کارینا

KARINA

داشتن یک اکانت با تعداد فالوور بسیار بالا دیگر سخت نیست و خرید فالوور فیس بوک کار را برای همه آسان کرده است. خرید فالوور شما را جلو انداخته و میتوانید بسیار سریع تر به هدفتان برسید.

❤️ تعرفه خرید فالوور برای فیس بوک از مجموعه کارینا ❤️



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Sub-domains

 خرید ۱۰۰۰ فالوور فیس بوک

۷۰۰۰۰

خرید فالوور فیس بوک

ریزش طبیعی  

جبران ریزش درخرید تعداد بالا

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

 خرید ۵۰۰ فالوور فیس بوک


۴۰۰۰۰

خرید فالوور فیس بوک

ریزش طبیعی  

جبران ریزش درخرید تعداد بالا

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

Domains

Sub-domains

 خرید ۳۰۰۰ فالوور فیس بوک

۱۹۰۰۰۰

خرید فالوور فیس بوک

ریزش طبیعی  

جبران ریزش درخرید تعداد بالا

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

 خرید ۲۰۰۰ فالوور فیس بوک

۱۳۰۰۰۰

خرید فالوور فیس بوک

ریزش طبیعی  

جبران ریزش درخرید تعداد بالا

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

SSL

Storage

Domains

Sub-domains

 خرید ۵۰۰۰ فالوور فیس بوک

۳۲۰۰۰۰

خرید فالوور فیس بوک

ریزش طبیعی  

جبران ریزش درخرید تعداد بالا

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

 خرید ۴۰۰۰ فالوور فیس بوک

۲۶۰۰۰۰

خرید فالوور فیس بوک

ریزش طبیعی  

جبران ریزش درخرید تعداد بالا

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table

هدیه ما به شما 🙂 با خرید از کارینا، فالوور هدیه دریافت کنید، با هر خرید ۱۰ تا ۵۰ درصد به صورت اتوماتیک هدیه دریافت کنید 🙂

خرید فالوور فیس بوک بهترین راه برای افزایش کاربران پیج شما در فیس بوک است.

با خرید فالوور، تعداد اعضای پیجتان به سرعت افزایش یافته و اعتبار بی نظیری نزد کاربران خود کسب خواهید کرد. با افزایش فالوور فیس بوک می‌توانید بلافاصله کانال خود را رشد داده و اعتماد مشتری‌های خود را جلب کنید.

خرید فالوور فیس بوک

خرید فالوور ارزان فیس بوک می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • افزایش محبوبیت کانال: افزایش تعداد اعضای یک پیج، نشان‌دهنده محبوبیت آن کانال است. بنابراین، خرید فالوور می‌تواند باعث افزایش محبوبیت پیج شما شود.
  • افزایش تعامل کانال: افزایش تعداد اعضای یک پیج، می‌تواند باعث افزایش تعامل آن پیج نیز شود. با افزایش تعداد اعضای پیج، تعداد بازدید از پست‌ها و کامنت‌ها نیز افزایش می‌یابد.
  • افزایش درآمد کانال: اگر قصد دارید از کانال خود کسب درآمد کنید، خرید فالوور برای فیس بوک می‌تواند به شما کمک کند. با افزایش تعداد اعضای پیج، تعداد افرادی که تبلیغات شما را می‌بینند نیز افزایش می‌یابد.

نحوه خرید فالوور فیس بوک

راه های مختلفی برای افزایش تعداد فالوورهای شما در facebook وجود دارد. شما می توانید این کار را با سه گزینه انجام دهید: روش های ارگانیک، خرید فالوور فیس بوک و استفاده از تبلیغات

در بین این روش ها، بدون شک ساده ترین و سریع ترین، استفاده از سرویس پولی مانند ما است. ما به شما این امکان را می دهیم که طرفداران فیس بوک را ارزان بخرید. برای خرید فالوور فیسبوک، لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:اگر می خواهید طرفداران واقعی فیس بوک بخرید، تب “واقعی” را در بالای این صفحه انتخاب کنید.

  • ۱ – URL نمایه خود را در کادر مشخص شده قرار دهید.
  • ۲ – تعداد فالوورهایی که می خواهید بخرید را در کادر مشخص شده وارد کنید.
  • ۳ – روی دکمه های «افزودن به سبد خرید» یا «اکنون خرید» کلیک کنید و به صفحه پرداخت بروید.
  • ۴ – فرآیند پرداخت را تمام کنید.
  • ۵ – فالوورهایی که خریداری کرده اید در سریع ترین زمان ممکن در پست شما قابل مشاهده خواهند بود. امیدواریم از خدمت رسانی ما خشنود شوید. برای هر گونه سوال یا مشکل، خدمات مراقبت از مشتریان واتس اپ ما به صورت آنلاین ۲۴ ساعته و آماده کمک به شما است. از خواندن این مطلب متشکریم.

چه چیزی کارینا را مستقل برای خرید فالوور فیس بوک از آن می کند؟

استراتژی SMM و تعهد به کارمان ما را از رقبا متمایز می کند.تیم کارشناسان ما یک استراتژی ارگانیک را به جای رفع سریع برای جلوگیری از حذف یا ممنوع کردن حساب تضمین می کند.

تحویل فوری: با هر سفارش، زمان تخمینی تحویل سفارش را به شما می دهیم. هنگامی که سفارش شما را دریافت می کنیم، سیستم ما شروع به جستجوی مشتریان بالقوه می کند.ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محصول شما را در بازه زمانی اعلام شده تحویل دهیم.

خدمات بدون ریسک: کارینا ، پیشرو بودن در ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی، اصالت هر سرویس را تضمین می کند.هر فالوور فیس بوک که ما به شما ارائه می کنیم معتبر است و دارای یک نمایه واقعی فیس بوک است. بنابراین، نگران نباشید! کارینا به فالوورهای بدون افت ضمانت ۱۰۰٪ ارائه می دهد. همچنین می توانید نظر فیس بوک را خریداری کنید

سیاست بازپرداخت: ما همه چیز را برای مشتریان خود شفاف نگه می داریم. به همین ترتیب، رویه سفارش و سیاست های بازگشت ما. اگر تاخیری در کار ما وجود داشته باشد، لایک گیک تضمین می کند که ظرف سه روز کاری بازپرداخت شما را انجام می دهد. لطفاً در صورت هرگونه سؤال / نگرانی با کارکنان پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما خوشحال می شویم کمک کنیم.

پشتیبانی ۲۴/۷: ما به عنوان متخصص می دانیم که کار با پرسنل پشتیبانی که نه در دسترس هستند و نه آموزش دیده، چقدر خسته کننده است.در نتیجه، ما اطمینان می‌دهیم که تیم ما همیشه برای کمک به شما در مورد هرگونه سؤالی که ممکن است داشته باشید، در دسترس است. شما می توانید ۲۴/۷ با ما تماس بگیرید!

در نتیجه

راه و روش های زیادی برای بالا بردن تهداد فالوور های شما در فیس بوک وجود دارد اما بهترین و ساده ترین آن خرید فالوور برای فیس بوک است که در این مقاله کردیم به صورت کامل مزیت های این روش را باز گو کنیم.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، پیشنهاد ما خرید از مجموعه کارینا است؛ شما از طریق کارینا نه تنها میتوانید فالوورهای فیس بوک خود را بالا ببرید بلکه میتوانید در اولین فرصت نسبت به خرید ممبر ایتا و خرید ممبر سروش اقدام کنید.

سؤالات متداول

آیا خرید فالوور فیس بوک بر اعتبار پیج نیز تأثیر خواهد داشت؟

بله! وقتی تعداد زیادی دنبال‌کننده در نمایه خود دارید، به نظر می‌رسد که شما یک سلبریتی محلی هستید و مردم متوجه این موضوع می‌شوند. در این صورت، توجه پیروان بالقوه ارگانیک را به خود جلب خواهید کرد.

آیا فالوور‌های خریداری شده واقعی هستند؟

شما به صورت جداگانه می‌توانید هم فالوور فیک خریداری کرده و هم واقعی؛ اما فالوورهایی که در این صفحه قرار دارند میکس هستند، برای داشتن فالوور های واقعی باید فقط تبلیغات استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeede
saeede
2 سال قبل

فیس بوک یکی از بهترین برنامه‌های شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد که امروزه کاربران بسیار زیادی به چنین برنامه‌ای وابسته‌اند، ممنون از مقاله‌ی خوب و جامعی که در این زمینه برای کاربران فیس بوکی نوشته شته ممنون و‌امید وارم در این زمینه همیشه موفق باشید

همانطور که میدانید ایتا یکی از پیام رسان های معروف و پرطرفدار ایرانی است که امروزه کاربران زیادی به خاطر […]

با توجه به اینکه اینترنت کشور به سمت طرح صیانت سوق داده می‌شود، اکثر کسب و کارهای آنلاین به سمت […]

ایتا یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران است که به دلیل امنیت و امکانات زیاد مانند داشتن کانال و گروه، […]

پردازنده CPU  یکی از حیاتی‌ترین اجزای هر سیستم کامپیوتری است. عملکرد صحیح پردازنده برای اجرای روان و سریع برنامه‌ها و […]

ایتا یکی از پیام رسان های ایرانی است که امروزه بسیار پرطرفدار شده و این مورد را به قابلیت هایی […]

ایتا یک پیام‌رسان ایرانی محبوب است که به دلیل رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، مورد استقبال بسیاری از کاربران […]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا