توییتر یکی از محبوب ترین و فعال ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. توییتر با یک میلیارد کاربر ثبت نام شده و بیش از ۳۸۶ میلیون کاربر فعال، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها برای ایجاد و ارتباط با مخاطبان زیاد به دست آورده است.هم افراد و هم کسب و کارها از توییتر به عنوان پلتفرم شبکه اجتماعی مورد علاقه خود استفاده می کنند، زیرا فید سریع آن در کنار مکالمات بلادرنگ است.

مخاطبان انبوه در توییتر فرصتی برای گسترش دسترسی شما، تبلیغ محصولات یا خدمات، افزایش نفوذ اجتماعی و هدایت ترافیک به وبلاگ شما فراهم می کند.با این حال، برای باز کردن پتانسیل کامل این پلتفرم و بهره بردن از مزایای نامحدود آن، باید یک پایگاه فالوور متعهد ایجاد کنید که به شما اعتماد کند.در این مقاله قصد داریم به چند روش معتبر برای افزایش فالوور توییتر بپردازیم اما قبل از بهتر است بگوییم چرا خرید فالوور توییتر می‌تواند بهترین گزینه باشد و برای چی باید از این روش استفاده کنیم

چرا باید فالوورهای توییتر خود را افزایش دهید؟

افزایش فالوور توییتر

توییتر مکانی ایده آل برای جمع آوری فالوورهای همفکر است!و افزایش فالوور در توییتر به شما کمک می کند تا در بین مخاطبان هدف خود اعتبار کسب کنید!

  • ۱ – می توانید روابط قوی تری با فالوورهای خود ایجاد کنید.
  • ۲ – احساس بیشتر جامعه منجر به افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری و تبدیل بیشتر می شود.

بنابراین اگر برای افزایش فالوورهای توییتر خود اقداماتی انجام ندهید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شما از رقابت خود در چشم انداز مدام در حال تغییر رسانه های اجتماعی عقب خواهید ماند!

خرید فالوور توییتر

افزایش فالوور توییتر

همانطور که گفته شد یکی از بهترین روش‌های ممکن برای افزایش فالوور توییتر می‌تواند خرید فالوور باشد زیرا در این روش می‌توانید در مدت زمان بسیار کمی تعداد فالوور زیادی را برای خود خریداری کنید و اعتبار بی‌نظیری برای خود کسب کنید تبلیغ نیز می‌تواند روش خوبی باشد اما بسیار هزینه بر است پس اصلاً روش تبلیغ را برای شما پیشنهاد نمی‌کنیم اگر از خرید فالوور استفاده کنید می‌توانید در مدت زمان بسیار کمی برای مثال در یک ساعت تعداد زیادی فالوور را به اکانت خود اضافه کنید و از داشتن فالوور زیاد لذت ببرید.

همچنین برای اعتبار پیج نیز می‌تواند بسیار تأثیر داشته باشد قطعاً اگر تعداد فالوور زیادی داشته باشید بهتر و بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد تا اکانتی که فالوور زیادی ندارد در ادامه روش ه۹ایی برای شما عزیزان بازگو می‌شود که می‌توانید از آن برای افزایش فالوور توییتر خود استفاه کنید اما این روش‌ها می‌تواند بسیار زمان بر باشد با این وجود خرید فالوور بهترین روش برای افزایش فالوور است.

نحوه جذب فالوور در توییتر

افزایش فالوور توییتر

۱ – به چت های توییتر بپیوندید

از بین همه گزینه های موجود در این لیست، ما فکر می کنیم که چت توییتر سرگرم کننده ترین راه برای جذب فالوورهای بیشتر در توییتر است.چت های توییتر مانند جلسات مجازی پیرامون موضوعات خاص هستند. هر چت توییتر هشتگ خود را خواهد داشت و میزبان سوالاتی می پرسد. سپس شرکت‌کنندگان چت توییتر می‌توانند پاسخ‌های خود را به اشتراک بگذارند، در مورد پاسخ‌های دیگر شرکت‌کنندگان نظر بدهند و به‌طور کلی درباره موضوع چت کنند.بسیاری از میزبان‌ها چت‌های توییتری خود را به طور منظم مانند هر هفته یا هر ماه برگزار می‌کنند. توصیه می کنیم چند چت توییتر را پیدا کنید که دوست دارید به طور منظم در آن شرکت کنید تا بتوانید میزبان و سایر شرکت کنندگان عادی را بشناسید.

۲ – محتوا را انتخاب کنید و دیگران را تگ کنید

لازم نیست کسی شما را دنبال کند تا توییت شما را در فید خود ببیند. بخش اول الگوریتم توییتر بر اساس ارتباط است، و این می‌تواند شامل توییت‌هایی از شخصی باشد که شما دنبالش نمی‌کنید، در صورتی که توسط کاربری که دنبال می‌کنید یا با او درگیر هستید، درگیر شده باشد.ما اغلب می گوییم اگر می خواهید بدانید چگونه دنبال کننده های توییتر به دست آورید، روی جذب مخاطب فعلی خود تمرکز کنید. این چند نکته بعدی دقیقاً با آن مطابقت دارد.تنظیم محتوا روشی هوشمندانه برای حفظ جریان ثابت محتوا است. اگر سازنده یا نویسنده اصلی محتوایی را که سرپرستی کرده‌اید تگ کنید، احتمال اینکه او توییت خود را پسندیده، بازتوییت کند یا به آن پاسخ دهد افزایش می‌یابد.

همه اینها باعث می‌شود توییت شما جذاب‌تر شود و احتمال اینکه توییت شما در جدول زمانی شخصی که شما را دنبال نمی‌کند اما سازنده اصلی را دنبال می‌کند نشان داده شود، افزایش می‌دهد.یک نکته اضافی در اینجا: مطمئن شوید که با سایر افرادی که محتوای شما را به اشتراک می گذارند در ارتباط هستید. توییت های آنها را ریتوییت کنید، از آنها برای اشتراک گذاری تشکر کنید و آن را لایک کنید.

۳ – از قدرت هشتگ ها استفاده کنید

بهتر است برای افزایش فالوور توییتر از قدرت هشتگ استفاده شود ، در حالی که نمی‌توانید مانند اینستاگرام یا لینکدین یا سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هشتگ‌ها را در توییتر دنبال کنید، اما همچنان بر دسترسی شما تأثیر می‌گذارند. اول از همه، الگوریتم توییتر تگ‌ها را در نظر می‌گیرد و می‌تواند نمایه شما را بر اساس هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید، برای مخاطبان دیگر علامت‌گذاری کند، حتی رباتی که اطلاعات مشابه شما را جمع‌آوری می‌کند، متوجه شما می‌شود و به لطف هشتگ‌هایتان، شما را بازتوییت می‌کند.

ثانیاً، موضوعات توییتر ممکن است توییت هایی را بر اساس هشتگ های گنجانده شده داشته باشد و یک بار دیگر آنها را به مخاطبان جدیدی بیاورد.و ثالثاً، هشتگ‌های توییتر به شما این امکان را می‌دهند که کلمات و عبارات خاصی را برجسته کنید و آنها را از نظر بصری متمایز کنید، بنابراین برای دنبال‌کنندگان آینده توییتر شما آسان‌تر می‌شود که محتوای شما را ببینند.

۴ – نمایه توییتر خود را بهینه کنید

هر زمان که شخصی از حساب توییتر شما بازدید می کند، اولین چیزی که متوجه می شود قطعاً اطلاعاتی است که در نمایه شما قرار می گیرد. یک نمایه بهینه شده احتمالاً تعداد دنبال کنندگان بیشتری نسبت به پروفایل خالی دریافت می کند.با انتخاب یک دسته خوب توییتر شروع کنید. شما نمی خواهید یک نام کاربری که از تعداد زیادی اعداد تشکیل شده باشد و به خاطر سپردن آن سخت باشد. از یک عکس پروفایل با کیفیت بالا استفاده کنید و مطمئن شوید که صورت شما به وضوح قابل مشاهده است. اگر یک حساب تجاری دارید، می توانید لوگوی خود را به عنوان تصویر نمایه نگه دارید. برای عکس روی جلد، می‌توانید تصویری را تنظیم کنید که هر پیشنهاد در حال انجام را نشان دهد.

شخصیت خود را در بخش بیو به نمایش بگذارید. طوری بنویسید که توجه مردم را جلب کند. همچنین می توانید یک یا دو هشتگ کلیدی را در بیو اضافه کنید تا نمایه خود را قابل جستجو کنید. به عنوان یک تجارت، می توانید ماموریت و چشم انداز خود را بنویسید، در مورد ارزش های اصلی خود یا محبوب ترین محصول خود صحبت کنید. هدف اصلی از داشتن یک بیوگرافی خوب این است که به مردم دلیلی برای دنبال کردن شما بدهیم.

۵ – از بیو ی جذاب استفاده کنید

شما فقط می توانید ۱۶۰ کاراکتر را در بیو توییتر خود بگنجانید، بنابراین آنها را به حساب بیاورید. بیوگرافی شما باید به طور خلاصه توصیف کند که برند شما در صدای برند شما چه می کند. همچنین در صورت داشتن هشتگ نام تجاری خود باید آن را ذکر کنید. در برخی موارد، ایده خوبی است که مشخص کنید در مورد چه چیزی توییت می‌کنید: اخبار صنعت، محصولات خودتان، داستاk کسب‌وکارتان، حتی مواردی از مشتریانتان در صورت رضایت آنها برای اشتراک‌گذاری جزئیات و غیره.\

می‌توانید فراخوان‌هایی برای اقدام مانند دنبال کردن ما، کلیک بر روی پیوند موجود در بیو برای کسب اطلاعات بیشتر، یا پیوستن به انجمن ما در بیو اضافه کنید. این به افزایش تعامل و تبدیل ما در توییتر کمک می کند.

۶ – به طور مداوم توییت کنید

در مقایسه با پلتفرم هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام، توییتر به استراتژی بازاریابی محتوای تهاجمی تری نیاز دارد. این یک پلتفرم زودگذر است که در آن مردم می‌آیند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند و بفهمند چه چیزی در حال پیشرفت است. در میان ۵۰۰ میلیون توییت منتشر شده در روز، احتمال زیادی وجود دارد که توییت شما در مدت زمان کوتاهی پس از ارسال در میان بوته‌ها دفن شود.بنابراین، برای اینکه در پلتفرم بیشتر دیده شوید، باید با محتوای خود سازگار باشید. یک عدد خوب این است که حداقل ۴-۸ توییت در روز پست کنید. حتی برخی از برندها روزانه ۱۵ تا ۲۰ توییت را ارائه می دهند. اما، همراه با کمیت، شما همچنین باید پست‌های جذاب را برای توییتر تنظیم کنید.

هنگام ایجاد توییت، به یاد داشته باشید که بیشتر تبلیغاتی نباشید. قانون ۸۰-۲۰ ارسال را دنبال کنید. ۸۰ درصد از توییت‌های شما باید چیزی ارزشمند، اطلاعاتی یا طنزآمیز را در اختیار مخاطبانتان قرار دهند. و ۲۰٪ باقیمانده باید در مورد شرکت شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید صحبت کنند.

۷ – از چند رسانه ای استفاده کنید

پست‌های مبتنی بر متن در توییتر بسیار محبوب هستند، اما توییت‌های حاوی تصاویر، ویدیوها و گیف‌ها تعامل بیشتری دارند. افزودن یک تصویر با کیفیت بالا به توییت شما می تواند تعامل شما را تا ۱۵۰% افزایش دهد و توییت هایی که دارای ویدئو یا GIF هستند، ۶ برابر بیشتر احتمال دارد که بازتوییت شوند.هنگامی که از چند رسانه ای در توییت های خود استفاده می کنید، به متوقف کردن اسکرول های سریال کمک می کند و آنها را وادار می کند که نگاهی به آنچه پست کرده اید داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که از رسانه‌های مرتبط با توییت‌هایتان استفاده می‌کنید و نه فقط از عکس‌های استوک.

اگر در مورد هر داده‌ای توییت می‌کنید، می‌توانید نمودار یا اینفوگرافیک ایجاد کنید تا جزئیات بیشتری در مورد توییت شما درج شود. وقتی افراد بیشتری با پست های شما درگیر شوند، نمایه شما برای کاربران بیشتری قابل مشاهده خواهد بود، که در نهایت به افزایش فالوور توییتر شما کمک میکند.

۸ – مراقب رقبای خود باشید

شما باید مراقب رقبای خود باشید و ببینید که چگونه حساب توییتر خود را کار می کنند. در نمایه آنها ورق بزنید و ببینید چه نوع پست هایی عملکرد خوبی دارند. سعی کنید آن ایده ها را تکرار کنید، آنها را لمس کنید و در نمایه خود پست کنید. دلیل انجام این کار این است که وقتی چیزهای خاصی برای رقبای شما کار می کنند، احتمال زیادی وجود دارد که برای شما هم کار کنند.حداقل ۱۰ رقیب را بیابید و تجزیه و تحلیل کنید که چه تعداد فالوور دارند، چه نوع توییت هایی در یک روز پست می کنند، چگونه به نظرات و ریتوییت ها پاسخ می دهند، آیا داستان های شخصی را به اشتراک می گذارند و غیره

۹ – برای افزایش فالوور توییتر سایت طراحی کنید

داشتن یک وب سایت در کنار اکانت توییترتان میتواند بر افزایش فالوور کمک زیاد کند زیرا اگر سایتی برای خود داشته باشید میتوانید بازدید کنندگان سایت خود را به اکانت توییتر دعوت کنید به این صورت نه تنها باعث افزایش فالوور خواهد شد بلکه بازدید اکانتتان نیز بالا خواهد رفت و به این صورت میتوانید در کنار رقبایی که دارید اعتبار بسیار بالایی برای خود کسب کنید پس بهتر است اگر به دنبال بالا بردن تعداد فالوور های خود هستید این روش را نیز به یاد داشته باشید زیرا یکی از بهترین روش های ممکن برای اتفزایش فالوور است که کاربران زیادی هستند از این روش استفاده میکنند.

۱۰ – بهتر است از فالوور فیک استفاده کنید

فالوور فیک با این که وجود خارجی نداشته و توقع لایک و بازدید نباید از آن داشته باشیم اما میتواند مزیت های بسیاری داشته باشد برای مثال میتواند برای افزایش اعتبار یک اکانت بسیار مناسب باشد و اگر یک اکانت اعتبار خوبی داشته باشد در افزایش فالوور میتواند کمک زیادی کند پس میتوانید از فالوور فیک توییتر سایت ما استفاده کرده و تعداد فالوور های خود را در تعداد دلخواه افزایش بدهید.

۱۱ – همیشه به توییت های مربوط به برند خود پاسخ دهید

بدیهی به نظر می رسد، اما بسیاری از بازاریابان این اشتباه را مرتکب می شوند – آنها فقط زمانی پاسخ می دهند که یک درخواست مستقیم یا نظر با یک سوال از طرف دنبال کننده توییتر وجود داشته باشد. اما، اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان توییتر خود را افزایش دهید، همیشه پاسخ دادن ضروری است. این که آیا یک نمایه محتوای شما را به اشتراک گذاشته، چیز خوبی در توییت شما نظر داده است یا محصول شما را بدون برچسب گذاری تمجید کرده است – در نظرات چیز خوبی بگویید. این به مردم کمک می کند اگر شما را دنبال نمی کنند در توییتر شما را کشف کنند و آگاهی از برند را افزایش می دهد.

برای اطمینان از اینکه آن اشاره‌ها یا توییت‌های بدون برچسب را که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند را از دست ندهید، برنامه Awario را امتحان کنید. شما به سادگی می توانید یک هشدار نظارت بر برند با نام تجاری خود به عنوان کلمه کلیدی و پیوندی به دامنه خود بسازید و تمام توییت ها (و ریتویت ها) مربوط به نام تجاری خود را در فید منشن خود در زمان واقعی دریافت خواهید کرد.

۱۲ – پروفایل توییتر خود را در رسانه های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

اگر در توییتر تازه کار هستید، یا به سادگی قصد افزایش فالوور توییتر را دارید و می خواهید محتوای خود را در چندین پروفایل رسانه اجتماعی تبلیغ کنید. اکثر کاربران شبکه های اجتماعی چندین حساب دارند که برای حفظ ارتباط آنها را فعال می کنند.اگر در توییتر هستید، به این معنی نیست که نمی توانید فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا هر برنامه رسانه اجتماعی دیگری را وارد این ترکیب کنید. دعوت از دنبال کنندگان فیس بوک برای تبدیل شدن به بخشی از مخاطبان توییتر شما احتمالاً یک حرکت کلیدی در استراتژی رسانه های اجتماعی شما خواهد بود.

بازاریابان رسانه های اجتماعی معمولاً به دلایل مختلف از چندین پلتفرم برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند. برخی از کاربران ممکن است با حساب شما در یک پلتفرم ارتباط برقرار کنند، بدون اینکه شما را در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی دنبال کنند.کلید موفقیت این استراتژی این است که محتوای خود را در همه کانال ها مرتبط نگه دارید و از تکرار و بازیافت بیش از حد آن اجتناب کنید. همانطور که می خواهید با اطمینان از اینکه به طور مرتب توییت می کنید، مخاطب هدف خود را در پلتفرم توییتر درگیر نگه دارید، باید مطمئن شوید که همین کار را با سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی انجام می دهید.

در نتیجه

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید فالوورهای بیشتری را در توییتر به دست آورید، شروع به پیاده‌سازی نکاتی کنید تا نتایج را به تدریج ببینید. نمی توانید انتظار داشته باشید حساب توییتر شما یک شبه رشد کند. شما باید محتوای خود را برنامه ریزی کنید، با دیگران تعامل داشته باشید و نمایه خود را بهینه کنید.نکات ذکر شده در بالا به شما نیاز دارد که مقداری از زمان خود را سرمایه گذاری کنید، اما برای کسب و کارتان سرنخ ها، دنبال کنندگان، مشتریان و قرار گرفتن در معرض بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. فقط ثابت قدم باشید و هرگز از تولید محتوای ارزشمند دست نکشید!اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه ی افزایش فالوور توییتر سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

۱ – بهترین روش افزایش فالوور توییتر کدام روش است ؟

همانطور که در متن نیز گفته شد ، خرید فالوور توییتر میتواند بهترین روش جذب فالوور باشد که میتوانید با این روش تعداد زیادی فالوور را در مدت زمان کمی برای خود خریداری کنید.

۲ – دلیل خرید فالوور از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۳ – چگونه می توانید تشخیص دهید که کسی فالوورهای جعلی دارد؟

فهمیدن اینکه آیا یک فرد فالوورهای تقلبی یا واقعی دارد فقط چند دقیقه طول می کشد. نمایه شخص را اسکن کنید و تعداد لایک ها و نظرات پست های او را بررسی کنید. اگر نظرات به وضوح نامربوط یا جعلی هستند، آنها از طرف فالوورهای جعلی هستند.همچنین، اگر آنها فالوورهای زیادی داشته باشند اما فقط تعداد کمی کامنت/لایک در پست های خود داشته باشند، مشخص است که آنها فالوورهای جعلی خریداری کرده اند. در لیست فالوورهای آنها، نام های زیادی را می بینید که اسپم به نظر می رسند و همچنین تعدادی اکانت خرید فالوور را خواهید دید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همانطور که میدانید ایتا یکی از پیام رسان های معروف و پرطرفدار ایرانی است که امروزه کاربران زیادی به خاطر […]

با توجه به اینکه اینترنت کشور به سمت طرح صیانت سوق داده می‌شود، اکثر کسب و کارهای آنلاین به سمت […]

ایتا یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران است که به دلیل امنیت و امکانات زیاد مانند داشتن کانال و گروه، […]

پردازنده CPU  یکی از حیاتی‌ترین اجزای هر سیستم کامپیوتری است. عملکرد صحیح پردازنده برای اجرای روان و سریع برنامه‌ها و […]

ایتا یکی از پیام رسان های ایرانی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده و این مورد را به قابلیت هایی […]

ایتا یک پیام‌رسان ایرانی محبوب است که به دلیل رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، مورد استقبال بسیاری از کاربران […]

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا