کارینا

KARINA

ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

خوب در این مقاله نحوه ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن یا ثبت نام در توییتر بدون شماره تلفن را مورد بحث قرار خواهیم داد. بسیاری از دوستان من از من می پرسند که چگونه بدون شماره تلفن حساب توییتر ایجاد کنم، بنابراین فکر کردم این پست را بنویسم تا مجبور نباشم همه را جداگانه توضیح دهم.

آیا می خواهید اقدام به ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن کنید؟ آیا به دنبال راهی برای مخفی کردن شماره تلفن همراه خود برای اهداف تأیید هستید یا گوشی خود را گم کرده اید؟ نگران نباشید؛ امروز در کارینا راه‌هایی برای ایجاد حساب توییتر و دور زدن شماره تلفن ارائه می‌کنیم.

با خرید فالوور توییتر از کارینا اعتبار اکانتتو ۱۰۰ برابر کن!

چرا توییتر به تأیید شماره تلفن نیاز دارد؟

ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

توییتر اخیرا اعتراف کرده است که با اکانت های اسپم و اتوماسیون خطرناک مشکل دارد. توییتر همچنین نشان داده است که برای جلوگیری از مسدود شدن با جدیت کار کرده است.توییتر اعلام کرد که الگوریتم‌های یادگیری ماشینی به آن در شناسایی حساب‌های خودکار بدون نیاز به کمک خارجی کمک کرده‌اند. طبق آمار خود، حدود ۱۰ میلیون حساب خودکار یا مخرب را شناسایی کرده است.

دسترسی اکانت های اسپم و خودکار نیز در توییتر محدود است. زمانی که الگوریتم‌های توییتر اکانت‌های تقلبی و هرزنامه را شناسایی می‌کنند، بلافاصله از مکالمات و تعداد دنبال‌کنندگان حذف می‌شوند و همچنین محدودیت‌هایی اعمال می‌شود و فالوورها و دنبال‌کنندگان را محدود می‌کنند تا زمانی که برخی از انواع تأیید صحت کامل شود.علاوه بر این، توییتر در وهله اول تلاش می کند تا ایجاد حساب های اسپم و خودکار را دشوارتر کند. کاربران اکنون باید یک آدرس ایمیل یا یک شماره تلفن را وارد کنند تا حساب های توییتر خود را تأیید کنند، همانطور که قبلا ذکر شد.

نحوه ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

ایجاد یک حساب کاربری توییتر بدون نیاز به تایید تلفن امکان پذیر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به جای آن یک آدرس ایمیل ارائه دهید، ممکن است لازم باشد یک آدرس ایمیل جدید ایجاد کنید و مطمئن شوید که رمز عبور را فراموش نمی کنید. هنگامی که فرآیند را شروع می کنید، یک اعلان دریافت می کنید که از شما می خواهد ایجاد ایمیل برای ایجاد حساب کاربری را تأیید کنید. با این حال، باید ایمیل مورد استفاده برای تأیید حساب آینده را به خاطر بسپارید.همچنین، ایمیلی که استفاده می‌کنید، کانال مکاتبه با توییتر خواهد بود و باید انواع اعلان‌هایی که نیاز به آدرس ایمیل دارند را انتخاب کنید.

چگونه می توانم در توییتر جستجو کنم؟

برخلاف فیس بوک، توییتر دوستی نیست، بلکه شامل دنبال کردن است. شما باید بتوانید افرادی را که می شناسید یا ستاره های ورزش و سینما را دنبال کنید. شما می توانید هر کاری که دوست دارید با حساب توییتر خود انجام دهید اگر می‌خواهید افراد را دنبال کنید، به سادگی به کادر بالا سمت راست برای افرادی که دوست دارید بروید. به عنوان مثال، می توانید آلن آیورسون یا هر شخص دیگری را برای این موضوع جستجو کنید. توییتر از ارائه پیشنهادهایی در مورد افرادی که می‌توانید دنبال کنید، دست از کار نمی‌کشد. همچنین، اگر از برنامه تلفن همراه استفاده می کنید، باید ویژگی اتصال را امتحان کنید که باید بر اساس آنچه که دوست داشته اید یا توییت کرده اید، توصیه هایی ارائه دهد.

چگونه اولین توییت خود را در حساب خود ایجاد کنم؟

قبل از اینکه ماجراجویی توییت خود را شروع کنید، باید به چند نکته مفید توجه کنید.

  • ۱ – هر توییت نباید بیش از ۲۸۰ کاراکتر باشد. این ممکن است برای بیان هر گونه بیانیه معنی‌داری بسیار کوچک به نظر برسد، اما اگر می‌خواهید نکته دقیقی را بیان کنید، ممکن است بیش از یک توییت را انتخاب کنید. به این موضوع Thread گفته می شود. با این حال، باید بدانید که قدرت توییت شما در توانایی شما برای خلاصه کردن نکته بدون از دست دادن پیام است.
  • ۲ – اگر می خواهید یک موضوع توییتر ایجاد کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اولین توییت را با استفاده از دکمه توییت تایپ کنید و سپس دکمه گوشه سمت راست پایین را انتخاب کنید. این باید به شما کمک کند چندین توییت از یک پیام را با هم ترکیب کنید.
  • ۳ – مرحله بعدی شامل بارگذاری رسانه است. اگر قصد دارید گیف، ویدیو، عکس یا نظرسنجی اضافه کنید، می‌توانید این کار را در نوار پایینی «منطقه نوشتن توییت جدید» انجام دهید. افزودن رسانه بر ۲۸۰ کاراکتر اختصاص داده شده تأثیر نمی گذارد و می توانید هر بار تا چهار عکس داشته باشید.
  • ۴ – علاوه بر این، افزودن پیوند به توییت شما، تعداد کاراکترها را تا ۲۳ کاراکتر کاهش می دهد. با این حال، توصیه می شود که بین پیوند و متن خود فاصله بگذارید. اگر نه، ممکن است کل پیوند را به تعداد کلمات شما اضافه کند.
  • ۵ – در نهایت، توجه داشته باشید که هشتگ ها برای مکالمات طولانی تر استفاده می شوند و محبوب ترین ها معمولا در گوشه سمت چپ نماد Home ظاهر می شوند. همچنین می توان روی هشتگ ها کلیک کرد به این معنی که می توانید روی آنها کلیک کنید تا توییت های مرتبط با موضوع را مشاهده کنید.

چگونه می توانم یک حساب توییتر روی کامپیوتر ایجاد کنم؟

ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن

اگر به دنبال راه اندازی یک حساب توییتر بر روی کامپیوتر خود هستید، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید در این زمینه به شما کمک کند:

  • ۱ – به Twitter.com دسترسی پیدا کنید و برنامه را دانلود کنید و پس از آن باید برای یک حساب توییتر ثبت نام کنید. لطفاً توجه داشته باشید که نام کامل وارد شده به طور خودکار به نام نمایشی شما تبدیل می شود. با این حال، برخلاف آنچه با فیس بوک قابل دستیابی است، می توانید به راحتی نام نمایشی را هر چند بار که می خواهید تغییر دهید به این معنی که در صورت تمایل می توانید ناشناس باشید.
  • ۲ – شماره موبایل خود را وارد کنید زیرا این یک نوع احراز هویت است که در صورت عدم دسترسی به حساب خود به شما کمک می کند. با این حال، توصیه می شود از تلفنی استفاده کنید که بتوانید به آن دسترسی داشته باشید زیرا مرحله بعدی به آن بستگی دارد.
  • ۳ – مرحله بعدی انتخاب رمز عبور و اطمینان از ایمن بودن آن است. مطمئناً نمی‌خواهید کسی به حساب شما دسترسی داشته باشد و شهرت شما را که به سختی به دست آورده‌اید خدشه دار کند.
  • ۴ – بعداً باید علایق خود را انتخاب کنید. این باید به راهنمایی توییتر در مرحله بعدی کمک کند، که شامل پیشنهادهایی در مورد افرادی است که باید دنبال کنید. با این حال، شرایطی وجود دارد که با انتخاب نماد skip now از این فرآیند رد شوید.
  • ۵ – در مرحله بعد، به تنظیمات حریم خصوصی می روید و نام کاربری مورد نظر خود را انتخاب می کنید، زیرا این نام کاربری است که افراد برای شناسایی شما از آن استفاده می کنند. به سادگی با انتخاب چیزی که دوست دارید، اما به راحتی برای دیگران قابل یادآوری نیست، با تخیل خود بازی کنید.
  • ۶ – در مرحله ششم باید یک آواتار انتخاب کنید. شما مختارید که آواتار خود را هر چه می خواهید بسازید. همچنین باید بتوانید عکس هدر خود را از اینجا نیز ویرایش کنید. با این حال، آموزنده است که قوانین توییتر را در مورد تصاویر آواتار دنبال کنید تا آنها را نقض نکنید.
  • ۷ – در مرحله هفتم و آخر باید بیو خود را ویرایش کنید. می توانید محل کار و سکونت خود را مشخص کنید. همچنین می‌توانید در صورت داشتن وب‌سایت خود، انتخاب کنید.

نکته : همچنین اگر قصد دارید در مورد این موضوع بیشتر بدانید بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر از مقاله‌ی نصب توییتر روی کامپیوتر سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت جامع‌تر به این موضوع پرداخته شده است که می‌توانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید.

در نتیجه

همانطور که در این مقاله توضیح داده ایم، ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن کاملا امکان پذیر است. با این حال، مهم است که به نکاتی که در رابطه با به حداکثر رساندن تجربه توییتر به شما داده ایم، توجه کافی داشته باشید. با ثبت نام در این پلتفرم، برای یک فرصت طولانی مدت برای کشف فضای اینترنت ثبت نام می کنید. این باعث می شود که به اطلاعات مناسب لازم برای بهترین تجربه مجهز شده باشد.اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در زمینه ی ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سؤالات متداول

۱ – آیا در مورد ساخت اکانت توییتر اطلاعاتی دارید؟


اگر قصد دارید برای خود یک حساب توییتر ایجا کنید ولی در مورد آن اطلاعاتی ندارید بهتر است از صفحه‌ی ساخت اکانت توییتر سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده است.

۲ – توییتر چیست؟

یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که همراه برنامه‌هایی همچون اینستاگرام، فس بوک، تلگرام و… بسیار محبوب و مورد تأیید بسیاری از کاربران قرار گرفته است که امروزه با وجود فیلتر بودن در ایران باز هم کاربران بسیار فعالی دارد.

۳ – آیا توییتر در ایران فیلتر است؟

بله و متأسفانه برای استفاده و وارد شدن به این برنامه باید از فیلتر شکن استفاده کنیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همانطور که میدانید ایتا یکی از پیام رسان های معروف و پرطرفدار ایرانی است که امروزه کاربران زیادی به خاطر […]

با توجه به اینکه اینترنت کشور به سمت طرح صیانت سوق داده می‌شود، اکثر کسب و کارهای آنلاین به سمت […]

ایتا یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران است که به دلیل امنیت و امکانات زیاد مانند داشتن کانال و گروه، […]

پردازنده CPU  یکی از حیاتی‌ترین اجزای هر سیستم کامپیوتری است. عملکرد صحیح پردازنده برای اجرای روان و سریع برنامه‌ها و […]

ایتا یکی از پیام رسان های ایرانی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده و این مورد را به قابلیت هایی […]

ایتا یک پیام‌رسان ایرانی محبوب است که به دلیل رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، مورد استقبال بسیاری از کاربران […]

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا